- iPhone topik
- LG Velvet (4G) - megelőzte a híre
- Xiaomi 15T - reakció nélkül nincs egyensúly
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Xiaomi Redmi Note 4 - B20
Új hozzászólás Aktív témák
-
zeus_2k14
senior tag
Üdv
Holnap,dec 24.-én dolgozik a Sameday futárcég? Van náluk csomagom, ma adták fel, csak hogy számíthatok e rá.
-
Viiktor1989
aktív tag
Hello.
Külföldre postáznék egy csomagot,fel is adtam egy átvevő ponton, ahová a Packeta kell,hogy felvegye a csomagot. Na most ez már két munkanapja nem történt meg. A Packeta oldalán még nem látni semmit,csak,hogy várják,hogy átadják a csomagot a futárnak,a feladó ponton. Kérdeztem a feladó pontot,hogy mi újság a csomaggal,azt mondta ellopták a nyomtatót,amivel felcìmkézik a csomagokat így még nem tudta felvinni a rendszerbe,hogy elvitték,de azt mondja,hogy szerinte már elvitte a Packeta. Kezdjek el aggódni, lehetséges,hogy a csomagpont sumákol valamit? -
jojoando
aktív tag
Elmehetnének oda ahonnan jöttek, Hollandiába és ott mutassák meg a tudásukat, itt xarra sem valók, annyira tré az egész cég nekem 5 nap után ma áthozták a helyi depóba, de gondolom hétfőn sort állhatok, mert kihozni nem képesek. Az ilyenek menjenek el havat lapátolni az északi sarkra, persze nem a munkások, hanem akik a jó kiszállítókat szélnek eresztették 2 éven belül.
-
Because
őstag
Foxpost nálatok hogy áll?
16-án került a raktárukba a csomag, az automata amibe kértem:
"Az automata nem telített, a csomagfeladás zavartalan, kiszállítási késedelem nincs." -
Exodion
senior tag
válasz
yogibear
#283
üzenetére
Jajjj de sajnalom oket a DPD-nel, ja nem, megse. GLS/MPL 1napra kihozta a csomagot tegnap elozo este 8 utani felveteli datummal a nyomkoveto oldal szerint. Mindket futar normalis hangnemben tudott beszelgetni, nem meg neki allt foljebb hogy egy 10Kg-os csomaghoz nem mentem le kinyitni neki az ajtot (mert hat lementem volna ha megker de ezek szerint legyen az ember gondolatolvaso). Persze a csomagot foldhozverni ketszer, berugni az ajton es kihozni felbontva ameddig sikerult az nem okozott gondot
.
Fedex(Kinabol)/DHL(USAbol) meg kihozta 2nap alatt mondjuk nyilvan mas arkategoria is esnek. -
yogibear
addikt
-
Én is várok most 3 csomagot, ebből 2 kisebb (1kg körüli) és majd 1 nagyobb 15kg+-os. Kíváncsi leszek. Bár nem sürgős, de azért idén jó lenne megkapni.
Az egészben az bosszantó, hogy a DPD vezetése nem kért még elnézést nyilvánosan hanem csak a ködösítés megy. Azért mostanra már az index és a telex is lehozta címlapon ill Kóka (ex)miniszter úr is írt nekik 1-2 levelet (amúgy egész korrekt módon sztem).
Azt hittem, hogy nem lesz ennyi bénázás mert ugye nemrég jelentették be a kooperációt a GLS-szel.
Ami még röhejes, hogy nemrég rendeltem a razer.comról, hétfői napon fizettem és csütörtökön már a kezemben volt a dhl express csomag. -
scream
veterán
Minél kisebb a csomag vagy súlyosabb (20+kg), annál nehezebb ide-oda tologatni nekik. Főleg, ha ömlenek be hozzájuk konténerszámra a csomagok, akkor egy tenyérnyi csomagot nyilvántartani "öröm" lehet.
Nekem DM-es rendelés rossz kézbesítési címről, 1 nap késéssel érkezett meg ebben a fejetlenségben, 14kg, nagy doboz. Meg is lepődtem, pedig már majdnem borítékoltam, hogy mehetek személyesen a DM-be megvenni a rendelt cuccokat.
-
Xaels
félisten
Ma kaptam emailt, hogy az automata nem működött és ezért a tárolási idő lejárta miatt visszaküldték... Ja csak erről elfelejtettek tájékoztatni. Sem email, sem telefon és a nyomkövetésben sem ez szerepelt, hanem, hogy az átvételi pont zárva volt, bár utána 1 hétig meg sem próbálták a csomagot kiszállítani. 9.-én 10órakor írtam nekik a csomaggal kapcsolatban, de arra csak egy sablon válasz jött (valószínűleg bot) és aznap délután 4-kor került be a nyomkövetésbe, hogy a címzett elutasította...ezért visszaküldik. Igazi faszcibáló banda, méghogy sajnálják és én rohangáljak a feladóhoz... Tenyérnyi méretű csomagról van szó, bármelyik fiókba befér így simán lehetett volna másik autómatába kérni vagy csomagpontra, mert nem okozott volna gondot a tárolása.
-
LÁZ
addikt
#dpd
én még ezt a hetet megvárom, sajnos a new era is velük van szerződésben, a belga oldalon flottul is ment minden
ps ettől függetlenül rákérdezek a new eranal, hogy mi a megoldás, ha eltökítik itthon, dpdt gyanítom hiába hívom...
-
Degeczi
nagyúr
válasz
yogibear
#275
üzenetére
Engem is már októberben szivattak meg azzal, h a visszaigazolt átütemezési dátum előtti napon visszaküldték a feladónak azzal a kamuval, h a "címzett elutasította" és az ügyfélszolgálat sem tudott segíteni, azt mondták, ilyen visszaindított csomagot már nem tudnak megtalálni, mégis a címzettnek kivinni...
Futár svindlik mindig elképzelhetőek, de ilyenhez rendszerszintű probléma kell, hiszen ha az ügyfélnek van megjelölt dátuma az átvételre, azt semmiképp nem lehetne az előtt a dátum előtt visszaküldeni.Most megint van náluk pár napja külföldről érkezett pótalkatrész, és még tenni sem tudok semmit, hiszen az ügyfélszolgálat elérhetetlen.
-
yogibear
addikt
Hozzászólásban azt írta továbbá Kóka, hogy a DPD Hungary vezetője felajánlotta az azonnali segítségét a csomagja kezelésében.
Persze átlagembereknek meg coki van... csak ha vki volt politikus, vagy ismert ember, azzal kivételeznek... tipikus...
-
yogibear
addikt
Már október elején is gázos volt a DPD, pedig akkor még sehol sem volt az Alis 11.11 meg a többi ünnepi akció... 5-én vasárnap rendelt DM cuccot 11-én szombaton kaptam meg, azt is egy másik depós besegítő futár hozta... és mázli hogy korán keltem akkor bekapcsoltam a telót, különben nem ér el és visszavitte volna... mert alapból fene se számított szombati kiszállításra... mert még sehol sem voltak az ünnepi csomagok...
Ráadásul nem egy belföldi cég csak velük szerződött: Ikea, DM, meg csomó másik... -
Xaels
félisten
válasz
yogibear
#273
üzenetére
Kezdődnek?
Mindjárt még mi leszünk a hisztisek. Még november 13.-án rendeltem egy csomagot Aliról, nem nagy 3pár (4+2) fülhallgató illeszték meg 1 kábel, tenyérnyi méretű cucc kb. amit 19.-én fel is vett a DPD az adatbázisába. December 1.-én jött az üzenet és a nyomkövetési frissítés, hogy megérkezett a raktárukba, ekkor módosítottam Box-ba a kiszállítást, mert az a tuti... Másnap, 2.-án a kiszállítási depóba került SzSzMiklósra, még aznap "az átvételi pont zárva volt" de készen áll a csomag a kézbesítésre... Eltelik 1 hét míg nem történik semmi, írtam emailt neki, hogy valami információ estleg? Erre 9.-én "csomagját visszaküldik, a címzett elutasította". Erre megint írok nekik, hogy nem utasítottam el semmit, várom a csomagom...
A vicc az egészben, hogy egy később rendelt csomagom amit 24.-én rendeltem és 27.-én került be a rendszerükbe illetve 3.-án a raktárukba azt már megkaptam házhozszállítással mert idő közben lezúztam a bokámat és nem tudom elhagyni a lakást, ezért nem kértem boxba szállítást... -
Narxis
nagyúr
„Végül azt mondta az ügyfélszolgálat, az a biztos, ha mi megyünk ki érte a XXII. kerületi raktárba” – letérdelt a DPD karácsony előtt [link]
-
#54821632
törölt tag
válasz
headhunter
#269
üzenetére
Neha velem is csinalt ilyet, de nem jellemzo.
Jojoando: Csutortokon 3km-rel arrébb, de kivittek a cumomat, késô délután. Viszont most 10-12 ora helyett csak 3 nap mulva vettek at a csomagomat az Alitol...
-
headhunter
addikt
DPD app másnál is hasonló elven "működik"?
Állandóan be akar léptetni, de mindig kezdi elölről.
-
#54821632
törölt tag
Hát ez zseniális. Enyém még mindig sehol, kétszer beszéltem az ÜFSZ-szel.
Csak reggel sikerült elérni, annyi elégedetlen ügyfél van.
Természetesen majd hozzák, ő jelezte a depónak. Mást nem tud tenni.
Megpróbáltam kicsit megmozgatni a csomagot, egy csomagpontra kértem box helyett, mert a boxok ürítése-feltöltése se úgy megy mint eddig..
XV. kerületi Városkapu utcában több ezer csomag van beragadva, még át se lehet venni, mert nem keresik ki... -
Ka999
tag
-
#54821632
törölt tag
-
Ka999
tag
Én is 25-én boxba átirányított csomaggal szívok. A mai napig nem történt semmi, de most látom az appban, hogy a csomag sikeresen át lett véve??? Ilyenkor mit lehet tenni? Én nem vettem át, értesítést sem kaptam.
-
oio1i10o
kezdő
Hihetetlen a UPS. Kedd óta nem hajlandóak kihozni a csomagom, úgyhogy felhívtam az Apple ügyfélszolgálatot, hogy szóljanak már rájuk, hogy wtf, mert ennél még a Magyar Posta is hamarabb kihozná a Németországból a csomagot. A support agent megnyugtatott, hogy elindítják a keresést és mindenképpen hívni fog a futár kiszállításkor. Késö délutánig Reschedule Delivery Requested állapotban vesztegelt a csomagom, de most mikor az elöbb ránéztem hirtelen már mai kiszállításra változott és természetesen pont nem találtak itthon senkit annak ellenére, hogy ketten is itthon voltunk.
-
LÁZ
addikt
üdv, onlinefutár.hu-val mik a tapasztalatok?
egy 5-6kilós 50x40x30cmes dobozt kellene hazavarázsoljak ámerikából minél előbb, upsre (igen, tudom, ups..) 48k-t ír meg a vám, annál olcsóbban sztem nem lehet megoldani, hogy csak 1 szállítón keresztül menjen végig a kézbesítés, vámmal együtt...
-
jojoando
aktív tag
válasz
#54821632
#258
üzenetére
Látom van baj rendesen, a harmadik csomagot a 8. napra hozták ki, illetve átirányítottam egyet tegnap mára írtak pontra kiszállítást, de passz, ez így nem szolgáltató cég, igazából ha lenne ennek egy panaszintéző központja felnyomnám őket a fenébe, ez semmi nem fizetős szolgáltatás. A fogyasztóvédelem évek óta nincs, csak a médiában egy duma.
-
#54821632
törölt tag
válasz
jojoando
#257
üzenetére
Nálam még semmi, sőt egyre rejtélyesebb..

Írtam emailt hétfőn, tegnap kaptam rá választ: technikai okok miatt betárolta a csomagot a rendszer. WTF?! Szerdán tudtam beszélni a supporttal (azóta napi visszajelzés sem jön), akkor elnézést kértek és csütörtöki szállítást ígértek. Persze nem jött semmi.
-
yogibear
addikt
válasz
jojoando
#249
üzenetére
szombaton kihoznának
Már október elején is ez volt, szombaton egyszer csak csörög a telefon, fene sem számít rá tőlük, nem is néztem emailt sem, és jött egy futár a 2 napja kedvenc depódban ücsörgő, ráadásul belföldi feladású cuccal... kérdem mi van, azt mondja átjöttek a másik depóból besegíteni.
Ez a depó nagyon pusztulat lett, nyáron még rendben működött, legalábbis nálam... -
Exodion
senior tag
En a customerhelp kukac dpd pont hu-t hasznaltam, na az se volt gyors 5 illetve 6ora utan reagaltak de jott valasz.
Igaz sok jora azert nem kell szamitani burkoltan elkuldik az embert a sunyiba hogy majd lesz csomagod dolgoznak rajta, hogy egyem meg a kicsi szivuket. Aztan kapsz egy csomagot amit "valaki" kibontott, ketszer foldhozvagott az ajto elott, egyszer belerugott majd meg jol be is szolt neked hogy nem nyitottad ki a lepcsohaz ajtajat neki
(nehez az a 10Kg hogy fel kell cipelni egy felemeletet na)! -
#54821632
törölt tag
válasz
jojoando
#249
üzenetére
Én a Városkapu közelében lakom, gondolom nekem innen hozzák. Nekem még ilyet sosem ajánlottak fel (a szombatot). Én szinte rögtön boxba irányítom vagy csomagponthoz, mert akkor nem hazudhatják, hogy nem vettem át.
Elvileg ott is át lehetne venni csomagokat: [link]
De lehet csak táncikálnak..
-
-
yogibear
addikt
Kiszállítási dátum módosítás!
Elfoglalt napod lesz? Nem gond!A myDPD applikációban könnyen és egyszerűen megteheted: pár érintéssel új kézbesítési időpontot adhatsz meg, és akár a szállítási címet is módosíthatod, ha máshova kérnéd a csomagot.Minek, ők már alapból módosítják, biztos mindig elfoglalt napjuk van.
-
Xes
csendes tag
DPD facebook oldala a leggyorsabb talán, ott 1 nap múlva jön a válasz ha írtok nekik messengeren.
-
#54821632
törölt tag
válasz
#54821632
#241
üzenetére
Egy kis update: EO megugrotta ma a feladatot, velük nincs probléma.
Tegnap 23.30kor beérkezett egy újabb Alis csomag a DPDhez, amit ma 11kor beraktak a boxba. Viszont a keddi csomagom még mindig náluk van, ki nem igazán hozzák, de tegnap is, meg mai is 4 óra korul kapok egy updatet: "Csomagja a telephelyünkön van."
A másik, magyar shopos csomagot ma megint megpróbálták kihozni, megint öt óra után és megint nem hozták ki: Az Ön telephelye zárva tart. Ez mit jelent, esetleg tudja valaki ?
Gondolom, hogy valamelyik telephellyel gáz van és nem jönnek ki onnan a csomagok. De akkor a mait miért kaptam meg ? Kelet-Pest, kétlem, hogy itt több depo lenne. Mindig a Városkapu utcából szokott jönni a csomag.Komolyan gondolkozom, hogy levelezőn elvégzem a Pázmány jogi karát és életem végig baszogatni fogom a szolgáltatókat.
-
Exodion
senior tag
-
kirkri
addikt
Eddig nekem mindig szerencsém volt, az elmúlt 20 évben soha nem volt sem elkallódott csomagom, sem inkorrekt futár esetem.
Most megszületett az első, a Sameday jóvoltából. Tudom soha nem voltak a legmegbízhatóbbak, de nem volt más választás.
Hétfőn kellett volna hoznia a futárnak egy csomagot a Sheintől. Jött az üzenet, hogy délután 16:45 - 18:45 között érkezik a futár. Már ez is furcsa volt, de gondoltam, sok a csomag így Emag BF után, lehet, hogy túlóráznak. 17 óra előtt pár perccel ránéztem az appban, hogy merre jár a csomag és látom, hogy Pécelen van. Ennek nagy jelentőséget akkor nem tulajdonítottam, később viszont lett jelentősége... 17:05-kor érkezett az üzenet, hogy a kézbesítés meghiúsult. másnap újra megpróbálják. Még itt is optimista voltam, jó lesz holnap is a csomag, nem sürgős.
Másnap ugyanez játszódott le, 17 óra után pár perccel jött az üzenet, hogy átirányították a csomagot, menjek érte Pécelre. (20 kilométerre lakom onnan) Itt világosodtam meg, hogy miért is mutatott a nyomkövetés Péceli lokációt a csomagomra mindkét nap, amikor úton kellett volna lennie. (Fel sem vette a futár kiszállításra.)Szerdán reggel hívom a Sameday ügyfélszolgálatot, 19. vagyok a várakozási sorban, 40 perc múlva kerülök sorra. A hölgy elmondja, hogy sem hétfőn, sem kedden nem voltunk otthon, a futár nem tudta kézbesíteni. nyilván bizonyítani nem tudtam, hogy mindkét nap otthon voltam, de különösebben az sem hatotta meg, hogy mondtam neki, hogy a saját nyomkövető alkalmazásuk is azt mutatta, hogy nem mozdult a csomag, és az sem, hogy kamerafelvétellel tudom bizonyítani, hogy nem járt nálam a futáruk a kérdéses időpontban. Azt mondta, hogy ha nem veszem át szombatig a csomagot, akkor visszaküldik a feladónak.
Tehát, ha nem akarom bukni a csomagom, akkor autózzak el oda-vissza 40 kilométert azért, hogy átvegyem a csomagom, amit ki kellett volna szállítaniuk.
Mivel kellett a csomag, így tegnap elmentem érte. Ha nem a saját szememmel látom, nem hiszem el. A Sameday péceli depója a világ végén, egy Fáy tanya nevezetű helyen van (címet sem küldtek, csak GPS koordinátát), egy kb. 50 éves lepukkant csarnokban, ami szerintem valamikor gabonatároló lehetett. Semmi kiírás nincs amiből tudhatnád, hogy jó helyen jársz, onnan sikerült beazonosítanom, hogy két srác pakolt éppen egy régi, jelöletlen fehér furgonba Emag-os dobozokat. Belépve a csarnokba még szürreálisabb a helyzet, mindenhol halmokban csomagok a földön. Elsőre azt mondta a halmok közepén ülő (egyébként segítőkész) ember, hogy ők amúgy nincsenek is nyitva és a csomagom sem hiszi, hogy itt lenne. Ekkor már kezdtem elveszteni a türelmem, mondtam neki, hogy a csomagot nem hozzák ki, majd ezt a címet (GPS koordinátát) adják meg, hogy jöjjek el a csomagomért és még így sem jutok hozzá? Végül elkezdte kikeresni a csomagom és meglett. Hazaérve ránéztem kíváncsiságból és a tracking alapján adatbekérés után kiszállították nekem a csomagot a saját címemre.
Tudom nem sokra megyek vele, de fogok írni az NMHH-nak, mint felügyeleti szervnek, hogy nézzenek már rájuk, mert biztos vagyok benne, hogy az esetem nem egyedi.
-
#54821632
törölt tag
válasz
jojoando
#239
üzenetére
Nálam ma végleg megadta magát a DPD
. A szokásos: kedden délután megkapták, már a központi raktárban volt négy előtt, ma sikerült a kiszállító depóba eljuttatni hajnalban, kihozni már nemigen.. De ehhez már hozzászoktam, remélem holnap vagy hétfőn megkapom.. Ehhez még annyit, hogy kedden a délutáni email után átirányítottam az automatába.
Viszont, nagy rendelés, egy nagy volumenű magyar webshopból, nem himihumi kínai csomag. Délben küldték, hogy akkor öt után hozzák, természetesen a felső intervallum előtt 5 perccel jött a mail, hogy nem tudták kézbesíteni: Az Ön telephelye zárva van. Ezmiez ? Az egész megkoronázása, hogy a déli levélben + mydpd felületén jól van megadva a cím, de a sikertelen kézbesítéses levélben a cím jó, de névként valami PISTA volt megadva, ami fogalmam sincs honnan jött, mintha csak beírtak volna valamit..Az EO is mára ígérte a csomagot, erre csak este nyolckor közölték, hogy sajnos kapacitási probléma van..
Mostanában az automaták is kezdenek tele lenni, pedig nálam 25 perces sétán belüli körben van vagy 20.. Szerencsére jó pár csomagpont is van, szóval lehet áttérek azokra. De ott elég nagy a rendetlenség, minden csomag a földön, nem túl gusztusos.
-
Xes
csendes tag
Látom akkor másnál is gond van dpd-vel, telefonon mindig foglaltak nem lehet őket elérni.
25-én küldtek e-mailt várható kiszállítás napja 26-a de se kép se hang még ma sem. -
jojoando
aktív tag
válasz
yogibear
#238
üzenetére
Hétfőn rendeltem cuccost, nem kapkodta el az eladó a feladást végülis tegnap előtt jelezte, tegnap elvitte tőle az MPL, mára a posta küldte a levelet hogy hozzák ki. Az EO mindent bevállal, aztán az is csúszik, de a DPD ez tragédia.
Még a Packeta is különb, vasárnap rendeltem ( SUNNYSOFT) , Kiderült Cseh cég csak szép a magyar felülete. aztán tegnap az is megjött. -
yogibear
addikt
válasz
jojoando
#237
üzenetére
Te bemész érte én inkább kivárom, míg kihozzák...
Amúgy is napokig esett, a fene sem mászkál...
De ez a depó már október elején is gázos volt, hétfői belföldi rendelést csak szombaton hozta ki egy másik depós futár, azt mondta besegíteni jöttek... Gyanítom a helyzet azóta se lett jobb, csak rosszabb... és még előttünk a karácsonyi forgalom is... nem is merek rendelni belföldit, mert onnan csak a dpd szállít... -
yogibear
addikt
válasz
jojoando
#235
üzenetére
a csomagot 2 napja senki sem viszi a kiszállító depóba.?
Nem... és ha majd át is viszik, ott is dekkol napokat...
Nekem 17-én (hétfő) kivitték a tranzitból a központi depóba, 19-én (szerda) hozták át ide a kedvenc kiszállító depódba és 24-én (hétfő) voltak csak képesek kihozni...
És ez még egy 11.11 előtti rendelés.... sok jó nem várható januárig -
jojoando
aktív tag
Mi van a DPD-vel?
A telefonközpont sem veszi fel a telefont,
egyáltalán nem elérhető a cég,
a csomagot 2 napja senki sem viszi a kiszállító depóba.?
Más elérhetőséget sem lehet találni.
A Web oldalukon sincs információ. -
scream
veterán
DPD.
Ma reggel 9:40-kor kapok mailt, hogy 12:10-13:10 között érkezik csomag (amúgy 18-i óta náluk parkol elosztóban), oké.
Sietek haza családdal - nyilván telszám, semmi nincsen futárhoz, miért lenne.
13:00-kor jön a mail, hogy a kézbesítés sikeretelen volt, "Nem tudtuk kézbesíteni a csomagját, mivel Ön nem volt jelen a kézbesítéskor". Nos, nem állt autó a ház előtt, nem csöngetett be, nem hívott (van kapucsengő, van telefonszám a rendelésnél megadva).
Üfsz telefonon hétvégén nem dolgozik.
Ez mégis mi a rák?
-
ufonauta
aktív tag
Tegnap előtt azt írta, hogy 21-én, azaz ma átvehető. Tegnap már 24-ét írt, ma reggel már 25-ét. Két napja meg sem mozdult. F@sz@.
-
#54821632
törölt tag
Tavaly azért mekkora gáz volt a Samedayel...
DPD három hete adta meg magát, akkor nem sikerült egy nem kínai csomagot normálisan kihozni, azóta minden gáz. Mondta akkor a futár, hogy elszállt az egész rendszerük. Most hogy ez mese-e vagy sem, ki tudja..
Ez a mai, aminek már tegnap itt kellett volna lennie:
Nekem a DHL nemzetközi csomagokkal sosem volt bajom, pedig Feucht.. -
Exodion
senior tag
Fejlemeny, ugy nez ki megis foglalkoztak a panasszal, noha a felado nem kert szombati kiszallitast ma duzzogva kihozta egy futar. Meg is kaptam a magamet, miert nem segitek , ramutatok a lathatoan gipszelt labamra.... o elhiszi de akkoris miert nem segitek.
Miert nem mondod a telefonban es lemegyek felhozom magamnak! Jajj nem kell, akkor mi az edes anyukamert hallgatom hogy miert nem segitek?!
De hogy jot is irjak:
emag rendeles Sameday csutortokon este megrendelve, penteken feladva, ma kiszallitva szepen udvariasan.
digikey usa rendeles szerdan megrendelve DHL pentek reggel udvariasan megkert hogy le tudok-e menni a csomagert kb 2perc es itt van mert o sietne de fel is hozza szivesen. Lementem atvettem alairtam elkoszontunk.
Nem ertem hogy mi lett a DPD-vel, korabban hasonlot sem tapasztaltam naluk de ezutan haromszor is meggondolom hogy melyik szallitast valasszam es a DPD a vegen lesz -
Exodion
senior tag
Hu anyam, ezt ki kell adjam magambol
. Rendeltem lego-tol egy eleg borsos keszletet, jo elore egyeztetve hogy biztos meglegyen amikorra kell. Ne aggodjak, rendeljem nyugodtan meg aznap feladjak 1-2napon belul ittvan. Megrendeltem, elore kifizettem ahogy illik, delutan feladtak masnap utazott harmadnap reggel nezem kiszallitast vegzo kirendeltsegen. SZUPER 5 korul jartunk, meg aznap ki is hozzak! Gondoltam en....
Aznap semmi, semmi gond csuszas elofordulhat. Masnap reggel, szortorizas kesz szallithato.... volt egeszen kb 1oran at amikor is betaroltak a kiszallitast vegzo kirendeltsegen. Na itt mar egy kicsit zavart a dolog mert masnap adnam ajandekba, azaz ma adtam volna ha ugye tortent volna barmi
. Ugyfelszolgalat hiv -> foglalt... nem varok a zenere nem konkretan foglalt -> hiv foglalt -> hiv foglalt -> hiv foglalt -> ..... ment ez igy kb 1oran at -> hiv kicsong -> zseni! tortenik valami vegre! -> 1 -> 1 -> 1 -> 40perces varakozas utan elmormoltam egy miatyankot es irtam egy emailt. NEGY ora elteltevel kaptam egy olyan uzenetet hogy majd lefordultam a szekrol:Köszönjük, hogy levelét elküldte ügyfélszolgálatunk részére, a ***** számú küldeményét a szállításért felelős kirendeltségünk technikai okok miatt betárolta. Munkatársaink folyamatosan dolgoznak ennek elhárításán és csomagját néhány napon belül megpróbáljuk kézbesíteni. Az ÁSZF-ünk értelmében minden csomagot két alkalommal próbálunk meg kézbesíteni. Az első sikertelen kiszállítás több ok miatt is meghiúsulhat. Önnek jelenleg további teendője nincs. Kérjük várja meg a következő kiszállítási kísérletet mielőtt panasszal élne.
Nem tudom mibol gondoltak hogy panasszal szeretnek elni csupan erdeklodtem hogy mi a fennakadas targya, ekkor mar masodik napja rostokol a polcon az eleg borsos aru cucc. Ha fele ennyibe kerulne is barki leorditana a fejuket de mindegy. Oke varunk majd holnap azaz ma. Biztos jo lesz.... nem lett
.
Uf. ismet hiv -> foglalt -> hiv -> foglalt -> hiv -> foglalt -> hiv -> foglalt -> ....... kb 2ora probalkozas utan kicsong! -> 1 -> 1 -> 1 -> 50perc utan leraktam ismet egy kiados miatyank utan
. Ismetelt email de mar ugyis mindegy, gondoltam kozlom veluk hogy NEM panaszt akarok tenni csak mondjanak mar BARMIT hogy mi a gond es megoldjuk! Hianyos a cim? Miert nem hivnak es 2perc alatt letudjuk! Serult a csomag? Szoljanak es irok a feladonak. Eltelt ismetelt 5 ora elteltevel meg is jott a valasz:Munkatársaink folyamatosan dolgoznak ennek elhárításán és csomagját néhány napon belül megpróbáljuk kézbesíteni. Az ÁSZF-ünk értelmében minden csomagot két alkalommal próbálunk meg kézbesíteni. Az első sikertelen kiszállítás több ok miatt is meghiúsulhat. Önnek jelenleg további teendője nincs. Kérjük várja meg a következő kiszállítási kísérletet mielőtt panasszal élne.
Na itt valami eltort...
- milyen elso sikertelen kiserlet ha el sem hagyta a DEPO-t?
- meg mindig nemtudom hogy minek az elharitasan kell dolgozni
Eddig nem akartam panaszt tenni de mostmar tudjatok mit? TESZEK! Nem a csomag miatt az mostmar ideer ha egyszer ideer vagy lehet hogy valakinek megtetszett egy nagy nehez lego logos doboz es ugy volt vele hogy elore fizetett majd kuldenek a hulyenek egy masikat. De az ugyfelszolgalat elerhetetlensege es a semmire nem valo valaszok utan mostmar igenis teszek akkor panaszt
.
Ugyfelszolgalat ismetelt 200 probalkozas utan -> 1 -> 1 -> 3 -> 20mp utan folvettek a telefont. Hat hogy rogzitett-e panaszt azt nem tudom de annyit nem birt kinyogni hogy elnezest az okozott kellemetlensegekert.
Ui: Azt meg mindig nem tudom hogy mi a "technikai nehezseg" ami miatt be kell raktarozni a csomagom, biztos elromlott az auto. Kozoltem vele hogy nem mert mindharom napban hoztak csomagot a lepcsohazba.
Na ez az en DPD-s kalandom 2025-ben amikor mar torveny is van ra hogy a telefonos ugyfelszolgalatnak esszeru idon belul fol kell vennie a telefont. Ha tudnam ezt hol kell bejelenteni meg azt is megtennem, mostmar raerek
. -
Batib
őstag
Temuról várok egy csomagot. Az iMile nevű futárcég hozná. Már 3-4 napja ülnek rajta. Mit lehet tudni róluk? Én eddig még semmit nem hallottam róluk.
-
BaLee
addikt
UPS-es tapasztalat. Tényleg futárfüggő lesz a dolog. Gumit rendeltem 2 hete pénteken, nálunk múlt héten ugye 23, 24-én nem volt munkanap, az UPS követési oldalán áttették a kézbesítés napját 27-éről 30-ára, füstölt is az agyam miatta, mert gumisnál volt időpontom, amit így lemondtam 27-én hétfőn. Fél óta múlva csörög a futár, hogy hozza a gumit...
Szóval a nyomkövetési oldaluk sem megbízható, de legalább viszonylag időben hozták és a futár is normális volt, hívott ill. mivel nem volt otthon senki szépen begurította a gumikat az udvarra.
-
Aliról vártam egy csomagot, Express One futár hozta volna házhoz, de nem jött. Cserébe kaptam egy üzenetet, hogy átvehetem egy OMV benzinkúton. Hiába hívtam őket telefonon, a csomag már be lett oda adva, nem tudják kihozni. Ha nem veszem át, akkor visszaküldik. Ez így pacekba a telefonban meg lett mondva.
-
Üdv. Sameday. Tegnap hívja páromat a futár h itt van, mi legyen. Mondta párom h dobja be a kapun, dolgozunk. Oké. Megyünk haza csomag nincs. Kamera vissza néz. Nem is járt ott. Akkor ki fizet? Mert 25k volt a pakk. Hivja őket de hátha okosabbak vagytok.

Papíron kézbesítve van. -
LÁZ
addikt
általában 37373774. próbálkozásra telefonon...agyfsz az a cég is, hnap hívnom kéne őket, mert úgy gondolták, hogy másik automatában jobb helye lesz a csomagnak, mint amibe kértem...
és van pofájuk azt írni a nyomkövetésbe, hogy 'az én utasításaimnak megfelelően'
nevetséges
-
vence
aktív tag
Nagyon jó lenne valami összefoglaló a topik elejére,
az egyes futárcégek (úgy-ahogy) működő elérhetőségeiről !!Mert nem nagyon lehet ilyeneket találni
( én is emailben kaptam ilyent a napokban ...
probléma esetén szoktak csak küldeni). -
BaLee
addikt
válasz
SH4D0W2011
#210
üzenetére
* A kerestetést a feladó tudja elindítani nem te. Asszem.
-
SH4D0W2011
őstag
Sziasztok.
A UPS-szel most én is sz*pok. Amerikából Magyarországra 4 nap alatt ért a csomag, az azóta eltelt 3 hétben itt kering a f*s rendszerükben. Múlt pénteken reklamáltam hogy ez felháborító, azóta sem történt semmi előrelépés. A ma reggeli levelemre már azt válaszolták, hogy mivel azóta nincs mozgás a csomagkövetésben, indítsam el a kerestetési eljárást, ezt meg sehogy sem akarta elfogadni a rendszerük. Ebből már nálam is fogyasztóvédelem lesz, csak érjek haza.
-
Lisztok
kezdő
Sziasztok!
Van itt olyan akinek sikerült elérni bármilyen módon a DPD magyarországi ügyfélszolgálatát? Egyszerűen nevetségesnek tartom, hogy se telefont nem vesznek fel, se e-mailre nem válaszolnak. A csomagom a levegőben már lassan egy hete, és semmi értesítést nem kapok róla, azt leszámítva, hogy kiszállítás alatt (jelenleg valami átvételi ponton van 30 km-re onnan ahova rendeltem)
-
szjoci
őstag
Nincs itt szó "optimalizálásról" szvsz, az anyacégünk 200m-re van tőlünk, naponta jár oda a UPS csomagért, a miénk is elfért volna a furgonban idefele jövet... Vecsésen nagyon nem jól csinálnak valamit.
Azt nem értem hogy egy ilyen "világcég" hogy engedheti ezt meg magának, miért nem csinálnak már valamit a magyarországi kirendeltségükkel... -
vence
aktív tag
Az UPS minden (vidéki ??) -vel ezt játssza ?!
Én is kaptam értesítést az Amazon-tól, hogy probléma van a címmel!
(2 másik egyidőben rendelt küldemény simán megjött ...
csak ugye más kézbesítette.
)" Csütörtök, szeptember 25.
3:30
A szállítmány átvétele az elosztóközpontban.
Vecses, HUPéntek, szeptember 26.
12:54
A szállító nem találja a címet. Kérjük, adjon meg további címinformációkat az Amazonnak.
Vecses, HU12:54
Szállítás a szállítóval - kérjük, vegye fel a kapcsolatot a szállítóval a szállítás megszervezése érdekében.
Vecses, HU "- Az Amazon- nál természetesen jók az adatok!
- Csütörtökön ugye láthatóan nem sok minden történt Vecsésen.- De pénteken sem kaptam jelzést semmilyen módon, hogy kézbesítésre kerülne a csomag ...
- Sem telefonon nem kerestek, pedig elméletileg az is rendelkezésre áll nekik.Azt talán ki lehet zárni, hogy egyszerre el legyen írva a cím,
a mél-cím és a telefonszám is.Ezek így "optimalizálnak" ??
... vagy egyszerűen szabotálják a vidéki szállításokat?Sem kedvem, sem időm órákat lógni telefonon ...
Mi a tapasztalat próbálják majd egyáltalán kézbesíteni?
Egyeztetnek velem, vagy Amazonnal ??"Saftladen" - mondaná a német ( = kóceráj stb.),
remélem az Am. is hamarosan rájön!- - - - - -
Igen, az előző hsz-hez csatolt képen ott van, hogy
optimalizálnak, nyereség növelés a cél
és egyes "remote" helyekre, akkor szállítanak, amikor akarnak !!!De miért nem rúgta még ki őket az Amazon, vagy a többi megbízó ?!
-
szjoci
őstag
-
LÁZ
addikt
az a baj, hogy elébe nem tudsz menni, max ha next day se kézbesitik, akkor felhivod őket, és elmondod, hogy most és utoljára megadod a cimet, harmadjára is, és ha nem lesz belőle másnap kézbesités, akkor jelezni fogod a fogyvédnek online a problémát.
sajnos vecsésen van a központ, szóval személyesen max oda tudsz menni, hogy azonnal történjen vmi, és kiverni a balhét.
viszont a totálisan bfsz rendszerük miatt, már tudsz cimet módositani (már megtörtént 1x a sikertelen kézbesités), szóval még az opció, hogy ha tudsz, másik cimet adsz meg.
-
qltsar
veterán
Hasonló cipőben járok, mint a kolléga, de szeretnék elébe menni a felesleges várakozásnak.
Nálam Address Information Required-ra futott tegnap az értesítő...Érdekes módon minden egyes értesítő email-ben helyesen szerepelt a címem, ami hihetetlen módon a UPS-nél hibára futott.
Ügyfélszolgálati telefonszám katasztrofális, tegnap sikerült elérnem őket, kb. 45 perc után kapcsoltak, persze úgy kezdődött, hogy érvénytelen szám, majd nem kapcsolható - eleinte azt hittem, hogy a VoWiFi vagy VoLTE kavar be, már mindent próbáltam
...majd "kicsengett" végre, és "Túlterhelt ügyfélszolgálat, próbálja később".
Aztán akkor jött egy 45 perces várakozás, ahol az ügyintéző elvileg berögzítette ugyanazt, mint amit meg kellett volna kapniuk cím - és értesítésként.Ez volt tegnapi napon, ma reggel viszont fogadott ismét a hibás cím az értesítőben.
1.5óra próbálkozás után senkit nem kapcsolt az ügyfélszolgálat, pontosabban, ebben benne van 4x15 perc, amikor mindegyik 15 perc környéki várakozás után, valaki felvette, belelihegett, vagy éppen muteolta a headsetét, és kinyomott.
A legutolsó ilyen körnél otthagytak muteolva, és már a rendszer az sem mondta, hogy "Ügyintézőnk kapcsolásáig szíves türelmét kérjük...", csak felvették, mintha kapcsolnák az ügyintézőt, majd ottmaradtam mute-on.
Nevetséges ez a cég...azért írtam nekik egy szép email-t, de nem hinném, hogy lesz hatása, de legalább a feladónak bemutathatom, amikor első körben kérem a refundot / resendet, hogy én megpróbáltam.
Kb. 20.000 Ft-ről van szó, EU-ból jövő termékre, nem tudom, hogy ez számít e valamit jogilag.Meddig "érdemes" várni azzal, hogy a UPS bármit is kezdjen a dologgal?
Köszönöm
! -
LÁZ
addikt
szép
egyrészt náluk gondolom már tettél hivatalos panaszt, ha nem, akkor hajrá, másrészt nyugodtan online irhatsz a fogyvédnek ugyanazzal a lendülettel (már ami még maradt belőlük), ott kitöltöd az online bejelentőt, és elindul a folyamat.
már csak azért is érdemes, mert már pont eltelt 1 hónap, ami ráadásul bizonyithatóan/számszerűrithető anyagi kárral/kieséssel is járt, plusz gyanitom, hogy miután megkapják a hivatalos papirt róla, másnapra elő fog kerülni a masina.
ps. nekem legutóbb vásárlástól elállásom volt, és miután leadtam a cuccot a boltba, csak húzták az időt, de miután ezt megirtam a fogyvédnek, érdekes módon 2napon belül visszakerült a pénz..
-
szjoci
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B550M R7 3700X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Zalman Z1 PLUS CM 700W
- Eladó retro HiFi-k és erösítők/hangfalak
- Dell Latitude E7470. Olcsó üzleti kategóriás laptop! Új akkumulátor!
- BESZÁMÍTÁS! Acer Predator Helios Neo 18 Ai - Ultra 9 275HX 32GB DDR5 1TB SSD RTX 5070Ti 12GB W11
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 Mini 128GB Blue-1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3852
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
.
Mindjárt még mi leszünk a hisztisek. Még november 13.-án rendeltem egy csomagot Aliról, nem nagy 3pár (4+2) fülhallgató illeszték meg 1 kábel, tenyérnyi méretű cucc kb. amit 19.-én fel is vett a DPD az adatbázisába. December 1.-én jött az üzenet és a nyomkövetési frissítés, hogy megérkezett a raktárukba, ekkor módosítottam Box-ba a kiszállítást, mert az a tuti... Másnap, 2.-án a kiszállítási depóba került SzSzMiklósra, még aznap "az átvételi pont zárva volt" de készen áll a csomag a kézbesítésre... Eltelik 1 hét míg nem történik semmi, írtam emailt neki, hogy valami információ estleg? Erre 9.-én "csomagját visszaküldik, a címzett elutasította". Erre megint írok nekik, hogy nem utasítottam el semmit, várom a csomagom...

Az, hogy miért szállították ki címre a boxba helyezés előtt, és miért nem küldtek semmilyen értesítést, az rejtély. (A futár is mindig hív, mielőtt érkezik, most az sem történt meg)

(nehez az a 10Kg hogy fel kell cipelni egy felemeletet na)!


.

)
Szépet futott, na!


