Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ANDROID???

    addikt

    válasz kp78 #23358 üzenetére

    NA igen, ez benne a hatalmas nagy röhej, hogy ezt sem tudják/akarják megoldani, így csak a nyamvadt sms-t várhatod ha bármi ügyed van, hogy értesítsenek, vagy rohangálhatsz személyesen befelé feleslegesen.
    Nekem volt rá példa már hogy a telefonom a "zservizből" visszatérve a T-be az sms még sehol és mivel bementem ott kiderült, hogy a telefonom már ott volt az azt megelőző nap óta, így lehet hogy ott lapult volna még 1-2 napot is míg küldik a szutykos sms-t. Amikor leadtam, olyan is volt, hogy aki korábban átvette, arról tájékoztatott, hogy a telefon még el sem indult a külső szervizhez pedig 4 munkanap már akkor eltelt. Szerintem ez szánalmas, de nem kicsit. Ráadásnak amikor egy ottani dolgozó számon kér, hogy miért nem viszem ki magam budaörsre, na az kissé felháborító hogy elvárja tőlem a tömegközlekedés adta lehetőséget (csak oda 1,5 óra az út ) kihasználjam, de ilyenkor én vagyok a jó fej, hogy nem közlöm vele, hogy vigye ki ő maga... Én is boltban dolgozom, de nem csinálok ilyen köcsögölődést ha valaki visszajön, hogy a termék rossz vagy hibás amit vett tőlünk, hanem cserélem segítek minél egyszerűbben gyorsabban intézni amit csak lehet az ügyben, vagy visszaadom neki a pénzét... Pedig megtehetném én is hogy lesz@rom a baját, de az az üzletnek nem jó, csak ezt a "nagy" cég nem is akarja látni...
    A sablonos szöveg meg aztán tényleg fájó, "nekünk fontos az Ön elégedettsége....", na ja, akkor miért hangzik el a sajnos és a de és egyéb felesleges szavak használata... :W

  • kenny123

    addikt

    válasz kp78 #23358 üzenetére

    Igen, most már észrevettem hogy központot ad. :)
    Azért szerintem rohadt vicces, hogy a készletről nem tudnak mondani semmit; azért meg nem igazán néznék le városba, hogy esetlegesen ne legyen..

    yo

Új hozzászólás Aktív témák