Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gaborbol

    őstag

    válasz BlacKSouL #45930 üzenetére

    Legalabb nem egy orat szamlaztak ki es esetleg ki is csereltek nem csak kifizettettek veled.

    Ez van sajna, a legremisztobb, az a szerelok fizetese es annak modja volt. (Legalabb is MO-on.) Annyira dobbenetesen alul voltak fizetve, hogy nem hittem el mennyit keresnek amikor mondtak.

    Raadasul nem fix beren vannak, hanem az alapjan kapjak a fizut, hogy "mennyit dolgoztak".
    Ha nincs eleg sok ugyfel, nem porog a szerviz, akkor mit csinal a szerelo, hogy ne haljon ehen?

    Elkezd hibat keresni, meg olyan dolgokat csinalni a kocsin amit nem kertel. Aztan ahogy tellik az ido, van aki csibeszebbe valik,jon a ceges kocsi, leszed valamit a kocsin, szepen megpucolja visszarakja felveszi a raktarbol az uj alkatreszt, azt hazaviszi-eladja felaron, a vevonek meg kiszamlazzak szepen. Vagy ha mar teljesn troger, akkor mindegy ki az, ra sem nez a kocsira, csak kiszamlazza a melot meg az anyagot es ennyi.

    A szerviz tulaj erdekelt benne, mert ezaltal no a bevetel, a masik reszrol meg bele o is bele van kenyszeritve a gyar alltal. A gyar sem szivbajos azt mondja itt van ez a 10-20.000 euros muszer, ezt ha nem veszed meg akkor nem lehetsz hivatalos szerviz. Egy esetleg let ev mulva megint jon a level, hogy itt a leguljabb muszer fizess megint.

Új hozzászólás Aktív témák