- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Nem növel telepméretet a Galaxy S26 Ultra
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Google Pixel topik
- One mobilszolgáltatások
Új hozzászólás Aktív témák
-
ρσгτσ
addikt
válasz
Wesder #11273 üzenetére
Anno, kb. két és fél éve jelent meg a Werewolf: The Apocalypse - Earthblood.
Megjelenés utáni hetekben szereztem meg egészen vicces, kb. 3 rongy körüli áron. A gyengeségei ellenére azért én jól elszórakoztam vele és ezen az áron nekem megérte. Bár ha valaki azt mondja, hogy ez a játék még PS2 -re jelent meg és semmit nem csináltak vele, azt is elhiszem.
Ráadásul úgy, hogy volt belőle "nextgen" verzió.
Szóval elképzelhető, hogy valami olyasmit nyújt a játék, ami tényleg szórakoztató. De biztos nem olyan áron, mint amin majd megjelenik. Valószínű Eneba -n már két hét után nyomott áron szabadulnának a kódoktól az eladók.
-
opr
nagyúr
válasz
Wesder #11259 üzenetére
Na, pontosan errol beszeltem fentebb. Amugy valszeg annyi, hogy boxon lesz valami extra animacio vagy valami, ami ad neki idot, hogy betoltson. Par extra mp, nem hal bele senki.
Bar, ismetlem, ez csak tipp, ok tudjak, majd meglatjak, lehet ennyi se kell, csak par IO modult megbuzeralni es kesz. -
negyven2
veterán
válasz
Wesder #11263 üzenetére
Ráadásul amiket olvastam a Rift Apart-ról, ott azért a portálos dolgok nagyobb részt inkább csak egy szép cukormázas borítás, mintsem egy valódi technológiai erődemonstráció, amit csak a PS5 SSD-je és a hozzá kapcsolódó technológiák miatt valósult meg. Félre ne értsetek, kellett hozzá a PS5 ereje, de az nagyrészt nem a portal tech miatt.
-
negyven2
veterán
válasz
Wesder #11259 üzenetére
Amúgy az eredeti duma és ez is kicsit még ott sántít, hogy ezt a játékot, még 2020-ban még PS4-re is bejelentetek (sőt állítólag volt szó a One-os kiadásról is). Persze azóta eltelt egy kis idő, és már csak a PS5/Series X|S van feltüntetve mint célplatform (bár az előző tweet-ben ott van a PC is).
Mondjuk - és ez azért off mert csak egy eszmefuttatás - az előző SSD-s írásukba, és ebbe is, azt is bele lehet látni, hogy előre menekülnek. Vagyis ha mégse lesz ennyire nagyszabású, monumentális a játék (pl. komplett pályákat cserlénk le harc közben), akkor az nem az ő hibájuk, hanem az, hogy vissza kellet butitani a játékot, hogy az Xbox felhasználóknak is ugyan azt az élményt kapják. Így igazából kvázi másra lehet kenni a felelősséget, mert: "mi megpróbáltuk megvalósítani azt amit PS5-ön könnyeden megtudnánk, de sajnos az Xbox visszafogta az álmainkat". Miközben a valóság az, hogy túl nagyot álmodtunk ahhoz képest, hogy valójában mit tudunk (ez nem egyedi játékiparban... khm. Mr. Molyneux). Ugye magukat is úgy jellemzik, hogy mi egy lelkes Indie csapat vagyunk akik AAA játékok készítéséről álmodnak.
-
negyven2
veterán
válasz
Wesder #11245 üzenetére
Amúgy még ettől függetlenül simán lehet igazuk, és tényleg lassú a játékukhoz az Xbox SSD-je. Simán lehet, hogy ez a (a 2016-os alapítások óta ez a második) játékuk olyan lesz mint még semmi más ami eddig megjelent valaha, mert teljes egészében olyan technológiákra épül aminek kell a minimum 5.5GB/s SSD sebesség. Csak egy kvázi kezdőbb indie csapatnak ez nehezen hihető el. De bármi lehet, lehet itt van valami olyan dolog, mint pl. anno a Crysis 2 vagy 3-nál a pálya alatti tessalált (vagy physx volt) víz. Vagyis, hogy direkt rosszabbul kell, hogy fusson nem Nvidia kártyán.
pzstm. én még ott nem is a HDD-t emelném ki, hanem a már fent említett belépő szintű SATA SSD-ket (hiszen SSD-nek SSD).
-
negyven2
veterán
válasz
Wesder #11237 üzenetére
Hivatalos adatok nincsenek arról, hogy mennyi PS4 Pro fogyott az előző generációba. Egyedül egy olyan nyilatkozatott találtam még 2017 júniusából (2016. no. 16-án jelent meg), hogy az eladások kb. 20%-át tették akkor ki.
Ugye a "leak" alapján, amit tudni lehet, az az, hogy 60CU egységet fog talán tartalmazni. Ugye a leak 30 WGP-ről (workgroup processor) szól és 1 WGP az lényegében 2CU egységet foglal magába. Ugye a PS5 36CU-ból áll a Series X 52, míg a Series S 20-ból.
A másik adat a 18 000 MT/s (megatransfers per second) ami meg a GBU memóriasebességét jelöli. Ez igazából változó, mert pl. ezen a sebességen üzemel egy 6500Xt is, a RTX 4060 Ti, de pl. a 6950XT is.
Illetve még ott volt ugye az " Accelerated ray tracing", ami érdekes, mert ebben az estben nem tudni, hogy mire gondolt a szerző, de ha arra amire a többség, akkor arra még nincs (normális?) megoldása az AMD-nek. Viszont elvileg a Sony-nak fejlesztés alatt áll egy ilyen megoldás.
És ott van a 8K performance mód is, ami még ezen adatok alapján is nem tudni, hogy értik? 8K-ra való felskálázást már most is tudnak a gépek (hardveresen még a Series S is). Natív-ban meg szinte kizárt. Úgyhogy itt valami AI alapú megoldás lehet majd a megoldás.
Viszont, hogy minek kell egy ilyen? Nos az előző generációban még érthető volt, hiszen a 4K-s TV-k tényleg előre törtek, és kellet nekik egy olyan eszköz amit natív élményt tud nyújtani. Jelenleg viszont nem hinném, hogy olyan potenciál van a 8K gaming-ben. Persze ott van az is, hogy már most sokan azt emlegetik, hogy itt a vége, a játékok már elérték a konzolok végső tudását... de ezt kb. ugyan ekkor elmondták a 8. generációban is, és még a 7.-ben is (anno 2008-ban a GTA IV-re mondták, hogy ennél többet nem lehet kihozni ezekből a konzolokból
).
Úgyhogy ahogy íród, marad a Sony-s f*rok méregetés, hogy mi meg tudjuk ezt csinálni, és akkor is miénk lesz a legerősebb 9. generációs konzol!!!
-
ρσгτσ
addikt
-
kill_switch
senior tag
válasz
Wesder #11186 üzenetére
Az még nem a Micro felvásárlás miatt volt, hanem a Blizzard szívta fel a fejlesztőcsapatot nem? Vagy ez a kettő összefügg? Nem követtem túl nagy izgalommal a felvásárlást.
TH azt nyilatkozta annó, hogy nemsokkal a remake után már tervezve is volt a 3/4, de miután a fejlesztőcsapatot felszipkázták, azt Acti nem akarta más fejlesztőkre bízni a projectet, így offolva lett. -
l.skywalker
titán
válasz
Wesder #11183 üzenetére
Van ilyenre példa, hogy egy multiplatform játékban bizonyos tartalmak ideig vagy permanensen csak egy konzolon érhetőek el - habár ezt a PS4/One széria óta jórészt a Sony élt ezzel a lehetőséggel. Csak amikre én emlékszem:
- Destiny 2 induláskor fegyverek és PvP pályák voltak csak PS-en elérhetőek 1-2 évig
- Hogwarts Legacy-ban van csak PS-es küldetésIll. gugliról emelve:
Batman: Arkham Knight (PC, PS4, XBO) - Scarecrow DLC exclusive to Playstation
Control (PC, PS4, XBO) - exclusive outfits, mission and mods on Playstation
Marvel vs Capcom Infinite (PC, PS4, XBO) - Major Carol Danvers costume exclusive to Playstation
Marvel's Avengers (PC, PS4, XBO) - Spider-Man exclusive to Playstation
Spider-Man (PC, PS2, GC, Xbox) - exclusive missions involving Kraven the Hunter on Xbox
Starlink: Battle for Atlas (PS4, XBO, Switch) - Starfox characters and scenarios exclusive to Switch
Watch Dogs 2 (PS4, XBO) - All DLC is exclusive on Playstation *timedSzóval nem ördögtől való dolog ez, csak ProEvoFan abban túlzott, hogy ezt az MS-ből "nézné ki", mert ez teljesen bevált piaci eljárás adott esetben.
-
kill_switch
senior tag
válasz
Wesder #11164 üzenetére
Remélem a Micro-nak lesz esze és megpénzelik a Tony Hawk remake folytatásokat, ha már az Acti annó nem érezte benne a tüzet. Gondolom elég jót ment az 1/2, jöhetne a 3/4 vagy akár az Underground1/2.
De egy Blackthorne-t is el tudnék viselni mai köntösbe, de ugyanúgy 2D-s megoldással. -
ProEvoFan
nagyúr
válasz
Wesder #11164 üzenetére
Az nagy geciség lenne, ha a D4 kiegészítők nem jönnének Playstationra. MSből kinézem, meg pl zozika84 is örülne ennek, hiszen a sonyt az ilyen dolgok inspirálják a jobb játékok elkészítésében...
Ez a baj ezzel a felvásárlással, hogy 20-30 éve bejáratott multiplatform címeket tesznek MS exkluzívá. Remélem megveszik az EA/Ubisoft/Take-Two triót is, hiszen ez kell a kiegyensúlyozott verseny kialakításáért...A Sony ettől lesz bölcsebb, jobb játékfejlesztő/kiadó.
-
.LnB
titán
válasz
Wesder #11090 üzenetére
Most, hogy elvileg végbe megy a felvásárlás, én végszónak leírnám, hogy óriásit csalódtam a Sony-ban. Függetlenül attól, hogy ez a felvásárlás milyen hatással lesz a dolgokra. A Sony amit leművelt, az undorító volt és borzasztó gyerekes.
Lehetett volna ezt normális, intelligens módon is intézni, de ez teljesen infantilis volt.A másik pedig az, hogy itt a tárgyalások alatt olyan csontvázak, ügyel szivárogtak ki, ami már az egészet kellemetlenné tette. Egyszerűen rossz volt már olvasni róla. Olyan mint amikor a kis kormányunk ügyeit olvasom, és én érzem már magam szégyenbe miattuk.
Kicsit ez is ilyen volt.
Remélem egészségesebb versenyt fog eredményezni ez a felvásárlás.
-
opr
nagyúr
válasz
Wesder #11106 üzenetére
Jujj de "jól" van ez megfogalmazva. Microsoft "offered", de a hülye sonynak nem kellett. Aha. Persze, mert ez így megy. A sony, mint tudjuk, zsigerből utálja a pénzt, úgyhogy nem kért belőle, hiába akarták tényleg jó szívvel adni!
Én meg olyan hülye vagyok, hogy ezt így, ebben a formában el is hiszem. Verge meg az újságírás... -
ρσгτσ
addikt
-
ρσгτσ
addikt
válasz
Wesder #11099 üzenetére
Ezt még arra a banner -re írta Ybarra, amiben állítólag a Game Pass -t és a Diablo IV -et együtt reklámozták. Akkor kezdtek spekulálni az újságírók a semmiről.
Valószínű 1 év múlva az is ott landol a Game Pass -ban. Illetve egy darabig a CoD -on kívül minden, aminek még náluk vannak a jogaik.
Szerk.:
Jó, nyilván nem lesz minden BC, de akkor sem tartom valószínűnek, hogy a dió 4 kimaradna, ha elkezdenek érkezni az AB címek. -
ρσгτσ
addikt
válasz
Wesder #11090 üzenetére
Nah frankó. Mondjuk engem ez az egész folyamat jobban érdekelt, mint az eredmény. Aminek még nyilván nincs vége, de valószínű itt már nagy meglepetések nem lesznek.
Így legalább kipróbálok pár korábbi játékot tőlük. Más haszna egy ideig számomra nem lesz ennek a felvásárlásnak. A következő Diablo még messze van.
-
negyven2
veterán
-
negyven2
veterán
válasz
Wesder #11052 üzenetére
Gondolom máshol is belefutott a PS-es 10-10 milliós Indy-Starfield eladási kijelentésbe... Elég sok hazai és külföldi oldal is lehozta, de kihagyva belőle egy-két, szerintük lényegtelen információt. Ami miatt kb. úgy jön le a cikk mondanivalója, mint amikor kiderült, hogy az MS is megcsinálhatta volna a Spider-Man játékot...
-
negyven2
veterán
válasz
Wesder #11038 üzenetére
Így viszont, hogy megszületett a döntés, várhatnak keddig is (mert talán hétfőn át tudják verni a UK-ben is így), mert nem igazán tud már az FTC bármit is tenni ellene.
Vagyis még ott van a Supreme Court lehetősége is, de szinte 100%, hogy ott is veszítene az FTC, ráadásul lényegében az tényleg fölöslegessé tenné magát az FTC létét...
-
l.skywalker
titán
-
-
negyven2
veterán
válasz
Wesder #10975 üzenetére
Abból futottak ki, hogy kifogást nyújtsanak be a felvásárlási folyamtok ellen a Microsoft számára (pl. mint ami volt a UK-ben a döntés elött Coud Gaming-el kapcsolatban. Új-Zéland ezt megtette, és ott volt olyan ami miatt kifogást emeltek még kedden, Ők 17-én hoznak majd döntést. És 17-ig fog majd Kanada és Ausztrália is döntést hozni. De addig valószínűleg a felvásárlás végbemegy.
más.
Ide is berakom annak aki nem látta ezt a Switches "The Last of Us at Home" játékot.
-
hombre[EU]
veterán
válasz
Wesder #10837 üzenetére
én az xbox helyében 24-tōl újratárgyalnám a sonyval a cod licenszelést. náluk lesz day1 gamepassben, ettōl nagyobb marketing nem kell, emelett a skinek,dupla xp hétvége az lófütty. a sony viszont már rászoktatta a vásárlóit ezekre a biszbaszokra,ami hiányozni fog és lehet,hogy hajlandó lesz többet fizetni,mint most az actinek,hogy minél kisebb "kár" érje a cod bizniszt
-
NyMRooD
őstag
válasz
Wesder #10823 üzenetére
Mondjuk jogos, én is jobban értékelném ha actitól nem csak cod jönne és ez lehet meglesz az MS alatt, bár gondolom ABK vezetésébe se fognak beleszólni, szóval ez még kétesélyes. Mondjuk már csak azért is örülnék mert máshogy nem repülne Bobby, nagyon elcsendesedtek a dolgok a Blizzard körül hála a felvásárlás körüli bulinak. De összegezve én akkor csalódnék ha ABK-nal nem lenne változás.
-
hombre[EU]
veterán
-
Bad Pritt
félisten
válasz
Wesder #10784 üzenetére
Mármint a Minecraft-ra gondolsz?
Csak mert nincs más, ami elérhető lenne tőlük más platformokra és érdemben pénzt termelne nekik.
De kérdezek egy költőit, kicsit kapcsolódva a pár nappal ezelőtti szájkaratére, úgyse tudjuk rá a választ: vajon a különböző előfizetési szolgáltatások értékét miként számolták el ebben a 16 milliárdban? Megnézték számlák alapján, hogy ténylegesen a felhasználók mennyit fizettek a Goldért, GP for PC-ért, GPU-ért és összeadogatták, vagy szimplán lehúztak egy riportot, megnézték az előfizetői számokat, beszorozták a havi díjakkal és összeadták végül? Csak mert ha tényleg jelentős a trükközők meg home-olók meg családozók mennyisége, akkor a játékosok jelentős része meg se jelenne a statisztikákban meg jelentésekben.
-
opr
nagyúr
válasz
Wesder #10766 üzenetére
Boxnal az alapbol multiplatform SDK miatt nem sok ertelmet latom en sem, PS-nel viszont tetszik, mert kifacsarjak a vasbol a mindent, megmutatjak, mit lehet kihozni belole, ha szo szerint semmi mas nem szamit. Ilyen techdemo jelleggel szeretem oket, na. Mondjuk cserebe utana mas platformra portolni oket brutal szopas, de ez ilyen.
Oszinten szolva nekem az ugy tudna tetszeni, hogy megjelenik az ex cim, aztan utana ~2 evvel PC, utana ~1 evvel konkurens konzolra is kijon, felteve, hogy ez nem boritana azt, hogy eredetileg ugy fejlesztjuk, hogy kizarolag a konzol erdekel, aztan a portolassal meg lesz ami lesz.re: szerk:
Ember, a microsoftrol beszelunk. Az egesz ceg az exkluzivitasbol meg a monopolhelyzetbol el. Azt elhiszem, hogy tiszta szivbol utaljak ugyanezt minden olyan piacon, ahol ugyanez ellenuk dolgozik. Egeszen addig, amig nem nekik dolgozik, utana valahogy mindig megszeretik. -
opr
nagyúr
válasz
Wesder #10743 üzenetére
Tlou2: Siman el tudom hinni.
HFW: Rohadtul meglepne. Ok, 5 evig keszult, de... Raklap assetet, kodot, logikat, mar elkeszult tool-okat, stb fel tudtak hasznalni az elozo jatekbol, illetve a Guerilla a ND-hoz kepest lofutty meretu csapat. Ez a ket szam olyan szinten nincs aranyban, hogy az nem igaz. Itt valaminek szaga van, es raadasul eros... -
ρσгτσ
addikt
válasz
Wesder #10735 üzenetére
Microsoft's buyout consideration list included 100+ game devs: Bungie, CD Projekt, FromSoftware
Ez meg a néhány évvel későbbi terv, vagy elmélkedés volt.
-
negyven2
veterán
válasz
Wesder #10739 üzenetére
A Square volt az. Állítólag a Sega esetében is voltak tárgyalások, de igazából velük a kezdettektől fogva együttműködtek. Eleve a Dreamcast-en egy Windows CE-n alapuló rendszer futott, és aztán amikor 2001-ben kiszállt a Sega a konzolos hardver piacról, akkor az egyik legfőbb partnerük az MS lett.
-
negyven2
veterán
válasz
Wesder #10735 üzenetére
Mármint, hogy meg akarták őket venni, vagy azért mert nem vették őket még végül?
Anno az Xbox indulásakor voltak tárgyalások, de minden alkalommal amikor találkoztak akkor többet és többet követeltek (ha jól emlékszem akkor először $500 millió lett volna az ára, aztán a következő találkozókon már azt mondta a Square, hogy átbeszéltük és inkább $1 milliárdot kérünk, amibe még belement volna az MS, de az azt követőn azt mondták az MS-nek, hogy akkor inkább legyen $2 millárd... ebbe már nem ment bele az MS...
-
NyMRooD
őstag
válasz
Wesder #10713 üzenetére
Úgy értettem, hogy ha a Moby általánosítása igaz és a többség trükközik akkor semmi értelme az MS-nek 4k+-ért adni, mind1lenne ha annyiért adnák amennyi trükközve, de nem így van és most is emelnek rajta ami éppen az ellenkezőjét bizonyítja. Illetve ugyan ezen logika mentén eddig még valószínűleg azért nem lett kiiktatva a trükközés mert arányaiban kevesen csinálják.
-
NyMRooD
őstag
-
ρσгτσ
addikt
válasz
Wesder #10698 üzenetére
Elég nagy túlzással élt a kijelentéseiben.
Egyébként nekem is ez jutott eszembe, hogy amúgy már egy ideje beindította a PS a saját előfizetését. Nyilván az az egyik nagy különbség, hogy a saját játékok első napon bekerülnek, de ez ebből a szempontból nem lényeges.
Vagyis egészen addig nem volt az, amíg be nem indult a felvásárlásokkal. Így azért ez a többiekre nézve lehet káros tényezőnek nevezni. Főleg, ha olyan stúdiókat vásárol fel, aminek vannak népszerű játékai. Ez a konzol és az adott játék konkurenciájára is hatással van.
Ezzel együtt, ha még mindent jól is csinálna a Microsoft és határozott felügyelet alatt tudná tartani a stúdiókat, akkor konkrétan kinyírna egy csomó céget. Vagy arra "kényszerítené" őket, hogy beálljanak a sorba, esetleg hasonló értékesítés modellt kezdjenek ők is.
-
negyven2
veterán
válasz
Wesder #10692 üzenetére
Így igaz, de az idézet email egyrészt a subscription gaming (Game Pass) és a cloud gaming esetében jött fel, másrészt meg ezt kb. úgy kell érteni, ahogyan szól feltételes módban. Tehát még tudnánk tenni, de nem áll érdekünkben.
Csak ugye a modernkori újságírás esetében ebből nem lenne hír, majd a hír cáfolta. Kb. mint a Starfield estében, ahol úgy fogalmazott, többek között az IGN is, hogy a népharag hatása miatt mégis lesz lemezes Series X kiadás a játék-ból (de sajnos Series S kiadás nem
)! Közben a valóság meg az, hogy eleve lett volna.
-
-
_drk
addikt
válasz
Wesder #10631 üzenetére
Vagy 5x volt leírva, hogy bevannak szarva és ennek durvább változatai.
Muszáj volt már írni rá valamit.Kb annyi van, hogy azt hitték feltehetik a lábukat, már semmit nem kell csinálni csak jön a pénz.
Így muszáj lesz kiadni legalább 1 jó multis játékot.Hombre
Gamepass, azt már lassan mindenki tudja micsoda. -
Bogyi007
veterán
válasz
Wesder #10616 üzenetére
Kérdésem és felvetésem nem is neked szól de persze te is válaszolhatsz.
A Sony érvelése hogy a Codokból ki lennének zárva az instant nevetséges, a direkt minőségromlással lesz csak Playstationre kiadva nyilatkozatokkal együtt.Azért a Microsoftnál sem dilettánsok ülnek, hanem kőkemény üzletemberek,akik szintén szeretik a minél több pénzt. Egyetlen IP a válasz kapásból. Minecraft.
Én bottal se piszkálnám meg egyetlen részét sem, de tudom hogy brutálisan sok pénzt hoz. Ennek a kiadási joga is az Ms-nél van és és lám mégis ki van adva minden platformra és azóta is termeli a dellát ezerrel - gondolom Playstation konzolokon sem bukó az eladásuk és a minőség sem lehet rosszabb mint például Xbox konzolokon. -
ρσгτσ
addikt
-
Moby
veterán
válasz
Wesder #10591 üzenetére
Ennek a piacnak független stúdiókra lenne szükség. Ezekre a technológiai cégekre addig volt szükség, amíg ők tették bele a technológiai fejlesztéseket, de ma már csak mások fejlesztéseit (hardver és szoftver) dobozolják be, rakják rá a plusz hasznukat, és zárják el a piac különböző szegmenseitől. Véleményem szerint a sony és az MS nélkül is ma egészségesebb viszonyok uralkodnának. Nem nagyon járulnak ezek hozzá semmihez, ami ma még jó, ellenben szinte mindenhez, ami felesleges, és rossz. Az, hogy továbbra is ott pöffeszkednek, mint valami talmi kompetenciacentrumok, csak tovább ássa azt az árkot, ami a nagyprojekteket elvágják a függetlenségtől, vagy a függetlenedéstől. A géming uzsorabankárai lettek, rosszabbak már, mint a kiadók.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Playstation 4 500GB Destiny The Taken King Limited Edition
- Csere-Beszámítás! Playstation 5 Slim Digital edition! OLVASS!
- Beszámítás! Sony PlayStation 5 PRO 2TB Digital játékkonzol extrákkal garanciával hibátlan működéssel
- Beszámítás! Sony PlayStation 5 825GB SSD lemezes konzol extra játékokkal garanciával hibátlan
- Nintendo Switch Pro Controller (19000 Ft / db)
- LG 65" C1 OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready!
- Napi 1000 -ft tól elvihető RÉSZLETFIZETÉS BANKMENTES MSI Cyborg 15 A13VE
- Apple Macbook Pro 14" (2024) - M4 - 16GB/512GB (mw2u3sl/a) Asztrofekete - Garancia - 18 Ciklus
- Xiaomi Mi 11i 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy S23 Plus 256 GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest