- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- MG4 menetpróba
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz prozodus #34935 üzenetére
Gratulálok a rendkívül intelligens hozzászólásodhoz
A Telenornál és a Telekomnál ugyanúgy meg kell adni a biztonsági kódot a regisztrációnál!
Jól néznénk ki,ha bárki egy telefonszámmal regisztrálhatna, aztán garázdálkodhatna más előfizetésével.
A netinfo telefonon történő megtekintéséhez szerintem egyébként nem kell regisztráció.Havi párezres előfizetésedhez, valószínűleg jó drága készüléket szerettél volna,
Esetleg feketelistán voltál másik szolgáltatónál levő tartozás miatt.Új előfizetőként a T-nél lehet,hogy magasabb összegű depozitot kellett volna fizetned.
A flotta esetében nem mindegy milyen flotta, te vagy az előfizető, vagy csak a számlafizető.
Ha tiéd a szám ugyanúgy regisztrálhatsz,módosíthatsz,csomagot válthatsz.
ha nem a tiéd a szám akkor mit hőzöngsz?[ Szerkesztve ]
"Aki ad,az nyer"
-
Boond
addikt
válasz prozodus #69706 üzenetére
Azért felejti ki, mert tipikusan olyan dolog, mint a domino day, ami 1 napra van limitálva - de legalább 1 napra. Viszont ha pont akkor nem kell, nem használnád akkor olyan mind1, hogy van-e vagy sem. Vodánál meg 7 hétre adja - már ha megadja
Ez a hétfő dél, ez ilyen nesze semmi fogd meg jól
Nem életszerű, hogy az emberek, majd pont hétfő délre időzítik a telefon beszélgetéseiket. Egyrészt ilyenkor vagy dolgoznak, vagy ebédelnek, az egyik legszarabb időpont. Ha még hétfői napra, szabadon felhasználható 60 perc lenne, akkor még azt mondom, vmi értelme is van...Tuti+-al így sem versenyképes mondjuk. Bármikor van 60/+ percem ingyen.
+ előbb használnám a vezetékest, mint várnék a tuti100 60 percére... Ez marketingnek jó, hogy van 60 perc ingyen... csak gyakorlatban sokat nem ér.
[ Szerkesztve ]
-
#76055552
törölt tag
válasz prozodus #69709 üzenetére
Én tudok ennél jobbat:
Anyum tuti számát akartam weben adategyeztetni, és elidegenítés jelent meg (pedig csak a szig szám változott).
Gondoltuk jobb lesz bemenni egy markaképviseletre.
Előadtuk a problémát, és kértük csinálják meg az adategyeztetést.
Az ügyintéző azt mondta: "rendben, akkor megcsináltam". Semmit nem kellett aláírni sem papíron, sem táblagépen.
Valami "papírt" kértünk arról, hogy ott jártunk adategyeztetés végett, de le lettünk rázva azzal, hogy "azt nem tudok adni".
1,5 hónap múlva jön az "ejnye-bejnye" sms: ha nem adategyeztetsz 10 napon belül, akkor kikapcsolunk.
Anyum felhívta az ügyfélszolgálatot, mire közölték, hogy a boltban nem volt adategyeztetés, hanem "tarifaváltás volt tuti-ról tuti100-ra" és " sajnáljuk, de ha mégsem e miatt volt a boltban, nem tudjuk visszaállítani a régi csomagját. De csináljuk most meg az adategyeztetést?".
Azóta a voda fiókból eltűnt a telefonszáma "önnek nincs mobil szolgáltatása" jelenik meg....az előfizetői adatoknál még mindig a régi szig szám szerepel ...
A szám amúgy működik.Szóval van akinek "előrehozták" a tuti100-ra váltást...
-
Landsmann
addikt
válasz prozodus #69738 üzenetére
Úgy emlékszek igen.
Na, aktiváltam, itt csak belföldi hívást ír, akkor elvileg minden normál díjas belföldi számra vonatkozik. Meg is jött az sms az aktiválásról, úgyhogy biztos nem automatikusan megy.
[ Szerkesztve ]
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Raidon
őstag
válasz prozodus #69887 üzenetére
Fogyasztó védelemnek sem válaszoltak... Nekem sem... Már nem tudom mi legyen... Előbb így sem lesz megoldva a dolog... De legalább mondhatna valaki valamit.
Lehetséges, hogy írni fogok nekik... is..."A háború első szabálya (...): soha ne teljesítsd az ellenség vágyát!" George R. R. Martin
-
kuyarashi
őstag
válasz prozodus #70004 üzenetére
Igen, azzal. Az összefoglalóban benne is van a nyilatkozat - én is belinkeltem -, csak kérdés, hogy kell-e még mellé valami más, mert rémlik, de a Vodafon GY.I.K.-ban nem esik róla szó.
Igazából jön a hét eleje, most már meg tudom kérdezni az ügyfélszolgálatot.iNEO DSGN • (csillagászati maszkok, alkalmi faldekorációk, exkluzív termékek) • https://ineodsgn.hu/
-
Diák66
őstag
válasz prozodus #70941 üzenetére
Jobb alsó sarokba ugrik fel. Amúgy a lefedettségi térkép ugyan frissült, de fals információkat tartalmaz. Nálunk még nincs beltéri 4G lefedettség. Sikerült olyan adótornyot is rárajzolni a térképre, amin még nincs aktív 4G. Vagy a vele szomszédos adótoronynak lett nagy a "pacája", de közben az nem ér el idáig még csillagos ég alatt sem.
-
Gubu0101
veterán
válasz prozodus #70975 üzenetére
Nem tudom mit bendzsaztok Szamlat kiveve minden mukodik,aplikacio is.Otthonszamlat nem tudom csak megnezni.
…ASUS ROG Strix G17 2022 (G713RS)…ROG Ally…ROG Cetra True Wireless MacBook Air M1 iPad Air iPhone 14 Pro Max Apple Watch Ultra…Samsung Buds 2/Live...PS5…JBL Charge V…
-
-
asdf_
veterán
válasz prozodus #71878 üzenetére
Van aki még a 0621-est sem veszi fel (hogy hívni nem hívja, azt még esetleg értem, talán pont itt a Vodánál van rá valami rablótarifa, lebeszélhetőségbe nem számit bele, vagy valami ilyesmi, meg nincs megcsillagozva sem, hogy az -szerintük- nem belföldi pl. egy olyan díjcsomagnál, amelynél minden belföldi hálóba díjmentes a hívás)
[ Szerkesztve ]
-
4Grider
nagyúr
válasz prozodus #71947 üzenetére
Ha esetleg erre gondolsz:
"10GB extra adatmennyiség:
Annak érdekében, hogy az informatikai átállás idején se fogyjon ki az adatból 10 GB díjmentes belföldön és roaminggal is felhasználható extra adatot adunk. A díjmentes adatot minden lakossági és üzleti mobilelőfizetésen (havidíjas és feltöltőkártyás) 2022.07.11 éjfélig aktiváljuk, és az aktiválástól számított 30 napig (2022.08.11) lesz felhasználható." -
MadMancs
veterán
válasz prozodus #71954 üzenetére
Nekem leállás napján aktiválták.
És 30 napig volt érvényes.Az csak ott maradt.
Innen már eltűnt 30 nap elteltével:
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
-
spect80
senior tag
válasz prozodus #72800 üzenetére
nekem is volt békéltetős ügyem. Megoldódott, de nem a békéltetőn múlott, mert rajtuk kívül sikerült kivasalni a forgalmazóból a jogos követelést. Elment vele laza fél év, kismillió telefon, mail és személyes konzultáció.
Ez egy nagyösszegű mobiltelefon javítás volt és még BP-en laktam, ezért végigcsináltam. De pár ezer forintért ma már biztos nem állnék bele.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)