- Honor 200 Pro - mobilportré
- Szívós, szép és kitartó az új OnePlus óra
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Fotók, videók mobillal
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Keretmentesít a Galaxy S25 FE
- iPhone topik
- Magyarországon is kapható a Moto G85 5G
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
Új hozzászólás Aktív témák
-
ADAM1337
nagyúr
válasz
szacsee #4649 üzenetére
xerun szét könnyített verseny motor nem vízálló és szenzoros, az ezrun szenzor mentes vizálló motor offroadokhoz főleg. (illetve 3200kv 4000kv és 4600kv, elérhető)
A xerun árban is elég magas, én most olyat rendeltem, xerun v10 g3 10.5t 4500kv, de ez versenyre kell driftre.
-
-
motoflug
őstag
válasz
szacsee #2937 üzenetére
Igen, bár maradt a mágnes, nem akarom szétvágni az új kasztnit.
Addig meg a Lambot zúzom, nekicsaptam a falnak, sajna már mindegy neki, megtört pár helyen.
Egyébként Budapesten van valahol driftpálya gyakorolni? Az elején dobozok, meg akadályok közt gyakorlás lesz, de nem tudom milyen helyek vannak, ahol már rajzolt pályák is akadnak.
-
h_benjamin
aktív tag
-
motoflug
őstag
válasz
szacsee #2858 üzenetére
Ezek a Tamiya TT01E Lamborghini Countach-ok több helyen mennek 99EUR-ért távval RTR-ben. Egy akksi + plusz töltő + később kaszni/drift kerekekkel ezt elég olcsón ki lehet hozni. Ha jól látom most ez a legjobb vétel magasan, ugye?
Kicsit beleolvasva elvileg nem mindegy milyen töltőt használok, az alap 5 EUR modellekkel iszonyat lassan töltené fel.
Ez a töltő jó lenne a NIMH akksihoz? [link]
-
Peaceliker
addikt
válasz
szacsee #2784 üzenetére
Ha elég erős a szervó nem kéne hogy ez gond legyen. Ha csak bent mész talál nem árthat ha kensz, de. Ha mégis bejut a por akkor szét szedi nagyon hamar. Mennyire nem középre áll vissza? Nem csak rosszul van beállítva? De ha valóban ez a gond (valamiért nem gonsolom) akkor hamar bekopik sztem.
-
Peaceliker
addikt
válasz
szacsee #2688 üzenetére
jah, helis mix, nem piskóta, azt mindig gyárit használtam inkább
UUu hilleres? azt fizikailag lesz kemény beállítani, én inkább fbl-t vettem vna.
mondjuk 50usd be kitet nem kapsz nehogy arf, ennyibe jó lehet..reméljük nem hulladék.igen, orientáció helivel nehéz, nekem nem is ment, azóta is csak fpv ben tudok repülni, los nem
phoenix sztem nagyon jó helire. kis géppel érdemes gyakorolni, mert azzal nehéz.
de válassz majd 450est és sztem sebességet először vedd le.
-
Peaceliker
addikt
válasz
szacsee #2686 üzenetére
én úgy használtam, hogy egyik kapcsoló kapcsolta normáls és idle up (3d) módot egy másik meg th hold/cut.
de akkor igazából csak 2 állású kapcsolók vtak nekem.
most quadro n úgy van nekem, hogy 3állású közep arm+acro, felül arm+angle, lehet kb így állítanám ma már helin is...csak helin nagyon hamar kell disarmolni ha gáz van nem érsz rá előtte kimondani, hogy "hopp", mint multirotornál, mert az annyit még kibír -
üszök
őstag
válasz
szacsee #2656 üzenetére
Ezt keresem igen. Ez az aksi Szétnézek valami boltban kapok e banándugókat,az a gond,hogy már bele forrasztottam 2 vezetéket,hogy ki tudjam próbálni mert kíváncsi voltam. Mondjuk ennek az aksinak nem sok van szerintem hátra. Kösz a face tippet is.
(#2657) Peaceliker
Vágom,hogy a motor dönti el a felvett áramot.arra lennék kíváncsi az autó hajtása fogja e bírni a terhelést,mert a linkelt akuval elég durván megy a többihez képest.. Még egy kérdés. A szabályzó elméletileg tud 3s-t is,ezt ha átállítom akkor nagyobb feszt kap a motor,vagy a szabályzó ugyanúgy lecsökkenti a feszt? -
Peaceliker
addikt
válasz
szacsee #2651 üzenetére
nekem is vmi elég gyors 6 kiló körüli BB szervóm van (volt
) onroadban, szépen csinálta amit kell.
ezek jó ötletek, végig kell járni mivan. de ha futómű beállítás nem jó és/vagy tapadás nincs akkor nem fogy egyenesen menni, ez fix.de az is igaz inkább nagyobb gázra kóvályogna...
-
Peaceliker
addikt
válasz
szacsee #2648 üzenetére
hány kilós a szervó és milyen is a gép? Lehet kevés a szervó?
De ha nagyon gagyi, lehet tényleg nem áll vissza középre.(#2649) tvamos
egy 100 éves hudy 1/8 padom volt, amihez volt esztergálva 4mmes tengelyre átalakító. Hasznos volt, nagyon.
De most autós modellezésem teljesen leépítettem, eladtam padot is. -
Peaceliker
addikt
válasz
szacsee #2646 üzenetére
Mechanikailag néz körbe, ha látszólag semmi, akkor 2 gondoltam lehet :
Kevés tapadás (ez nálam mindenhol fennalt amikor nem pályán voltam)
Rossz futómű beállítás.
Nekem ami kezdesnek jó volt az első minden hova 3 fok. Szét tartás elől, kerék dőlés elől hátul.
Futóművet padra kéne tenni. Amúgy trim rendben? -
Peaceliker
addikt
válasz
szacsee #2644 üzenetére
fogházag beállításnál arra figyelj, hogy körbe nézd meg, legszűkebb helyen legyen egy minimális (sosem pontosan központos, lesz eltérés)
kalibráció mindig kell (gomb nélkülinél, pl castle full gázt húzva kell bekapcsolni, de ilyen ritka), legtöbb szenzoros cuccnál lehet kártyával fordítani irányt
többi okés sztem
annyi hogy kalibráció legyen az első azt is bakon vagy össze sem rakva, mert elszaladhat az autókb sztem ennyit amit kell, többi majd adja magát
scte 3.0? sztem tök elég lehet egy használt 2.0, nekem vt egy tank, minden tud meg többet ami bohóckodni kell, mivel kint a 3.0 tuti ára is jó lehet már, alkatrész meg nagyja 3.0 valszeg meg amúgy is évekig van még támogatás losi éknál.
-
Zé_Mester
őstag
válasz
szacsee #2642 üzenetére
Köszönöm a tippeket.
Mire elolvastam a válaszod, sikeresen össze is csuktam az elejét. Kb 60-nal belecsapódtam egy kósza betondarabba, úgyhogy az eleje kicsit megfáradt. Kerestem hozzá alkatrészt cikkszám alapján, aztán kicsit pislogtam hogy 29,99€-t kértek egy műanyag vacakért, plusz még 6-8€ lett volna az apróságok, amiből csak simán kiszakadt a csavar.
Mázlimra tovább lapoztam a webshopba és találtam egy komplett autót elektronika nélkül :
- LRP S10 TWISTER BUGGY KIT - 1/10 ELEKTRO 2WD BAUSATZ VERSION
Tökéletes donor, a lengőkarok kicsit rövidebbek, de a többi elem egy az egyben ugyan az mint az Extreme-be, ráadásul akciós is volt, úgyhogy el is gurultam érte még aznap.
Most ott tart a dolog, hogy kíváncsiságból összeszereltem az új vázat és átpakoltam bele mindent, már csak a burkolatot kell méretre vágni meg felmatricázni és mehet.A szabihoz (LRP SPX Bullet) megtaláltam a leírást, nem is gondoltam, hogy ezt így lehet finomhangolni. Azóta belőttem, van végre köztes gáz is, nem csak 0 meg MAX.
Próba holnap, megyek ki a pályára és megnézem, hogy ketyeg.
-
Pubszon
veterán
válasz
szacsee #2577 üzenetére
4 18650-es cella épp hogy be fér.
Úgy néz ki az Li-Ion lesz maszek megoldással, mert van itthon több mint 10db.Az nem baj ha fürgébb lesz, csak ne annyira, hogy irányíthatatlan legyen.
Először ezeket akarom megcsinálni, majd átpártolni 2.4GHz-re.
Nem kell nagy durranás, 2 csatorna elég, meg jó lenne akkus távirányító, akár használtan is.
Ötlet? -
Pubszon
veterán
válasz
szacsee #2575 üzenetére
Igen, külön vevő meg ESC van benne most.
A jelenlegi akku 4 cella laptop akkuból.
Kettesével sorba kötve, majd ez párhuzamosan, így van 7.4V.
De szeretnék azt is egy gyárit, töltővel.
Milyen lenne ehhez jó?
Illetve nem lesz túl nagy a fordulata?
Tudok csinálni róla képet, nemsokára rakok fel ide. -
Saccco
nagyúr
válasz
szacsee #2540 üzenetére
Megtaláltam én is, amit mondtam.
Müllerben vettem, de lehet kapni a Praktikerben is. -
Peaceliker
addikt
válasz
szacsee #2457 üzenetére
ismerősnek ilyen van, azt mondta jó, review ok is bíztatóak, nem csak ledeket etetnek vele
ez is kapcsoló üzemű asszem, de majd elválik...isdt 9v ról is megy, de vmennyire állíthaó is a táp, asszem 12v fölé is, de ekkora teljesítménnyel nem szabadna beesni fesznek...de majd elválik, ha nagyon nem válik be akkor marad PC s táp, ha az sem akkor kénytelen leszek zsebbe nyúlni(#2458) Saccco
ezt már megcsinálták baja val is, vmi eszetlen nagy motorokkal
haverommal (nagy építkezős forma) sokat agyaltunk ezen, hogy előnyök hátrányok...de tartok tőle, max onroadban lehet jó, mert ütéseket kétlem, hogy jól bírja... de onroad pálya sem patyolat és ezek az outrunner motorok (legalábbis amik 250es raceremen vannak) pici portól is megakadnak...bár újságos mercimben 3650es (500as heli) outrunner meg jól viseli a retket.
De ha egyszer rászánom magam egyik serpent rollerem lehet megépítem ilyenre, oszt elválik mit tud
szerk:
-
Peaceliker
addikt
válasz
szacsee #2455 üzenetére
Ezt, akkor még 6600 volt, szintén akcióban. Igazából van itthon 400w os meg 550es pc táp is, de most el tudtam boltolni graupner ősi 12A es tápom, így futotta a lustaságra (hogy pc tápot nem kell agyon forrasztani)
nekem alja kínai töltőkből csak klón volt, nemtom ott fw frissítés ment volna-e, de már mindegy. Bár most van egy 200W os HK s is, azon is ugyan az van szerintem, menü dettó az...de ezzel elégedett vagyok eddig.
-
üszök
őstag
válasz
szacsee #2431 üzenetére
Köszi a sok hasznos infót.
Van jó pár drón aksim: 150,250,300,400,550,750,800 valamelyik kisebbet majd kipróbálom.A nagyobb RC autó vásárlás most egy kicsit C vágányra kerül a hirtelen jött Cheerson CX20 miatt.
De valszeg 1:10 et fogok venni,mert a lakásba a kicsike is elég ami van. Kicsi a lakás nem nagyon lehet bent veretni.
Az eladó szerint a hirdetés címe a márkája,nem tudtam megmagyarázni neki,hogy nem.
Peaceliker
(senior tag) -
Pikachu24
aktív tag
válasz
szacsee #2394 üzenetére
Azta, ez szép oldal.
"BATTERY (V) (mA):Li-Ion 7.4V 600MAH"
Utána meg azt írja hogy NIMH akku....
Ha az akkuról és az akkucsatiról tudsz nekem képet küldeni akkor tudnék szerintem segíteni tovább jutni. Ha li akku van hozzá akkor elalszik, a led viszont ha nimh akkor nem valószínű.
-
kimista
aktív tag
válasz
szacsee #2377 üzenetére
brushlesst megcsinálnám, de gondolom nem egyszerű brushedet átlőni.. kell esc meg motor, ez tiszta, de esc honnan kapná a jelet? gondolom emiatt kell új vezérlőis. vagyis konkrétan az egész belseje.. vagyis kb építsek fel egy új gépet..
mondjuk most találtam egy ilyet, habár ez csak 1 irányba jó, de maga az ötlet tetszik, így csak ez kellene + 1 motor.
Van esetleg ilyen converter, ami nekem jól jöhet? és motort meg mifélét? -
tvamos
nagyúr
válasz
szacsee #2294 üzenetére
A Hi-Tec Optic 6 nekem 8-10 eves, es teljesen jo, szerintem erdemes frankot venni.
Erdekes ez a moddolt firmware, meg tudomisenmi. Ha egybol jo, nem kell moddolt firm, ha meg vacak, sosem lesz jo. Van itt par fiatal kollega, akik mindenfele tavokat osszevasarolnak, cak lesek, hogy hanyadik firmware-t toljak ra, es akkor ilyen-olyan bugfixekrol beszelnek... az Optic 6 meg csak megyen... nincs bug, amit fixelni kell.
Persze, sokszor elkap az instant buy, hogy szines lcd, meg ilyen-olyan telemetria, meg 192 csatorna... de vegul mindig marad az Optic. Amig ki nem hal. -
Peaceliker
addikt
válasz
szacsee #2296 üzenetére
3pk ritka, de olyan 30 körül szokott lenni ha van. 4pl 40 inkább, de lehet kicsit alatta...bár egyik futaba táv sem sűrű...3pk ami még fel fel bukkan, azt is szerettem, van aftermark vevő frsky igen jó, 9e hk ról.
fhss rendszerűekhez nincs sajna csak gyári (4pl pl)Sanwa mxv van néha akcióban 25be két vevővel...bár anyaghasználaton is érezni hogy olcsóbb táv...havernak poti elhalt benne elég hamar...amúgy versenyző nekem azt mondta használt futabát nem szabad, mert poti hal....na nekem 4ből ilyen nem volt, pedig 3 db vagy 10 éves lehetett, de ha nem is akkor sem 1-2
szóval örök igazság talán nem is létezik -
Peaceliker
addikt
válasz
szacsee #2294 üzenetére
egy gt3 al nem buksz, itthon el lehet adni kinti ebayes árban. válaszidő gt2 vel megegyező, ha ez téged nem tesz tönkre idegileg/lelkileg lehet nem rossz döntés...én "sajna" egy sanwa m8 al kezdtem (mhz) és utána mindenre fanyalogtam, minden bosszantott hogy lassú így addig nem nyugodtam míg nem lett egy 3pl em...amit lecseréltem egy 3pm re, mert abban több okosság volt, majd azt egy 3pk ra, mert haver vicc áron adta...abba beleszerettem, majdnem lecseréltem egy 4pl re, de inkább maradt és jött egy 4pl mellé
3PM csere csak azért jött ötletnek, mert nehéz mint a dög, pályázni kényelmetlen...bár lehet én vagyok a gyökér mert kormány pozíciókat nem próbálgattam, lehet lehetett volna kényelmesebb...de így az lett a basher táv, 4pl meg pályára, mert jó könnyű darab.
Szóval nálam ez és ezért volt az evolúció, 3pk szerelem lett így próbáltam venni most még egyet, de muki csak soksok tt01 cucc mellé adja, sokért, így egyelőre 1db 3pk-m van
de ez már e betegség szintje a dolognak
szóval amúgy jobb távval meglepően könnyebb játszani, főleg pályán (onroad amit tapasztaltam ugye), haver trf419 ével meg egy carson távval gyök kettővel alig bírtam körbe menni, ahol saját távommal "repesztek"
üzleti ajánlat:
ha valakinek van egy mamba max pro (vagy hpi q base vagy lisi matricás testvére) és elcserélné egy faja kis lrp 1/8 szabira (lrp ix8) értékegyeztetéssel, akkor szóljon
-
Peaceliker
addikt
válasz
szacsee #2280 üzenetére
Flysky cons:
-potik gyenge minőségűen, hamar hal és nem tiszta a neutral jel
-vevő szar, halnak csak úgy, de sokszor csak antenna esik, le könnyen javítható ha csak ez a baja
-más távokat bezavar
-másik flysky bezavarja
-jelet dobál, pedig olyan erős jelet szór, hogy otthon leüti a wifit
-válaszidő naaaaaggggyyyoooonnn lassúpro:
-olcsó vevő 8kell is sajna több mint ami indokolt, olvasd feljebb)
-olcsó maga a táv is
-amikor jó a kedve jó a hatótáv
-failsafe működik (ez fontos, mert nekem sokszor mentett autót)
Radiolinket nem ismerem
carson olcsó még de rém lassú az is, annak is poti hal, volt hogy új már szar vt (ennél azért flysky jobb sokkal)
Spektrum lehet még a te távod. Orange vevő olcsó hozzá
/újat vennék ebből is gari miatt/
-
Peaceliker
addikt
válasz
szacsee #2249 üzenetére
kb mindenhez kintről lehet bmit is venni...amain.com leginkább ami nekem bevált. hb hoz mondjuk itthon is esélyes hogy kapsz nem kopó/fogyó alkatrészeket
vagy míg el nem fogy a kopó készlet...modell.hu siralmas amit elő tud adni, de ha van véletlen náluk valami az legalább igen jó árban van.
az elég jól hangzik. mondjuk parkolóba lehet tök fölös egy ilyen gép, de általában bírják a nyúzást
mostanság nem nagyon van kicsit öregebb pro gép fent
-
Peaceliker
addikt
válasz
szacsee #2247 üzenetére
Az szerintem utolsó széria körül lehet most 2014 vége, 2015 eleje felé jöhetett ki. Most itthon 140e a roller. HB ból kindulva jó minőség lehet. de persze utána kell olvasni.
Alkatrséz átalában 4-6 éves autókhoz még van, szal az még megvehető...enyém is akörül van, de jött 3 széria még kis módosításokkal így azok a cuccok is jók nekem szal nem aggódom
HB pro 2 fiatal ha ez a kérdés a milyen márkás dolgot nem tudom mire vélni, pontosítsd kérlek a kérdést
-
Peaceliker
addikt
válasz
szacsee #2240 üzenetére
40-60 körül mennek. Én 40be vettem serpentet, bár elég sok cucc vok hozzá. Sakura xi van most fent új 27be forumon (rcmodell)...vagy keveset ment már nemtom, az is jó gép. t4 is volt már fent nem 1x 40 alatt, durango is volt 55be rtr, hb vfan még pár marha régi TC(1) azt már mondjuk alkatrész nem beszerezhetőség miatt sztem kerülni kell max olyat lehet érdemes amihez adnak olcsóba tonna cuccot (az még előfordul párszor). De ehhez képest egy sprint roller is 20-25, akkor jobb egy komoly gép...de egy csapágyazott álítható tt01 is 20 amibe már motortartó sem elolvadós (vicc ez is benne
).
Én mg pont azon agyalok hogy pót rollerem eladom és lesz pót 250es fpv quad, mert 1 van de az mindig nyűgös...bár ez is olyan hogy nem repülöm csak van, autók sem mennek sokat nálam sajna...de valami mindig jön, megy, most egy 1/24 crawler jött
-
tvamos
nagyúr
válasz
szacsee #2236 üzenetére
Aha... nem vettem eszre. Viszont a TT01 szerintem minden szempontbol sokkal gyengebb, mint a TC6. Bocs, nincs sok viszonyitasi alapom, mert csak ez van. Vagyis... a Traxxas is sokkal robosztusabb, mint a TT01, szerintem nagyon az alja konstrukcio. (Viszont BMW E30 M3 AC Schnitzer csak TT01-ben van gyarilag festve, matricazva. Kene meg 1-2 body... meg matrica keszlet nekem is.)
Jut eszembe... a touringos sracok a kardanos autokra azt mondjak a palyan, hogy azok jatekok, ott mindenkinek (100%) szijas van. Termeszetesen kulterben hasznaljak.
-
Peaceliker
addikt
válasz
szacsee #2132 üzenetére
olyan 120A++ folyamatos (peak nemtom mennyi, de sok
) terhelés kapott 1/8 ban, onroadban csak olyan 80-100A t, savage xs ben 140 a peak és a feketedés elenyésző és 2 év után jelentkezett
80A t tuti tud, ha figyel rá az ember bmibe elég szvsz. De ha biztosra akarsz menni, 5.5 hasított, ebayen nem drága, az bmit elbír amivel mi foglalkozunk, úgy gondolom(#2134) csmat
helizást kostólgatni wltoys v911 nél nincs jobb...olcsó, ha nem jön be polcon elfér, nem sírsz mekkora a bukta, könnyű kezelni, mert 4ch, szinte megölhetetlen. kezdésnek ezt vagy h8 mini quadot javaslo..az ügyesebb, bár nem heli, de kostólgatni, hogy agyad rá tud-e állni az irányításra (nem 1xű, erre születni kell
), tökély, ára vicc.
(#2136) csmat
Akkor wltoys v931 v 915
De ennek ára és fenntartása klasszisokkal durvább, ha törik jobban (nagyobb headspeed miatt), asszem tudnak "4ch", selfcorrect módot, szal akár jó is lehet, de bentre nem ajánlott.(#2139) Saccco
Igen, az az, igen marha nehéz repülni, mert nincs pihenés az agyadnak...egy koax magától repül kb egy FP eléggé egyhelyben marad ha elengedsz mindent , de egy CP gép az szökik minden felé és vágni kell mit botorkálsz, mert sokba lesz hamar a rutintalanság
Már az hogy felszálljak és kb 1 helyben állajk nekem elég sok gyakorlást igényelt
-
tvamos
nagyúr
válasz
szacsee #2130 üzenetére
Gondolom erre a Tamiyara gondolsz: [link].
Az eredeti (nem is tudom mar, ki gyartotta, talan JST volt, vagy nem tudom) csatlakozo meg nem is olyan rossz, de ezek az utangyartott kinai sz@rok... iszonyat. Az aramot se birja, meg akad, amikor dugnad ossze. Ha erolteted, van, hogy kicsuszik a crimp a hazacskabol. Nalunk a gyermek ossze se tudta dugni. En kicsereltem mindet Traxxas csatira, mert azt tudja. Eg es fold a kulonbseg. (Arban is persze, de nekem jol mukodik az utangyartott kinai, kiprobaltam a cegnel, mennyire melegszik 50A DC-n, 20 percig. Nem volt gond.) -
Peaceliker
addikt
válasz
szacsee #2104 üzenetére
Típus méretek vannak méretarányon belül. Szal pl van 1/10 meg 1/8 buggy kerék , előbbi asszem 88cm kerülető, utábbi 110 és ez 4cm széles (1/10 buggyról lövésem nincs, ezek 4wd méretek). 1/10 mt az 110-120, 1/8 mt 140-180 ig de leginkább 160.
Ami még fontos, hogy legtöbb 1/10 gépen 12es hex van, 1/8 on manapság már 17 es. Vrx sword van neked ha jól rémlik, az 12es hex és asszem 110 es átmérő.wltoys on nézd meg a kerékhatszög mekkora. Ha szabvány 12es ebay szarásig van drift kerékkel.
(#2105) kimista
Kemény rajta a köpeny, van több keménység.
(#2106) szacsee
ez elvileg kb 64mm átmérő és 12es hex, de specifikációt nem néztem
(#2108) qqzs
ha van power tapadás kell (de ha mindkettő van az meg öli az autót)..tapadáshoz jó gumi kell...na az olyan amitől önkielégítésbe kezdesz ha árakat meglátod
-
Saccco
nagyúr
válasz
szacsee #2088 üzenetére
Én is azt a helit (V911) néztem ki, esetleg még a Hisky HFP80-at. Gondolkozok még egy parkflyer építésén is.
Persze mindent FPV-síteni szeretnék.-------------------------------
Más:
3D-printed Micro RC Truck "Unimog" and Transmitter (1/87) - Ez micsoda szép munka. -
Peaceliker
addikt
válasz
szacsee #2064 üzenetére
Ezek a mocik jók. Szabi ennek 120A es turbós rokona van nekem.
Amit még lehet bepróbálnék az ez. Tesztelték egy honlapon, akkor tsky vagy milyen néven. 2s el sct ben elég jól elvolt. Ennyibe meg ugye vicc áron vanÉs ehhez feltétlen sztem kártya sem kell, mert hobbywing klón, asszem ki lehet villogtatni beállításokat.
Annyit nem agyalnék
(#2069) qqzs
Flysky távok a legolcsóbbak közt vannak, olyan is...lassú a válaszidejük és hát nem vmi nagy minőség...de rengetegen használják, mert megfizethető és 1500 hozzá egy vevő.
ezeken már be tudsz állítani EPA t(végkitérés) is, ami kormányra nagyon hasznos.Második linked meg megint a gt3c
Távoknál azt nézd meg, hogy vevő beszerezhető-e hozzá és mennyi. Mert lehet veszel vmi olcsó távot aztán kiakadsz amikor 6-8k hozzá egy másik vevő ha kell vagy nincs is
-
kimista
aktív tag
-
szacsee
nagyúr
válasz
szacsee #2063 üzenetére
Erre gondoltam.
Waterproof-ot nem ajánlják, mert nagyon melegszik, viszont simában "csak" 21,5T, 17,5T és 13,5T-s van EU WH-ban.
Motornál meg van vagy 10 fajta Trackstar, ha külön venném esc-el, de úgy is jó lenne.
Van Stock Spec, D-Spec, SCT, Outlaw meg még jópár fajta, vagy ennyit ne agyaljak rajta?
Jako-nál Yuki model Samuraj szett van, csak ugye az szenzor nélküli, ami nem lenne gond, de program kártya már macerásabb hozzá szvsz. -
Peaceliker
addikt
válasz
szacsee #2060 üzenetére
49,43 8v al számolva az elméleti sebesség. Ez valóságban valamennyivel kevesebb lesz, de elég lehet. TS cuccok elég jók, nekem volt már több is. De én lehet elmerészkednék 3500KV ig
Amúgy pontosan melyik mocit nézed? Mert az 540esnek csomagolt 380as szenzormenetes motor egy kalap kaki. -
Peaceliker
addikt
válasz
szacsee #2056 üzenetére
11,2 az inkább végáttétel, belső áttételnek marha nagy lenne, akkor kúpkeréknek 11 et kéen fordulni mire fordulna 1et a tányért kerék (azaz a kerék is). Viszont végáttétel már megszabott pinionnal van.
Belső áttétel 3-5 között szokott lenni.
Ezzek kell még a spúr/pinion arnány, hogy motor hány fordulata kell hogy spúr 1et forduljon.
Ezekből tudhatjuk motor hány fordulata kell, hogy kerék 1et forduljon. És ugye ehhez kell kerék kerülete, hogy tudhassuk mennyit halad.De egyszerűbb calcrc progit leszedni és kiszámoltatni vele
-
szacsee
nagyúr
válasz
szacsee #2056 üzenetére
Kicsit agyaltam, max kiröhögtök, ha hülyeséget írok.
Tányérkerék:38
Difi meghajtó kúpkerék 13
Spur:65
Pinion:17
Elvileg
38/13 x 65/17 a lehajtás aránya, ami 11,1764....13,8889 m/s = 50km/h
Kerék kerület 0,3768m
13,8889/0,3768=36,86 x 11,1764 = 411,9 ford /s motor fordulat kellene412 x 60 = ~ 24717 / 7,4 = 3340KV
1/s x 60= 1/min / lipo fesz = KVGondolom valami ilyesmi alapján számolod ki... vagy tévedek?
Lehet valahol benéztem a logikázás közben. -
Peaceliker
addikt
válasz
szacsee #2054 üzenetére
A T szám már itt semmit nem jelent, régen kefés motoroknál T számmal (tekercs körszám) jelölték, hogy mennyi a fordulat. Ez már csak ilyen megmaradt jelölés, nem jelent sok mindent.
Áttételt én számított sebességből számolom ki. Ahhoz tudni kell a difi belső áttételét (tányér/kúp kerék aránya) és a kerék átmérőjét. Én 1/10 gépeket 50km/h körülire igyekszem belőni és akkor motor KV alapján ki tudom számolni adott spúr hoz mekkora pinion kell. -
Peaceliker
addikt
válasz
szacsee #2049 üzenetére
motort csak akkor kell járatni ha kefés, de erről is eltérőek a vélemények...meg a bejáratás módjáról is, van aki vízbe merítve teszi.
én ha új ha használt autó, apróra szedéssel és újra összerakással kezdem
difiben zsírokat nézem van-e elég, cserélem sajátra, esetleg kihézagolom difiket, sok autó igényli.
-
Peaceliker
addikt
válasz
szacsee #2047 üzenetére
Amúgy a vicc, hogy HPI k nem túl jók...illetve eszetlen sok tuning kell, hogy komolyabb gyilkolás esetén nem hulljon szét lépten nyomon :/ újonnan irrálisan drága, de asszem én még 1 autót sem vettem újonnan.
VRX em volt, nem rossz árához képest. Kutyacsont/cvd meg telószár hajlik, azt érdemes tuningolni, többi elég jól bírja benne (buggym vt)
-
-
Peaceliker
addikt
válasz
szacsee #2030 üzenetére
Én is úgy gondolom, hogy a wltoys akkor lehet jó, ha soha nem lesz rá költve...mert akkor már olcsóbb egy "igazi modell" még ha belépő kategória is és esélyes hogy jobb is, tuning ide vagy oda a wltoys ban. De költeni meg kell rá, mert igényli sajna. Szóval én nem is szoktam ajánlani, ha kérdik, akkor már inkább egy használt himoto vagy vrx(ftx).
Wl arra lehet jó, hogy próba...tetszik, eladni és venni vmi jobbat, amiben több lesz a játék és kevesebb a rendelgetés.De ami strapabíró azok a verseny gépek, hiába csak hobbyra kell...sőt a hobby sztem rosszabb, mert nem tervezett pályán megy tervezett ugratóval, hanem ami épp akad.
De ez is amolyan evolúciós folyamat.
Az ember ha elkezd kocsikázni és élvezi, eljut oda, hogy legalább közép kategóriás (hpi, traxxas) lesz az összes gép...mert 1 sosem elég
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Adok-veszek tilos a fórum területén.
Használd Hardveraprót erre!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 32/64GB RAM RTX 4060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 12GB Rampage SHIVA Chieftec 600W
- Amazon Kindle 10th Generation ébresztős tok
- Konzol felvásárlás!! Xbox Series S, Xbox Series X
- Eredeti Lenovo 300W töltők - ADL300SDC3A
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest