- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Olasz webshop szivárogtat Honor Magic7 árakat
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- 20 milliárd kameraszenzornál jár a Sony
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Megérkezett a Poco M6 Pro 4G
-
Mobilarena
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
mobilemaster
csendes tag
válasz snooze #78279 üzenetére
Én még új vagyok, de a kártya lejárati dátum nem szabja meg az adategyeztetés végső határidejét? [kép] Vagy ez az egyenlegre vonatkozik (ha lenne rajta)?
Számomra sem egyértelmű, én se találtam az appban erről információt. Ahogy más is küldte, a yettel app mutatja, ezért kerestem ebben is, de úgy néz ki hiába.
-
Marcsello31
őstag
-
rin33
senior tag
válasz snooze #75879 üzenetére
DIGI Mobilosként kerültem a Voda hálózatára. Amit észrevettem hogy a másik 2 szolgáltatóhoz képest itt minimális priorizálás jellemző (terület és frekvenciák szempontból)
- városokban B20+3+1 (3CA) a felállás minden bázison függetlenül attól, hogy város széle vagy forgalmas belváros, város szélén csúcsidőben is sokszor 80mbit felett mérek míg belvárosban csak töredéke a sebesség.
- a CA sorrendben sokszor a B20 az elsődleges sáv bázis közelében is, (pedig a B1 már 15Mhz helyenként) véletlenszerűnek tűnik a CA sorrend, ha pl. B20-nál dobja a CA-t fél percre akkor 1-2 mbitre leeshet a sebesség.
Ahol van B28 azt látom mint szomszédos cellát de sose csatlakozik rá a telefon, CA-ba se rakja bele.
[ Szerkesztve ]
-
cris78
őstag
válasz snooze #75623 üzenetére
Előző hónapban jováirták a részletet mikor telefonáltam és a panasz levelemre adtak egyszeri 10000Ft kompenzációt. De most megint ott a részlet. A mostani one segítő bajtárs meg azt mondta, hogy csak annyit fizessek amennyi a számla lenne. Ja, csak azt nem mondta, hogy tudok kevesebbet fizetni alkalmazásból vagy a neten. Utalgatni meg nem akarok nekik. Aztán ha rendeződik a dolog hívjam fel behajtást, hogy nincs tartozásom, mert nem lesz jogos a követésük. a
Legjobb akciók Kínából: https://www.facebook.com/groups/192131087874217
-
veterán
válasz snooze #70864 üzenetére
Na basszus. Erről lemaradtam. Akkor nem szóltam. Üzletben azt mondták (más ügyben voltam) 10.-én legkesobb, mert 11.-én már leáll minden is.
[ Szerkesztve ]
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
fsdb
aktív tag
válasz snooze #70860 üzenetére
Ha úgy olvassuk 2022.07.11. aznap éjfélig mindenki megkapja, és 30 napig 2022.08.11.-ig él.
Így konkrét dátumot ír 30 nappal, vagy nem.
Mailt én is kaptam:
10GB extra adatmennyiség:
Annak érdekében, hogy az informatikai átállás idején se fogyjon ki az adatból 10 GB díjmentes belföldön és roaminggal is felhasználható extra adatot adunk. A díjmentes adatot minden lakossági és üzleti mobilelőfizetésen (havidíjas és feltöltőkártyás) 2022.07.11 éjfélig aktiváljuk, és az aktiválástól számított 30 napig (2022.08.11) lesz felhasználható.[ Szerkesztve ]
Az ön családjában szenved valaki elmebajban? Nem szenved senki! Mindenki élvezi!!!
-
titán
válasz snooze #68979 üzenetére
Ez nem a te problémád. Nektek van egy olyan igazolványotok, ami törvényesen elfogadott és az ászf-nek megfelelő. Innentől fogva legyen az ő gondjuk, hogy nem fogadja el a rendszerük.
Mondhatod nyugodtan a panaszvonalon, hogy jelezted a problémát az NMHH felé is.[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz snooze #68979 üzenetére
Ebből, csak nem úgy, hogy leellenőrzik a nyilvános oldalon, és ha ok lett, akkor berakják a pipát, és jó vagy egy évre, hanem a rendszerükbe kell rögzíteni az igazolványzámot és az automata ellenőrzi. Gondolom valammi nagyeszű úgy írta meg a rendszert, hogy a régi igazolvány adatait nem lehet bevinni, tehát olyasmit kell elképzelni, hogy egy olyan mezőbe, amibe számot lehet csak rögzíteni, neked betűt kéne, így nem tudod. Én beszambáznék a bemutatóterembe, ha nem tudják megoldani, azonnal panaszt vetetnék fel, írnék a vásárlók könyvébe, akármi. Téged nem kell érdekeljen, hogy milyen rendszerrel dolgozknak és az mire képes, te ott voltál, bemutattad az iratokat, az ő problémájuk, oldják meg. Vagy egyenesen emailben panaszt tenni és másolatban az nmhh infokukaca. Még van 3 hetük, senkit nem érdekel hogyan oldják meg, de tegyék meg.
[ Szerkesztve ]
-
borges7
aktív tag
válasz snooze #67608 üzenetére
Igen, ezzel tisztában vagyok, de miért fizessek mondjuk havi 2e forintot valamiért, amit megkapok ezerért is? Diginél múltkor azt mondták, két nap alatt megvan az egész. Gondolom van erre valami garancia?
Egyébként kért valaki mostanában számhordozást tőlük? Hátha van itt olyan, akik tud konkrét példát erre.
(egyébként van egy másik tuti-kártyám vésztartaléknak, ha gubanc lenne a számhordozással)[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
Somatom
veterán
válasz snooze #64904 üzenetére
Vágom. Tegnap jöttem haza. Épp azért kell még ma felzabálnom ezt az 5GB -ot, hogy holnaptól majd az újat zabáljam fel. Magára az adatra itthon nincs szükségem, viszont így ingyen tudok 10GB forgalmat generálni hazai hálón, amivel tudom kompenzálni a roaming használatomat, hogy meglegyen a legalább 50/50% -os arányom.
Az a fura, hogy a másik kártyámon az adatmérőm szerint 12GB -nál tartok úgy, hogy azon egyébként nincs fizetős adatmennyiség.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
RubbishBin
senior tag
válasz snooze #63592 üzenetére
Teljesen likvidálták az 500 gigát az sms-kódos megrendelésből is, innen annyira hogy még ár sem tartozik hozzá. Alusipkás verzióm szerint kényszermegoldásba akarnak hajtani, hogy 10 gigányi szolgáltatásért fizessek majdnem ugyanannyit, de hát ilyet nem nézek ki egy ilyen cégből.
Mehetsz a bicómmal, de ne válts vele!
-
#04535040
törölt tag
válasz snooze #58345 üzenetére
Két opció maradt:
- az előző adategyeztetésről ha kaptál email, akkor onnan indul az 1 év az újabb határidőig. Az utolsó (12.) hónapban szabadon/bármelyik napon egyeztethető a szám.
- felhívod a 1270-et és megkérdezed meddig van a határidő. Ha szerencséd van nem kell fél órát várni élő hangra -
#04535040
törölt tag
válasz snooze #58343 üzenetére
Telekom kiírja webes felületen meddig él az adategyeztetés, és addig szabadon/bármikor újra elvégezheted.
Telenor: megyitod az adategyeztetés oldalt. Oda beírod a telefonszámod. Jön egy sms. Azt beírod az adategyeztetés oldalon a kellő mezőbe. Kírja hogy mettől meddig kell az adategyeztetést megcsinálni.
Vodafone? Semmi. Ha beírod a telefonszámod az adategyeztetés megkezdése végett, akkor csak ennyit ír ki: kell /avagy nem kell egyeztetni. De hogy mikor kell?.....Majd küldenek SMS-t ha aktuális a dátum...Tiszta fapad.
Én inkább google naptárba beírom a következő esedékesség dátumát, mert pl. egy riasztónál eléggé gáz, ha a szolgáltatói sms-értesítésre hagyatkozik az ember...[ Szerkesztve ]
-
Hegyirabló
veterán
-
DevKiller
senior tag
-
trec12
addikt
válasz snooze #54824 üzenetére
Ott tudtommal nem volt még büntetés. (Pl. a Digi esetében volt és ez kizáró ok ami először nem volt benne a kiírásban majd a Telenoros ember észrevételére betették és ami miatt állítólag az anyacég indult de így is elutasították másodfokon is, most bíróságon az ügy...)
[ Szerkesztve ]
-
bucihost
senior tag
válasz snooze #52030 üzenetére
Másik szolgáltatónál még ez sincs..Vagy tévedek?.. Függetlenül 78 körül van az A40. Vodánál ugyan ennyi előfizura. Beviszel bármilyen (akár törött) okos telefont, kapásból 56,5 ért a Tiéd. Flottában pl simán el lehet vinni akár 37-ér is, de láttam már 12-ért is elszaladni A40-et. Hol ezzel a gond?
-
4Grider
nagyúr
válasz snooze #51918 üzenetére
Belföldi nem emelt díjas irányokba történő átirányítás esetén 50 Ft/perc (a számlázás 1 perces egységekben történik), egyéb irányok esetén az adott tarifacsomag hívásirányainak megfelelően történik az árazás.
Nemzetközi barangolás (roaming) ideje alatt a nemzetközi számra történő hívásátirányítás nem elérhető. -
Gebriel
veterán
válasz snooze #51729 üzenetére
Kicsit nem ugyan az a kettő, őrizetlenül hagyta a telefonját.
Ha kulcsot az autóba hagyom, es őrizetlenül, nem fizet a casco.
Ha a forgalmi a kocsiba marad akkor sem fizet a casco hiba jó fizető ügyfél vagyok.
Fenti két esetben igen én vagyok a felelős történtekért.
Hanyagság ra egyik biztosítása terjed ki.neked ellopják az autodat az utcárol,le van zárva,
Ha a táskájábol loptak volna ki akkor lenne kártérítés, de nem így történt.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen videókártyát?
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- PlayStation 4
- Ötletek, javaslatok, hogy még jobb legyen a PH! lapcsalád
- Politika
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Robotporszívók
- Milyen monitort vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest