- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- One mobilszolgáltatások
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- LG V50 ThinQ Dual Screen - az 5G ára
- Xiaomi Smart Band 10 - a hetedik napon megpihen
- Yettel topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
imei alapján, illetve volt olyan, hogy egy munkatársam telefonját adtam be javításra, és mire előkotortam volna a jótállási jegyét, már le is húzták az akkumulátor alatti címkét a leolvasón, és mondták, hogy nem is kell a jótállási jegy! ellenben olyan is lehetésges, hogy kérik a jótállási jegyet, és annak hiányában problémáznak, vagy akár el is tekintenek a garanciális szervizeléstől, mert ugye írva vagyon, hogy mikor és milyen feltételek mellett él a jótállás! szerintem azon múlik, hogy milyen szervizeshez kerülsz, mert a leírtaktól eltérhet ugyan az ügyfél javára, de nem köteles!
a telefon szoftveres javításával próbálkoztál? teljes reset? másik firmware verzió felhúzása? mert olyan is létezik, hogy nem hardveresen rossz a kamera, és szoftveresen javítható a dolog! -
válasz
icecave #9008 üzenetére
kivételezett már iphone vásárlókkal a szolgáltató - más gyártók készülékeit használók számára sajnálatos módon? -, de ez legyen az ő - meg adott előfizető - dolga, bizonyos esetekben eltérhet az ügyfél számára kedvező módon...
amúgy szerintem a meglévő előfizetésedet is módosítják ikon díjcsomagra, ha a feltételek adottak! -
válasz
djculture #8985 üzenetére
sajnos elég sokan belefutottak - bár a másik oldala; azért akkor nem reklamáltak, amikor az előfizetés + telefon megvásárlása után azonnal nagyban nyomták netet, örömükben bele (sem?) gondolva, hogy akkor ez most ingyé lesz?!?!
arra viszont kíváncsi leszek, hogy a net start elvételével nő vagy csökken az apróbb forgalmat lebonyolítók tábora, esetlegesen több apróbb csomagos mobilinternet előfizetés köttetik, vagy sem...stb? -
így kevésbé futnak majd bele eztán a tudatlanság nagy számlájába, de innentől meg azért megy majd a sírás, hogy havidíjas mobilinternet az nem kell, és így a telefonon a szolgáltatások fele nem működik...
dedike; nekem meg külön fizetnének, ha mennék!
ellenben nem mehetek, mert melózok - pedig szabadnapos lettem volna, csak bekavartak...
-
válasz
VINIKOR #8941 üzenetére
Magyar Telekom magyarországi mobilhálózatában Csúcsidőben (munkanapokon 07-20h között) 120 Ft/perc
Csúcsidőn kívül (munkanapokon 20-07h, valamint munkaszüneti- és ünnepnapokon) 60 Ft/perc
Magyar Telekom magyarországi mobilhálózatán kívül Csúcsidőben (munkanapokon 07-20h között) 150 Ft/perc
csúcsidőn kívül (munkanapokon 20-07h, valamint munkaszüneti- és ünnepnapokon) 75 Ft/percforrás; link
60-75 ft/perc szerintem még nem annyira vészes, de a csúcsidős már igen!
-
sosem állítok vissza korábbi állapotot, mindig újrahúzok mindent, még azonos telefonon, egy újabb firmware verzió felhúzásakor is! a névjegyeket egyszerű leszinkronizálni a google szerveréről, a korábban feltelepített alkalmazásokat pedig megjegyzi a market, onnan mindig simán újratelepítem - bár alig néhány alkalmazást használok onnan, a firmware verzióban alapban szinte minden benne van, amire szükségem van!
azt gányolásnak, és későbbi sok hibalehetőség forrásának tartom, ha valaki teljes mentést csinál - akár külső alkalmazás használatával -, és azt később újabb/frissített firmware verzióra visszaállítja!más; érdekes, hogy az eu gprs limit minden előfizetésemnél más és más keretet állít be alapban (1 - 2 megabyte eltéréssel), bár ahogy látom, manuálisan is egyszerűen paraméterezhető!
-
ke2 firmware verzióval (persze t-s csc mellett) érkezett a készülék a szolgáltatótól, de mondhatni semmi szolgáltatós gányolás nem volt rajta menü, alkalmazások, vagy ikonok szempontjából, és el sem vettek a független/gyári firmware verzióhoz képest! ez már nem a régi nokia...stb rendszer, ahol bármit gányolhatnak! a korábbi frissítési tendencia szerencsére már nem mérvadó - mellesleg galaxy s esetén volt olyan, hogy korábban érkezett egy új szolgáltatós firmware verzió, mint a független!
nekem friss xwkf1/xxke7(2)/oxxke2 (xeh) kombó került fel már azon a napon a telefonra, amikor a futár kihozta a webshop rendelés alapján!
ja, itt már nem szolgáltatós csc...stb esetén is alapban megy a mobil tv, köszönjük t-mobile! -
nagyon jó az sgs2! ma már el is ment az sgs!
mondjuk némileg változó, hogy mennyit netezek mobilon, de ~ 1 gb lehet havonta, ellenben szeretem biztonságban és szabadon tudni magam ilyen szempontból, ezért jó - volt - nekem az a 3 gb, csak a "buta" automata rendszer biztos nem akarta, hogy eztán a korábbi 3990 ft-ot fizessem havonta, ha csak 1990 ft-ra írtam alá hűséget! persze részint képletesen, mert nem (csak) az árra vonatkozik a hűség...
-
én az automata "embertelensége" miatt hamarosan megtapasztalom, hogy mire elég 500 megabyte...
történt ugyanis, hogy egy meglévő előfizetésemre újabb 2 éves hűséggel vásároltam egy sgs2 készüléket úgy, hogy idáig eco + relaxnet m kombóm volt, ezem maradtak - volna - továbbra is, 2 év hűség az előfizetésre (eco), illetve 1 év hűség a go!net l díjcsomagra! igen ám, de a webshop rendelés során nincs olyan választási lehetőség, hogy 1 év go!net l hűség kipipál, de a gyakorlatban marad a nagyobb/drágább relaxnet m, így a rendszer szépen visszavett go!net l csomagra! korábban is vettem már így telefont, de akkor az üzletben direkt szóltam, hogy maradjon a nagyobb mobilinternetes csomag, így ott ilyen gond nem volt! most direkt nem módosítom, kíváncsi vagyok, hogy meddig bírja nálam az 500 megabyte?!?! vélhetően kevés lesz - bár most itthon nem vagyok lusta wifi hálózatra átcsatlakozni, ha a mobilról netezek -, de majd kiderül...
bár látatlanban is úgy érzem, hogy hamarosan megy vissza a relaxnet m, az 500-as esetén nem sok az a napi ~ 16 megabyte, és itt ráadásul a lassítás is 32/32 kilobit/sec, szemben a 3 gb-os csomag 128/128 kilobit/sec lassított sebességével - bár azon csomag esetém meg sosem sikerült még elérnem a 3 gb keretet, sőt... -
nem feltétlenül tisztem védeni a szolgáltatót, mert én is csak előfizetőjük vagyok, de valóban nem tehetnek róla, hogy adott esetben te milyen módon használod egy szolgáltatásukat, tehát a "problémás" mobilinternetes forgalmat nem böngésző által generáltad, hanem más módon, különböző alkalmazások használatával...stb - a szolgáltató meg nem lesz a saját maga ellensége...
-
jobb esetben szokták is mondani - tisztelet ellentéte a kivételnek -, de ennek is van másik oldala; a szolgáltató honlapján is írják, és az aszf is tartalmazza, hogy bizonyos esetekben alapban bekapcsolt állapotban van a net start!
Zsolt_72; reméljük, hogy sok/több ügyintéző felhívja rá a figyelmet, és csak néhányan nem!
-
véletlenül áll az alapban rendelkezésre, okostelefon (adatforgalomra alkalmas telefon) esetén nem illik úgy eladni a készüléket előfizetéssel, hogy nem működnek rajta a netes igényű funkciók, mert akkor meg az lenne a vásárló problémája, hogy vett egy okostelefont (adatforgalomra alkalmas telefont) , és sok funkció nem működik rajta alapban, mert a szolgáltató korlátozza abban! szinte mindennek két oldala van, ennek is!
-
úgy érted, hogy a telefonra tetted fel? értelme kérdéses, de gányolt programokba beleköthet... mondjuk láttunk már olyat, hogy egy tört alkalmazás szépen forgalmazott a háttérben, küldözgette az infókat a telefonról, meg frissítgette magát, de azért külön tenni kell, hogy egy ilyen alkalmazás felkerüljön a telefonra...
ha történt is jelen esetben ilyen, a forgalmad nagyobb hányada szerintem akkor is saját hibából ered, nokia térkép indítgatás, térkép online letöltése/frissítése...stb! -
néhány alkalmazás - beállítástól függően - képes a háttérben csendben forgalmazni, frissítgetni, például a nokia térképes alkalmazás!
legalább részletfizetési lehetőséget próbálj kérni, hátha...
amúgy a net start alkalmazásra mondták, hogy aktív? a kikapcsoláshoz egy ingyenes sms küldése a 1430 telefonszámra, az alábbi tartalommal;
-NETSTART -
lehet, hogy húzósabb részen nem sokat kellene várni a lehalásra...
dedike; elvileg igen, ha pont olyanok töltenek adott cellában, akik közül még senki sem érte el a korlátot! a gyakorlatban szerintem sokakat visszafog a korlátozás tudata, és kevésbé engedik el magukat az emberek!
-
a t-nél esetlegesen igen, de az csak t-home lehet!
a mobilinternet (még?) nem arra van kitalálva, hogy havi 30 - 40 gigabyte - adatmennyiséget mozgassanak rajta, és már az is nagy szó, hogy egy ideje az apróbb csomagoknál sincs túlforgalmazási díj, csak lassítás, illetve az is, hogy egyáltalán vannak 14 gigabyte adatmennyiségű csomagok!
sajnos vannak olyan helyek/helyzetek, ahol csak a mobilintetnet adott, de adott technológia meg (még?) azt sem bírná el, ha egy szűk cellában csak néhány tíz előfizető élne egy korlátlan - x adatmennyiség után még csak sebességében sem korlátozott - nettel, és nekiállna húzósan töltögetni, éjjel és nappal, látástól mikulásig...dedike; lekorlátozott 128/128 kilobit/sec sebességel is tölthető ~ 56 megabyte egy óra alatt!
-
2 év hűség az előfizetésre - nem kötött díjcsomagra, tehát szinte bármilyen lehet, és azt bizonyos kereteken belül módosíthatod is közben -, és 1 év hűség a go!net akármilyen mobilinternetes díjcsomagra - ezt ugye 1 évig csak felfelé módosíthatod, de lefelé nem, illetve lemondani sem lehet!
-
a hozzáférési pontok (net és mms) független készülék/firmware verzió esetén is alapban konfigurálódnak automatikusan*, amikor érzékelik, hogy milyen szolgáltatós sim kártyát kaptak!
* vannak kivételek; nem megfelelő/magyar product code, nem megfelelő firmware, csc...stb verzió! -
válasz
rolcsibácsi #8752 üzenetére
de miért mondtál mindenhol mást?
vagy mondtak? -
válasz
Egoexpress #8720 üzenetére
félnél és egésznél ment az értesítés, utána mit kellett volna még tenniük?
mondjuk kivizsgáltathatod, meg méltányosságból hátha elengednek valamennyit... -
válasz
Tappancs2001 #8696 üzenetére
itt nézelődj sűrűn; link
-
válasz
CarrGomm #8663 üzenetére
több usb portban is kipróbálva?
ami esetlegesen bekavarhat; virtuális/klónozó/emuláló szoftverek, különböző védelmi alkalmazások - ezek kikapcsolása/eltávolítása után kellene kipróbálni, és lehetőség szerint kiszűrni a hiba okát!
esetle újrahúzni a notis illesztőket; chipset...stb? -
amennyiben van szolgáltató (adott t-s product code) szerinti frissítés, úgy természetesen frissítik gariban, ingyen!
amennyiben nincs t-s újabb firmware verzió, csak " független", úgy saját felelősségre módosítható házilag a product code, és az alapján felhúzható a "független" friss firmware verzió, de így bukó (lehet) a gari... -
alapban - mint előttem is írták - 160 karakter, de azért csak óvatosan, mert bizonyos ékezetes és speciális karakterek esetén - kódolástól függően - előfordulhat, hogy akár már jóval kevesebb karakter is két vagy három üzenetben kerül elküldésre, természetesen két vagy három sms áráért!
-
válasz
DeathAdder #8518 üzenetére
galaxy s II akar lenni? itt az árlistája; link
ahol nincs megkötve díjcsomag (akármilyen médiamánia), ott veheted a legolcsóbb előfizetéssel is!
a legdrágább úgy, ha csak 1 év hűséget írsz alá az előfizetésre, akkor üzletben 124990 ft, webshop útján 118740 ft! 2 év hűség az előfizetésre; 114990 ft, webshop esetén; 109240 ft! amennyiben mobilnetre is aláírsz hűséget, úgy még olcsóbb! -
de kiemeltség esetén azért adott még néhány járulékos kedvezmény is!
arról nem is beszélve, hogy sajnos minden más - de legalább is a legtöbb - ágazatban az a tendencia, hogy az új előfizetők több kedvezményben részesülnek, mint a már meglévő ügyefelek! lásd; internet, tv, telefon...stb! -
így nem érdemes összehasonlítani, mert azért adott a nagy különbség meghosszabításnál, mivel ott csak magára az előfizetésre írsz alá 1 vagy 2 évet, és legolcsóbb csomagban is használhatod, ellenben a második variációban nem csak az előfizetésre írsz alá 1 vagy 2 évet, hanem a díjcsomagra is, tehát az 1 vagy 2 éven belül olcsóbbra nem módosíthatsz! a két variáció különbözete elég látványos lehet fordítva is; például adott egy eco díjcsomag, ami 1890 ft, ezt fizeted mondjuk 2 évig, ami 45360 ft + a telefon mellé 2 év hűséggel 109240 ft = 154600 ft! a másik variációban; mm l 2 évig fizetve 263760 ft + a készülék 52240 ft = 316000 ft! itt is látszik a különbség, és fordítva, mint nálad, de ez is olyan kicsavart összehasonlítást, mint a tiéd...
mellesleg az első variációban még egy szép mobilnetes csomag is belefér a második variációhoz képest adott különbözetbe 2 évig is, sőt... -
válasz
Spepper #8447 üzenetére
különböző díjcsomagokban alapban aktív bizonyos mobilinternet - ezt például az szerződési feltételekben is megtalálod; link - és amennyiben esetedben például a net start pörög, úgy bár nincs havidíj, de a forgalom elég húzós áron számlázódik; 13 ft / 10 kilobyte! ezt mondjuk 30 megabyte esetén gondolom észrevetted volna...
domino go!net s esetén adott 30 megabyte, de a keret elérést követően nincs túlforgalmazási díj, csak lassítás van 32/32 kilobit/sec sebességre! -
válasz
poisonborz #8415 üzenetére
rendesen megnyomódhatott/befeszülhetett...
az említett gg üveg nagyon nehezen karcolódik, de az ilyen irányú speciális edzés miatt más szempontból sérülékenyebb lesz, nem bírja annyira a különböző irányú feszítéseket, illetve törékenyebb is lesz! -
pop3 - pop3.indamail.hu - port; 110
imap - imap.indamail.hu - port; 143
smtp - mail.t-email.hu - port; 25 (t-mobil mobilnetről akarod szinkronizálni, ugye?)
azonosító; thug85@indamail.hu (a lényeg, hogy a teljes e-mail címed kell!)
jelszó; jelszó
fontos; az indamail web felületén, a beállításokon belül aktiváld a pop3/imap részt, a szükséges jelszót a regisztrációt követő első levélben kiküldték, amennyiben nincs meg, igényelj újat! -
mivel több összetevő függvénye, ezért annyira személyre szabott - lehet - a dolog, hogy hiába ír itt neked bárki bármit, nálad akkor is lehet akár teljesen az ellenkezője is...
hogy szélsőséget is említsek; olyat is olvasni, hogy valakinek az egyik üzletben nagyobb összegű kauciót kértek - volna -, máshol meg már nem! -
szerintem adott sim kártyát próbáld ki másik mms képes mobiltelefonban, így kiszűrheted, hogy a szolgáltató oldalán adódik a hiba, vagy a készülékeddel - annak beállításával - van gond!?!?
közben beugrott valami; az üzenetek beállításainál a multimédia üzenetek részlegben engedélyezve van az automatikus letöltés? -
- az mms szolgáltatás aktiválva van? amennyiben nincs, úgy például egy díjmentes sms a 1430 számra ezzel a tartalommal; +MMS
- a net működik?
- milyen típusú készülékről van szó?
pont a galaxy s beállításokat akartam írni példának - mivel nekem is az van -, de 1430 gyorsabb volt... -
válasz
kingabo #8090 üzenetére
elég összetett a dolog, de valamilyen módon mindig igénybe veszed a szolgáltató szolgáltatásait, és ezt kompenzálni kell! a szolgáltatónak az is pénzbe kerül, ha van egy aktív számod, amin bizonyos esetekben elérhető kell, hogy legyél, és ezt neki biztosítani kell! továbbá a domino esetén több olyan szolgáltatás is van, amiért külön nem kell fizetni, előfizetéseseknél viszont adott szolgáltatások már pénzbe kerülnek - ilyen és hasonló dolgok miatt logikus, hogy a szolgáltató valamilyen módon úgy határozza meg a szerződés részleteit, hogy neki is megérje, tehát bizonyos intervallumon belül mindig kényszeres legyen adott szolgáltatás miatt fizetni valamennyit! amenniyben ez nem lenne, szerintem lenne sok olyan dominos, aki több évig sem töltene fel pénzt adott számra, csak elérhető lenne, őt hívnák, és ez nem lenne kifizetődő a szolgáltatónak!
doncortio; ezt kinek is írtad?
igen, és szoktam fizetnei az általam igénybe vett szolgáltatásokért! tőled sem hiszem, hogy ok nélkül vontak le pénzt - de biztos jól megmondtad nekik...
az aszf ismerete nem hátrány, de legalább akkor érdemes ránézni, amikor probléma van!
-
válasz
doncortio #8083 üzenetére
ez szerinted lopás? attól jogilag elég távol áll, sőt! nem valósít meg bűncselekményt, de még szabálysértést sem - pláne, mert van ugye az aszf, ezért fordítsuk meg a dolgot...
így vagy úgy, de mindenki fizet valamilyen módon a rendszer használatáért, vagy csak azért, mert tagja adott rendszernek - ha nem is mindig direktben használja azt - és ez így van rendjén, nem lehet csak az egyik oldalra ráterhelni mindent! -
válasz
koviandri76 #8042 üzenetére
tájékoztatás szempontjából a szolgáltató azzal mossa kezeit, hogy az előírt helyen/módon tájékoztat, például általános előfizetéses díjszabás; link, a net start leírásánál; link, de a biztonság kedvéért még az ingyenes facebook; link és iwiw leírásánál is; link
nem védem a szolgáltatót - mert csak előfizetője vagyok én is -, de összetett dolog ez; vesz az ember új előfizetéssel egy okostelefont, amely a funkcionalitásainak jelentős hányadában netes forgalomra épül, ezért a szolgáltató nem adhatja el adott készüléket úgy, hogy azon alapban nem működik a mobilinternet, hiszen akkor sok funkció nem használható rajta, tehát adnak mellé valamilyen mobilinternetet! az új előfizetéssel párosuló okostelefon vásárlásakor felkínálják ugyan a havidíj fizetésére alapuló mobilinternetes előfizetést, de mivel azt adott előfizető nem kéri, így adnak olyat, aminél nincs havidíj, de cserébe drágább az egységnyi díjazás! jobb esetben persze részletesen elmondja az ügyintéző, hogy mi a helyzet, máskor csak elhadarja, vagy esetleg csak néhány szóban említi meg, aminek akkor nem is tulajdonít jelentőséget az előfizető...
ellenben miként jött ki neked a 81 megabyte esetén a 107 e ft? mert 13 forint / 10 kilobyte számítással ugyan valóban 107827 ft, de amennyiben belföldi forgalomról van szó, és nem mix díjcsomagról, úgy 50 e ft felett már nem 13 forint / 10 kilobyte a díjazás, hanem csak 0,13 forint / 10 kilobyte, tehát az 50000 ft (~37,5 megabyte) feletti 43,5 megabyte már csak ~ 580 ft! -
válasz
koviandri76 #8036 üzenetére
sajnálatos eset, belefut időnkét néhány ember, de kár dramatizálnil, meg ironizálni, mert egyrészt a szolgáltató is figyelmeztet rá több - előírt - helyen is, illetve a készülék használati utasításában is írva vagyon, hogy miként jelzi a mobilinternetes, és miként a wifi által bonyolított adatforgalmat! a tájékozatlanság, a félreértés, a szerződési feltételek, és a (jog)szabályok nem ismerete adott esetben nem mentesít a számla kifizetése alól, de általában hajlandó némi kompromisszumra (részletfizetés, illetve valamennyit el is engedhetnek a számla összegéből) a szolgáltató - pláne, ha megfelelő hangnemben történik a "tárgyalás"...
amennyiben nincs mobilinternetes előfizetésed, úgy egyelőre szerintem lődd ki a mobilinternet használatát a további problémák elkerülése végett (elég az apn módosítása a netes hozzáférési pontnál, ha később esetleg lesz mobilinternetes előfizetésed, úgy visszaírod az eredetire, és működni fog), mert a rendszer akkor is forgalmaz a háttérben, amikor te nem szeretnéd; szinkronizáció, frissítés...stb! -
igaz, a 32-es korláttal bíró apróbb csomagokat passzolom, de például a 3 gigás csomagot több ismerősöm is használja úgy, hogy többnyire meghaladják a keretet, és elmondásuk szerint 128-ra áll be a sebesség, mint a szög, nem nagyon lassul alacsonyabb sebességre! mondjuk nekem is 3 gigás csomagom van, de én nem tudom elérni a korlátot, nem forgalmazok annyit, általában jó, ha a harmadát, így személyes tapasztalatom azzal sincs...
-
válasz
LouCypher35 #7851 üzenetére
amennyiben vettél egy újabb típusú készüléket, és abban nem működik megfelelően a régi sim kártya, úgy esetlegesen még ingyen is kicserélik!
-
-
továbbra is azt mondom, hogy szerintem a készüléket nem függesztik fel, ha arra már nincs tartozás/részletfizetési kötelezettség!
1430 estlegesen majd cáfol, és elmondja/leírja, ha mégis történt már ilyen...zoli62; de legalább az apróbb csomagok esetén is van/lesz azon opció, hogy nincs esetleges túlforgalmazási díj, csak sebességet csökkentenek! mondjuk itt 32 kilobit/sec játszik, a nagyobb csomagos 128 kilobit/sec sebességgel szemben!
-
-
én ilyennel csak akkor talákoztam, ha például a hónap utolsó napjának a végéhez közeledvén csináltam valami extrát, és azt már csak a következő hónaphoz csapta hozzá! bizonyos esetekben meg szinte várható, hogy csúszhat/csúszni fog a számlázás, például külföldi hálózatokból indított hívások...stb!
amúgy sima havidíjas csomagokról beszélsz, és nem mobilinternetes előfizetésről vagy ilyesmiről, ugye? -
alapesetben gondolom a hónap utolsó napjára, mert a számlákon a számlázott időszak mindig úgy szerepel, hogy a hónap első napjától az utolsóig!
kungzi; készpénzátutalási megbízással, banki átutalással - személyesen, vagy elektronikus úton -, illetve csoportos beszedési megbízással!
-
válasz
rongaucho #7708 üzenetére
szerintem bizonyos szempontból (sajnos?) esetedben is jobban jár a szolgáltató az új előfizetéssel! egyrészt gondolják, hogy nehezebb megszabadulnod a régi - használt és sokak által ismert - számtól, másrészt statisztikai szemlélettel többet ér egy új előfizetés, mint egy lemondott régebbi! sőt, az esetlegesen lemondott régi számodat később eladják majd ismét, így azzal sem kimondottan buknak!
-
mindenre?
akkor én minden felett állok, mert nekem csak mobilon használva is kevés 500 megabyte egy hónapra, pedig nem töltögetek le - legalább is nem a szó szorosabb értelmében -, csak fórumozás, levelezés, és néha némi youtube! mondjuk a flash is engedélyezve mindenhol, és van olyan fórum, ahol csak a főoldal betöltése 4 - 5 megabyte!
manchester85; a tényleges konkurencia hiánya?
meg így is van néha hiány a készülékből, és rendelgetnek! sőt, olyasmit is rebesgettek már, hogy a szolgáltató nem önállóan képezi az iphone árakat...
-
bizonyos mobilnetes előfizetés mellett ingyenes például a t-email plusz szolgáltatás - benne van a mobilinternet árában -, de amúgy fizetős! jártam úgy egy társkártyával, hogy 500 megás csomag mellett aktív volt a t-email plusz, és amikor lemondtam a mobilnetet, a 300 ft-ot továbbra is kifizettették a fiókért, utólag azt is külön kellett megszüntettetni, mivel felesleges volt!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- iPhone topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Sorozatok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xbox Series X|S
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Automata kávégépek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Asztalos klub
- További aktív témák...
- Samsung S27FG904XU Odyssey 3D Gaming Monitor! BeszámítOK
- LG UltraGear 34GS95QE-B OLED Monitor! 3440x1440 / 240Hz / 0.03ms / FreeSync / G-Sync! BeszámítOK
- ThinkPad T490 14" FHD IPS i5-8365U 16GB 256GB NVMe magyar bill ujjolv új akku gar
- ZOTAC RTX 3090 Ti AMP Extreme Holo
- Eladó Beyerdynamic DT 990 Pro 250 Ω stúdió fejhallgató
- Xiaomi Redmi Note 14 Pro 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! 1TB Samsung 980 NVMe SSD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! Dell Precision M4600 - i7-QM I 8GB I 500GB I Nvidia I HDMI I 15,6" FHD I W10 I Gari!
- Xiaomi Redmi Note 14 Pro 256GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max/
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest