-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Yepp - korlátlan belföldi net kötöttségek nélkül
Yettel Full - kombináld rugalmasan a kedvezményekért
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vangelis
félisten
-
Vangelis
félisten
-
-
club1
veterán
válasz
Gedeon31 #18329 üzenetére
Kártyás (előre fizetett díjú) előfizetés esetén az előfizetői jogviszony határozott időre jön létre. Praktikum, Praktikum Expressz, Praktikum Ász, Praktikum Ász Expressz, Praktikum + Net, Praktikum +Net Expressz, Praktikum +Net Mini Expressz, Internet Praktikum Expressz, Red Bull MOBILE Access, Red Bull MOBILE Access (Expressz), djuice control, djuice go! (expressz), Hipernet Praktikum, Hipernet Praktikum Expressz és djuice reload net előfizetés esetén 90 napos határozott időre jön létre, egyéb kártyás előfizetés esetén – ide nem értve az Új Generációs Kártyás előfizetést, amelyre más rendelkezések vonatkoznak – egy évre jön létre. Amennyiben nem történik egyenlegfeltöltés, a határozott idő lejártával az Előfizetői szerződés megszűnik. Az Előfizető általi egyenlegfeltöltés új határozott idejű szerződés ráutaló magatartással történő megkötésének minősül – ideértve a Számlás Előfizető által az Automatikus, illetve Extra feltöltés szolgáltatás segítségével, a Kártyás Előfizető hozzájárulása alapján tett egyenlegfeltöltést is. A határozott idejű szerződés egyenlegfeltöltéskor megszűnik és ezzel egy időben változatlan hívószámmal új előfizetői jogviszony jön létre az újonnan felhasznált feltöltőkártya, illetőleg feltöltés érvényességi idejére. Rövidebb érvényességű feltöltés új előfizetői szerződést hoz létre, azonban a szerződés eredeti tartamát ez nem befolyásolja. Praktikum Expressz, Praktikum Ász Expressz, Praktikum +Net Expressz, Praktikum +Net Mini Expressz, djuice go! (expressz), Red Bull MOBILE Access (Expressz), Hipernet Praktikum, Hipernet Praktikum Expressz és Internet Praktikum Expressz esetében a 90 napot az ÁSZF 2.1.2. pontjában meghatározott megerősítéstől kell számítani. Praktikum, Praktikum Ász és Praktikum + Net, Red Bull MOBILE Access és djuice reload net előfizetés esetén a 90 napot, illetve egyéb kártyás előfizetés esetén – ide nem értve az Új Generációs kártyás előfizetést, amelyre más rendelkezések vonatkoznak - az 1 évet a szerződéskötés időpontjától kell számítani.
-
asdf_
veterán
válasz
Gedeon31 #18007 üzenetére
Ha kimegy hozzad a szolgaltato embere -egy megrendelest teljesit- es te ott a lakasodon irod ala az elofizetoi szerzodest -ez jogosit fel, hogy egyaltalan megvedd a keszuleket- az vajon tavollevos szerzodeskotes, avagy uzleten kivuli kereskedes (amire teljesen mas jogszabalyok vonatkoznak es a 8 napos elalllas pont nem)?
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz
Gedeon31 #18007 üzenetére
5.§ c) pontja elég egyértelmű, lehet hogy nem ez volt a törvényalkotó szándéka ettől függetlenul jogosan járnak el, a törvény betűje szerint. (gondolok itt pl. kikevert medicinára, ami ugye személyre szól)
Ugyanitt az a) pont is érvényes, bar a szolgaltatas megkezdése nem tudom mikorra vonatkozik. (nem az alairaskor aktivalodik az elofizetesed/kartyad hanem elotte/utana?)
-
pinnacle
nagyúr
válasz
Gedeon31 #17993 üzenetére
Igen sajnos vannak ilyen fura dolgok. UPC digitálisként árulja a scart csatlakozós adást, miközben azon csak analóg jel jön ki. Megbüntették őket, mégsem változott semmi. Azért lehet, hogy érdemes megkérdezni az NFH-t. Úgyis azt mondták, hogy most már a hivatalok vannak az ügyfelekért.
-
Landsmann
addikt
válasz
Gedeon31 #17432 üzenetére
Az átváltás általában problémamentes. Sokkal egyszerűbb így megszüntetni. Átváltani kártyásra, aztán hagyni a fenébe. Igaz, hogy 3000-el fel kell tölteni átváltáskor, de ez nem olyan egetverő összeg, amit ne lehetne eltelefonálni. Mikor elfogyott a pénz, fiókba a kártyával és kész. Nem kell küszködni a telefonos marhasággal.
-
asdf_
veterán
válasz
Gedeon31 #17244 üzenetére
Nem, mert ha azt nezed, ha ugy jon ki mondjuk egy karacsony meg a hetvege elotte/utana, siman lehet 5 nap egymas utan, amibo legyik sem munkanap. Ha harom napot vallalnanak, akkor meg ott allnal december 25-en kukan
Sot, az is siman lehet amugy, hogy ezt, hogy a felmondas hogyan, mikent, mennyi ido alatt zajlik le, nem is sajat kutfobol irtak, hanem a hatosag irja elo, igy nem tudnak mast csinalni, mint amit eloir az elektronikus hirkozlesi torveny.
-
asdf_
veterán
válasz
Gedeon31 #17232 üzenetére
Par sorral van csak feljebb: felhivod az ugyfelszolgalatot, (az ido rovid volta miatt az ajanlott levelezost lehet, hogy most kihagynam) es jelzed, hogy december hetedikei datummal felmondod az elofizetoi szerzodesedet. Majd ami nagyon fontos, hogy pontban december hetediken besetalsz egy ugyfelszolgalatra es atiratod az elofizut prepaidre. Fentit csak akkor celszeru igy, ha nem csak a szerzodeskotes datuma hetedike, hanem a szamlazarasi ciklusod is hetedikere esik. Ha ez nem igy van, akkor a szamlazarasi ciklusod napjara mondod fel a szerzodest, hogy ne bukd a havidijat meg a lebeszelhetoseget. Prepaidre ebben az esetben is -ha jol tudom- csak es kizarolag a megszunes napjan fogsz tudni valtani (videkikent hetvegen szopas).
Az egesz felmondas minden szabalya, kriteriuma amugy megtalalhato az aszf-ben, annyian kerdeztetek mar itt ezzel kapcsolatban, hogy fejbol mondom, hogy a 76. oldalon van
De ide is masolom, oszt' akko' lehet hivatkozni ra:
9.1.4.3. Megszűntetés az Előfizető kérésére
Az Előfizető csak az alábbi módokon mondhatja fel előfizetői jogviszonyát:
Szóban a Szerződés adminisztrációs csoport felhívásával: a megszüntetés
e módjával kizárólag azon egyéni (lakossági) előfizető élhet, aki a Telefonos
Ügyfélszolgálaton (1220), valamint a djuice Információs Vonalon (1440) hétfőtől
péntekig 9-17 óra között elérhető Szerződésadminisztrációs csoportot felhívja.
Amennyiben az egyéni Előfizető így kéri az Előfizetői Szerződés megszüntetését,
akkor a hívás során szükséges megadnia az előfizetéséhez tartozó
ügyfélszolgálati jelszavát, a megszüntetendő előfizetői hívószámot és azt a
napot, amikortól a szolgáltatást nem kívánja igénybe venni (megszüntetés
dátuma).
Személyesen a Szolgáltató bármelyik Értékesítési Pontján írásban, felmondó
nyilatkozat aláírásával.
Írásban, levélben: Amennyiben az Előfizető így kéri az Előfizetői Szerződés
megszüntetését, akkor a megszüntetési kérelmen szerepelnie kell a
megszüntetendő előfizetői hívószámnak, a Telenor azonosítónak, a megszüntetés
dátumának és az Előfizető aláírásának (üzleti, intézményi Előfizető esetében a
képviseletre jogosult aláírásának).
Elektronikus levél útján: Az ilyen módon benyújtott megszüntetési kérelmet
legalább fokozott biztonságú elektronikus aláírással kell ellátni, a levél tartalmára
vonatkozóan pedig az előző pontban foglaltak az irányadóak.
A. Előfizető általi rendes felmondás
Az Előfizető a határozatlan idejű Előfizetői Szerződést bármikor, indoklás nélkül
felmondhatja 8 napos felmondási idővel.
Az Előfizető 8 napos felmondási időnél hosszabb felmondási időben a Szolgáltatóval
egyedileg megállapodhat, mely esetben az Előfizető köteles megjelölni a megszüntetés
dátumát. Az Előfizető által a megszüntetés dátumaként megjelölt nap a felmondás
megérkezésétől vagy közlésétől számított 8. és 30. nap közé eshet.
Az Előfizető részéről történő felmondás esetén az Előfizetői Szerződés megszűnésének
napja – a felek eltérő megállapodása hiányában – az írásbeli felmondás Szolgáltató által
történő átvételétől, a szóbeli felmondás Szolgáltatóval történt közlésétől számított
nyolcadik nap. Az Előfizető felmondás esetén köteles a felmondás napjáig fennálló
esedékes és lejárt tartozását – választása szerint a helyszínen haladéktalanul vagy
utóbb, a már kibocsátott számla alapján – kiegyenlíteni, valamint a SIM-kártyát a
Szolgáltatónak visszaszolgáltatni. -
válasz
Gedeon31 #17232 üzenetére
Ha 8 nappal előtte felmondod, kötbért fizetsz!
Talán tudod, csak az igényt rögzíteni a jövőbeli dátumra. Régebben működött.Vagy:
Amit tehetsz, hogy kicentized a havidíjat, hogy még a nagy részét lebeszélhesd.Inkább +1 havidíj, mint egy vaskos kötbér. Dec. 8-án már nem lesz hűséged, akkor december végén kérd a módosítást. Mondjuk 20-án. Az több, mint 8 nappal előtte lesz a következő hónapnak, és a havidíj 2/3-át is le tudtad/tudod beszélni, veszíteni meg max. 1 hetet fogsz. Persze csak akkor, ha a hűséged lejárata megegyezik a számlazárásod napjával.
-
asdf_
veterán
válasz
Gedeon31 #17209 üzenetére
Es? Felhivod holnap az ugyfelszolgalatot (ugyfeljelszo birtokaban termeszetesen), hogy amennyiben nem allsz husegszerzodes alatt, december 26-i hatallyal felmondod elofizetesi szerzodesedet. Vagy ugyanezt elkuldod ajanlott levelben. Rogzitik a rendszerben, a szamitogepek meg karacsonykor is dolgoznak, hogy kiussek az elofizut.
8 nap a rendes felmondas minimum ideje. -
asdf_
veterán
válasz
Gedeon31 #17196 üzenetére
Lehet hetfon is, de a legtutibb a mult heten lett volna, mert felmondani min 8 napos hataridovel lehet, ergo akar hetfon akar kedden mondod fel, mivel naluk nincs torthavidij, igy mivel kevesebb mint 8 nap van hatra a fordulonapig garantaltan bebuksz egyhavi elofizetesi dijat, mivel most kedden meg elo lesz az elofizetesed. Ha van mire lebeszelni, lehet hogy erdemes lenne megcsusztatni a felmondast es december 26-i datummal felmondani minimalizalva a vesztesegeket (feltetelezve persze, hogy a szamlazarasi idopontod is 26-an van nem csak a szerzodeskotes tortent akkor).
-
zoli62
addikt
válasz
Gedeon31 #12348 üzenetére
Szerintem működnie kell, mert ha én eddig valamit megrendeltem Telenor Online-on, az eddig még mindig működött. Kivétel ezalól a mail, azt kézzel kellett beéllítani. Szerintem a mosatani rendszerfrissítés után az ügyintézőknek sokkal több mindent kell majd manuálisan beállítaniuk És ebben az a szomorú, hogy a telefonos ügyfélszolgálaton nagy a várakozási idő, és sajnos egyre nő. Van egy olyan érzésem, hogy ez már nem sokáig fog így menni a Telenor Magyarországnál, mert az üzleti eredmének meg nem nőnek, inkább csökkennek, az üzleti divizióban is, nem csak a lakosságiban. Levelekre nem válaszolnak, stb. stb.
-
zoli62
addikt
válasz
Gedeon31 #12346 üzenetére
Én úgy vettem észre, akkor se jön minden esetben. Például múltkor ügyfélszolgálaton keresztül mondtam le a Mobil Online Start-ot, de üzenetet nem kaptam. Egyébként az az érdekes, hogy Telenor Online-on a meglevő szolgáltatások között nem látom, ez ugye azt bizonyítja, hogy sikeresen itörölték, de a megrendelhetők között sincs.
-
darvinya
titán
válasz
Gedeon31 #10893 üzenetére
Én még tavaly csináltam egy olyat, hogy call Centerben rendeltem meg Online100-at.
Ott a srác felvílágositot a hónap fordulóról.
Aztán meg még felvilágosítot, hogy nem sokára indul a klikk.
Mondtam jó.
Beállította az Online-t és a hó fordulónál lemondja és aktiválja a klikk-et.
Így 4 hónap ingyen volt. -
darvinya
titán
válasz
Gedeon31 #10875 üzenetére
Nem APN-t kell default-ra állítani, hanem a fiókot.
pl:
Fióknév: Telenor data
APN: net vagy online
stb…Visszalépve a fiók listába le kell csekkelni( rádió button) ez jelenti a default APN
Én csak bele raktam a kártyát és hagytam a varázsló fusson és nem kellett kézzel beállítani és nem kellett SMS-ben sem lekérni.
Csak sokan ezt nem teszik meg és nem értik miért nem jó. -
BéHGT
senior tag
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R7 5700X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 12GB Rampage SHIVA Chieftec 600W
- LG 27GR95UM - 27" MiniLED - UHD 4K - 160Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium PRO - HDR 1000
- Honor 400 lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Fujitsu USB Port Replicator PR09 docking station (1x5K vagy 2x4K felbontás) (DisplayLink)
- Beszámítás! HP Z2 G4 Tower Workstation számítógép garanciával, hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest