Hirdetés
-
Mobilarena
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hintalow
senior tag
válasz aytukabozs #16809 üzenetére
Ami még simán lehet is, ha például a kicsi gyermek apuci/anyuci kártyájával veszi meg a napi virtuális betevőt egy ovatlan pillanatban
Attól függetlenül nem etikus a paypal részéről, hogy a vétlen eladón veri le a sarat (gondolom nekik ez könyebb, mintha maguknak kellene kártalanítani)
És hát az alapból szürke zónás virtuális adásvétel féle ügylet miatt nem nagyon van az eladónak kapaszkodási pontja a bizonyításraHa a multiverzum teória igaz, akkor van egy univerzum, ahol nem az.
-
maj-viktor
őstag
válasz aytukabozs #16801 üzenetére
Amikor elkezdtem írni a regényt... még nem voltak azok a kommentek...
Ám ja... ezt a "kártyakibocsátó" felé kéne leboxolniuk amúgy... ha a "jogtalan kártyahasználat" indokkal követeli vissza a pénzt... de mint írta / írtuk bonyolult - mivel "virtuális termékről" van szó...
JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN
-
naomek
tag
válasz aytukabozs #16801 üzenetére
Egyébként most ott az egyenlegem -50$-ban, szóval ha esetleg máshonnan kapnék pénzt, akkor azt meg se kapnám ugye, csak lejjebb menne a "tartozásom".
-
agroman
senior tag
válasz aytukabozs #16801 üzenetére
ez a PP mocskos arca..aki probalt mar meg eladni elobb utobb belefut.
csak kifogast keresnek, hogy aztan legyen okuk el...lopni a penzt.
mivel az elado nincs kapcsolatban egyetlen kartyakibocsajtoval sem nem tudsz mi t irni nekik, erre ok meg fogjak allapitani hogy nem mukodtel veluk egyutt es viszik, ha tudjak a penzt..------
-
naomek
tag
válasz aytukabozs #16796 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
dlaj
őstag
válasz aytukabozs #16760 üzenetére
Köszönöm szépen, mindig tanulok valami újat!
-
maj-viktor
őstag
válasz aytukabozs #16742 üzenetére
Na ja... Buyer Protection mínusz, második esetben, de gondolom ez egyértelmű volt... ha az ember megnézi a 2képet... 2 módot...
JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN
-
janaman01
addikt
válasz aytukabozs #16721 üzenetére
oké köszi !
mellesleg egy egy meizu m1 note, a jiayu s3 at meg több mint egy hónapja próbálom gariztatni chigon ékal de le se xarnak...úgyhogy itt is irom részemről az alis chigon nem ajánlott ha gariztatásról van szó...
/tudom hogy nincs igazam, de attól még nem tévedek/
-
janaman01
addikt
válasz aytukabozs #16719 üzenetére
értem , nos arról már lecsúsztam mert belementem az ÚJ cserekészülékbe, viszont idióta banda mert irták hogy oké küldenek újat, aztán meg hogy majd ha visszaér a telefon akkor tudnak segiteni, irjam le nyomtassam ki egy papirra hogy mi a probléma, és tegyem bele a dobozba stb...szóval még az is lehet belőle..
egyébként a honorbuy ról van szó
de ha már a paypal beszélgetésbe irták hogy küldenek egy újat akkor gondolom az elegendő lesz ahhoz hogyha nem új(nyilván csinálok unbox videót) akkor péz vissza...
mellesleg irták hogy ilyen bubisba tegyem be meg igy meg úgy...amit meg ők köldtek az bele volt hányva egy kartondobozba, azt annyi...még rázogattam is felbontáskor( persze arról is van unbox videó)
[ Szerkesztve ]
/tudom hogy nincs igazam, de attól még nem tévedek/
-
Marci79
senior tag
válasz aytukabozs #16703 üzenetére
És mennyi az az idő, ami után lép a PP?
"Pont mint a "propaganda". Ez egy varázsszó lett, amit akkor mond valaki mikor nem tetszik neki amit hall mert kognitiv disszonanciat okoz, kimondja a P betűs szót és addig ismétli amíg megszűnik a frusztrációja."
-
havri1
félisten
válasz aytukabozs #16703 üzenetére
És hol lehet ezt a határidőt megnézni, illetve honnan lehet tudni, mire vár a PayPal?
Én most nyitottam egy február 11-i vásárlásra, mert tuti kamu az egész, és hát PayPalon még sose indítottam ilyetSzerk :
Status
We encourage you to use the Resolution Center to communicate directly with *********Co.,LTD. to resolve this problem.
You can escalate this dispute to a claim any time between 2/11/2015 09:00 PST and 6/3/2015 01:10 PDT.
Ha jól látom, júni 3 a vége, addig kéne escalálnom?
[ Szerkesztve ]
havri
-
Serpiko
addikt
válasz aytukabozs #16655 üzenetére
Érdekes! Egyéb ötlet? Lehet tényleg visszavonta az utalást.
A titok akkor marad titok, ha arról három ember tud és ebből kettő halott. Névtelen kínai bölcs
-
Serpiko
addikt
válasz aytukabozs #16655 üzenetére
van egy ilyen Detailis alatta ugyanezt irja illetve ez van mellette Order status/Actions alatt ezt irja Issue
refund mellette Gross és az összeg . elfogadás nincs.A titok akkor marad titok, ha arról három ember tud és ebből kettő halott. Névtelen kínai bölcs
-
aronpapa
tag
válasz aytukabozs #16647 üzenetére
Köszönöm.
Jól értelmezem, hogy claim esetén lehet csak a számlát benyújtani? -
SOAD19
addikt
válasz aytukabozs #16632 üzenetére
Köszi srácok, akkor nem aggódok.
Időközben az angol tanárnőmtől jött egy mail, írt neki a cég. Legelőször írtam egy levelet a cégnek angolul, de nem válaszoltak, ezért megkérdeztem a tanárnőmet, hogy nem hívná fel nekem őket. Ezt nem akarta - bár fizettem volna - de írt ő is nekik és neki valaszoltak is. Ezután rajta keresztül tárgyaltam a céggel. A héten azonban velem tárgyaltak, erre most a csomag számot a tanárnőnek küldték el.
A cég oldalán a DHL van megnevezve, de a 14 számból álló csomagszámra nem dob semmit. Van tippetek, hogy melyik futárcég lehet ez? Már néhánynál rákerestem, de eredménytelenül. -
maj-viktor
őstag
válasz aytukabozs #16632 üzenetére
Igen egy jó féléve módosították 180nap-ra... ha belépsz a "Resolution Center"-be, ott is, amikor ügyet indítasz már nem 45napot ír, hanem 180napot... (bár én a mai napig inkább a berögzült 45napot mondom, meg 45nap előtt indítok ügyet, ha nem jön meg stb. - jobb az óvatosság)
De gondolom a konkurencia miatt lépnie kellett... bejött az aliexpress, mely "60napos biztonságot adott", meg a sima bankkártyás tranzakcióknál is vagy 60-90nap (1-2hónap) reklamálhatsz, ha olyan tétel volt, amit nem te csináltál - fizettél!
JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN
-
maj-viktor
őstag
válasz aytukabozs #16585 üzenetére
Pontosan, ha az eladó nem ismeri el a hibát... akkor ha jól emlékszem a vita indításától számított 2hét múlva záródik (close) a dispute... (ezt nem szabad hagyni) így ezt eszkalálni kell a határidő előtt (ha jól értem május 10), szóval május 8.-a körül nyugodtan nyomj rá... (escalate) addig meg minden olyan infót írj be a komment mezőbe, ami hasznos lehet.... legyen leírva minden, hogy ezt rendelted... ennyiért... ezt kaptad... ez hiányzott a csomagból... videó link, akkor az unboxing-ról, stb.
És nagy valószínűséggel a te javadra döntenek.... vagy ha olyan érték, akkor megkérik, hogy postázd vissza a "hiányos csomagot" és csak úgy kapsz full refundot! (ez egy ~3-4E Ft-os visszaposta költség, viszont most a PayPal legújabb akciója szerint a PayPal ezt is visszatéríti, csak egy külön nyomtatványt kikell tölteni - és elküldeni nekik e-mailbe a visszapostától számított 14napon belül)Amúgy milyen termék típusról van szó és mekkora értékben!?
Ha esetleg idáig jutsz (visszaposta és visszaposta költség visszaigénylése), akkor ezek a "hasznos infók - linkek":
PayPal visszaposta akció refund - visszaposta - visszatérítés - PayPal Refunded Returns
https://www.paypal.eu/returns/
https://www.paypal.eu/refundedreturns/generalconditions/
e-mail ahova küldeni kell a kitöltött formanyomtatványt:
paypalreturns@telusinternational.com
Formanyomtatványuk:
https://www.paypal.eu/uploadedFiles/wwwpaypaleu/Campaigns/FreeReturnShipping_2014_EU_en/PayPal_Refunded_Returns_form.pdf[ Szerkesztve ]
JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN
-
air
nagyúr
válasz aytukabozs #16550 üzenetére
Tehát akkor nem igaz az, hogy az alszámla csak a főszámláról tud pénzt fogadni, mert tud refund-ot is fogadni.
Hogy withdraw-t nem fogad, az más tészta.Tintatartó, aligátor, búzavirág, csók, gyalupad, fogpiszkáló
-
Dolphine
addikt
válasz aytukabozs #16536 üzenetére
Köszönöm!
Akkor gondolom ugyanúgy kell utalnom, mintha bárhova máshová tenném ezt meg + a megjegyzés rovatba be kell írnom a Transfer ID-t. Jól gondolom? Nem lesz valutaváltás, mivel forintot utalok, forint számlára.
Nem egyenlőre, hanem egyelőre! Nem ez miatt, hanem emiatt, vagy ez által!
-
_ak_
addikt
válasz aytukabozs #16507 üzenetére
Most be van regelve a sima kártya és a amex is, régen azzal fizettem, utóbbi időben inkább amexel. De akkor ezek szerint működhet, mármint a paypal számlára tudok utalni amex-el és onnan visszahívásnál pedig, kiválaszthatom, hogy melyik számlámra menjen vissza?
Let's begin, de gozaimasu!
-
spidersoft
senior tag
válasz aytukabozs #16497 üzenetére
You can still report the problem in the Resolution Centre within 180 days. -- valóban...
Olvastam efféléről, hogy ez így lesz, de biztosat sehol nem találtam, és a lentebbi paypal.com-os linken is 45 napot írnak -- ezek szerint elfelejtették ott átírni. Köszönöm, akkor még várom a csomagot
-
Ciccuka
veterán
válasz aytukabozs #16485 üzenetére
Megoldva:
Az időt kellett szinkronizálni a windowsba.Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
Ciccuka
veterán
válasz aytukabozs #16483 üzenetére
Sajnos ugyanaz van. Nem tudom mitől lehet.
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
Balli
őstag
válasz aytukabozs #16460 üzenetére
Koszi! Azt hittem, hogy erre csak akkor van lehetosege a vevőnek, ha a vétel Ebay-en keresztül folyik. Az rémlik, hogy ezt olvastam valahol, hogy az Ebay aki bevéd ilyen esetekben s nem a PayPal.
Egyébként erre már többször gondoltam, hogy sajnos a rendszerben egyszerűen nincs megoldás, ha a vevő behazudja hogy nem kapta meg az árut, mint arra sem ha az eladó egy banánt küld egy 500USD áru termék helyett. És hogy ilyenkor kinek és mi alapján adnak igazat... Ebay-ni szoktam nagyobb értékben, még szerencsére ilyenben nem futottam bele
Athens 2004
-
axioma
veterán
válasz aytukabozs #16440 üzenetére
Akkor sorry, viszont ez esetben igen sokat segitene egy sulyt is igazolo track adat, ami alapjan ha elter a felveteli sulytol, akkor raadasul nem is a geekbuying fizetne', hanem a posta akik aztan kereshetik tovabb hogy kin verik el.
-
Pipikék
tag
válasz aytukabozs #16434 üzenetére
Köszönöm szépen válaszodat , persze érthető de sajnos nincs benne ami kellene . Le tudnád nekem írni privátba angolul , csak a lényeget , hogy kinyitottam a dobozt nincs benne az android tv box . Köszönöm szépen !
-
Pipikék
tag
válasz aytukabozs #16432 üzenetére
Sajnos nem csináltam videót! De fényképet igen , hogy nincs benne a box a dobozba. Nem tudtam ,hogy videózni is kellene . Ez annyira fontos ? Magyarán így nem tudok refundot csinálni ?
[ Szerkesztve ]
-
rayoliviero
veterán
-
rayoliviero
veterán
válasz aytukabozs #16397 üzenetére
Azt írta, hogy küldésre, fogadásra stb. is vonatkozik.
-
agroman
senior tag
válasz aytukabozs #16365 üzenetére
nekem egyszer sem
orulj neki..
nekem mar nyultak le es annyi volt a valasz,
hogy nem az o rendszerukben volt a hiba.es igen, azota sokkal ovatosabb vagyok.
a kartyamon csak annyi penzt tartok, ami nem faj ha ellopjak.
amig olyan banknal voltam ahol volt ra lehetoseg kulon kartyaszamlat hasznaltam.ringathatod magad csaloka biztonsagba, de csak azt a penzt nem tudjak ellopni toled,
ami nincs is...------
-
agroman
senior tag
válasz aytukabozs #16361 üzenetére
azert nem kellene tultolni a pp biztonsagat..ha megszerzik a belepesi adataidat es nem teljesen hulyek, akkor a PP sem tud csodattenni.
------
-
goli11
tag
válasz aytukabozs #16361 üzenetére
Mert még nem csináltam ilyet.
És nem tudom, hogy mennyire lehet megbízni a PP-ben, mennyire kezeli biztonságosan a kártya adatokat.
Ezért kérdezek előtte. Utólag már hiába kérdeznék ...Tudom jobb volna egy virtuális bankkártya, de az is idő mire hozzájutok a bankomnál. Nekem meg most kellene.
Akkor inkább úgy kérdezem, ha egyszer törlöm a kártya adataimat akkor mennyire tuti, hogy az nem kerülhet ki másnak?
[ Szerkesztve ]
Minden jo, ha vége .... azaz még működik.
-
kriszti_s1
újonc
válasz aytukabozs #16352 üzenetére
Azt irta refunddal küldte a pénzt vissza, meg is írta a refund Id, akkor mégis miért nem jelenik meg a paypalon a pénz? mit kellene csináljak?a pénzt automatikusan beérkezik a pazpal számlára vagy én kell valamit csináljak? már egyszer elküldte a pénzt és 30 nap után azt írta nem igényeltem a pénzt ezért visszakerült hozzá. hogyan kellett volna igényeltem a pénzt?
-
C0RVUS
tag
válasz aytukabozs #16311 üzenetére
Igen.
-
válasz aytukabozs #16298 üzenetére
A <service@intl.paypal.com> címről van egy visszaigazoló (Payment Details) levél amiben minden benne van , ezzel akkor semmit sem érek /PayPal -nál/ ?
Vagy lehet nekik írni levelet, vagy hasonlót?L
◄►"Desktop Killer" Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop With Prema® Team BIOS►*i9-10900KF @ 5GHz (AIO Water System)*4x32GB=128GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 GDDR6 16GB vRAM MXM*4x2TB=8TB M2 SSD►-_-◄S23 Ultra 5G (12/512GB)►Technics AZ80►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
válasz aytukabozs #16288 üzenetére
PayPal nem?
/de oda is berakom.../L
◄►"Desktop Killer" Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop With Prema® Team BIOS►*i9-10900KF @ 5GHz (AIO Water System)*4x32GB=128GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 GDDR6 16GB vRAM MXM*4x2TB=8TB M2 SSD►-_-◄S23 Ultra 5G (12/512GB)►Technics AZ80►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
szabo01
csendes tag
válasz aytukabozs #16256 üzenetére
A paypal balance 0 fton van,mikor utaltam a pénzt akkor is 0 ft-ot írt ennyit tudok
Ha rámegyek Transaction detailsra akkor ezt írja a Funding Source: XXXX HUF - MasterCard Credit Card
Akkor ezek szerinte a kártyámra kell,hogy jöjjön a pénz?[ Szerkesztve ]
-
szabo01
csendes tag
válasz aytukabozs #16256 üzenetére
Van egy Paypal accuntom meg hozzá társítva egy bankszámla(unicredites) a számlára lett rakva a pénz én csak beléptem a paypalba rámentem a pénz küldésére és ennyi,akkor nem tudom miről ment a pénz...
Azt értem,csak gondolom kevesebbe váltja vissza mint amennyibe váltotta....és ezért meg csak az eladó felelős nem? ő lépett vissza nem én.
Hogy tudom vissza küldeni a számlára ha paypal egyenlegen volt?
Payment statusnál azt írja refunded,order statusnál: in process ez mit takar? vissza jött már a pénz vagy sem? -
pgemil
aktív tag
válasz aytukabozs #16220 üzenetére
Ok.
Köszi szépen, délután óta ezen ügyködöm, talán sikerült, mert állandóan kidobott az oldalról ....
-
pgemil
aktív tag
válasz aytukabozs #16216 üzenetére
Azt hogyan kell megtennem?
Az eladónak többször írtam, még elnézést is kért a "kellemetlenségért", aztán nem értette mit kérdeztem-kértem.
Most itt tartunk..."Hi friend,
Sorry for the inconvenience.
We would like to give you a refund for the orders. Could you please refuse to sign the parcels when they reach you? Or you can send back the money to us if you want to have the parcels. What do you think ?
Hope to hear from you"
Ez volt az utolsó levele.
[ Szerkesztve ]
-
LML
tag
válasz aytukabozs #16209 üzenetére
Az már annyira nem izgat, mert minden egyes kártyához csinálok egy új accountot inkább. Bonyolultabb kezelni, de amíg az ebay-en nem kötelező össze linkelni az ebay és a paypal accountot addig ez megoldás.
Nekem ne terhelgessenek össze vissza, mert a csodás buyers protectionból is volt már afférom. Az ember megrendelt vmit egy olyan országba ahová nem is volt bepipálva a kiszállítás (costa rica) össze vissza írogatott spanyolul, majd mikor kiderült hogy nem tetszik neki az adott termék, mert pirosat akart igazából, nem szürkét, mint amiről a licit szólt, akkor lazán lezárolták a paypal accountom, a claim idejére és a végén a paypal még neki adott igazat úgyhogy nyelhettem be a dupla szállítási költségtől (először át sem vette majd reklamált hogy nem jött meg, aztán kiderült hogy az ember lehagyta a szíllítási cimről hogy egy 23. szigetre kellett volna elküldeni nem a "fő szigetre") elkezdve a visszaküldésig mindent. A végén már mondtam neki hogy inkább neki adom a terméket, csak ne küldje vissza az én költségemre, de nem... Így lesz egy 50 eurós termékből 65 euró bukta.
Volt egy másik sztory, hogy a német DPD kivitte a csomagot az embernek, átvette vmelyik szomszédja, azt se tudták kb két hétig hogy kinél van, majd ezek után közölte hogy karcos a termék (dupla fólia, szivacs, karton doboz, atombiztosra csomagolva), és kér partial refund-ot. Egy 750 eurós termékre 30 eurót, majd míg a claim lement addig zárolták a 750 eurót a számlámon. Nem a 30 at, a 750 et, majd végül kiegyeztünk 15 Euróban. Én meg 8 napig nézegethettem a számlámon a blokkolt 750 eurót, hogy akkor most mi lesz....
Azóta inkább a bonyolultabb emberekre csináltam egy külön accountot, és oda ami jön azt küldöm is tovább a fő accountomra azonnal, amint megérkezik...
-
hanett00
újonc
válasz aytukabozs #16189 üzenetére
Lehet túl bizalmatlan vagyok!
Most vásárolnék először külföldről így több kérdés is felmerül bennem. Egyenlőre csak egy vám és áfa határ alatti rendeléssel próbálkoznék. Szokott itt esetleg valaki wish-en vásárolni? Mert nézegettem a weboldalt és nem találom hogy lehetne szállítási módot választani, már pedig jó lenne valami bebiztosított postázási mód, mert ugye a magyar posta nem a legmegbízhatóbb!
-
hanett00
újonc
válasz aytukabozs #16187 üzenetére
Szia! Lehet hogy túl "betojinak" tűnök, de nem szívesen csatolnám a számlám, nem szeretném, ha eltűnne róla bármilyen visszaélés folytán összeg. Ezért találtam biztonságosabbnak az egyenleg feltöltést. Lehet nagyon bizalmatlan vagyok!?
-
MPowerPH
félisten
válasz aytukabozs #16164 üzenetére
Koszi mindenkinek. Kozben megtalaltam en is, kicsit mashogy nez ki a paypal alap oldalam.
Don't Tread On Me
-
aytukabozs
addikt
-
hanett00
újonc
válasz aytukabozs #16121 üzenetére
Már egy rakat jelszót próbáltam ékezeteset,ékezet nélkülit. Minden létező variációt és valami nem akar jó lenni!
-
marcusa
addikt
válasz aytukabozs #16128 üzenetére
Akkor inkább úgy módosítom, hogy nekem eddig mindenhol elfogadta, és sehol sem problémázott miatta.
:-)
-
marcusa
addikt
válasz aytukabozs #16126 üzenetére
Nekem is maestro van és gond nélkül tudok vásárolni bárhol, biztos nem ez a gond.
:-)
-
Marci79
senior tag
válasz aytukabozs #16105 üzenetére
Hmm.... Köszi szépen a segítséget!
"Pont mint a "propaganda". Ez egy varázsszó lett, amit akkor mond valaki mikor nem tetszik neki amit hall mert kognitiv disszonanciat okoz, kimondja a P betűs szót és addig ismétli amíg megszűnik a frusztrációja."
-
Marci79
senior tag
válasz aytukabozs #16103 üzenetére
Tegyük fel, hogy így van. Akkor mi a helyzet, ha a kártyámról vonná a pénzt (ami Maestro), de az eladó nem fogadja el a kártyám fajtáját?
Az eladónál az ilyen nem kártyás vásárlásként jelenik meg, hanem normál PP-s fizetésként?
"Pont mint a "propaganda". Ez egy varázsszó lett, amit akkor mond valaki mikor nem tetszik neki amit hall mert kognitiv disszonanciat okoz, kimondja a P betűs szót és addig ismétli amíg megszűnik a frusztrációja."
-
paolinho
őstag
válasz aytukabozs #16100 üzenetére
Kártyával vásároltam, ami a PayPal fizetéshez van rendelve. Akkor egyszer csak felbukkan a pénz azon. Oksa, köszi.
-
Arcképgyáros
válasz aytukabozs #16093 üzenetére
Akkor itt már hiába indítok még egyet, bizonyítékokkal nem nézik semmibe?
-
Arcképgyáros
válasz aytukabozs #16086 üzenetére
Na closed lett a case, és ez a státusza, most akkor ez mi?
'Step 3 - Case Closed
If the Unauthorized Use Claim is accepted, the sending (victim) account may have additional rows that appear in their transaction log, representing the money movement from the recipient's account. However, the victim maintains the fully refunded amount.' -
Arcképgyáros
válasz aytukabozs #16086 üzenetére
Utólag hogyan tudok fájlt beilleszteni a paypalos visszakérős pénzes cuccba?
-
Arcképgyáros
válasz aytukabozs #16086 üzenetére
Sajnos, igen...
Ha másra nem is.. tanulópénznek jó...
[ Szerkesztve ]
-
Arcképgyáros
válasz aytukabozs #16084 üzenetére
Megbeszéltem egy külföldi facebook ismerőssel, hogy xy-t veszek tőle.. felvett skypen nyomtam neki képernyő közvetítést elfogadta a pénzt, aztán letiltott-törölt minden lehetséges helyről.
Azt tudom egyedül, hogy hol lakik. (UK, meg persze a pontos cím.)
[ Szerkesztve ]
-
priti
addikt
válasz aytukabozs #16064 üzenetére
Értem.
Kérdés, hogy e-bay-en ez hogy megy, de az egy másik topic lesz gondolom.
Köszi a választ.Hardverlesen
-
suki20
csendes tag
válasz aytukabozs #16055 üzenetére
Szia, köszi a választ. Az én esetemben eladásról van szó, ezért van a paypal-on eur, amit gondoltam, hogy egyből az eur számlámra átteszek. (Az Eur számla= primery). Éppen amiatt, amit írsz, hogy 'önszopatás a dupla konverzió" . De ha mondod, hogy Ft van a magyarok esetében hozzárendelve, akkor ugy látom, hogy sajnos nincs mit tennem, de ha van jó ötletetek szívesen veszem.
-
cekkk
veterán
válasz aytukabozs #16055 üzenetére
Közben már vissza kaptam a pénzem.
Dear
This claim has been closed because your seller has issued you a refund of $39.99 USD. If you paid with a credit card, the money is refunded to your credit card. Please note that it can take up to 30 days for the refund to appear on your card statement.
Köszönöm a segítséget.
-
cekkk
veterán
válasz aytukabozs #16051 üzenetére
Paypal-en.
Mindegy hozzá is írtam. Remélem majd vissza kapom a pénzem.
Ilyenkor már érdemes negatívat adni az eladónak?[ Szerkesztve ]
-
TestamentDNR
aktív tag
válasz aytukabozs #15081 üzenetére
Írtam már, de nem válaszolt. :/
-
ricsiii01
tag
válasz aytukabozs #15070 üzenetére
Úgy gondoltam, hogy regisztrálok paypalon, utána pedig bemegyek a bankba és ott megadom a paypal fiókom majd ráutalok.
.
-
Graphics
Jómunkásember
válasz aytukabozs #15044 üzenetére
Siker, love visszajott
-
MODERÁTOR
válasz aytukabozs #15018 üzenetére
(#15016) ateszm
Ez (nekem legalábbis) egy elég semmit mondó, általános üzenet, azt írja, hogy pillanatnyilag nem tudják teljesíteni a kérésed, lépj vissza az eBay-re, és válassz másik opciót!
aytukabozs, bocs, természetesen a válasz tartalma nem Neked van szánva!
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
válasz aytukabozs #15018 üzenetére
Köszi. konfirmáljama "kredit kárdom" ... az megvan,a 4 jegyű kóddal,le is kapta a 400ftot,be is irtam neki. Ma jött az email hogy fasza minden. Mondom vasarolok,erre ez... töröljem a sütiket? Vagy csak egyem meg a hűtőből? :-))
Fanatikus Fanatec^*^ rallysimfans.hu -/- 55gz1500 -/- Epson EH-Tw9400, Homatics 4k Pro, Kinhank G1
-
(Bundás)
addikt
válasz aytukabozs #14993 üzenetére
Igen, banki probléma volt, tranzakciós limit. Köszi
-
Flashget
félisten
válasz aytukabozs #14996 üzenetére
Igen erre, mert legutoljára 5K-t fizettem be csak nem emlékeztem pontosan mennyi a max. 20-22K volt asszem /hó.
Realme GT Master Edition
-
Kicsirics77
veterán
válasz aytukabozs #14993 üzenetére
Én is így értelmeztem mint Te
.... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--
-
aytukabozs
addikt
válasz aytukabozs #14987 üzenetére
no közben kifutottam a szerk. időből.
Ehun-e[ Szerkesztve ]
Hsz TÖRLÉS ITT >>> http://goo.gl/uBK2Xa
-
maggi1886076
addikt
válasz aytukabozs #14987 üzenetére
Remélem helyre áll. Jó lenne, ha nem veszne el a pénz.
Asus Zenfone 2 551ML + Xiaomi Band Dropbox 54,88Gb Regisztráció: http://db.tt/aqH19dqW Flickr képek: http://www.flickr.com/photos/101977039@N08/
-
calogero198
csendes tag
válasz aytukabozs #14981 üzenetére
A Paypal - Resolution centerben is lezártként szerepel. Tegnap még nem így volt és legutóbb ~kb 3 hete kérték a postázás igazolását és én csatoltam is nekik a Postától kapott feladóvevényt - rajta a TN-nel.
Csatolom a legutóbbi PayPal levelet.
Egyébként nem tudok angolul olyan szinten, hogy telefonban 2 perc alatt elmondjam nekik mi a bajom. Bár segítséget még szerzek is ehhez, de nem szívesen beszélgetek 20 percet 6-8 ezerért.
-
bostone
addikt
válasz aytukabozs #14964 üzenetére
member@paypal.co.uk
Bocsánat, tévedtem, először csak a telefon értesítési figyelmeztetései közt néztem meg figyelmetlenül. Tehát, kiszámláztak nekem egy alacsonyabb összeget. -
-PLevi-
senior tag
válasz aytukabozs #14955 üzenetére
Igen, olvastam hogy így (is) működik, de nem így történt...
Volt 800Ft a PayPal egyenlegemen (a pár hete elsőre hozzáadott kártyával volt egy kis bibi), majd átállítottam hogy ne a PP váltson, és vásároltam 185USD értékben. Minden rendben volt, de a 800Ft még mindig ott csücsül a PP-n, a teljes összeg a kártyáról került levonásra.Lehet hogy az USD - HUF kavart be?
-
TAKÍÍ
tag
válasz aytukabozs #14910 üzenetére
Értem. Közben megtaláltam ezt: [link]
A link régi, de ha jól értem még rosszabbul is járhatok ha feltöltöm, mert a paypal valutaátváltási árfolyamai rosszabbak, mint az én Bankomé. Tehát ha csak simán veszek, egyenlegfeltöltés nélkül, akkor az OTP (sjaát bankom) számolja el a saját átváltási árfolyamán, ami elvileg jobb lehet.
Csak annyit még ha Instant töltöm fel az ugye ingyenes vagy van jutalék? Nem hiszem hogy fogom, csak tudjam.[ Szerkesztve ]
-
maestro87
őstag
válasz aytukabozs #14883 üzenetére
"amúgy ez, ha a téma felmerül mindig le van írva, hogy csak akkor tudod beállítani a bank általi váltást ha kártyával fizetsz...."
Én ezt így szerintem sosem olvastam. Nem követem nyomon a topicot, de mikor kérdeztem itt jó pár hónapja, akkor szerintem nekem nem írták így le. Nekem csak azt írták le, hogy hozzá kell adni a kártyát, dehogy azzal is kell fizetni, azt már nem. Egyébként simán válthatna, mert a kártya alapján megállapítja a bankot és egy automata már meg tudná nézni a bank árfolyamát. Bár tényleg értelmetlennek tűnt, hogy ez mitől lenne jó a paypal-nak.
De most már ezt is tudom, köszönöm nektek!
De ez a kártyás fizetés egy újabb érdekes kérdést vet fel! Nekem be van állítva az e-bankban a 3D security kód ami nem engedné, hogy online más is fizessen a kártyámmal, mert fizetéskor küld egy sms-t egy kóddal amit még meg kellene adnom a megerősítéshez. Na a paypal ezzel miért nem törődik? Egyszerűen csak leszívott 623 Ft-ot... Miért nem irányít át a bank honlapjára? Így mi értelme a biztonsági kódnak?Meg be van állítva egy 2000Ft-os limit, gondolom azzal sem törődne...
[ Szerkesztve ]
-
breakout123
aktív tag
válasz aytukabozs #14871 üzenetére
Igen, pont erre voltam kíváncsi. Még annyi, hogy az árfolyamokat meg lehet nézni valahol paypalon belül? Meg írtad,hogy a bankom árfolyamát is be lehet állítani, hogy az alapján váltson. Azt hol pontosan?
Origin: malysztor
-
neil_mullen
aktív tag
válasz aytukabozs #14831 üzenetére
aham, akkor jol sejtettem. és ez az elektronikus/dombornyomott számít?
Privát üzenetre illik válaszolni!!!
-
misionline
tag
válasz aytukabozs #14819 üzenetére
Szia.
Köszi.
De paypalre belépve egyből ott egy figyelmeztetés, és ha rákattintok az fogad ami a képeken, és az ott azt mutatja, hogy nekem lépést kell tennem...
-
llaszlo
veterán
válasz aytukabozs #14772 üzenetére
Annyi, hogy Payment from meg van ott egy Accept/Deny gomb és az összeg 104USD.
Viszont ez az összeg rajta marad a PP számlámon. Nem rizikózom, hogy kiutaljam, mert nem adtam meg bank adatokat és ha rosszul adom meg, akkor meg ugye levonnak 1500Ft-ot. -
AranySzilva
újonc
válasz aytukabozs #14754 üzenetére
Köszönöm! Az nem baj, hogy ki kell várni azt az 1-2 napot, vagy hétvége esetén 3-4-et.
-
MODERÁTOR
válasz aytukabozs #14746 üzenetére
A múltkori esetnél erre is megvolt a magyarázat, a fórumtárs olyan email címet adott meg, amit nem figyelt csak évente egyszer, így nem is tudott arról, hogy ügyet indítottak ellenne PP-n, ebből kifolyólag nem is válaszolt semmire!
-
Outblast
tag
válasz aytukabozs #14736 üzenetére
akkor meg remenykedem, koszonom szepen a valaszt
-
default.
őstag
-
regos
tag
válasz aytukabozs #14692 üzenetére
üdv
megtörtént a refund az eladó részéről,viszont most ezt kaptam amit nem értek:"XY recently opened a case to cancel a transaction for an item you recently purchased: .......
Reason for request to cancel the transaction: The seller did not provide a specific reason.Click the 'Respond now' button to accept or decline this cancellation.
If you don't take action by 22-Sep-2014, the seller will be able to cancel the purchase without your consent."
Ha megjött a refund és lezáródott a case akkor ez micsoda?
Paypalon megjelent,de a számlámon még nem látom.Zárjam az ügyet és adjam a feddback-et?
Vagy azért akarja töröltetni,hogy ne adjak negativot?Mondjuk nem is akartam.
köszi a választ.[ Szerkesztve ]
-
RoBos
senior tag
válasz aytukabozs #14707 üzenetére
Köszi a gyors választ!
Vagyis az én esetemben csak a PP tud váltani?!
Ha jól számolom akkor 100 dolláros tételnél ez 60 Ft-os többletköltséget jelent vagyis ennyivel fizetek többet mintha a bank váltotta volna?[ Szerkesztve ]
-
regos
tag
válasz aytukabozs #14692 üzenetére
köszönöm.
a kis mocsok :-) -
llaszlo
veterán
válasz aytukabozs #14663 üzenetére
Kösz. Igen azt értettem, hogy mi az első pont. És annyi amit írtál. Akkor ez így jó lesz.
Bár sok infót nem kell adnom, mert az eladó elismerte a hibát a PP-s levelezésben. Csak azt állítja, hogy ő nem tud nekem mégegyszer refundolni, hogyha nyitva van a dispute. Ami meg számomra érthetetlen. -
MODERÁTOR
válasz aytukabozs #14650 üzenetére
Mondjuk egy olyan kártyát, amin egy család élete munkájának eredménye rajta van, én sem bíznám a PP-re!
Más az, ha van rajta 10, 20, 50 ezer ft...
-
MODERÁTOR
válasz aytukabozs #14644 üzenetére
Passzolom, én is regisztráltként használom!
-
gokusa
csendes tag
válasz aytukabozs #14644 üzenetére
Oks! Köszönöm szépen a segítségeteket !!!
-
gokusa
csendes tag
válasz aytukabozs #14640 üzenetére
Azért kérdezem mert nem igazán értem hogy megy ez mint mondtam még nem volt vele dolgom mostanáig .Szóval akkor a kártyáról a megfelelő mennyiségű forintot átváltja nekem dollárba ? Ehhez nekem szükséges regisztrálnom paypalre vagy nélküle is lebonyolítható a vásárlás ? OTP junior mastercardom van ezt elfogadja ?
[ Szerkesztve ]
-
juhiati
aktív tag
válasz aytukabozs #14635 üzenetére
Nem steames, steamen kívül paypal felületen send money alatt menne.
#14636 Hintalow:
Mást nem ír ennyi, a kártyám van csatolva, és a felület azt írja hogy Verified.
UI.
Érdekes így hogy nekiálltam spammelni, 20.ra elfogadta a kisérletet és elküldte. Érdekes.
[ Szerkesztve ]
Battletag: Juhos01#2594 || Steam: juhosati
-
regos
tag
válasz aytukabozs #14619 üzenetére
bocsi de még egy kis segitséget :-)
választottam ,hogy fontra váltsa.
most egy "issue refund" fül jelent meg.
van még tovább dolgom vagy végeztem?köszönöm a segítséget.
üdv[ Szerkesztve ]
-
llaszlo
veterán
válasz aytukabozs #14605 üzenetére
A boltok neveit csak akkor fogom beírni, hogyha nem kapom vissza valamelyik tranzakciónál a pénzem. Eddig minden rendben ment mindig.
Tehát, akkor a lényeg, hogy én vissza küldöm a terméke(ke)t (aminek a költségét én fizetem) és vissza kell, hogy kapjam a teljes korábban kifizetett összeget. Ezt garantálja a PP.
Köszönöm a válaszokat.
[ Szerkesztve ]
-
llaszlo
veterán
válasz aytukabozs #14597 üzenetére
Én sem veszek máshol. Köszönöm a választ.
-
sdavic01
tag
válasz aytukabozs #14573 üzenetére
-
llaszlo
veterán
válasz aytukabozs #14585 üzenetére
Nem a mixe.
Több vásárlás is van tőlük még 45 napon belül. Eddig mindig minden megjött ez az első eset amivel gond van.
Az a baj, hogy erre a kérdésre nem találtam a választ a PP oldalán.
Bár érdekes, hogy miért ne tudna részleges visszatérítést adni az miatt, mert nem kaptam meg az egyik terméket.
Skype nincs a PP-hez? Ezért nem fogok oda telefonálni, mert rohadt sokba kerülne.Még egy fontos kérdés. Azt amit írtam a PP-nek a PP felületén azt hol találom meg?
[ Szerkesztve ]
-
llaszlo
veterán
válasz aytukabozs #14580 üzenetére
Egy nagy webshop. Nem először rendeltem már tőlük.
Minden esetre nem zárom. A PP felületén is megírtam, hogy kérem vissza a különbözetet.
Egyébként olyan vitát nyitottam, hogy nem kaptam meg a terméket. Még ha csak az egyiket is. Lehet, hogy várni kellett volna és emailt írni először, mert a disputera még lett volna majdnem egy hónapom.
Na mindegy. Most várom, hogy mi lesz. Ha nem küldik, akkor újra írok nekik PP-n.Írok a PP-nek is. Viszont ott meg azt hallottam, hogy csak gép válaszol.
[ Szerkesztve ]
-
Hintalow
senior tag
válasz aytukabozs #14573 üzenetére
Ezért írtam korábban én is, hogy a levél szövegezése is gyanús nekem, nem áll össze mit akar mondani, angoltalan.
Ráadásul ha jól látom magyar a partner is? (freemail-es cím) máskép nem tudjátok megoldani?
Szerintem is sumákgyanús, addig ne teljesíts semmit, amígy nincsen kezedben/bankszámlán a pénz.csiben1:
a leginkább magától értetődőn túl vagy már? ---> bankod megkérdezése, hogy ők mit látnak?
[ Szerkesztve ]
Ha a multiverzum teória igaz, akkor van egy univerzum, ahol nem az.
-
llaszlo
veterán
válasz aytukabozs #14578 üzenetére
Nem zártam.
Ezt írta emailben.100dollárral kevesebbet refundolt. Részleges volt, mert csak 1 terméket nem kaptam meg, mert elfogyott a többi megjött. Viszont annak az ára 399 dollár és csak 299et kaptam.
Dear Customer,
I am so sorry for the problems,we check we make a mistake of it.But you open a paypal dispute,we are unable for the partial refund of the 100usd.Can you close it,and we will refund you again..
Sorry for the trouble caused.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest