-
Mobilarena
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
mexel
veterán
válasz #76055552 #69908 üzenetére
Ez szolgáltató és nem telefonfüggő? Azt hittem ha a telefon tudja akkor müxik. Affenébe. Oké, megkérdezem, és köszönöm az infót!
Gondolom ez a szolgáltatón múlik hogy mit és hogyan állítanak be. Ha ezt tudom lehet nem is váltok szolgáltatót, de ilyenre nem is gondoltam...
[ Szerkesztve ]
-
#33802016
törölt tag
válasz #76055552 #69721 üzenetére
A Tuti+ net az lényegében a tuti+ annyi a különbség, hogy nem kell manuálisan netet venni, hanem automatizált. Ez a 3 lényegében egy, csak altváltozatok. Elsőnek a tutit találták ki, majd megfejelték a plusszal.
A Netnél, mint írtam lényegi változás nincs, max kényelmi.A tuti100 megint lényegi változást hozott, de inkább negatív irányba, legalábbis, ha a korábbihoz viszonyítjuk.
Ettől még lehet olyan kör, akinek az jobban megfelel/t volna korábban is. -
#33802016
törölt tag
válasz #76055552 #69713 üzenetére
Ez elég gáz story.
Egyébként ez az elidegenítés nekem is feljött, mikor csináltam tavaly. És az a vicc, hogy a tulaj nevére is. A megoldás az lett, hogy beregisztráltam őt is my voda fiókba (mivel senki sem emlékezett a 4 jegyű azonosítóra), és így telefonon nem tudtam ezt megoldani. Így viszont a my voda fiók adatait másolva, tökéletesen elfogadta az adategyeztetést. amikor a dokumentumokról másoltam vmiért nem. De lehet ez egy vessző, egy pont, egy szünet bármi apróság, amire nem is gondolunk.
Ezt tudom azoknak javasolni akiknek ilyesmi gondjuk volt. Későbbi adategyeztetésnél meg sms nem jött Web-es regisztrációnál, mobilról indítva meg jött - bár lehet addigra javult a helyzet nem tudom
-
-
4Grider
nagyúr
-
#08176384
törölt tag
válasz #76055552 #69506 üzenetére
Azért “pörgős” rajta mert van szinte havonta nem EU roamingom, ami egy hibás számlázás estén néhány nap alatt milliós tétel lehet. Igen tudom, van roaming letiltás bizonyos értékhatár felett, de ha a számlázás nem jó, akkor utólag bárki írhat, mondhat bármit is. Itt az egyik fórumtárs, akit lassan behajtok fenyegetnek a soha át nem vett készülék miatt pl.
-
Caldera
aktív tag
válasz #76055552 #69332 üzenetére
Nem net nélküli, van benne 200 Mb adatkeret, ami akár elég is lehet 1 hónapba felhasználástól függően. Vagy van hozzá 300 Mb automatikus adat 443,-Ft-ért. Igen, lehet mondani, hogy akkor már annyi mint a fenti tarifa 1Gb-tal, csak kérdés, hogy ott a hívás mérése mp vagy perc alapú (emlékeim szerint utóbbi).
[ Szerkesztve ]
''Úgy élj, hogyha leperg előtted az életed filmje érdemes legyen végignézned.''
-
dchard
veterán
válasz #76055552 #69256 üzenetére
2G-t sosem tudtak az tuti, talán van újabb verzió ami tud 4G-t is de azt nem adták mezei ügyfeleknek emlékeim szerint. Amíg a femtó mögött megy a GW, addig ezek tudnak működni, nincs közük az országos 3G lekapcsoláshoz ilyen értelemben.
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
#76055552
törölt tag
válasz #76055552 #69241 üzenetére
Az előző hsz-emben lévő kép édesanyám feltöltőkártyás számáról készült.
Voltunk márkaboltban még hó elején adategyeztetni.
Hogy miért mentünk boltba? Mert amikor weben próbáltam az adategyeztetést, akkor azt írta, hogy elidegenítés szükséges és "jobb megoldásnak/biztonságosabbnak" találtuk a személyes adategyeztetést ezen ok miatt (wtf. elidegenítés...miközben csak a személyi igazolvány száma változott?)
Az ügyintézőtől rá is kérdeztünk: valami "sajtpapírt" nem kapunk, hogy itt jártunk adategyeztetésen?
A válasz: nem, ezzel így rendben vagyunk.Most ránéztem, mi a helyzet, ez fogad:
[kép]Van egy olyan érzésem, hogy bukni fogja a 17 éves hívószámát....
-
veterán
válasz #76055552 #69084 üzenetére
Igen igazad van, ilyen szempontból igen, de nem kötelezi belföldi díjszabásra, mint roaming esetén. "Csak" annyi hogy nem lehet többszáz Ft mint előtte.
Asdf_ : Ez is jogos. Én pl pont fordítva voltam redesként, ha már egyszer 0Ft volt EU nemzetközi akkor nem VOIP-oztam, hanem egyszerűen felhívtam rendes hívással. Már nem redes vagyok, de végülis nem hiányzik, ott van Viber
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
4Grider
nagyúr
válasz #76055552 #69084 üzenetére
Azért az még jó sokáig nem fog a roaming szabályzásnak megfelelő mértékűvé (értsd hálózaton kívüli hazai percdíj) csökkenni. Ez az EU roaming szabályzás egyértelmű hibája, együtt kellett volna már a kezdetektől kezelni az EU roamingot az EU tagországok közötti nemzetközi hívásokkal, így nem lenne keveredés sokak fejében.
-
titán
válasz #76055552 #68846 üzenetére
Értem, hogy ezt te így gondolod.
Van ott a következő bekezdés:
HATÓSÁGI VIZSGÁLATI EREDMÉNYEK
Az elektronikus hírközlési szolgáltatás átfogó ellenőrzéséről szóló vizsgálati összefoglaló alapján a telefonos ügyfélszolgálatok élőhangos bejelentkezésének 5 percen belüli elmaradásával kapcsolatosan 2014-ben a hírközlési szolgáltatókkal összefüggésben 37 beadvány érkezett, ebből 4 esetben állapították meg a felügyelőségek a fogyasztóvédelmi szabályok megsértését.
Ha úgy lenne, ahogy ezt te gondolod, akkor a 37 esetből 37 esetben állapították volna meg a szabálysértést, ennek ellenére csak 4 esetben állapították meg, tehát egyéb más körülményt is vizsgálnak ezek szerint.
[ Szerkesztve ]
-
-
baloghgabor
aktív tag
válasz #76055552 #68836 üzenetére
A hatóságnál biztosan nem plusz pontot, csak hívás közben idegbajt. Azért a tíz perc messze van a 120 perctől. Aki próbálta már azért töltőre tenni a telefont, hogy közben ne merüljön le, mert órákat kell várni, az azért rendesen oda tud tenni az ügyfélnek. Persze nem vigasztal, hogy másnak sem sikerül, sokszor semennyi idő alatt sem. Én már meg sem próbálom.
bégé
-
#76055552
törölt tag
válasz #76055552 #68786 üzenetére
A 25. napon megkaptam a válaszlevet a vodafone-tól.
Szerintük az alábbiakból ered a problémám:"Szeretnénk tájékoztatni, hogy a EVS codec csak VOLTE-VOLTE hívás között érvényesül, egyéb esetben AMR codec-kel fog felépülni.
Nyilvántartásunk szerint a Samsung Galaxy S8 és S9 megjelenésekor a Vodafone még nem volt része a Samsung Global-nak.
Ebből adódóan nagy valószínűséggel codec limitáció van telefonkészülékén.
Javasoljuk, hogy ha a készülékét hálózatfüggetlenül vásárolta, fáradjon be egy Samsung szervízbe, ahol segítséget kaphat az EVS codec, Firmware frissítéssel kapcsolatban"Szóval:
- a telefonokkal vodafone-vodafone irányban működik az EVS codec (akkor mi értelme codec limitációról írniuk...)
- telekom-digimobil irányba működik a 23.850-as AMR_WB codec, ez nem működik vodáról digimobilra
- vodafone-digimobil irányba a legmagasabb codec amit láttam a készüléken 12.650 AMR_WB
- egy másik készülékkel (S20 5G) hasonló a digimobil irányba a codec mint S8-cal, S9-cel.Az én eddigi tapasztalataim alapján a vodafone gyengébb hívásminőséget ad digimobilra, mint a telekom.
Kérés: akinek van S21, S22 készüléke, és van digimobilos ismerőse akivel biztosan VoLTEs hívást bonyolítana le mind a két oldalon, megtenné hogy egy-két teszthívással leellenőrzi nála mi a legmagasabb codec, amit a vodafone biztosít?
Köszönöm.
-
#08176384
törölt tag
válasz #76055552 #68771 üzenetére
Gyakorlatilag van egy HUAWEI rendszer, amit az anyacég nem használ(hat). Van egy csodás számlázási és ügyviteli rendszer, amit nyár óta képtelenek működésre bírni rendeltetésszerűen. Én nem tudom hány panasz van bent náluk, de szerintem azt sem tudják hova kapjanak. Nekem október óta nem halad az ügyem velük. Tegnap 60 perc után feladtam a 1270 hívását, mivel nem érek rá velük foglalkozni egész nap. Március 15 után megyek a hatóság felé, plusz kötbérigénnyel egybekötve és beadom a NAV felé is.
[ Szerkesztve ]
-
Caranita
aktív tag
-
Renwick
őstag
válasz #76055552 #68557 üzenetére
Tegyük hozzá, hogy a kormány stratégiai partnere a Huawei, és eddig többször elhangzott, hogy nem akarnak semmilyen módon diszkriminálni vendorokat, szóval a Voda-Hua páros ebből a szempontból elég speciális helyzetben van itthon.
Nyilván itt is mindenki lélegzetvisszafojtva várja az áprilisi eseményeket, azok után vélhetően sokat fog tisztulni a kép.I see you blaming each other -- And I love you still
-
Diák66
őstag
válasz #76055552 #68216 üzenetére
Egyrészt Magyarország nagyon Kínabarát, másrészt generációváltásnál járunk. A jelenlegi hálózat lassan amúgy is megérett a cserére. Nem sürgeti őket semmi, esetleg az 5G hálózati elemek hiánya okozhatja a problémát, amit rövidtávon a DSS orvosol. Nyilván hosszabb távon kell megoldás, de szerintem ez egyáltalán nem sürgős. Állami támogatás maximum azért lesz, mert lefedettség terén nem áll valami jól az ország, pedig az elsők között szeretett volna lenni a politika. Nem ez lett.... akinél van gyors 5G, annak kicsi a lefedettsége, akinél a lassú 700 MHz az opció, annál lassabb, de jobb a lefedettsége.
-
#08176384
törölt tag
válasz #76055552 #68216 üzenetére
Egy viszonylag kedvező megoldás lehetne nekik, ha a Digi új, Ericsson alapú hálózati elemeit megvennék a 4ig-tól, ami ráadásul reális koncepció lehetne. Előbb utóbb a HUAWEI cuccoknak menni kell az anyacég döntése alapján. Mivel a magyar Vodafone nagyon kicsi falat a cégcsoporton belül, lehet pont a 4ig vesszi meg őket is és a két cégből csinál egyet, nekik meg mindegy a HUAWEI hálózat.
[ Szerkesztve ]
-
4Grider
nagyúr
válasz #76055552 #68123 üzenetére
Sok ezer (néhány 10e) korlátlan Telenoros adatsim működik az országban olyan hálózaton, amin semmilyen menedzsment/korlátozás nincs. Ennek elég sok helyütt meg is van az eredménye. A Vodafone jobban vigyáz a hálózatára, itt csak drágán van korlátlanság, bárki nem mehet fel 5G-re, stb. Ezek után ez nem csoda. Egyébként a 21.7 vs 36.5 neked hogy jött ki több mint kétszeresére?
-
viktorhu
veterán
válasz #76055552 #68085 üzenetére
Nem díjaz senki semmit. A kérdés az, hogy akarsz-e büntetni valakit, aki nem okozta a problémádat, vagy nem. Segíteni / díjazni itt nem tudsz, azt kell eldöntened, hogy akarsz-e ártani annak az embernek, akivel beszéltél, vagy nem, mert csak ennyit jelent a pontszám, amit adsz.
-
-
asdf_
veterán
válasz #76055552 #68078 üzenetére
Nem azt kérdezte, mennyire volt segítségedre, hanem hogy vele mennyire voltál elégedett. Írhatták volna prosztó módon azt is, hogy mennyire volt elégedett ügyintézőnkkel, akivel beszélt (akkor azt értékelnéd, hogy mennyire racccsol esetleg? ), csak a segítségére volt, az jobban hangzik (plusz lefedi egyben a beszédes, a személyes és az emailes kapcsolati módot is). Kicsit menj már neki a mondat értelmezésének, hátha másodikra meglesz, mit írtak ténylegesen.
-
Silverboy
aktív tag
válasz #76055552 #68078 üzenetére
Mennyire elégedett ügyintézőnkkel (főrész), aki a beszélgetés során a segítségére volt? (alárendelő).
Összetett mondatok elemzése. (Nem akartam nyelvtan n*ci lenni, magam se voltam jó benne).
Kérdés a főrészre vonatkozik, az alárendelő stilisztikai, esztétikai módot lát csak el.[ Szerkesztve ]
„Nem lehet csak úgy hiperűrsebességre váltani. Ha nincsenek pontos koordinátáink, a végén még nekimegyünk egy bolygónak vagy egy szupernóvának! Aztán akkor jóccakát!”
-
Silverboy
aktív tag
-
Silverboy
aktív tag
válasz #76055552 #68070 üzenetére
Komolyan, dolgozz egy ilyen, helyen 5 nap múlva sikítófrászt kapnál, és hó végén meg néznéd azért vonnak le X tízezret tőled mert mindenki rajtad köszörüli a nyelvét... utána visszatérünk ide.
Vagy ne írj semmit vagy adj egy 10-est neki. Pár helyen már már kezdik kettébontani, pl Kékbank.
De jelenleg nettó kibaszás az ügyintézővel csak...„Nem lehet csak úgy hiperűrsebességre váltani. Ha nincsenek pontos koordinátáink, a végén még nekimegyünk egy bolygónak vagy egy szupernóvának! Aztán akkor jóccakát!”
-
titán
válasz #76055552 #68070 üzenetére
Nem, nem az ő hibája, hogy nem elég képzett és mégis odaültetik. Nem az ő hibája, hogy hulladék a rendszer. Ő megtette ami tőle tellett.
A vásárló pedig elégedett/maximális pontszámú minősítést adjon...hiszen neki ez az állapot legyen jó...
Attól függ mit értékel.[ Szerkesztve ]
-
DevKiller
senior tag
válasz #76055552 #68070 üzenetére
Szerintem félreértetted amit akartam sugalni.
Én kiemeltem, hogy tisztességes.
Igen is hallatszik a hangján meg a cselekedetein valakinek, ha segíteni akar de nem tud, vagy csak szimplán tesz az egészre magaslatról(ez a 0 pont). Ha akar segíteni, de nem tud, akkor nem kell az ő munkáját értékelni, hanem a cégét kell. Ezekről külön kérdések vannak.
De tisztán látszik, hogy nem tudod milyen CC-snek lenni. Akinek volt benne része/hasonló területen dolgozott, kicsit empatikusabbak tudnak lenni.
Sosem tudhatod, hogy kivel beszélsz... Tapasztalt, nem tapasztalt, kezdő stb.HONOR 50 5G 128/6 GB (Telekom HU/ Telekom HU)
-
Diák66
őstag
-
vakt
csendes tag
válasz #76055552 #67996 üzenetére
Én is ismétlem magam, már nem elég a létszám növelése. Akkor még több panasz lenne.
Panaszok száma, jegyszámokból kikövetkeztetve:
2021.08.02 > 24.000
08.18 > 48.000
09.01 > 62.000
09.23 > 92.000
10.15 > 125.000
10.22 > 132.000
11.19 > 176.000
11.20 > 178.000
12.08 > 215.000
12.21 > 241000
2022.01.03 > 263.000Most jöhetsz azzal, hogy sorfolytonos-e a számozás. Igen az, mert én mindig kérem a hangfelvételt is, amit a végén pár perc alatt rögzítenek. Így két jegyszám keletkezik, közöttük ennyi a különbség: 14 / 27 / 6...
A statiszikában figyelembe vettem az általam és más által beküldött panaszokat, mert a Vodafone olykor azt is megküldi nekem.
Nem vettem figyelembe a CCT előtagon kívüli, pl. CIT-s jegyszámokat -
gabor9991
őstag
válasz #76055552 #67981 üzenetére
Én fél óránál húztam meg a határt, korábban is tettem már emiatt panaszt, szóban az ügyintézőhöz kapcsolás után, még mielőtt elkezdte volna a konkrét ügy megoldását és az ügyintéző,aki saját hatáskörében jogosult 3000 forintos jóváírással leszerelni a panaszos ügyfelet, ezt már évekkel ezelőtt is mondta az ügyintéző.
Amúgy jó az ötlet, pár jóváírással le lehetne nullázni az éves költséget mert már csak az asszonynak van egy 1490-es csomagja a vodánál a többi szám átment a telenorhoz/digihez. -
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Mikrotik routerek
- World of Tanks - MMO
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Óvodások homokozója
- Anime filmek és sorozatok
- PH!otósok beszélgetős, offolós topikja
- BestBuy topik
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
- GAMER PC : i5-7400 / 16GB / GTX1050Ti / 120GB / 1000GB
- GAMER PC : i5-12400F / 64GB / RTX3070 / 2000GB
- MSI RX 6600 MECH 2X 8G eladó
- Új MSI 14 Cyborg FHD+ IPS 144Hz i7-13620H 10mag 16GB 512GB SSD Nvidia RTX 4060 8GB Win11 Garancia
- Új Lenovo 15 LOQ FHD IPS 144Hz G-Sync Ryzen7 7435HS 16GB 1TB SSD Nvidia RTX 4060 8GB Win11 Garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest