- Google Pixel 9a - a lapos munka
- Magisk
- Egyszerre legnagyobb és legkisebb is a Garmin Venu X1
- Szerkesztett és makrofotók mobillal
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Garmin Forerunner 970 - fogd a pénzt, és fuss!
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
-
Mobilarena
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
llaszlo
veterán
válasz
aytukabozs #14576 üzenetére
OK, köszönöm.
Most van egy dispute-om. Azt írta az eladó, hogy akkor utalja vissza a pénzem, hogyha zárom. Nekem ez gyanús. Nem úgy kellene, hogy először ő refundol majd ő zárja a vitát? Korábban másik esetben így volt, hogyha jól emlékszem, hogy megkaptam a teljes refundot és az eladó zárta az ügyet.
Ha lezárom tudok újat nyitni? -
llaszlo
veterán
válasz
aytukabozs #14573 üzenetére
Köszönöm a válaszod. Eddig azt hittem, hogy a dispute-tal kell indítani.
Hol tudom jelezni a PP felé, hogyha gond van ha nem a dispute-tal? -
llaszlo
veterán
válasz
aytukabozs #14565 üzenetére
OK, köszönöm. Viszont ha már a 44. nap van, akkor nem kell egyből a claim is? Akkor nem csúszok ki a 45 napból? Tehát ha dispute-ot nyitok, akkor az kitolja legalább 20 nappal?
-
llaszlo
veterán
válasz
aytukabozs #14563 üzenetére
Köszönöm.
Még egy kérdés. Ha a 44. napon nyitok vitát, akkor még van 20 napom, vagy akkor már egyből ügyet nyissak? -
sdavic01
tag
válasz
aytukabozs #14553 üzenetére
-
sdavic01
tag
válasz
aytukabozs #14547 üzenetére
Honnan lehet tudni?
-
#40485120
törölt tag
válasz
aytukabozs #14529 üzenetére
Köszi ezzel minden problémám meg is oldva.
-
Anonymus23
veterán
válasz
aytukabozs #14524 üzenetére
Igen, ez szerintem ütközik néhány EU fogyasztóvédelmi törvénnyel.
De viszont akkor meg borul az összeesküvés elmélet, ami a külföldi vásárlás topicban van, hogy az Antelife a visszaküldött és a spanyolban javítottat adja el az EU raktárból újként. Nem?
-
Anonymus23
veterán
válasz
aytukabozs #14517 üzenetére
"Tracking mit mutat hol jár a teló?"
Antelife tracking
Nekem még mindig azt mutatja, hogy sehol sincs a csomagom, pedig egy hónapja megjött
-
pakriksz
őstag
válasz
aytukabozs #14507 üzenetére
nem látok olyan opciót hogy a kártyámra küldjek pénzt, (withdraw-nál csak bank account van). Csak fizetni lehet vele.
-
olivera88
veterán
válasz
aytukabozs #14496 üzenetére
Emailbe v hova? Én nem kaptam. Ja és én Vajdasági vagyok.
-
lalakov
senior tag
válasz
aytukabozs #14498 üzenetére
Bankfüggő? Erste, hétköznap 6.30-16.00 között működik.
-
lalakov
senior tag
válasz
aytukabozs #14496 üzenetére
Nálam 10-15 perc és felkerül a pénz.
Ha nincs társítva bankkártya/bankszámla, meg tudom változtatni a nevem?
-
Csongii
csendes tag
válasz
aytukabozs #14478 üzenetére
Mert egyszer próbáltam elektronikus úton, és valahogy nem úgy jöttek ki a számla számok.
-
ouzohuto
senior tag
válasz
aytukabozs #14473 üzenetére
5 napja. Szoval, ha nagyon nem akarom beszo..niiii akkor ha nagyon nem igyekeznek irjam oda hogy i want full refound es tegyem claimbe?
-
aytukabozs
addikt
válasz
aytukabozs #14472 üzenetére
[lejárt a szerk idő]
Hány napja van nyitva a dispute amúgy? Mert úgy rémlik 20 napig lehet ebben az állapotban az ügy, és ha addig nem eszkalálsz akkor automatikusan lezáródik. -
ouzohuto
senior tag
válasz
aytukabozs #14451 üzenetére
Zsír köszi!
-
ouzohuto
senior tag
válasz
aytukabozs #14448 üzenetére
Köszi!
Először disputolok szóval kell a megerősítés
Szóval azt írom nekem kell a full refund és visszaküldöm a telefont. Namost. indítsam is el a telefont vagy először meg kell születni valamilyen döntésnek vagy mi?Nagyon hülye kérdéseket teszek fel? :S
Előre is köszi!
-
ouzohuto
senior tag
válasz
aytukabozs #14436 üzenetére
Ertem Es koszonom, akkor megbombazom holnap az anti life emailjeit is ezzel.
Koszonom!
-
qfm
őstag
válasz
aytukabozs #14392 üzenetére
Egy biztonsági eszközöket forgalmazó cégről van szó. Igazából a probléma annyi velük, hogy van express paypal is az oldalukon, de mikor arra megyek, és beírom a nevet-jelszót, ahogy szoktam fizetni, bejön utána még a cégnek egy összegző lapja, ahol kérik hogy nézzem át az adataim, és fogadjam el. Ezen az áttekintő oldalon a végösszeg 300 euroval több, mint amennyit a paypal írt, és amennyinek lennie kellene. Tartok tőle, hogy ha leokéznám, nem a korábban kalkulált összeget vonná le. Ezért olyankor mindig kilépek, így nem nyúl a pénzemhez. Ezt leírtam nekik hibajelentés formájában, és ekkor javasolta hogy megcsinálja kézzel a rendelést, és küld money request-et, mert nem tudják mi lehet a hiba.
-
válasz
aytukabozs #14343 üzenetére
Én erre értettem a hsz-t.
thx!!
-
válasz
aytukabozs #14339 üzenetére
Nem vágom miért menjek oda ha a paypal oldalamon van ez a fül.
-
Delaghetto
csendes tag
válasz
aytukabozs #14311 üzenetére
Most nézem 500ft van a kártyámon lehet h annyi nem elég??400ft-ot ír a paypal csak hogy annyit vonnak le... xD
-
Lehiñito
senior tag
válasz
aytukabozs #14299 üzenetére
Egyik ismerősöm pp-jére ment a pénz az én számlámról. Eddig nem volt ilyen problémánk. Nem ez volt az első ilyen pénzküldés, eddig nem volt probléma, de már egy hete hogs elutaltam és semmi. Ma írtunk a ppnek, higy ilyenkor mi a teendő.
Egyedi azonosítót nem változtattuk, meg semmi adatot csak az összeget. El van mentve h ne kelljen mindig bé írogatnagyon
-
cimbi186
aktív tag
válasz
aytukabozs #14290 üzenetére
Akkor ,jól megnyugtattam magam
-
cimbi186
aktív tag
válasz
aytukabozs #14280 üzenetére
A "Transaction Details"-ra navigál,de itt sem tudok válaszolni.
Mert ugye most itt tartunk,hogy az eladó küldött egy TN-t a vita keretében (ami persze áll vagy 60 napja)és PP várja az én válaszom.De hol ,vagy hogyan kéne válaszolni,hogy megerősítsem,hogy nem jött meg az áru és továbbra is kérem a full refundot. Emailre is válaszoltam,supportnak is írtam,de mindenhol csak automata válaszol.
-
#27216896
törölt tag
válasz
aytukabozs #14234 üzenetére
Köszönöm... Sajnos kényszerből kellett ezt tennem... Nem vagyok büszke magamra ez miatt...
-
#27216896
törölt tag
válasz
aytukabozs #14231 üzenetére
Ez jó?
Hello, please cancel my order (# 2014080415544413). The paypal account, please return the money. Thank you for your understanding!
-
#27216896
törölt tag
válasz
aytukabozs #14231 üzenetére
sajnos igen...
-
SKyle
tag
válasz
aytukabozs #14221 üzenetére
Szóval kicsit kombináltam fejben, mi is történhetett, bár lehet, hogy nincs igazam... Bocs, kicsit hosszú lett
Amikor a PayPal-on elindítottam a feltöltést, akkor nem a "Top Up Account (in a few days)" menüpontot választottam, hanem a "Top Up Account (instantly)" menüpontot.
Ez a menüpont elvisz a paypal.com oldalról (nem szól, csak úgy "sutyiban") a paypal-topup.hu oldalra, ahol fent balra az van hogy PayPal, jobbra pedig hogy TrustPay.
Itt következik az a lépés, ahol ki lehet választani a saját bankodat, hogy az "instant" feltöltés működjön (bankon belül egyik számláról a másikra az ugye majdnem azonnali): OTP, K&H, Erste, stb.
Ekkor viszont (mivel az én bankom nem szerepel a listában) az utolsó "Más bank" menüpontot választottam, megadtam az összeget, bepipáltam a használati szabályokat, és Tovább.
Egy új kicsi ablakban beléptetett a PayPal-ra (ugye az előbb elnavigált onnan!) a felhasználó nevemmel és jelszómmal, leellenőrizte, és Folytatás gomb.
Ekkor a kicsi ablak eltűnt, visszaadta az előző ablakot, ahol kitette azokat az infókat, amik szükségesek az utaláshoz: Számlaszám (1040-es), kedvezményezett neve: Trust Pay,a.s. (nem PayPal!) összeg és a közlemény, ami csak egy kód.
Na ez a közlemény nem olyan, mint amikor a PayPal-nak utalsz az Unicredit-es számlájukra, mert ez csak 10 számjegy, a PayPal-nak meg hosszabb, és betűk is vannak benne.
Szóval az egészből csak azt akartam kihozni, hogy szerintem - de mondom lehet, hogy nincs igazam - a Trust Pay magyarországi ügyintézői ugye magyarok és szépen átnézik a Közlemény rovatot (ahol az én esetemben az volt megadva amit a TrustPay kért, és a nevem, plusz a számlaszámom) és ha mindent rendben találnak, akkor szépen küldik a pénzt a PayPal-nak. Ebben a feltételezésemben erősít meg az a tény is, hogy a tranzakción, ahol elvileg az én nevemnek kéne szerepelni, mint küldő félnek ez áll:Business Name: Trust Pay a.s. (The sender of this payment is Non-U.S. - Verified)
Buyer email: paypal.hu@trustpay.euA lényeg, hogy ezután is működjön ez a módszer
-
SKyle
tag
válasz
aytukabozs #14221 üzenetére
El se hiszem! Megérkezett a pénz a PP-re! 1 nap kellett neki!
-
SKyle
tag
válasz
aytukabozs #14221 üzenetére
Köszi a gyors választ
szobakutyavagyis aytukabozs
Majd akkor pár nap múlva kiderül, hogy rendben volt-e így, elfogadták-e. Ha nem, akkor dispute? Vagyis hogy hívják ezt a PP-on? -
rizso
addikt
válasz
aytukabozs #14210 üzenetére
Ejj de gyorsak...
-
®Sapphire
csendes tag
válasz
aytukabozs #14205 üzenetére
Regisztrálom a kártyát Paypalon,ezután a számlámon zárolt tételek listában megjelenik a terhelés,majd fél óra múlva már nincs ott.
-
válasz
aytukabozs #14144 üzenetére
ohh, szuper vagy , köszönöm szépen !
-
Hintalow
senior tag
válasz
aytukabozs #14139 üzenetére
Ez sem rosz ötlet, simán megoldható akár a meglévő számlád mellé egy külön alszámlával.
-
Bati0501
őstag
válasz
aytukabozs #14121 üzenetére
Igen,akkor megint kezdem sejteni.
Csak: ha vmit venni szeretnék,de nincs annyi pénzem paypal-on,akkor mit kell csinálnom?Hova kell utalnom/milyen számlaszámot kell megadnom,és ezt hol?Bocsesz,ha nagyon hülye vagyok és már 100-szor volt,csak hiába keresek mindenfelé,erre nem találok választ.
-
naggyula
újonc
válasz
aytukabozs #14115 üzenetére
Köszi a választ, de a link 404 not found-ot dob ki.
-
Bati0501
őstag
válasz
aytukabozs #14115 üzenetére
Pedig már azt hittem,h kezdem érteni.
Azt tudom,h két fajta lehetőség van fizetésre: utalás vagy kártyával való összeköttetés.
Hogy egyszerűbb és biztonságos legyen,direkt igényeltem webkártyát.
Most jut eszembe: amikor paypal regnél ki kellett választani,h melyiket akarom,akkor a két lehetőség közül az elsőnél annyi volt,h learn more,a másodiknál volt az,h continue.
Én azt szerettem volna,h a paypal-hoz rendelem a webkártya számlámat,így amennyi pénz azon van,ugyan annyi van a paypal-on és utalás nélkül tudom használni.
Akkor ez már nem lehetséges,ugyan úgy kell utalni?Csak mert eddig,amiket olvastam ott ez lehetséges volt és nem régi posztok voltak. -
[Prolixus]
addikt
válasz
aytukabozs #14115 üzenetére
Yeee.
Köszi, láthatóan nem olvastam vissza, most forr az agyvizem keményen.
-
pászka
tag
válasz
aytukabozs #14073 üzenetére
Köszönöm a segítséged, csak azt nem értem hogy pár hete vásároltam [ezt] és ugyanannyit fizettem mint amennyi ki volt írva. Ebben az esetben akkor hova tűnt az áfa?
-
pászka
tag
válasz
aytukabozs #14071 üzenetére
Köszönöm, akkor ezt elnéztem, de milyen áfáról van itten szó?
-
pászka
tag
válasz
aytukabozs #14069 üzenetére
-
kristof_
tag
válasz
aytukabozs #14064 üzenetére
Nagyon szépen köszönöm.
Elküldtem nekik a panaszlevelet, meg is jött az automata e-mail a PP-től, amiben van egy ilyen rész.
Next steps:
- Log in to your PayPal account.
- Click the "Resolution Center" tab.
- Review the dispute details.
- Post new messages to the seller.
Most még további üzeneteket is kell írnom vagy elég volt egyenlőre ennyi? -
llaszlo
veterán
válasz
aytukabozs #14020 üzenetére
Ilyen főleg, akkor lehetséges, hogyha EUR alapú bankkártyát használ valaki és USD-ben fizet. Ott kettős árfolyamkockázat van. Először az USD-t átváltják EUR-ra és utána HUF-ra. A Maestro kártyák pl EUR alapúak.
-
bajvan2
tag
válasz
aytukabozs #14010 üzenetére
Ezt én is értem. Csak magas, hogy mi lehet ez esetben probléma a banknál? Ugyanezen bank kártyája volt eddig is megadva, pénz van a számlán.
Szóval magától, adva kis időt neki nem fog megoldódni? -
#51177472
törölt tag
válasz
aytukabozs #13998 üzenetére
Oh fck.
Köszi azért! -
Micsurin
nagyúr
válasz
aytukabozs #13988 üzenetére
Rendben köszi akkor ebből útalás lesz
-
Micsurin
nagyúr
válasz
aytukabozs #13980 üzenetére
A tköm tele van velük , ha meg rendesen utalok akkor meg 100% , hogy min 3 nap lesz
na mind1 akkor útalom rendesbe....
azzért köszi
-
Micsurin
nagyúr
válasz
aytukabozs #13977 üzenetére
Igen ott is probálkoztam
-
Micsurin
nagyúr
válasz
aytukabozs #13974 üzenetére
rendben köszi , majd meglátom mit bűvészkedem
-
Micsurin
nagyúr
válasz
aytukabozs #13972 üzenetére
fél nap ?szóval ha most útalók lehet , hogy este ott lenne ? vagy rosszab esetben holnap ? Ez az instant , hogy működik ? túl szép , hogy igaz akarom mondani ingyenes legyen
-
Micsurin
nagyúr
válasz
aytukabozs #13970 üzenetére
Bocsi , csak már küzdök ezzel is , a visa , mastercard, maestor kártyával is 1 napja és kezdek ideges lenni
lol , Milyen hamar érkezik meg ?
-
Rent
senior tag
válasz
aytukabozs #13953 üzenetére
850-re jött rá a 35, viszont ha én utaltam neki, akkor úgy kérte, hogy menjen familyként simán és akkor én, mint aki küldte a pénzt csak én fizettem fee-t. Most pedig úgy kérte, amikor neki kellett utalnia, hogy kérjek request moneyt és arra küldi. Jól érzem, hogy most is csak én fizettem fee-t? 202e megtéveszthetett, ezt arra írta amikor beírtam, hogy 850usd-t kérem, 202e HUF-ra kalkulálta ki, mikorra meg megérkezett a 35 ös levonással már csak 182e-re.. Azért 20e Ft az nagyon nem mind1..
-
zsolx
tag
válasz
aytukabozs #13933 üzenetére
Sajnos nem. A napi limit 100 000 Ft
-
rozso22
csendes tag
válasz
aytukabozs #13884 üzenetére
Meg oldódót itt Manny Mannny köszi
-
SteveJobs
őstag
válasz
aytukabozs #13879 üzenetére
Ez már a második amit kértem.Ez kb fél hónapja van nálam.Most innen nézzem a 45 napot vagy az első rendeléstől?
-
LarsHirnen
csendes tag
válasz
aytukabozs #13861 üzenetére
ó köszi szépen a segitséget, rányomtam a cancel-re és rögtön visszakaptam a pénzt. hálás vagyok a segitségedért, szép napot.
-
LarsHirnen
csendes tag
válasz
aytukabozs #13858 üzenetére
link megint
[link]Értem. De PP elküldi a pénzt egy emailre, akkor is ha nincs olyan? Nem érzékeli, hogy nincs olyan, és visszaküldi a pénzt, hogy haver, nincs ilyen email, itt a pénzed, adj egy rendes emailt. Vagy ilyenkor hová lesz a pénz, mert se nekem nincs, se a tesóm nem kapta meg? PP benyelte? 45 napon belül vagyok még, ilyen esetben nem adják vissza a pénzt?
-
aftercooler
aktív tag
válasz
aytukabozs #13850 üzenetére
Hát,ez van ott:
-
426os
őstag
válasz
aytukabozs #13771 üzenetére
Köszönöm a megerősítést!
-
zoli62
addikt
válasz
aytukabozs #13746 üzenetére
Pont ez a baj, hogy nem ugyanarra a saját virtuális kártyám számlájára refundolták a az ellenőrzési díjat, amit előzöleg megterheltek.
-
zoli62
addikt
válasz
aytukabozs #13744 üzenetére
De ha nem vásárolok egy darabig, akkor lenyelt tőlem 1.98 dfollárt, amiért cserébe nem adott semmit.
-
menyhartlevi
aktív tag
válasz
aytukabozs #13716 üzenetére
Köszi a választ!
-
Csongii
csendes tag
válasz
aytukabozs #13536 üzenetére
Postán igen, postán kellet át vennem az összeget.
-
NORBl
aktív tag
válasz
aytukabozs #13533 üzenetére
Hát azért gondoltam, hogy itt talán választ, vagy "olcsó" bank ajánlatot kaphatok, mert feltételeztem, hogy PayPal topic, akkor sokan, vásárolgatnak, fizetnek, és akkor olyan bankot választanak, ami ezekhez előnyös.
-
Minstrel
senior tag
válasz
aytukabozs #13523 üzenetére
Bank azt mondta, hogy ez a paypal dolga, most írtam nekik, majd kiderül.
-
sziku69
őstag
válasz
aytukabozs #13514 üzenetére
Elküldtem neki a paypal számlát, de még nem jött válasz.
-
gabri83
csendes tag
válasz
aytukabozs #13514 üzenetére
http://www.playseatstore.com itt vásároltam írtam nekik hogy küldjék el merre jár a csomag és akkor írták hogy még nem ment át a pénz pedig már megkaptam paypaltól is a számlát hogy fizetve sőt még elküldtem a tranzakciós id-t is hogy lássák bár vissza írtak ne aggódjak de attól még küldhetnének egy nyomkövetésit a csomagnak
-
cekkk
veterán
válasz
aytukabozs #13484 üzenetére
Persze egyezkedtem vele. 2 hétig nem írt semmit, majd írtam, hogy mi van semmi reakció. akkor írtam neki, hogy akkor negatívat adok neki, erre írta, hogy vissza a adja a pénzt.
1 hétig vártam, aztán nyitottam egy ilyet, erre is semmi reakció egy hete. Most meg meguntam -
cekkk
veterán
válasz
aytukabozs #13480 üzenetére
Ezek lennének!
-
mert_csokis
senior tag
válasz
aytukabozs #13475 üzenetére
Értem, köszi.
Jól sejtem, hogy a pénz addig nem lesz hozzáférhető, amíg a vevő nem ad visszajelzést róla a rendszernek, hogy megérkezett hozzá a cucc?
Vagy itt nincs ilyen?
Lenne még pár kérdésem, nem szeretném elrontani az invoice küldést.
Gondolom a Select currency-nél azt a pénznemet kell beállítani, amit ő küld. Esetemben eurót.
Mi az a tax? Kell nekem azzal foglalkozni?
A Terms and conditions részhez kell valamit írnom? Vagy ezek kitöltése csak opcionális?
És még egy kérdés.
Ha megérkezik euróban az összeg, akkor a paypal automatikusan váltja forintra? Az átváltást be kell valahol állítani, vagy a saját bankom aktuális árfolyamán fogja váltani?
Nem szeretnék még ezzel is veszíteni a pénzből, ha rosszul váltaná. -
esztpan
újonc
válasz
aytukabozs #13462 üzenetére
Köszi a az választ, most már én is tudom azokat, amiket leírtál, de első pár alkalommal nehézkesen mozog az ember . Azt írták, hogy fizessem ki június 1.-ig, mert fel is függeszthetnek.
Ha kizárnak, utána lehet másik fiókot csinálni? -
SamSem5812
újonc
válasz
aytukabozs #13437 üzenetére
Kösz! Az Aliexpresszt egyébként is kihagyom, mert az áraitól a falnak megyek - a 157 dolcsis telefon nála 180 dolcsi, a gyors szállítás meg 43 dolcsi... Még mit nem!
-
SamSem5812
újonc
válasz
aytukabozs #13430 üzenetére
A Lenovót áruló társulattól semmilyen levelet nem kaptam. Hiába írtam nekik többször is, rás e bagóznak a levelemre, nem válaszolnak. A PayPal a következő üzit dobja, ha disputot akarok nyitni: "This transaction cannot be disputed at this time. This is usually because the transaction has not yet been completed. If this is a completed transaction, please double check that the Transaction ID you selected refers to a payment that you sent." - vagyis a PayPal szerint még nem zárult le ez a tranzakció.... Ez mind szép és jó lenne, de május 12 ótó lóg a levegőben a pénzem... sem telefon, sem pénz . az egyik rám se ba..ik, a másik meg finoman eltanácsol... Mi van akkor, ha a PayPal-nál törlöm az egész kifizetést??
-
SamSem5812
újonc
válasz
aytukabozs #13428 üzenetére
Hali,
Itt vásároltam: https://www.2lenovo.com/customer/account/login/ - ez a belépő oldaluk...
Tény, hogy kicsit zavaró, az, hogy oldalon kinyomtatott számlán mebay logó szerepel... -
válasz
aytukabozs #13373 üzenetére
Sziasztok,
Kaptam egy mailt a paypal-tól, hogy vissza kapom a pénzt a számlámra
Ez kb. mennyi idő a gyakorlatban, mert azt írják akár 30 napig is eltarthat?! -
válasz
aytukabozs #13373 üzenetére
Köszi
-
válasz
aytukabozs #13371 üzenetére
Ezt hogy tegyem meg?
Pp-on belül?
1hónapja használom csak -
hdekakas
senior tag
válasz
aytukabozs #13329 üzenetére
És azt hogy?
-
mtibi55
tag
válasz
aytukabozs #13326 üzenetére
Még konkrétumot nem tudok csak az egyik kollégám hívott hogy utalt a paypalon valakinek de vissza kellene csinálni de ilyet még én sem csináltam nem tudom hogy hogy lehet.
-
Franzpapp
újonc
válasz
aytukabozs #13212 üzenetére
Szia,
Igen úgyis próbáltam.
Mármint mobilnet előszőr, utána wifi.De mindig letilt már az elején utána küldöm a közüzemi számlát.
Azt se szoktál elfogadni, vagy végleg letiltják az acc.-om. -
Szabikaa20
őstag
válasz
aytukabozs #13200 üzenetére
Most irt hogy i check...hat kivancsi vagyok!
-
Szabikaa20
őstag
válasz
aytukabozs #13198 üzenetére
Ezt nem tudtam....És ilyenkor mi van?Csókolom a pénzemnek?
-
Stanley-B.
őstag
válasz
aytukabozs #13144 üzenetére
én még csak nem is tippelek, hanem biztosra mondom neked, hogy partial refundot nem ítél meg a PayPal soha. De eladóval egyezkedhettek partial refundban nyilván.
Neked itt most csak annyi lehetőség van, hogy mérlegeled, hogy mekkora partial refundnál mondanád azt, hogy inkább nem küldöd vissza.
-
hidroponi
tag
válasz
aytukabozs #13139 üzenetére
nem tudhatjuk mit dontene a PP.
a legegyszerubb, hogy egy kb. korrekt partial refundot igenyelsz a dispute-ban aztan max. az lesz a vege hogy visszakuldessel full refundot kapsz. azt szerintem sem fogjak elfogadni, ha felarat akarsz viszakapni.
de mellekelni kell azokat a tenyeket (mas imei, hasznaltsag jelei, stb.) ami az igazadat segitik. -
Stanley-B.
őstag
válasz
aytukabozs #13137 üzenetére
a paypal 110% hogy úgy fog dönteni, hogy küldd vissza full refundért. És a postaköltséget neked kell majd állnod.
-
zuzu000
őstag
válasz
aytukabozs #13087 üzenetére
köszönöm
-
Hun91FaTe
csendes tag
válasz
aytukabozs #13005 üzenetére
Na így már kerek minden, köszönöm a választ
sbwolf: Első külföldi rendelésem előtt állok és már nem volt lelki erőm ezen a fórumon is megkeresni a választ, így az egyszerűbb, bár láma lehetőséget választottam, megkérdeztem 100x-ra is
-
Valed
tag
válasz
aytukabozs #12995 üzenetére
Az eladónak nem írta. De most megpróbáltam legalább 5 különböző eladóval és egyiknél se enged fizetni.
-
Valed
tag
válasz
aytukabozs #12993 üzenetére
még nem, de akkor írok a paypalnak hátha tényleg náluk van a gond
-
Valed
tag
válasz
aytukabozs #12991 üzenetére
Csütörtök óta próbálgatom, több különböző eladóval is. Remélem akkor hamarosan megoldódik magától.
-
stvnppp
senior tag
válasz
aytukabozs #12983 üzenetére
Köszi a megnyugtatást!
Valami olyasmi rémlik, hogy volt olyan, hogy miután megtörtént a levonás a számlámról, azután egyből megjelent a paypalon a lóvé. De lehet, hogy akkor a Top Up Account (instantly) funkciót használtam, annál meg otp-s számlára kell utalni. Hogy nem érkezett meg, megnéztem az adatokat, és kicsit befosta, hogy betette az EB-t, de akkor még türelemmel várok, míg a pénzem forog az opt és az unicredit között. -
mtibi55
tag
válasz
aytukabozs #12957 üzenetére
Igen már én kaszáltam el mert a leveleimre továbbra is azt a választ kaptam hogy ő feladta. Csak éppen a nyomkövetésen nem ez látszik már 36 napja semmi. A dispute-ra pedig nem lépett semmit. Ezért most CLAIM van már 9. napja de erre sem válaszol pedig levélben is kértem hogy reagáljon. Remélem már holnapig nem is teszi és vissza kapom végre több mint egy hónap után a pénzem.
-
mtibi55
tag
válasz
aytukabozs #12930 üzenetére
Nekem is vissza jött de csak a resolution centerbe, a belépő lapon az áttekintes címszónál is volt egy ablak hogy nyitott ügyek az nincs meg.
-
snooze
veterán
válasz
aytukabozs #12890 üzenetére
nem utasitottam el,elöször nem itt volt,hanem egy másik helyen my recent activityn..vártam,hogy a bankszámlára átmenjen,mikor megnéztem legközelebb amott nem volt,itt találtam meg..
-
beldeczki
aktív tag
válasz
aytukabozs #12797 üzenetére
Mivel másik felhasználó fogja küldeni, akkor ez a költség ráfog jönni. Köszönöm a segítséget mindenkinek!
-
Laza...
addikt
válasz
aytukabozs #12797 üzenetére
+90ft
A % sávosan csökken, fejből nem tudom az összegeket, talán 700.000-től 3% és így tovább
-
Crytek
nagyúr
válasz
aytukabozs #12773 üzenetére
Félek nagyon ,mert az emailjeiknek nagyon olyan szaga volt hogy nem igen akarják visszaadni a zsét.
Állandóan a csomagolással voltak elfoglalva hogy ha minden rendben van nincs semmi rongálódás.
Basszus ezek ha találnak egy kosz foltok a dobozán már nem fognak fizetni.Mondjuk balfasz voltam mert ahogy kaptam azt sajnos nem vettem fel pedig a telo doboza igazi gány fércmunka volt. Így ezt majd rám fogják hogy elengedett a ragasztása.
Mondjuk ha a szaros dobozba belekötnek akkor egyáltalán nem is akarnak fizetni mert ne a dobozzal foglalkozzon hanem a telefonnal ami selejt.
És még nekem írták legyek együttműködő. Persze ,mert én küldtem selejtet minden tesztelés nélkülRemélem nem fognak szemétkedni.
-
Crytek
nagyúr
válasz
aytukabozs #12762 üzenetére
De ha én most nyitom lehet 20 nap alatt meg se kapják a csomagomat ,akkor mi van?
2 éve is kb agybajt kaptam mert vagy negyedszeri kézbesítésre sikerült a csomagot átadni az illetőnek!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- HP Omen - 27" IPS - UHD 4K - 144Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDR 400 - USB-C - KVM Switch
- Garanciális MSI Katana GAMER 15,6"240Hz!i5 12500H(16X4,5Ghz)RTX 3060 6 GB VGA,32-64GB RAM/1TB SSD
- Bivaly MAGYAR Lenovo P1 gen2 (Core I7 32 Gb 1Tb 15" 4K 4Gb Nvidia) Laptopom eladó!!!
- HP ProBook 640 G8, 14" FHD IPS Touch, I5-1145G7 CPU, 16GB DDR4, 256GB SSD, WIN 11
- HP ProBook 640 G8, 14" FHD IPS Touch, I5-1145G7 CPU, 16GB DDR4, 256GB SSD, WIN 11
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest