- Netfone
- Xiaomi 13 Lite - dögös vagy, Civi
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- DIGI Mobil
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi Smart Band 8 Pro - pro és kontra
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Hirdetés
-
Hardverek pünkösdre
ph E-book olvasók, komponensek és perifériák kerültek hétvégi összeállításunkba.
-
One UI 6.1 frissítésekkel túlórázik a Samsung
ma Középkategóriás telefon és ütésálló tablet is részesült belőle a hétvége előtt.
-
Rövid videón a Black Myth: Wukong
gp A sokak által várt játék a tervek szerint augusztus végén debütál PC-n és konzolokon.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
beg
veterán
válasz pockhome #88232 üzenetére
Nekem is G sedan, ugyanez a gond. Az enyém olyan öreg, hogy azt még nem érte el a spórolás szele, mindkét kulcs nyitós de egyik sem működik egy idő után, ezért marad az utólagos riasztó külön gombja és távirányítója az mindig megbízhatóan zár/nyit.
Újratanítás (Beül, gyújtás, zár gomb/nyit gomb vagy fordítva?) után pár alkalomig még egész jól viselkednek a kulcsos gombok, de aztán alzheimeres lesz nagyon gyorsan.Viszont az alis elektronikás kulcs érdekelne. Dobsz egy linket? Immo-nak van hely benne?
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
-
zolikaDB
veterán
válasz pockhome #88235 üzenetére
Ne viccelj mar!
Ha az elektronika OK, eleg OPCOM-mal feltanitani.
Karosszeria, kozpontizar taviranyito menuben lesz.
En magamnak csinaltam! Ha immot nem kell tanitani (marpedig ehhez a muvelethez nem kell!), akkor nem keri a Carpass kodot sem!!!
Ez volt osszesen 1 perc melo. (Mas dolog, h eletemben eloszor volt nalam OPCOM, es szivtam vele par orat, mire a laptopon beizzitottam a drivert). -
pockhome
senior tag
válasz pockhome #88314 üzenetére
Megjött a kulcs aliról.
2 gombosnak írták, van egy csomagtartó nyitó gomb is rajta. Kiváncsi leszek működik-e majd a gomb, vagy csinálni fog-e egyáltalán valamit.Valaki sör/csokiért BP-en belül kölcsön tudna adni egy OP-COM-ot?
Girls call me ugly, 'till they find out how much money I make. Then they call me ugly and poor.
-
F_Gergely
őstag
válasz pockhome #88853 üzenetére
elméletben át lehet tenni, de annyir macera, hogy érdemes olyat nézni amiben benne van az ablakemelő meg az üveg.
Én vectrában szenvedtem vele, de nagyon utáltam, aki rutinos biztos gyorsabban halad vele, de nekem kb fél napom ráment.
És igen, ami szegecselve van azt le kell fúrni....
Szerintem olyat vegyél ami komplett és nem kll pakolgatni bele a cuccokat. -
mohabá 007
aktív tag
válasz pockhome #89432 üzenetére
Ha a chek engine lámpa per pill nem világít, csak annyit jelent, hogy az autó jelenleg hibamentesen üzemel, de a hibakód a tárolóban van, ki tudod villogtatni. ( A vezérlőegység csak akkor törölheti az átmeneti hibát, ha 40 felmelegedési ciklus alatt nem jelenik meg újra)
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
cszolee79
csendes tag
válasz pockhome #90953 üzenetére
Franc tudja, én itthon szereltem a kulcsot (elem csere + mikrokapcsoló) ilyen ni:
Kb 1 órát volt elem nélkül, utána működött, nem kellett tanítani.
Amikor a Renault-omnál elhagytam a kulcsot akkor azt mondták csak és kizárólag márkaszervizben lehet felprogramozni az új gyári kulcsot.
Szerk: nem tudták amúgy elindítani az autót, eladtam 70 ezerért neppernek üzemképtelenül. Ott is ECU/immo hiba volt. Másnap hívott a nepper hogy megy az autó kell-e.Ugye az immo IC-t nem hagytad el? Kis fekete basz, ki lehet szedni a kulcsból, ilyen.
[ Szerkesztve ]
A nemzetközi helyzet egyre fokozódik.
-
Sanki
addikt
válasz pockhome #90953 üzenetére
Ha eddig nem volt a kocsihoz tanítva a táviránytó, akkor mindenképp kell az opcom.
Youtube-n van pár videó, hogy hogyan kell csinálni.Az alapján csináltam én is az immo chip feltanítást. Kb. 5 perc, ha minden hardver a helyén van.
(És pont adorjant kolléga segített az opcom-jával. )
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz pockhome #90953 üzenetére
A drivereket felraktad rendesen? Nálam ez volt az elején... A másik meg az, hogy ugye nem frissítetted? Az nem javasolt No meg kontakt hiba is szokott lenni a csatinál, próbáld mozgatni, illetve többször ki-be dugni. Ahogy a többiek is írják, elvileg ha minden ok, akkor sima ügy... Én is tanítottam új ecu-hoz régi kulcsot gond nélkül, meg rengeteg mindent lehet még csinálni vele, ha tud beszélgetni az ecu-val
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
-
Tikakukac
titán
válasz pockhome #92617 üzenetére
Nálunk is lekapcsol. Akkor nem kapcsol le, ha előtte volt töltőn az akku. Feszültséget mérjetek. Ha bezuhan 10.5V vagy ég tudja mennyi alá, ami azon az évjáraton a minimum, akkor rádió, venti és minden egyéb OFF.
Sanki: Semmit nem kell csinálnod. A legnagyobb gondod úgyis a stekker szétkapása lesz. Elsőre 20 percembe telt.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz pockhome #92623 üzenetére
Nope, nope, nope.
Vagyis cserélhetsz akkut, meg generátort is bizgerálhatsz, de ha mondjuk az van, mint nálunk, hogy egyszerűen annyi rövid út van és annyi fogyasztó, hogy az agenerátor nem képes visszatölteni az akkut, akkor egyszerűen szépen lassan lemerül.
És ha elér egy adott küszöböt a feszültség indítózáskor, akkor a kocsi mindent lekapcsol, amit csak lehet, hogy legyen elég ereje forgatni a motort.
Tehát attól még fog indulni a kocsid, mert az akku le van merülve. Csak még annyira nincs, hogy elkattogjon az indítómotor, viszont annyira már van, hogy rádiót, szivargyújtót meg ég tudja mit leoffoljon.
Multimétert elő és hajrá.A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
pockhome
senior tag
válasz pockhome #93693 üzenetére
Megvan mi volt a hiba.
Az a műanyag vezetékcsatorna amiből kiállnak a csatlakozók bele az injektorba, ott a jobb oldali első hengeré ki volt szoposodva, valszeg eltört a kis fül ami bent tartja.
Ergo nem kapott áramot az injektor.
Nembaj, lecseréltem a gyújtást mert azt mondták az általában megoldja az ilyen bajokat...
Szóval egy 3Ft-os gyorskötegelővel odafogattam hogy legyen kontakt, és azóta is tökéletes, check engine elmúlt.Gondoltam leírom, hátha valakinek előjön hasonló... elvégre már 20 éves lesz a kis gasztra.
Girls call me ugly, 'till they find out how much money I make. Then they call me ugly and poor.
Új hozzászólás Aktív témák
- Netfone
- Xiaomi 13 Lite - dögös vagy, Civi
- Xbox Series X|S
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Óvodások homokozója
- Milyen processzort vegyek?
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Jogász topic
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest