- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Bemutatkozott a Fairphone 6
- Mobil flották
- Google Pixel 9a - a lapos munka
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Samsung Galaxy Z Fold6 - ugyanaz, sarkosan fogalmazva
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- LTE frekvenciák
- Huawei Watch GT 2 Pro - egyszerűen gyönyörű
- Csúcstámadó és kompakt tablet is érkezett a Xiaomitól
-
Mobilarena
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
llaszlo #35325 üzenetére
Ne kelljen már olyan help szövegeket, ami amerikai PayPal fiókhoz tartozik, nem magyar fiók megmagyarázni! Esetleg használd a PayPal fiókot. Jó kis kör volt.
Lépj be, bal oldalon a menüben az egyenleg feltöltésre ezek a menü pontok állnak rendelkezésre:
Angol nyelvű felület:
Add funds
Top Up
Add funds using Trustly (bizonyos bankok esetén, leírás Összefoglaló,11. PayPal egyenleg "gyors feltöltés" bankszámláról)
Az első kettő ugyanaz.Magyar nyelvű felület:
Pénz hozzáadása
Feltöltés
Pénz hozzáadása a Trustlyn keresztül (bizonyos bankok esetén, leírás Összefoglaló,11. PayPal egyenleg "gyors feltöltés" bankszámláról)
Az első kettő ugyanaz.Ezt az oldalt kapod:
Leírás a Top Up-ról vagy Feltöltésről Összefoglaló, GYakran Ismételt Kérdések PayPal-al kapcsolatosan
12. Kérdés: Hogy tudom feltölteni a PayPal egyenlegemet?
13. Kérdés: Top Up-al utalok pénzt a PayPal egyenlegre, hogy kell megadni az adatokat? -
válasz
llaszlo #35321 üzenetére
Mikor írtad én is megnéztem a mobil app-ot, mivel a telefonomon az android magyar eleve magyar nyelven jön és még hasonló sincs ahhoz amit linkeltél.
Ha nem magyar a fiók akkor a Gránit bank agyar számla nem adható hozzá.
Az árfolyam kérdés nem értelmezhető. Melyik árfolyamra gondolsz?
Ha magyar fiók akkor magyar bankszámláról kell utalni a PayPal magyar Unicreditnél vezetett számláján keresztül forintot és az kerül az egyenlegre.
Ha valamely más országbéli, akkor (mondjuk osztrák), akkor a fiók alap elszámolási devizája €, így egy osztrák €-os bankszámláról lehet €-ot feltölteni az egyenlegre.
Ha a Gránit számlád mellé van deviza számla, akkor arról nincs értelme feltölteni, mivel a magyar fiók forintot fogad, így dupla konverzió lenne.
Nem igazán tudok így segíteni.
Böngészős verziónál milyen menü pontok jönnek elő ha belépsz?
Add funds, Top Up menüpontok? -
válasz
llaszlo #35319 üzenetére
Nem, mert forintot töltesz fel. Nincs árfolyam. Feltéve a PayPal fiókod magyar.
De ez üzleti PayPal fiók? Ilyen képernyőt még nem láttam.
De minek akarsz tölteni az egyenlegre, a szövegből nekem az jön ki, hogy adtál hozzá kártyát, akkor rosszabbul jársz ha egyenlegről akarsz fizetni. -
válasz
llaszlo #34440 üzenetére
30 nap után visszaküldik. Menj egy másik értékesítőhöz, vagy a sorsoláson mást nyersz meg. Gondolom van sorszámhúzó valamilyük.
Neked se legyenek kétségeid, nem mindent tudnak. Még azt sem, hogy ha kártyával fizetsz az valójában csak pár nappal később megy ki a bankjukból.
Amikor hasonló helyzet volt az ügyintéző (régebbi dolgozó volt) rögtön hívta azt a részleget aki ezekre a bankos számlarészekre rálát, az megerősítette hogy ott van, mondott valami számokat és azután a velem szemben ülő hölgy is megtalálta, azután egyenes volt az útja a pénznek az új bankomba. -
válasz
llaszlo #34428 üzenetére
Hová lett? Ott van a régi bankodban, várja sorát.
Nekem a legjobb lenne, hogyha magán a PP számlán lenne a 18USD. Ez nem lehetséges.
Ez a pénzed ment vissza automatikusan arra a bankszámlaszámra ahova a kártya tartozott.
Értelemszerűen nem kerülhet egyrészt az új bankszámlára mert amit beírtál adatokat magyar fiók esetén csak a kimenő pénz miatt szükséges, nem fogad pénzt refundként, csak kártyán keresztül, másrészt ez a refund csak a régi kártyával van kapcsolatban.A bankszámládat 8 évig tárolja a bank, a kártyád a leadástól számított 30 napig általuk hozzáférhető.
Ha ma látod a PayPal-on a bejövő refundot, akkor 5-6 nap múlva (ekorra már könyvelnék) menjél be a régi bankodhoz (nem telefonos az ilyen jellegű ügyintézés) vidd a kinyomtatott eredeti igazolást a fizetésről, a bejövő pénzről a PayPal igazolást (rákattintasz a sorra és a lenyiló teljes adatokat) és megkéred őket, hogy kerressék meg a bejövő deviza számlán a könyvelésre váróak közt ezt a tételt és utalják át az új bankszámládra.
A régi bankod a beérkezést követően csak 30 nap után küldené vissza, ha ennél rövidebb időt mond az ügyintéző akkor hiányos a felkészültsége.
Van bank ahol ez nekik nehezen megy, de a nagyobb bankok esetén ez működik normálisan. (OTP, Erste, CIB) -
válasz
llaszlo #34327 üzenetére
A case az eBay dolog lenne, itt dispute van.
Úgy van egyébként, ha nem tudtok megegyezni, akkor kéred 20 napon belül a PayPal döntést.
Ha az volt az egyezség, hogy újból elküldi akkor az lenne az elmélet, hogy az egyezség miatt zárnod kellene.
Ha nem érkezik meg és emiatt kéred a PayPal döntését az eladó arra fog hivatkozni és bizonytani is tudja, hogy a visszaküldéssel kellett volna zárni a dolgot.
Az újraküldöttre nem vonatkozik az eredeti vásárláshoz nyitott dispute.
Ezért nem is javasolt az újraküldésben megegyezni, pénz vissza aztán megveszem újból, ha olyan a dolog. -
-
llaszlo
veterán
válasz
llaszlo #14662 üzenetére
Írt az eladó, két emailt és mivel nem válaszoltam ma felhívott.
Kissé törte az angolt.
Nem jutottunk dűlőre, mert rossz volt a vonal.
Az lenne a kérdésem, hogyha ő nem refundol, (gyanítom, hogy tényleg nem tud valamiért, legalábbis már szerintem tuti refundolt volna) hanem utal 100USD-t, abból ugye levonnak 3.4%+90Ft-ot. Plusz ha én még ezt a pénzt a saját bankszámlámra akarom átutalni, akkor ezért még mennyit von le a PP? Vagy a banknál van valami tranzakciós díja ennek? Mert dollárban jön az utalás, viszont forint alapú a számla. -
llaszlo
veterán
válasz
llaszlo #14660 üzenetére
Én vagyok a béna, vagy ismét "kissé" értelmetlen amit írtak?
"Dear Customer,
We check the paypal has already update because the finance mistake of the 100usd not refund you.
Can you show a request of 100usd in paypal, then you do not need to close the paypal dispute and we can also refund you now.
If you have any questions,please feel free to contact us."
Jól értem, hogy most meg azt írják, hogy mégsem kell zárnom a vitát, hogy ők refundolják a 100 dolláromat? Milyen meglepő.
Amúgy még mindig nem refundolták. Várom, hogy mikor jön meg.Ez az ügy státusza:
"Awaiting other party's response"Kinek a válaszára kell várni? Az eladóra?
Még egy kérdés. Megnéztem a dispute history-t és ott nincs meg az összes hozzászólás. Miért? Tudom, hogy még mást is írtam ami valamiért nem látszik.
-
kozi71
senior tag
válasz
llaszlo #14732 üzenetére
Csövi!
Nekem is csak egy automata üzent vissza. Amiben azt mesélik el hogyan indítsak kivizsgálást.
De én leállítani akarom mert semmi sem történt. Egyszerűen utalás előtt nem néztem meg a bankkártyám napi limit beállítását. Hiába fizettem, visszadobta. Gyorsan beugrottam otp-be, megnöveltem napi limitem, de azt már nem fogadta el (bezzeg az állításért azért levontak rendesen).
Végül fogtam másik kártyám és azzal fizettem. Látszólag ott is volt rögtön a boltban az összeg.Tőlem levonva persze. Aztán jött ez a kivizsgálós visszavonom dolog. Változtatnom kellet kódjaimat, fényképet küldeni útlevélről, személyiről. Aztán pár óra múlva már ismét megbízható ember voltam paypal-on.
Csak az utalásom lebeg azóta is. Nem került vissza hozzám, se az üzletbe, paypal ül rajta...Ja, és a legérdekesebb, ahová küldtem a pénzt, onnan egy teljesen más azonosító számon futó paypal utalásra hivatkoznak azzal, hogy ezt visszavonta a paypal tőlük.
-
aytukabozs
addikt
válasz
llaszlo #14662 üzenetére
"megbízható (hiteles) információkkat fogok szolgáltatni hogy segítsem a PAYPAL-t, hogy megoldják a problémát olyan gyorsan ahogy csak lehet"
Ha így érzed, akkor pipálj...
inkább igy
I was order four phones from <<<cégneve>>>, but I have got only three. I ask them for full redund for the missing phone, and maybe quarter of postal cost, but they refuse to send it.
The phone's price was 389.99USD, but I have got only 289.99USD.Best regards
Lászlóaz
I already tried to...= Már megpróbáltam...
szerintem azt várják hogy azt folytatva levezesd mi történt eddíg a dispute-ban -
aytukabozs
addikt
válasz
llaszlo #14660 üzenetére
"Kedves László
Nem azért mert nem akarunk refundolni téged. De a dispute nem engedi hogy refundoljunk téged most.
Választhatod hogy ajánlassz egy linket* amin refundolhatunk neked 100 $-t, akkor meg fogjuk tenni."* a link-kel gondolom arra gondolt hogy javasolj valami megoldást ahogy tudnak adni 100$-t, amit nem értek hisz tudják a pp-s emailcímed, aminek a segítségével tunak neked pénzt küldeni HA akarnak.
és mielőtt valaki beleköt direkt fordítottam magyartalanra hogy éreztessem mennyire volt helyes angolul
-
aytukabozs
addikt
válasz
llaszlo #14604 üzenetére
Ha cserét kérsz azzal más baj is lesz (bár az se kicsi baj ha a hibásat kapod vissza), de pluszban a vevővédelmet is bukod hiszen nem lesz új tranzakció.
A policy boltonként változó, van ahol a vevőre hárítják a cserefon p.költségét, van ahol állják, de mivel konzekvensen titkolod mely bolttal(boltokkal) van ügyed, ezért ezt nem tudhatjuk.
BTW ezek a fórumok nem csak infó szerzésről, hanem infó átadásról is szólnak, tehát fair lenne beírni ide a problémás boltokat szerintem...
-
Anonymus23
veterán
válasz
llaszlo #14601 üzenetére
Az eredeti ár +eredeti postaköltséget állja a PP. (ez az amit kifizetel az áru vásárlásakor).
Ha neked vissza kell küldened a cuccot, akkor az már a te sarad, nem fizeti se a PP se az eladó. De ez szinte minden helyen fel van tüntetve.persze azért nem egyértelmű ez, mivel elég sok esetben már vállalnak Magyarországon az eladók, hogy felveszik a hibás cuccot futárral és neked ki sem kell mozdulnod, és hozzák a javítottat vagy az újat függően, hogy mit tudnak vele kezdeni. Na már most ilyen a külföldi netes világban (ebay, ali, kínai webshopok, stb.) mint a fehér holló, igazából nem is találkoztam ilyennel, vagy pedig már eleve drágábban veszed, bekalkulálva az árba, ha egy ilyen történne veled.
-
szmyky
aktív tag
válasz
llaszlo #14601 üzenetére
A postaköltség hibás termék visszaküldése esetén sajnos a vevőt terheli, ez így van hazánkban is, sajnos ez az online rendelés egyik hátránya.
De ha például személyesen veszel valamit és hibás, akkor ott is neked kell visszajuttatni a terméket az üzletbe, a saját költségeden.
Én éppen most küldtem egy 10ezres telefont vissza Kínába 3ezrembe fájt...buktam ezt van!Vagy te azt a postaköltséget kérdezed, amit akkor fizettél, amikor rendelted?
Olyan sztorim még nem volt, de szerintem azt is bukod! -
-
axioma
veterán
válasz
llaszlo #14579 üzenetére
Atveresszagu elegge, tobbszor volt mar ilyen tortenet leirva (bar nem sajat tapasztalat), hogy azzal erveltek, hogy nyitott dispute alatt nem tudnak, de kelloen hatarozott elutasitasra valahogy sikerult.
En a helyedben megirnam azt, hogy vagy kifizeti (akar hataridot is irhatsz) idon belul a kulonbozetet, vagy claim-et csinalsz. Es igy is teszel. Ha valoban nem lehetne nyitott dispute alatt visszafizetni (ami erosen hulyeseg lenne), akkor majd a paypal dont es a paypal visszaveszi toluk, nekik biztos menni foga nyitott ugy ellenere is.
-
aytukabozs
addikt
válasz
llaszlo #14579 üzenetére
Sajnos erre már nincs tippem, fel kéne venned a kapcsolatot a PayPallal de ez nekem még így is kamuszagú.
Kik ezek webshop vagy alis eladó?Ja!!! Fontos hogy ne emailben kommunikáljatok, a PP felületén a dispute ablakban hogy legyen nyoma!
A magánlevelezéseteket a PP nem látja, és hiába csinálsz screenshot-ot, az kevésbé bizonyító erejű mint a PP levelezés amibe nem tud utólag belepiszkálni! -
aytukabozs
addikt
válasz
llaszlo #14574 üzenetére
Félreérthetően írtam volna?
Igen dispute-tal nyitsz 45 napon belül, ha már nyitva van a dispute 20 napotok van megegyezni.
Ha 20 napon belül nem csinálsz claimet, automatikusan záródik az ügy.
És nem, nem kell rögtön a dispute-ra rányomni a claim-et, előbb egyezkedni illik az eladóval, erre áll rendelkezésre a fentebb említett 20 nap. -
-
Cyrin
addikt
válasz
llaszlo #14021 üzenetére
nade pl akkor itt mi történt?
fizettem paypal-lal 276.23 EUR-t, banki átváltással VISA internetes kártyával, ami a ft számlához van kötve.
erre a közlemény:
Saját számla:
276,23 USD 376,23 239,87140819Partner számla:
Átváltási árfolyam 239,87most miért váltotta az EUR-t át USD-re???
-
-
Mr.Csizmás
titán
válasz
llaszlo #14012 üzenetére
rögtön hozzáférsz, csak ha üzleti jellegű (lehet választani a küldésnél, hogy csakúgy küldesz, vagy valami termékért cserébe), akkor 45 napig refundolhatsz az illetőnek vitás esetben.
ha privát, akkor semmi extra.
paypalra nincs nagyon olcsóbb alternatíva - hasonlítsd össze a bankok kondíciós listájában szereplő nemzetközi utalásra vonatkozó tételeket, azok után ugrálva fogsz örülni, hogy létezik PP.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Asus Tuf Gamer Laptop i7, GTX 1660 Ti, 24GB RAM!
- HP EliteBook 850 G3, 15,6" FHD, I7-6600 CPU, 16GB DDR4, 256GB SSD, AMD VGA, WIN 11, ( olvasd végig )
- Dell Latitude 5580, 15,6" FHD IPS , I5-6300UCPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 11, ( olvasd végig )
- Dell Latitude 5480, 14" FHD , I5-6300U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 11, ( olvasd végig )
- Dell Latitude 5480, 14" FHD , I5-7300UCPU, 16GB DDR4, 128GB SSD, WIN 11, ( olvasd végig )
- Lenovo Legion 5 15ACH6 Az ár irányár, komoly érdeklődés esetén van lehetőség egyeztetésre
- Iphone 16E 128GB Fekete Bontatlan 24 Hónap Garancia
- Felújított laptopok Számlával, garanciával! Ingyen Foxpost!
- Corsair K100 Air wireless (CH-913A01U-DE) DE SN - A1E4G325503IVC
- DOKKOLÓ BAZÁR! Lenovo, HP, DELL és egyéb más dokkolók (TELJES SZETTEK)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged