Hirdetés
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Samsung Galaxy A52 5G - nem csak egy G-vel több
- Google Pixel topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Amazfit Balance - ár-érték egyensúly
- Fotók, videók mobillal
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
lenko
aktív tag
válasz rambo4ésfél #114391 üzenetére
Tény, hogy szar a szerkezet, fújd be zsírzó spray-el mindehonnan ahonann hozzá tudsz férni, a felső imbuszt is kiteketheted ami a zárat fogja az ajtó élénél, azon kereszetül is szét kell fújni.
Pihentetni pár órát, aztán ha úgysem elkezded belülről a kilinccsel nyitogatni közben vered a kárpit környékén izomból, ha ígysem akkor marad a kárpit levétel.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
K Norbi
addikt
válasz Khaosz55 #114395 üzenetére
Én megvettem 2 szer használtam, egyszer magamnak aztán az ismerősömnek cseréltem ki a gyertyákat.
Kerékcsavart 140Nm meghúztam! a gyári "kicsi" kerékkulccsal ráhúztam még egy csomót! Köszönöm szépen én nem kérek belőle, szerintem ökörhugyozás a 140Nm
Beállítottam max 210Nm na az már jobb volt a kerékcsavaroknak.
Amit kézzel ráhúzok azt le is bírom szedni, amit a gumis ráhúz + 1 méteres vascső is kelleni fog a levételhez.
Akkor vajon a gumisok mennyivel húzzák rá?Szerintem fölösleges csak a kerékcsavarok miatt venni egy nyomatékkulcsot. Kézzel rátéped oszt jó napot.
[ Szerkesztve ]
-
Khaosz55
addikt
Sziasztok,
a könnyűfém felniket mekkora nyomatékkal kell a csavarjait lehúzni ?
A téli nyári szettet én cserélem le magam és ehhez szeretnék nyomatékkulcsot venni.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rambo4ésfél #114391 üzenetére
Nem mondanám típushibának, az inkább az ajtókban lévő mikrokapcsoló elhullása (mondjuk annak is kell 15 év/300-400 ezer km). Belülről a kárpitot levenni csukott ajtónál nem egy élvezet, a tükör belső oldalánál lévő sarokban van egy kis csavar, talán az a legmacerásabb. Kis fogóval, fényezést megóvandó érdemes lehet leragasztani a környékét. Videó, leírás képekkel. Talán ha csak a hangszóró+kilincs rész van kiszedve, és a bovden meghúzására kinyílna, az jó lenne, bár ahogy mondod, ennek csekély az esélye. Roncsolással, bontott kárpittal könnyebb megoldani, de még mindig érdekes kérdés, mi történt a zárral Lehet, hogy van más mód is a kilincs felől, az csak halványan rémlik, hogy mintha onnan is be lehetne jutni egy kiadós szöszmötöléssel.
[ Szerkesztve ]
-
bitpork
nagyúr
válasz rambo4ésfél #114391 üzenetére
Macerás, de nyitható. Ugyanakkor típushibáról beszélni szvsz erős. Van h kenés híján a zár szíjjehullik.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
rambo4ésfél
senior tag
Sziasztok!
Egy kis segítséget/tanácsot szeretnék kérni. Van egy 2002es golf IV variant 1.6 16v és ennek megvásárlásán gondolkodom viszont vannak hibái. Az egyik az hogy a jobb első ajtaja nem nyílik se kintről se bentről kérdésem hogy ez egyedi hiba vagy ez jellemző ezekre a modellekre illetve hogy mennyire lehet költséges ennek a javítása, szerszámok és műhely adott (az eladó szerint tipushiba...)
Előre is köszönöm a válaszokat.
-
Morris
veterán
válasz K Norbi #114382 üzenetére
Az az igazság, hogy este nem világít. Mivel csak egy fényvisszaverő matricából lett kivágva.
Nem akartam beleugrani egy gyári kivitelbe, mert az ebay alapján 46k-ba fájna az első/hátsó pár. Annyit pedig nem adok érte az fix. Plusz még be is kell kötni. De ha ez nem lenne gond, akkor is ki kellett volna lyukasztani a lököst, ezt pedig nem akartam bevállalni, mert erős a gyanúm, hogy elbasznám.
Szeretném megőrizni a gyári kinézetet. Ha egyszer megunom, akkor csak simán leszedem. Egyelőre tetszik...
1500hufból meg volt az egész.[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz Morris #114381 üzenetére
Este biztos szép
Külföldi fórum olvastam annó hogy az amcsik Európai díszlécet tesznek befele, sőt van még olyan is hogy csak egy betét színre kell fújatni és bepattantani a szélességjelző helyére, az Európaiak meg Usa díszléceket raknak befele.
Még olvastam olyanról is hogy lökhárítót cseréltek meg ilyenek.
Ki érti ezt[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz gabor85 #114374 üzenetére
A rosszul megválasztott kuplung komponensek miatt van. Milyen kuplung van benne pontosan?
Még egy dolgot próbálj ki, a generátor szabadonfutóját nézd meg. Alapjáraton nem rázza a szíjat? 150 000km után cserélni kellene a generátor szíjtárcsáját, mert beszorul. A dízelben sokkal nagyobb a sűrítési végnyomás, ezért munkaütemnél lök egy nagyot a főtengelyen, minden egyes munka ütem között van szünet, ezért rázkódik jobban, Nem véletlenül van szabadonfutó a generátoron is, hogy alapjáraton ne rángassa a szíjat. A lendkerék is ezeket a vibrációkat hivatott kioltani.
[ Szerkesztve ]
-
gabor85
őstag
válasz Mágus2 #114372 üzenetére
Lehet most kiabálom el, de motorikusan maximálisan elégedett vagyok, megy mint a rakéta, keveset eszik, olajat se kér, stb. Imádom mert 2000 fölött "robban", olyan dinamikus.
Egyébként a pedál rugdalása az miért van? Tippre vezérműtengely forgása, de lehet nagyot tévedek
TaaT: hát eddig még visszaadták ha gond volt, legalábbis sógornak. Tekintve hogy heti szinten otthagy nem kevés pénzt, bízom benne, főleg ha kiderül hogy rossz.
tresh: 35-ért szedi le, rakja fel. Hát nem kevés, de melóban se semmi.
-
do3om
addikt
Még mindig jönnek aliex-ről a díszítő cuccok.
Amit ma kaptam igen csak faszájos lesz a nyári felnin:
[link]
Jön még króm felnicsavar borítás.
Majd valamikor még berakom mik vannakHa érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
-
TaaT
nagyúr
válasz gabor85 #114367 üzenetére
"ha tényleg ez a szemét szarakodik akkor 90k-t Bárdi visszaad."
Arra mérget azért ne vegyél
Qru: Városon belül ez nem kivitelezhető.
TC-n mondjuk régebben írtak róla pár bejegyzést, ott bevált, persze nem ez a verzió.
K Norbi: Hát ja, nincs, vagy csak nem tudok róla.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
nagyúr
Kérdés: Mivel sokat rövidtávozok páralecsapódás jelentkezik az olajsapka környékén [link] (meg valszeg máshol is, és persze ennél sokkal több, csöpögött róla még tegnap), a kartergáz visszavezetőre szerelt víz/olajlecsapató működhet?
Give them hell Ukraine!
-
gabor85
őstag
válasz enricotoxic #114360 üzenetére
Én írtam die ilyet?
Küzdök vele, de egyre kevesebbet. Párásodás van, szinte minden indulásnál.
Ez a lötykölődős hang (víz?) alig fordul már elő, elpárologhat, gondolom szélirányfüggő az induláskor.
Hogy hogy oldom meg, fingom sincs. -
gabor85
őstag
válasz Mágus2 #114357 üzenetére
Van valakinek ötlete, hátha nem vettünk figyelembe valamit?
Erre vonatkozott, ti mégis tapasztaltabbak vagytok.
Az asszony ha beül az autóba már odavan
Akkor kibasszuk az átalakítós szettet, és kerül bele rendes belevaló kettős. KÖSZI!
tresh rendes szerelő szedte ki, a kettős otthon figyel a műhelyben.
[ Szerkesztve ]
-
enricotoxic
tag
válasz gabor85 #114356 üzenetére
A beteg egy Seat Leon 1.6 16v stella spirit adrenaline, évjárat 2004. Engem is utolért a beázás. Ezt igyekszem a hétvégén megszüntetni. Olvastam több hozzászólásláncot, amit a kereső kidobott. Nálam a pollenszűrőben most nincs dugulás (de onnan is volt már beázásom), most az ajtók felől ázhatok. A tudomány mai állása szerint melyik a legjobb módszer a beázás megszüntetésére?
Gondolom a beázással függ össze, hogy hogy össze-vissza kattog az indexrelé amikor megyek, de csak hallom, hogy kattog, nem indexel, ezt ciklikusan csinálja, nem állandóan. Amikor indexelek, akkor szépen megvan a taktus, majd elveszem az indexet és egy másodperc alatt még 3-4 kattogás, de néha csak úgy rákezdi.
Ezt a relét hogyan lehet cserélni? Először a beázást szüntessem meg és utána a megszakító cserét?
[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
válasz gabor85 #114356 üzenetére
Mágus válaszolt sajnos ez a kiváltó miatt lesz pd alá már nem való Régi tdi elbírják a gyári fixet mert volt olyan de az újak nem. Mondjuk nem akarlak ijesztgetni de ha kettős megy fel ott más a szerkezet mint a fixnél ergo az is cserés lesz. Kivéve ha a szerelőd 300 ezerért csak lehegesztette a régi kettőst és új kuplung szettet tett alá.
-
-
bitpork
nagyúr
válasz tresh #114352 üzenetére
Számít ha szar?
brumi: a linkedet nem tudom értelmezni mert nem tudom mi van fenn, amit meg gúgli kidob nem feltétlenül alap a hitre nekem . De legyen igazad
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
gabor85
őstag
Szakik egy fontos kérdés!
Eljött az idő kettőstömegű + váltófelújítás kombóra, meg is történt, de hiba csúszott a műveletbe, ugyanis amikor mondták hogy van lehetőség kettőstömegűt kiváltani egytömegűre, agy nélkül igent mondtam. Ez -60k.
Rossz döntés volt. Kurvára ver a kuplung, és 2000-es furdulatszámnál berázza az egész bodegát.
Jó, csak tippelünk hogy a Westlake egytömegű a bibis, de ez kizárásos alapon volt, mert még halott kettőstömegűvel is csak hangok voltak, rezgés nem.... Minél inkább alsóbb fordulatszám tartományról gyorsítok, annál jobban rázza az autót, plusz a gyorsulás mértéke... A Bárdi azt mondja hogy akkor adja vissza a pénzt, ha bevizsgáltatjuk, de az állítólag egy hónap. Az biztos hogy mindenképp kettőstömegűt rakatok rá, ilyen visszaalakító szutymerák többet az autó közelébe nem kerül.
Van valakinek ötlete, hátha nem vettünk figyelembe valamit? A váltó és motortartókat felengedtük, leszorítottuk, ezzel gond nincs, változni nem változott. A feljavított váltó legalább kiváló!Bárkinek tapasztalata, ötlete van, ne tartsa magában!
-
brumi1024
veterán
válasz bitpork #114346 üzenetére
Kis kereséssel lehet tudni mi van benne, még SoC szintig is. 720p 30 fps, Global shutter-rel, így a rolling shutter kizárható mint hiba (a kisebb felbontáson, a nagyon nem), de ez nem lesz elég biometrikus azonosításhoz. Az övről sem ír semmit a hivatalos dokumentáció, csak a különböző autós oldalak, lehet, hogy fejlesztés alatt álló funkció, de ahhoz még idő kell, most is elég bugos a cucc állítólag. Egy mattultabb övet azért fekete ruhában, fekete autóbelsőnél könnyű nem észrevenni, ez pedig kellemetlen szituációkhoz vezethet.
Egyébként a hordozható eszközök ára 4,5 millió nagyjából/darab, ebbe nem fér bele egy 3000$-os kamera.
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
nagyúr
válasz bitpork #114346 üzenetére
"Csak halkan jegyezném meg, hogy 14,5 milliárd forint EU-s pénz ment bele."
Anno valami 80e forinttért/db vettek a rendőröknek kukásmellényt, amire a hozzáértők azt mondták bármikor ki lehet volna hozni nagyon max 15e/db-ból.
Én már a biztonsági öv csekkolását sem tartom reálisnak,abban a pozícióban ahol a kamerák vannak.
"akkor belát a szélvédő mögé. Szem-orr-száj távolságot ma már egy jobb felbontású kamera könnyen felvesz"
A mai technikával ez eléggé sci-fi még, figyelembe véve a körülményeket.
Ettől függetlenül aki még nem látta a filmet, érdemes megnézni. [link]
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
bitpork
nagyúr
válasz brumi1024 #114345 üzenetére
Mielőtt nagyon elmennénk a technikába (bár én a Ricoh KR-5Super-el kihaltam a szakmából ) adódik a kérdés, hogy a már beleölt milliárdok és a pénzbeszedési funkcióját tekintve mennyire releváns az ára?
Csak halkan jegyezném meg, hogy 14,5 milliárd forint EU-s pénz ment bele. És ez csak az EU-s péz. HA van 365 fix és 160 mobil, akkor ha darabonként 1 milliót számolunk akkor is csak 1/3-dal több lenne. Persze nem tudjuk hogy mi van most benne, mert pl lehet hogy már egy CamPerform CP van benne darabján 3000$-os áron.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
brumi1024
veterán
válasz bitpork #114344 üzenetére
Semmit nem jelent sem a felbontás, sem a framerate, ha nem azt nézed, hogy történik a feldolgozás. Hány kamera készít 30 teljes 1920*1080-as képet másodpercenként, főleg olcsón? Mert még a videóban egész jónak mondott MILC-ek nagy része sem képes teljes szenzorkiolvasásra másodpercenként 30-szor, és itt most 200-250k-s vázakról beszélünk, objektív nélkül!
Továbbá még mindig ott van a záridő, dinamika, érzékenység kérdése, amiben nem teljesítenek túl jól az olcsóbb kamerák.
De hogy ne csak a levegőbe beszéljek itt egy cikk. A 4 képes összehasonlításból a 4. egy 70D videójából kivágott kép, de ez már a kiolvasás módjának következménye, viszont jól demonstrálja a videóból képkinyerés problémát.
Van ilyen azonosításra működő példa (okostelefonok), de az messze van a megbízhatótól, ott az emberi arc mozdulatlan és kitölti a teljes képet. Az igazán jól működők ott infravörös tartományban azonosítanak (lásd Windows Hello).
[ Szerkesztve ]
-
bitpork
nagyúr
válasz brumi1024 #114341 üzenetére
Nana! Azért ha körbenézel, alitól kezdve mindenhol látsz majd bőven 30 kocek per szek felett rögzítő kamerát picipézé. Innentől a nagyobb sebesség irreleváns. Az meg h fHD alap. Halkan engedem csak be a paranoiámat ide, de ugye pl már az új útlevélhez is tartozik a bigyometrikus azonosítás finkció Az én szemszögemből már éljük 1984-et, nem pedig felé tartunk.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kicker #114294 üzenetére
[link] ahogy a malac mondja, nincs malacod. Az elektromos kormányzárat hamarosan cserélned kell, ha nem akarsz valahol ottragadni lecsukott kormánnyal.
Khaosz55 Nem kap nagy terhelést az a szíj. Ez a titka. PD esetében az egész porlasztóban keletkező 2000bar a szíjat terheli. CR esetén ez kiesik és a 16 szelepes CR már a szelepeket is áttéten keresztül mozgatja, ami felére csökkenti a vezérműtengelyre és a szíjra ható erőket. A vízpumpa úgy sem megy el addig, szóval 170 000km környékén úgy is cserélni kell az egészet...
[ Szerkesztve ]
-
Khaosz55
addikt
Az lehetséges, hogy az új 2.0 TDI 150Le esetében 210 eKM-nél van a vezérlés cseréje? Megkérdeztem ezt mondták a szervízben de annyira hietetlen. Nem láncos hanem bordás szíj. Hogy bír ez ki 210-et?
-
brumi1024
veterán
válasz bitpork #114338 üzenetére
Ezt a mai technikánál egy 50-70-140-nel mozgó autó esetén teljesen irreálisnak tartom, főleg úgy, hogy ez jogilag bizonyító erejű legyen. A másik probléma, hogy amíg a rendőrök kiküldenek egy csekket a 140-nel tolató furgonosnak, addig nem látom esélyét, hogy bármilyen szinten ki fogják értékelni és figyelembe fogják venni a mérési pontatlanságból adódó hibákat egy ennyivel bonyolultabb rendszer esetén.
Ahhoz pedig nem kicsi dinamikatartomány kellene, hogy verőfényes nappal, rövid záridővel (ne mozduljon be az autó), brutális kontrasztkülönbséggel (autó belseje vs külseje) ne égjen ki a rendszám és ne bukjon be az autó beltere. Nagyon nem erre találták ki a traffipaxos kamerákat, ez még a komolyabb fullframe gépeknél is gondot okoz. És akkor az éjszakáról nem is beszéltünk, ami teljesen esélytelen azzal a pöttöm szenzorral.
[ Szerkesztve ]
-
bitpork
nagyúr
válasz 7600 GS #114334 üzenetére
Pl amikor mégy a kocsival a kamera felé, akkor belát a szélvédő mögé. Szem-orr-száj távolságot ma már egy jobb felbontású kamera könnyen felvesz - mellé teszem hogy a jogosítványhoz kell fotó. Innen már csak kis paranoia és szoftver kérdése hogy az objektív felelősség szubjektív lesz ebben a kérdésben, hiszen azonnal tudható a vezető személye is (kezdetben valószínűleg nem lesz elég pontos a rendszer). Szerintem már akár most is elővehetőek a felvételek ha nagyon kell az elkövető, csak ez még nem automatikus.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
K Norbi
addikt
válasz K Norbi #114335 üzenetére
Hétfőn suhantam 70 el belül, belefutottam egy traffiba az elitech jelezett szerencsére! Belefékeztem azonnal hát meglátom jön e csekk.
Azt mondják olyankor már késő, viszont szarok szerencsére ezek az új CAM-S1 traffik. Olyan hányadék képet készítenek hogy nem is látszik ki ül az autóba nem hogy az övet figyelné, meg csak közelről tudnak mérnek.
Szerintem nem mértek be..[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz zsolt19900 #114332 üzenetére
Szerencsére még nem aktív, mert engem is megbüntettek volna már [link] [link]
A jogszerű működtetés érdekében a rendőrség 2016 év elejétől alapos infokommunikációs vizsgálatnak veti alá ezen eszközöket. A változtatható helyű KKEP-k kiegészítő funkcióinak, illetve a fix telepítésű KKEP megfelelő adatrögzítésének, a KAFIR-ba továbbított információk időbeni és térbeni helyességének ellenőrzése várhatóan több hónapot is igénybe vesz majd. A rendőrség kizárólag azt követően kezdi meg a változtatható helyű eszközök kiegészítő funkcióinak és a fix telepítésű KKEP-k éles működtetését, hogy meggyőződött az eszközök és az adatbázisok rendszerszinten összehangolt működéséről. Mindezeken túl – az automatizált rendszer biztonsági kontrolljaként – ügyintézők is ellenőrzik a dokumentált szabályszegési vélelmeket, hogy ne kapjanak kézhez a közlekedők téves információkon alapuló, ezáltal megalapozatlan határozatokat.
A rendőrség hangsúlyozza, hogy ezen időpontokról még a joghatással járó dokumentálások indulását két héttel megelőzően tájékoztatni fogja a közvéleményt. Arra kéri az közlekedőket, hogy – függetlenül a jogsértésektől visszatartó közlekedésrendészeti ellenőrzésektől – mindig a KRESZ szabályainak megtartásával vezessenek. A szabálykövető közlekedők és a VÉDA Közúti Intelligens Kamerahálózat egyaránt hozzájárulnak ahhoz, hogy nagyobb biztonságban tudhassák magukat az úton lévők.
[ Szerkesztve ]
-
bitpork
nagyúr
válasz zsolt19900 #114332 üzenetére
Van. Meg lézerrel tapogatja a kocsit, olvassa a rendszámot, nézi a biztonsági övet, biztosítást, sávváltást később meg szerintem biometrikus adatokat is fog nézni. Asszem VÉDA a neve?
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
zsolt19900
őstag
azokon az utat felülről atolelo kamerakon van trafi? pl az m hatoson? vagy azok mást néznek?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Mágus2
Közösségépítő
Még a végén lesz belőle valami autószerű. A hézag a gyári előírt.
Ma bekerült a négy hűtő, fel lett töltve mindennel, kipróbáltam a két lámpát, működnek, a vnenik elől mennek, felkerült a géptető, a sárvédő. holnap, ha meglesznek a csavarok, akkor a géptető zár is bekerül, meg a két lámpa is elnyeri végleges helyét, lecserélem az olajat, összerakom az ütközőt és szaladhat a 200 ló.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz bitpork #114315 üzenetére
Nekem is jobban begyere a fehér, nézegettem mindkettőt huzamosabb időn át.
(#114312) Qru: Mostanság amúgy én is egy CRTDI-vel járkálok, az kényelmesen eleszeget 6-7 között városban, pedig majdnem csúcsidőben megyek és csúcsidőben jövök napi 20-20km-t. Ha kicsit türelmesebb lennék lehetne gyakrabban 6 közeli, esetleg alatti, de így is elég korrekt. De hiányzik a TSI.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #114314 üzenetére
Vágom a B5.5-ömben is mindig lecsavartam, inkább ne lássam mint zavarjon.
mod:
bitpork: A piros az egy fokkal jobb mint a kék de az se az igazi. Zöld meg a borostyán az kellemes nekem.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
bitpork
nagyúr
Milyen kék? Piros, nem?
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
bitpork
nagyúr
Sez mikori évjárat és felszereltség hogy fehér a műszaregység?
Kicker: Mondjuk azért, amiért pl vcds-sel egy -egy indítás erejéig is ki lehet a hibát iktatni, vagy szimplán sokadik próbálkozással is néha a szorult állapotából is ki tud ugrani. Oszt egyik reggel meg nem kattan amikor bégyugja az ember a kulcsot és szevasz. De ösmétlem Mágus2 a mérvadó nem a malac!
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
bitpork
nagyúr
-
gzbotii
nagyúr
Sziasztok.
Haver nemrég vett egy 1.4 75Le G4-et. A kuplung az utolsó 2-3cm fog. Ilyenkor, egész pontosan melyik részét kellene cserélni a kuplungnak?
És egy normális márka, ár hol kezdődik? Mert találtam neten 20-90.000 mindent...When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest