Új hozzászólás Aktív témák

  • #89309696

    törölt tag

    válasz Yoshida #66846 üzenetére

    A Megane1 is ugyanúgy kéri, bár ebben semmi csoda mivel motor-váltó ugyanaz, ha unottan közlekedek vele akkorát ejt + lassul is vissza, hogy másodikban már brummog. Ki kell húzatni rendesen, emelkedőnek meg pláne.
    2000-2200 közé kell jönnie a fordulatnak váltás után, mert alatta nagyot zúg a nyomatékgörbe. Nem kell azt sajnálni. Melegen egyáltalán nem, de hidegen se sértődik meg rajta ha a legkönnyebb fokozatban egy pillanatra kipörög háromezerig. Ennél sokkal károsabb a nagyon elterjedt kímélem a motort mentalitás. [link]

    Gondolom azért ilyen rövid az egyes, mert brutál nyomatékszegények ezek a fix vezérműtengelyes 16 szelepes kismotorok ráadásul rövidlöketesek is és egy nagyobb áttételezésű egyes fokozattal nagyon nyírná a kuplungot. Még így is adagolni kell a fordulatot rendesen, ha iparkodni kell a megindulásokkal.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák