Hirdetés
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
bitpork
nagyúr
válasz ßrainiac #62987 üzenetére
Ki mondta hogy a kipróbálás csapatást jelent? Ezek után lehet revideálnom kell az ajánlatomat, mert én kímélem az autóimat.
(#62988) Ck. :Huh, az nem kicsit viczes...én a hideg szintet venném alapul. Osztán menet közben úgy is meg kell állnod pihenni cigizni miegymás, akkor álló motornál 15 perc után nézd meg mi folyik vissza a nívóra.
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Ck.
addikt
Hmmm, fura, olyan mintha forditva működne nalam az olajszint ellenőrzés.
Meleg motornál nem csalósan tobbet mutat, hanem semmit nem mutat. Hideg motornál tele a nívópalca, de ha kicsit is langyos a motor, egyből csontszáraz lesz a pálca. :S
Hogy fogok így hazafele menet sűrűn olajat ellenőrizni? Nem értek én már semmit... -
bitpork
nagyúr
válasz ßrainiac #62981 üzenetére
Ha erre jársz akkor kipróbálhatod, nem a humán viselkedés a hiba. Úgy van programozva a váltó elektronikája h üzemanyag takarékos legyen. A 3 literes motornál ezt csak úgy tudja megtenni hogy alacsonyan tartja a fordulatot. Képes a ganyaj 50-nél 5.ben menni és picit nagyobb sebességnél bepakolja 6.ba.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
bitpork
nagyúr
válasz KaiotEch #62973 üzenetére
BP? Hát, ennyi az annyi sajnos. De majd lesz az kevesebb is, kis türelemmel. Nekem a passat volt olyan h alig akart lemenni 18k/q -ra. Oszt amikor az elejin még 100k+ volt az éves...nos akkor is köllött a motorkocsi.
(#62978) Mágus2: ezt mondd az audinak. Nekem igyekszik 1500 és 1000 között tartani az automata, és hiába az f1 váltó nem engedi sokáig távol a programja szerinti tartománytól...
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz KaiotEch #62973 üzenetére
Kelemen György autószerelő: Aki figyel a motorhangra és az autó viselkedésére, általában ráérez az optimális fordulatszám-tartományra. Egyébként benzinesnél kétezres fordulat fölött, de négyezer alatt érdemes tartani. A régebbi szívódízelek bírják az alacsony, 1500 alatti fordulatszámot, de a turbódízeleknél ez legyen a minimumérték.
-
freaghill
őstag
válasz 7600 GS #62970 üzenetére
Köszi!
Miénk ketyegősebb. Míg nálam volt a kocsi azt mondta szerelő, hogy nem érdemes szétszedni.
Megkapta bátyám, kicseréltette az egyik sárvédőt, alját megcsináltatta, küszöböket, belseje is kezd igényes lenni, most már mondta, hogy nem ártana a motort is szétszedniMágus: tetszik a muzsika
[ Szerkesztve ]
-
bitpork
nagyúr
válasz KaiotEch #62973 üzenetére
Mennyi az annyi? Milyen a kocsi pontosan és hány éves vagy? Én most -sajnos horror biztosítónál- de negyed évre 7500-t fizetek Domi után b02-ben. Nem audi míting és bárkit szívesen látunk. Vaspinás jelentkezőnk is van, akit befogadtunk. Persze ez esetben az időpontot jó lenne megint elkezdeni fixálni.
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz KaiotEch #62964 üzenetére
Milyen cikket akarsz? Mindenki 100 000x leírta, hogy nem szabad fojtogatni a dízelmotort.
-
nagyúr
válasz bitpork #62971 üzenetére
Örülnék 3 lityisnek, de így is kúvasok a kötelező amit fizetek rá Hát igen aki első autójának 2 lityist vesz az fizessen
Azért azon az Ajudi mítingen megjelennék
(#62974) Mágus2: Mi ez V6?
(#62975) bitpork: 60 párezret 0-s bónusszal 2004-es A4. Hát igen 25 évesen lett meg az első autó a nevemen.
[ Szerkesztve ]
-
7600 GS
addikt
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Mágus2 #62951 üzenetére
Nemtudom, de ezt légyszíves cikkekkel támaszd már alá, hogy elhigyje és ne vitázzak napi szinten vele Amúgy meg ott már nem húz az autó... 1800-tól kezd el és olyan 2500 fölött már nem húz.
Jut eszembe(a fentebb linkelt képről) a B7-es audiban a hátsó ülés részt hogy a francba lehet előrehúzni, hogy kitakarítsam alatta?
[ Szerkesztve ]
-
ßrainiac
addikt
válasz tomcsi23 #62952 üzenetére
Lol, ezzel az alairassal tenyleg nem jott ki tul jol
Na, mondjad mester, mik a tervek?
Munez: Lehet, hogy le leszek szarozva, de nekem mai napig a legmeghatarozobb vezetesi elmenyem egy automata G3 VR6-ban volt, a mai napig borsodzik a hatam, ha visszaemlekszem Ez a VR vonal nekem nagyon bejovos, bar a V5 nem volt egy behugyoztatos, annal hatarozottan jobb a sor5 (hangra minimum), de a VR6 az a Kiraly
VR6: na jol van baxakodjon a bemeligetessel akinek 2 anyja van, bosszubol ma az Audival megyek dolgozni
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz KaiotEch #62943 üzenetére
Egy dolog a nyomaték görbe, egy másik dolog,meg, hogy minden gyártó 4200 percenkénti fordulat fölé teszi a modern dízelmotor legnagyobb teljesítményét. Szerinted ártalmas ez a fordulatszám tartomány a motornak, ha gyárilag ott a teljesítmény csúcs?
tomcsi23ejj, elviszed egy körre és még bugyit sem kell vennie?
[ Szerkesztve ]
-
ßrainiac
addikt
válasz Bdanyy #62938 üzenetére
En ebay-rol toltam, olyan 6.7k volt talan az ara.
Ja, diesel is kiraly, en is abban gondolkoztam, neztem 130 es 140 lovasokat, de aztan arra jutottunk, hogy nem megyek annyit, hogy megerje. Ehhez olcsobb a turbo, meg ugy egyebkent minden dragabb szinte azokhoz (a 140 lovas egy 2007-es Passat lett volna, rohadtul nem voltam elajulva tole. A majd 10 evvel idosebb G4-em sokkal minosegibb, jobban egyben van).
Attol fuggetlenul, hogy benzines lett, tovabbra is szeretem az eros dieseleket, de ahogy annak, az 1.8T-nek is megvan a feelingje, mas a ketto, egyelore (igy egy ev tavlataban) nem cserelnem dieselre
En ma mosattam le, de baxtam lefotozni (meg hat disztarcsak...), OMV premium atyauristen mosas, 2x szaritas (ezt nem is ertettem, mert ugyanugy egyszer ment vegig a szarito), aztan amikor vege volt, ugyanugy tele volt vizcseppel az auto
KaiotEch: azert a turbonak is fel kellene porognie, ha mar ilyen gepet hasznaltok neha-neha nem artana odalepni neki. De majd a szakik elmondjak mindjart lerakodik a cucc a gepezetben, ha nincs "kikormolva" (meg hat oda az elvezet ).
Bling95: Itt 2300 kobcenti es 5 henger az, ami el tudja hitetni veled, hogy nem harmasban, hanem egyesben van a valto
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz ßrainiac #62937 üzenetére
De van kettőstömegű. Legalábbis az enyémben úgy tudom. Fater is berakja 5-ösbe 50-nél simán Ha szólok neki nem, hogy én, de Ti is le vagytok bazilikázva
De valóban erős a motor. Azért váltja el hamar, mert ezek nagy motorok, nem tudja az ember úgy kihasználni, és szerinte a dízelnek a minél kisebb fordulat a jó, persze, de szerintem meg nem a legalja, mert ugye onnan gyorsítani nem lehet. Én 1500-2000 között szoktam járatni.
[ Szerkesztve ]
-
Bdanyy
addikt
válasz ßrainiac #62927 üzenetére
Még nem volt időm lemosni, így nem is csináltam róla nappal képeket Talán majd vasárnap.
Egyelőre még nem rendeltem meg a tartót, de ahogy látom itthon sehol sem tudom megvenni készletről. Mivel kellett hétvégére rögtön valami, megvettem a dension nanopadszerű tartóját, de nem valami nagy szám, ráadásul nem tapadókorongos, hanem a rácsra tudom csak feltenni, amit pont most cseréltettem, mert amivel vettem, némelyik lamella eltört már. Így ki is ment a fejemből, de jó hogy mondod, mindjárt megveszem. Te a gyártótól kérted, vagy amazon/ebayen?
Őszintén szólva túl sok összehasonlítási alapom nem volt. Előtte főleg csak 1.4-1.6 szívókat vezettem, azokhoz képest sokkal kellemesebb, de chipelt 1.9 pdtdi passat szerintem jobban megindul
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
ßrainiac
addikt
válasz VR6-Fan #62934 üzenetére
Ja, ezekre baromira figyelek. A 3000 tenyleg a max, ha kesesben vagyok ^^ Az a baj, olyan erzes menni vele ilyenkor, mintha vmi egynegyben ulnek Ilyen felgazas hirtelen gyorsitas 2.5-ig is para? Erzesre amugy figyelek ra, marmint en azt mondanam. Aztan a gyakorlat majd megmutatja
KaiotEch: Neem.. Feljebb irtam, hogy 1.8T
Alapjaraton nem szeretem hasznalni, mert kettomegus a gep, aztan onnan nem jo padlozni ha kell. Az Audi mas teszta, azzal 5-osben hajtom akar 40km/h-val, jo eros motor, nincs kettomegu. Harmasban is elindul ha akarom
[ Szerkesztve ]
-
-
freaghill
őstag
Ma az öreg hazajött, mire lementem már telefonált.
Szerelővel beszélt, és mondta neki, hogy megbolondult az agya (a kocsinak ), mert elkezdett villogni neki a négyesindexe, aztán nem tudott vele mit csinálni, míg hazaért így kellett menjen. Gondolhatjátok, semmi előzés semmi, mivel nem tud sehogy jelezni.Egyből a riasztóra kérdezett rá, de az kizártuk egyből, mivel már évekkel ezelőtt ki lett iktatva.
-
ßrainiac
addikt
válasz freaghill #62929 üzenetére
Ahah, egyre gondoltunk ^^ (marmint nem arra h te vagy a parasztgyerek )
En amig erzem h furan megy (hideg van neki), addig max 3000-es fordulat, es amikor mar minden ugy "osszeallt" erzesre, akkor ovatosan megyek felfele (ha kell).
Magus, VR6: thx, tehat amig nincs ra muszer, addig marad a talalgatas
bitpork: ez sajnos a G4-bol is kimaradt, pedig milyen fontos
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
-
bitpork
nagyúr
válasz freaghill #62929 üzenetére
Úgy hogy az órán mutatja a standard 90°C-t, és még kímélően vezetsz olyan 10 percig. Na onnantól lehet nyomatni. Gazsiban volt olajhőfok mérő és most nagyon hiányzik mert Domiban valahogy nem volt szempont h kímélően lehessen vezetni, hogy egye meg őket a fene...
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
ßrainiac
addikt
válasz Bdanyy #62923 üzenetére
Kepeket majd toljal be a geprol
Meg ossze is futhatnank paran, Tomcsi, te, meg en, egynyocté talira (meg aki meg akar jonni, sz@rfosdizelt is toleraljuk)
Autos tartot sikerult berendelni?
Ja igen es milyen az 1.8T elmeny? Fura volt megszokni? Nekem elso nehany nap az volt. Pl. Amikor foutra kimentem es toltam volna kettesben de nem ment (azelott a 2.3-assal ilyen gond nem volt)
[ Szerkesztve ]
-
Graphics
Jómunkásember
válasz KaiotEch #62924 üzenetére
Mai termés Totalcar-ról...
Hát melegíteni, nézd attól függ mennyire vagy erre fogékony. Én ha reggel pl sietek melóba nem melegítek, ellenben alapjáraton autózok.
Amúgy meg 1-2 percig járatom, de van hogy 3-5, attól függ mennyivel sikerül előbb kijutni a kocsiba beröffenteni. Én használati tárgynak vettem az autót, munkához, télen ne menjen tönkre a derekam.. / sajna mégis beállt... /
Nyáron meg motorral járok, így azt mondom, nekem megéri reggel hamarabb bejutni, az idő pénz
Illetve ezt az dizelt én hiába járatom, 3-5 perc melegítéstől nem lesz bent jobb idő, max a motornak[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz 7600 GS #62914 üzenetére
– Mennyire fontos a dízelek bemelegítése?
Az egyik legfontosabb. Én itt lakom a faluban, hét közben be sem indítom a BMW-t, mert mindig hideg motorral menne. A feleségem ezres benzines autójával járok, annak sem ideális, de sokkal jobban tolerálja, mint a dízel, mivel sokkal hamarabb bemelegszik.
Aha itt meg jópáran azt mondják minek melegíteni?!
-
Bdanyy
addikt
válasz ßrainiac #62922 üzenetére
Elmagyarázta haverom, hogy hogy működik, de baromsagot nem szeretnék leírni, lényeg hogy nálam is így van most, de amint van időm elviszem megcsináltatni, nem olyan drága a javítása
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
ßrainiac
addikt
válasz Bdanyy #62918 üzenetére
Nalam elso fekezesnel zar le mind, de az egyik hatso rendre felugrik. Amikor zarom a riasztoval, hala az egnek mindig lecsukja. Nem tudom, mi lehet ez, de tulmutat rajtam. Amig lezar amikor kell, addig nem baxtatom
Ha mar gumi, 195(v. 205) 55 / 15 hasznaltat tud valaki? Nyari kene es olcso. 10-12 korul van jo nehany fent az autoalkatresz.hu-n, talan elmegyek mrgnezni valamelyiket, addig is, hatha van itt valakinek.
[ Szerkesztve ]
-
varsam
őstag
én a 225/45 R17-re nem tudok dönteni, hogy mi legyen.
Hankook Ventus S1 Evo 2 K117 vagy Semperit Speed-Life
Ezek 27k környékén vannak, a Conti, Goodyear, Michelin minimum 5k-val drágábbak, ami azért nem kevés, pláne ha csak a nevet fizetem meg.Jó ez a Hankook vagy Semperit? Semperit ugye Conti gyártmány..
[ Szerkesztve ]
-
Bdanyy
addikt
205/55 R16 nyári gumit szeretnék venni. Mit ajanlotok?
Nálam is játszik amúgy a zár, minden indulásnál megpróbál razarni egyik ajtóra, de ritkan sikerül neki. Az egyik kapasbol javítva lett, erre mikor hoztam a szerelesbol, elojott máshol
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
7600 GS
addikt
-
Graphics
Jómunkásember
válasz Mágus2 #62894 üzenetére
Na helyzet van
Adagoló ahogy rémlett fel volt újítva, a fedél viszont nem... Ami rémisztő, hogy a fedél adagoló árában van
DE
Amint beálltam a szerelőhöz az autónál mintha elvágták volna az elektronikát, az adagoló nem kapott jelet. így autóvillamossági lesz a gond, a kábelköteg kontaktos, vagy vhol meg van törve.
Meg lett mozgatva, azóta nem csinálta a rángást, kop kopp, eddig is olyan volt ,mintha elvette volna a "computer" az üzemanyagot"..
Na hova tovább
Ja 93'-as,
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- LEGO klub
- Macrodroid
- Autós topik
- Sweet.tv - internetes TV
- Nem nagyon maradt titok a Poco X7 Pro kapcsán
- PlayStation 5
- Honor 200 Pro - mobilportré
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest