- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- MIUI / HyperOS topik
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- MG4 menetpróba
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Mobilarena
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
prozodus
őstag
Hogy van ez a flottásoknál?
Mert sima előfizetéssel a számhoz tartozik a biztonsági kód, amit meg kell adni az online üfsz-i regisztrációhoz.
De ismerősnek azt mondták, h azt náluk csak a flotta tulaja tudhatja, és az összes flottás számnak uaz a biztonsági kódja.
Hát én nem nem igazán hiszem, mert nem is logikus, meg az illető szokott is baromira nem érteni dolgokat, és hülyeségeket szajkózni, meg mindent jobban tudni, de most már nagyon kíváncsi vagyok, hogy áll a helyzet vjában.
A voda honlapja szt a szerződéssel kellett megkapnia a kódot, de állítja, h még szerződést sem kapott, mert nem ő a flotta tulaja, ő csak számlafizető. Nekem ez is nagyon fura. Elvileg tehát van már bizt kódja? Ez vban uaz lenne az egész flottának??? És honnan tudhatja meg a kódját? V különben hogy a fenébe regisztráljon? Mert szeretné figyelemmel kísérni a netfogyasztást a netinfón.A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!
-
prozodus
őstag
Most komolyan már a feltöltéshez is meg kell adni a bizt kódot??? Én már azon is ledöbbentem, h az online üfsz regisztrációjához meg kell adni, mert bmennyire utálom is a trét meg a telenyomort, még ott sem csináltak ekkora baromságot... (Voda sosem volt, mert egyszer volt csak olyan díjcsomagjuk, ami érdekelt volna, de olyan bunkók voltak, h faképnél hagytam őket. 80ezret akartak előre legombolni egy olyan előfizetésre, aminek havi párezres forgalma lett volna. Ekkora faszfejekkel márpedig nem kezd az ember.)
A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!
-
prozodus
őstag
A neten rendelt kártya feltöltés nélkül meddig él? Fél év?
A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!
-
prozodus
őstag
válasz baloghgabor #69363 üzenetére
És ez mit akar jelenteni, h közel volt?
A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!
-
prozodus
őstag
https://www.vodafone.hu/mobilcsere
A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!
-
prozodus
őstag
Ma Szentendrén: Vodáról nem lehet a Yettelt elérni, se visszafelé, 2 csörgés után mindig megszakad.
A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!
-
prozodus
őstag
Hogy lehet KIKAPCSOLNI ezt a számomra igen idegesítő és használhatatlan jódolgokat???
Elsősorban az engedélyekre gondolok, ami nélkül nem adja meg, de annyit nem ér az egész, h mféle reklámokkal zaklassanak...A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!
-
prozodus
őstag
válasz 4Grider #69662 üzenetére
Dehát az nem új...
De akkor nem szűnik meg a sima tuti? Mert akkor a sokatbeszélős napokon még mindig megéri
(Mondom úgy, h fel sincs töltve a kártya De már annak aktiválásakor, hónapokkal ezelőtt nagyon nyomatták ezt a 100-ast, nagyon arra akarták betenni...)A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!
-
prozodus
őstag
válasz 4Grider #69677 üzenetére
Máshol -mármint magyar szolgáltatóknál, tudtommal nincs is olyan, h ne alkalmaznák a 4hónapot, legalábbis elviekben. Mert tapasztalatom szt a gyakorlatban még nem foglalkoztak vele: 8 ill 13 hó is simán megvolt néha. Erre értettem, h alkalmazzák is, v csak elméleti itt is?
V ez forgalomtól is függ, mert a nagy forgalmat a külföldi kártyámon bonyolítom, itthon is.A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!
-
prozodus
őstag
Azt mki kifelejti, h a tuti100-ban van ingyen 60 perc. Igen, hétfő délben... Igen, persze, nesze smi fogd meg jól... De van
A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!
-
prozodus
őstag
Na, most uazt leírtad jó hosszan
Úh nyilván egyetértek.@Landsmann: Na, ezt az aktiválósdit nem is tudtam... Akkor ez így már ultragáz... Akkor ez még a neszesminél is kevesebb... És az is érdekes, h számaktiváláskor, amikor nagyon rá akart beszélni a 100-ra az ügyintéző, még véletlenül se említette, h a hétfőt aktiválni kell, és ráadásul nem is csak egyszer...
Ez amúgy a domino mostra emlékeztet, mikor az eleinte még "örökre bekapcsolt" volt, aztán már havonta kellett, most meg már fizetős...
Ja, és nekem is volt olyan, mikor kijöttem a tré havi 50 megájából, meg most is ki tudnék, ha muszáj volna[ Szerkesztve ]
A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!
-
prozodus
őstag
A deal alatt a jódolgokat érted?
A jódolgokhoz van egy kérdésem:
A bekapcsolásához kell az idióta engedélyek bekapcsolása. Ha a jódolgok megkapása után kikapcsolom az engedélyeket, megmaradnak a jódolgok, v azt is lekapcsolják?
Meg ha be volt kapcsolva az engedélyek, és hamar ki, azt nem használják fel utána?A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!
-
prozodus
őstag
válasz Stylewars_kp #69757 üzenetére
Sima tutiról igen, mert olcsóbb, és kapsz havi 100 megát, ha aktiválod...
A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!
-
prozodus
őstag
Na, szidjátok itt a vodát, én meg most röhögök itt elégedetten, mert a kártya érvényességét sajnos nem hosszabbította meg, de kaptam 5000Ft kártérítést a kb smire
Annyi problémám volt mindössze, h (beszereztem egy voda-simet tartaléknak, meg mert a feltöltőset is lehet e-simnek, de aztán) nem sikerült a myvoda-fiókot beüzemelni. Nem is emlékszem, h írtam volna nekik, de kizárni sem tudom, ki tudja, mit műveltem éjszaka félálomban mérgemben... Mindenesetre mivel sikerült egyik éjjel beszélni tűrhető várakozás után egy viszonylag értelmes ügyfélszolgával, aki rendbehozta a dolgot, és most már van fiókom, az emailt majdnem meg se nyitottam, annyi a kamu számla-email mostanában... Fura volt az email tárgya is, de aztán győzött a kíváncsiság, és íme:
(Még annyit megjegyeznék, h külön öröm, h a trével ellentétben pl képesek emailben válaszolni...)Tisztelt Ügyfelünk!
Hivatkozva a bejelentésére, ezúton küldjük válaszunkat.
Mindenekelőtt engedje meg, hogy a felmerült kellemetlenség miatt elnézését kérjük!
Tájékoztatjuk, hogy az Ön által jelzett jelenség már ismert ügyfélszolgálatunk számára, melynek javítása megtörtént.
A bejelentésében leírtakra megoldást jelenthet, ha az érintett telefonszámot újra regisztrálja az Online ügyfélszolgálatra és a My Vodafone alkalmazásba. Bővebb információt a belépéssel kapcsolatban a https://www.vodafone.hu/segitseg-a-belepeshez oldalunkon talál.
Kérjük, ha az újra regisztrációval nem jár sikerrel, annak érdekében, hogy a segítségére lehessünk, legyen kedves – egy Önnek alkalmas időpontban – felkeresni 1270-es ügyfélszolgálatunkat! A hívás Vodafone hálózatból, belföldről díjmentes, munkatársaink a nap 24 órájában fogadják megkeresését. Az ügyfélszolgálatunkkal folytatott egyeztetés során szükség lesz az érintett előfizetéshez tartozó személyes biztonsági kódra, mely az kód egy négy-, öt- vagy hatjegyű számsor, melyet az előfizető a szerződés megkötésekor adott meg, és a szerződésen az előfizetői adatoknál tüntettük fel.
Amennyiben a fentiek elvégzését követően is tapasztalná a jelenséget, kérjük, az alábbi adatokkal szíveskedjen visszajelezni válaszában:
• a készülék típusa;
• a készülék operációs rendszerének típusa és verziószáma;
• My Vodafone alkalmazás verziószáma;
• képernyő kép a pontos jelenségről (kérjük, a teljes képernyőről küldje meg azt);
• percre pontos időpont, amikor tapasztalta;
• a böngésző típusa,
• az érintett hívószám;
• az érintett előfizetéshez tartozó személyes biztonsági kód
Engedje meg, hogy ezúton biztosítsuk Önt arról, hogy cégünk számára ügyfeleink véleménye a legfontosabb, ezért folyamatosan dolgozunk azon, hogy ügyfeleink maradéktalanul elégedettek legyenek mind ügyfélszolgálatunk működésével, mind szolgáltatásaink színvonalával.
Az ügyfélszolgálatunkra érkezett bejelentéseket a beérkezéstől számított lehető legrövidebb idő alatt igyekszünk megválaszolni, azonban a válaszadásra a panasz beérkezésétől számított 30 nap áll cégünk rendelkezésére. A fent leírtakról, adminisztrációs okokból nem küldtünk 30 napon belül írásos választ.
A fent leírtakból eredően ezúton szeretnénk tájékoztatni, hogy egyszeri bruttó 5.000 forint kompenzációt rögzítettünk a x-es számlafizető azonosító számú egyenlegén.
Szíves megértését és együttműködését köszönjük!
Tisztelettel:
Vodafone Ügyfélszolgálat[ Szerkesztve ]
A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!
-
prozodus
őstag
válasz #76055552 #69955 üzenetére
Ez a legjobb része:
1.1.2.Szerkesztési célra fenntartva
1.1.3.Szerkesztési célra fenntartva
1.1.4.Szerkesztési célra fenntartva
1.1.5.Szerkesztési célra fenntartvaEz viszont mit jelent a gyakorlatban pontosan?
Egyenleg-felhasználási idő meghoszabbítása, elérhető minden Vodafone Tuti, Vodafone Perc+, Vodafone Net+ tarifacsomaggal rendelkező ügyfélnek. A szolgáltatás 3 havonta egyszer díjmentes, minden egyéb alkalommal bruttó 500 FtNem arról volt szó, h tuti+-t már nem lehet venni?
Minden kereskedelmi forgalomban nem elérhető előre fizető tarifacsomagról elérhető a tarifacsomag-váltás a kereskedelmi forgalomban elérhető előre fizető tarifacsomagok bármelyikére, a visszaváltás azonban nem lehetséges.
• VitaMAX Prémium Perc&Net tarifacsomagról vált az ügyfél TUTI+, TUTI+ Net 1 GB, TUTI+ Net 3 GB, TUTI+ Net 5 GB, TUTI100 tarifacsomagra:
A váltás után a Bónuszok nem lesznek elérhetők, törlődnek. Az egyenleg-felhasználási idő változik a tarifacsomagnak megfelelőre. Az egyenleg-felhasználási időt csak a feltöltés hosszabbítja meg.[ Szerkesztve ]
A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!
-
prozodus
őstag
Ez most vicc???
Feltöltőkártyás (előre fizető) hang alaptarifa
Induló költségek Belépési díj (Ft) 0
Havidíjak Havi előfizetési díj (Ft) 0
Hívások percenkénti alapdíja Bármely időszakban (Ft) 120A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!
-
prozodus
őstag
Ez megint mit jelent? Külföldi számokat is lehet hívni? Egyáltalán a voda hogy kezeli most a nemzetközi hívásokat? Nem nemzetközi tarifa van?
A belföldi és mindenkori roaming díjszabás szerint külföldi, normál díjas hívások esetén a napi 300 Ft-os értékhatár elérését követően, az adott napon magyarországi időzóna szerint nap végéig felhasználható díjmentes percek kerülnek az ügyfél számára jóváírásra, mely percek kizárólag hangalapú hívás indítására, belföldön és a mindenkori Roaming díjszabás szerint külföldön, normál díjas hívások esetén érvényesek. Belföldi normál díjas irányoknak minősülnek a Vodafone, illetve más mobilszolgáltatók belföldi hálózatába és belföldi vezetékes irányba indított normál díjas hívások. Külföldön a mindenkori roaming díjszabás érvényes.A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!
-
-
prozodus
őstag
válasz kukoricalee #70033 üzenetére
Nyilvánvaló baromság a vége. Hívd újra, ha ez ma este volt, pl holnap délelőtt, és akkor jó eséllyel mással fogsz beszélni. Nagy különbségek vannak ügyfélszolga és ügyfélszolga között...
A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!
-
prozodus
őstag
válasz rgeorge #70308 üzenetére
Akkor jó
Mellesleg nekem pl nem ment neten az aktiválás, még telefonon is nehézkes volt, de ott végül megoldották, de a voda-fiók még akkor sem volt rendben, azért újabb kört kellett futni. Viszont meglepő módon adtak érte 5000Ft-ot vígasztalásul, pedig még csak nem is nagyon panaszkodtam. V pont azért?
A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!
-
-
prozodus
őstag
Hol lehet megnézni, h megjött-e a 10GB? Mert az app ugye karbantart...
A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!
-
prozodus
őstag
válasz Diák66 #70944 üzenetére
Nekem nem ugrik
Ami azért furcsa, mert az opera ugyan tiltja a felugró ablakokat, de az ilyen cseteseket hagyni szokta.Azért van optimizmus: Július 16. után Vége az informatikai átállásnak
Meg vicces egymás mellett a 2 (amit kiemeltem):
Július 8-16.
Nem elérhető a szünetelés
Jelenleg otthoni szolgáltatásod szüneteltetése online, telefonon és személyesen sem igényelhető. Az informatikai átállás után lépj be My Vodafone fiókodba, és kérd a szüneteltetést online.
Július 16. után
Vége az informatikai átállásnak
Most szünet van[ Szerkesztve ]
A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen autót vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motoros topic
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Politika
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- MIUI / HyperOS topik
- További aktív témák...