Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

• Myers

senior tag

Egy lehetséges megoldás Comodo+Firefox esetén az alábbi hibára:

Win 7-en böngészőből egy ideje nem lehet nyomtatni:

Firefoxon ez a hibaüzenet (ctrl+P megnyomására):
    "Nyomtatási hiba" - "Nyomtatóval kapcsolatos feladatok (például oldalbeállítás vagy dokumentum nyomtatása) végzése előtt telepítenie kell egy nyomtatót. Elvégzi most a nyomtató hozzáadását?"

Majd ha igent nyomok, akkor ezt írja:
    "A Nyomtató hozzáadása program megnyitása sikertelen. A helyi nyomtatásisor-kezelő nem fut. Indítsa újra a nyomtatásisor-kezelőt vagy a számítógépet."

Ami nem igaz, mert fut és automata indítású. Minden másból megy a nyomtatás: word, excel, foxit, paint, jegyzettömb.

Internet explorerből sem megy: Ott ezt írja:

Amit csináltam hogy leszedtem a firefoxot, és újra raktam de nem emiatt. Ja és a gépen van telepítve 2 fizikai nyomtató, működnek is, az egyiket el is távolítottam, majd újra telepítettem.

3 órányi guglizás után csak találtam megoldást, bár IE-ből továbbra sem megy.
    A Comodo tűzfal okozta.

Jobb klikk a Comodo ikonon/Konfiguráció almenü. A Comodo - Internet Security-ről átállítottam Comodo - Firewall Security-re, és egyből jó lett.

Nagyjából ezen leírás utolsó hozzászólása alapján:
    "Solved it!
    While looking for options I looked under Miscellaneous -> Manage My Configurations and when I paid a bit more attention to the settings, I saw that I had it set to COMODO - Proactive Security, which is what I had chosen when installing the firewall. (I installed only the firewall, not the antivirus part of the package, thinking that that looked like the highest setting for security and that must surely be the best setting for the average home user). This time I noticed that one of the settings was simply (or specifically!) COMODO-Firewall Security and when I looked at the help associated with that, I saw that that was the appropriate setting for just the firewall, selected that, and that solved the problem.
    When I went to the other PC on the network and changed that setting, it allowed me to print. I had to run the install new printer wizard, and it obviously tries to look on the network and you are prompted that System is trying to access the internet (i.e., in this case, access the home network). Click Allow, and everything works!
    .... so, I hope this helps, just in case someone else finds themselves in the same predicament as myself. "

http://www.muszaj.hu/

Új hozzászólás Aktív témák