- Motorola Edge 50 Ultra - szépen kifaragták
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Májusi bemutató, júliusi piacra kerülés, áremelés
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Megérkezett a Poco M6 Pro 4G
- LG Wing - szárnyas fejvadász
- Angwatt CS1 - akár jó is lehetne
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Mágus2 #55378 üzenetére
Az a baj, hogy sokan nem tudják elfogadni, hogy az autózás nem csak a megvétel-biztosítás-tankolás-olajcsere négyesből áll.
Én ezt úgy számolom, hogy külön kezelem a mindenképp szükséges dolgoktól(ezeket fogyónak nevezem, mint pl. féktárcsa) a hiba vagy kopás miatt cserélendő dolgokat.
Én már pl. nem veszem a sima kopó alkatrészek közé pl. a gátlókat, lengőkarokat, vagy az elfáradástól elpattanó rugókat.De neked is igazad van, egy gátló sem örök életű, hosszú távon számolva azt is lehet fogyó alkatrésznek venni. Sőt örülhetek, hogy 300e km felett kellett csak cserélni.
Kopás vagy hiba miatt eddig ~290-300e ment nekem a M2 1.5dCi-re.
(ebbe sorolom pl. a gátlókat, lengőkarokat, rugókat)
295e km és 11 év alatt, amit én mentem vele
És persze az idő is használja az alkatrészeket, nem csak a km.
Új hozzászólás Aktív témák
- Motorola E40 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- 98 - Lenovo Yoga Pro 9 (16IRP8) - Intel Core i7-13705H, RTX 4060
- HP 200W (19.5V 10.3A) kis kék, kerek, 4.5x3.0mm töltők + tápkábel, 928429-002
- TP-Link Archer C1200 Router eladó (1200 Mb/s Wi-Fi)
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B760M i5 14600KF 32GB DDR4 512GB SSD RX 6800XT 16GB Rampage SHIVA CM 750W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest