- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- DIGI Mobil
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
Mobilarena
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
vakt
csendes tag
válasz MadMancs #64572 üzenetére
szerintem ez történt:
https://www.hwsw.hu/hirek/63611/emag-marketplace-piacter-ecommerce-online-kereskedelem-gvh-kkv-hazai-termek.html"10-ből 9, vagy inkább 100-ból 99 eset, Vodafone-tól függetlenül, hogy az IT átállásokkal/rendszerfrissítésekkel nem készülnek el időn belül.
Tapasztalatom szerint most zajlik az amúgy is gyenge lábakon álló koncepcióra épült új rendszer olyan szintű kendácsolása ("a különböző rendszerelemek finomhangolása miatt maximum 48 órán át"), ami megalapozza a totális káoszt.
Manapság viszont ez a cél. Egy idő után a felhasználók beletörődnek, hogy megfordul a szolgáltatás iránya, hogy jogos panaszaikkal ők dolgoznak a szolgáltató helyett, eltartva többek között a léhűtő panaszkezelő csoportot is, munkát, azaz pénzkilapátolási lehetőséget adva az egész IT-nak és sleppjének. Persze a felhasználó ezért kompenzációt, munkabért nem kap, örüljön, hogy a szolgáltató abban a kegyben részesíti, hogy nála lehet ügyfél.
Teszik a felhasználók mindezt nem önszántukból, hanem mert használni szeretnének olyan dolgokat, amik nélkül nehéz ma létezni: mobiltelefon, internet, bankszámla, ... A szolgáltatók meg röhögnek magukban, minőségbiztosítás helyett választva a fenti stratégiát. Lesújtó elmarasztalás/büntetés a felügyeleti szervek részéről sincs, de ha van is, akkor is jelképes. Pl. egy ekkora cég 1 millió EUR alatt nem nagyon érzi meg.
Aztán jönnek az egynapos közel totális leállások és a (meg)vezetők ekkor válnak hőssé, mert megoldották a problémát. Ekkor már indokolt a bónusz a "hozzáállásukért/szakértelmükért". Hisz egy hőst ne vonjunk már felelősségre, hogyan is juthattunk el egyáltalán idáig.
Aztán kezdődik az egész elölről, mindig csak rosszabb irányok felé tartva."
-illetve-
"Bármelyik hazai nagy bank/telkó cég ugyanezt produkálná és produkálja is.
Az IT fejlesztések nagy része empirikusan, de annál nagyobb arccal történik. Egy feladat készre lesz jelentve, ha valahol, valamikor, valami, valahogyan végbe ment. Ha nem így lenne, addig megy az ész nélküli próbálkozás, míg történik valami. Legfeljebb csak "finomhangolni" kell.
A huligánok viszont nem tesznek ellene, hiszen jól jön a minimálbér többszöröse a fenti "munkavégzésért", természetesen felelősségvállalás nélkül.
Vicc, hogy egy IT állásinterjún elővesznek, mert nem tudsz integrálni, de ők összeadni se tudnak, 10-es számkörben is csak hibával.
Sokszor egy piaci kofába több logika szorult, mint az IT iparban tevékenykedő több százezer HUF + áfa napidíjú(!) (meg)szakértők jelentős hányadába.
A nagy finomhangolások közepette, azért feltenném a kérdést, hogy adataink a Vodánál biztonságban vannak? Ott nem volt malőr? Mert hogy papíron minden rendben volt és rendben lesz, az biztos." -
vakt
csendes tag
Szeretnék érdeklődni, hogy ki fordult az elmúlt 3-4 hónapban a Vodafone mobil üzletágának rendszerátállása óta jelentkező problémákkal az NMHH-hoz?
Kérem azok jelezzenek, akik fel is vállalták a 3000 Ft. eljárási díjat!Azért kérdezem, mert nekem egy ilyen ügyemet szeptember óta nem zárták le.
Köszönöm!
-
vakt
csendes tag
válasz sifarr #67882 üzenetére
Mit jelent, hogy elkaszálták? Kapott büntetést? Mennyit?
Mert visszatartó erő láthatóan nem képződött.
...
A büntivel eleve kalkulálnak, mert tudják a hatóság sosem élt még erélyes összeggel. (Maximum az éves árbevétel 4%-a lehetne!)Ha most a Vodafone nem kap jelentős (1-3 millió EUR) bírságot, a pozitív irányba történő változás szinte esélytelen, a „szinten tartás” is kérdéses. Majd rendezi az ügyet a káosz, illetve megszokják az emberek, ezt is.
Sajnos KarasM segítségével az NMHH gittegylet szintjére süllyedt, így nem sok lehetőség maradt már.
Tehát marad a felállás: mi szolgáltatunk a Vodafone-nak és közben fizetünk is érte. És nincs megállás...
-
vakt
csendes tag
válasz Caranita #67911 üzenetére
Az az érzésem az NMHH-nál most vakarják a ****-et, hogy mit is kezdjenek a Vodával. A szolgáltató utolsó válasza november közepén érkezett. Az ügyintéző november végi elmondása szerint a határozat "szövegezés" alatt van. Csak az általam beküldött bizonyítékok Vodafone szerinti "értelmezése" miatt lehetett volna már határozat hozni. De ha messzebbről nézem, nehogy már egy nagy céget el lehessen számoltatni, végén még vérszemet kapnának az állampolgárok és elgondolkodnának a hatalom elszámoltatásán...
-
vakt
csendes tag
válasz #76055552 #67996 üzenetére
Én is ismétlem magam, már nem elég a létszám növelése. Akkor még több panasz lenne.
Panaszok száma, jegyszámokból kikövetkeztetve:
2021.08.02 > 24.000
08.18 > 48.000
09.01 > 62.000
09.23 > 92.000
10.15 > 125.000
10.22 > 132.000
11.19 > 176.000
11.20 > 178.000
12.08 > 215.000
12.21 > 241000
2022.01.03 > 263.000Most jöhetsz azzal, hogy sorfolytonos-e a számozás. Igen az, mert én mindig kérem a hangfelvételt is, amit a végén pár perc alatt rögzítenek. Így két jegyszám keletkezik, közöttük ennyi a különbség: 14 / 27 / 6...
A statiszikában figyelembe vettem az általam és más által beküldött panaszokat, mert a Vodafone olykor azt is megküldi nekem.
Nem vettem figyelembe a CCT előtagon kívüli, pl. CIT-s jegyszámokat -
vakt
csendes tag
ebben kétségkívül igazad van. de lássuk be: a telefonhíváson/sms/netezésen kívül már mindenre PANASZt kell rögzíteni, elmondásuk szerint mert tövényileg kötelező.
és így el is lehet bújni a rettenes számok mögött, pl. hogy a bejelentések fele arra vonatkozik, hogy valaki annyira sötét, hogy nem tud a bejelentezés gombra kattintani.
nade a bejelentkezés gomb sokszor tényleg nem működik. és össze is van keverve a szezon a fazonnal, kész a programozott káosz.[ Szerkesztve ]
-
vakt
csendes tag
az előző két hozzászóláshoz:
készül a Vodafone rendsz@rdokumentációja -
vakt
csendes tag
válasz 4Grider #68572 üzenetére
Ma a NAV ÜFSZ a következőt adta elő mielőtt megszakadt(?) a vonal:
-ha a Vodafone adóalanynak számláz akkor az az online számla portálon a bejövő tételek között látszik és egyenértékű a számlával
-magánszemély esetében ugyan nem adott az előző lehetőség, de a számlakibocsátóra így is mindenképpen vonatkozik a 8 éves megőrzési idő
-a szolgáltató hozzáállása lehet nem szép, de konkrét panasz nélkül nem vizsgálódnakTesz valaki bejelentést?
-
vakt
csendes tag
"Szóval nem csak egy számlánk hiányzik, ha az online számlával is tudnánk költséget levonni."
Bejelentés?
-
vakt
csendes tag
válasz Bl.Gyo. #70052 üzenetére
Hali!
A hívásértesítő aktiválása ezek szerint:
-a Telekom-nál simán csak módosítja a megfelelő esetekre a hívásátirányítást,
-a Vodafone-nál ODB-t aktivál (Operator Determined Barring), melyre igaz:"...Ha az előfizető megkísérel aktiválni egy új hívásátirányítási programot, megsértve a kezelő által meghatározott korlátozást, akkor az aktiválást meg kell tagadni, és az előfizetőt tájékoztatni kell az elutasításról...."
A hívásértesítő lemondásával törlésre kerül az ide vonatkozó ODB, de ez még nem jelenti automatikusan a módosítani kívánt hívásátirányítási szolgáltatások rendelkezésre állását.
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Fujifilm X
- sziku69: Szólánc.
- Fallout 4
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Xbox Series X|S
- Okos Otthon / Smart Home
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...