- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- One mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Topiccsendőr #20141 üzenetére
Mé dupláz?
-
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #20138 üzenetére
ejj, látod mondtam én, hogy már nem véletlenül gondolkodom 50ezerben meg 100ezerben, meglepetés nem ér legalább..
ha elkopott akkor megkapja a szép új gyárit, mese nincsen.ha nem szűnne meg az a fajta ronda hang, akkor még mindig megpróbálhatjuk meghajlítani picit a csonkot, hogy ne úgy vibráljon.
-
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #20048 üzenetére
zsír
kollégám pont azt mondja, hogy sokan nem is lesznek kint.
sok cég meg nem érdekel, ha eleve nem hozza azt a minőséget, inkább olvasok, netezek és tudatosan elmegyek abba a boltba és kész.
amúgy meg valszeg nem kapnék szabadnapot -
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #20035 üzenetére
szerinted érdemes kimenni?
marhára nincsen időm rá, de talán holnapra kitudok egy napot könyörögni szabira.
már ha egyáltalán megéri kimenni, mert kellene egy testpáncél mindenképpen. de ha úgyse kapom meg jelentősen olcsóbban, inkább nem kapkodok és kivárok és nézem, hogy melyiket érdemes valóban megvenni.
pénteken megnézzük a robeszt?vagy csütörtök is jó mert haza kell mennem mindenképp. vagy szombat is, csak nem akarom hogy miattam benzinezz, valahol felkaplak meg viszlek
-
NINJA_V
tag
válasz
Topiccsendőr #20035 üzenetére
Tehát akkor elkészült a 2009es fényezés
Motorja változatlan?
Majd megnézem kint milyen lett. -
emvy
félisten
válasz
Topiccsendőr #20004 üzenetére
Koszi, az jol hangzik.
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #20002 üzenetére
én majd egy K5/K6 streetfighteresített gixerezer... talán
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #19995 üzenetére
gondolom a Mille...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Topiccsendőr #19987 üzenetére
Jahigen ,RR Arata rendszernél még be is lukadt neki, arra emlékszem, mert állítás nélkül lementünk Euroringre.
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #19988 üzenetére
jah én is így vagyok bandival,
meg nincs is gyakorlatilag mire,
kess sincs, szal marad... -
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #19987 üzenetére
nem is igy értettem.de nekem a végdob cserénél a szinkron is elmászott a karbison.nem sokat,észre sem vettem,de elmászott,műszer aszonta.persze,lehet 2 hónap állástól törpént.
Honda inkább több nyálat ad,mint kevesebbet gyárilag,szal nem hiszem h fúvókázni kéne.
sztem konstrukciótól függ nem ECU okosságtól.pláne,hogy ha okos lenne,akkor nem ment volna minuszba. -
TayRol
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #19987 üzenetére
Na ezaz vazz, nincs most penzmagom powercommanderre, de erdekel minden lehetoseg, ami finomit a biciklin.
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #19967 üzenetére
ócska a moped, cseréjjed le
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #19902 üzenetére
vállficamot ne emlegesd
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #19974 üzenetére
"de akinek inge, az öltözködjön már fel!"
Hofi -
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #19967 üzenetére
hmm,ezek szerint 4Tnél i létezik a visszafolytás a kipuff oldalról?és annyira kihegyezték volna,hogy egy végdobon múlik?asszem nem kérek az elmúlt évek "fejlesztéseiből"...
amugy hogy kell elképzelni a tanuló ECU-t?
-
NINJA_V
tag
válasz
Topiccsendőr #19963 üzenetére
Másik ilyen fogalom a motorok körében a postás SR (yamaha sr 125)
Egyik futár ismerősöm egy postás sr-t vett meg futárkodni, azt mondja amikor megvette akkor is trillió km volt benne , és nála is átfordult már párszor az óra! (olajat sosem kell cserélni csak utánaönteni, vez lánc feszítő megspanolva és egyéb nyalánkságok
)
Naigen meg a TUX
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #19955 üzenetére
ne idegelj.és most akkor susugosó R6od lesz?
életveszélyes.
te számitógéped tanulékony?lehet,csak egy darabig szünt meg a torpanás,és ujra visszatanulja a torpanást.nekem is mikor léxűrőt cseréltem,abbahygata a kormolást. ja,vagy 100km erejéig.majd ugyan kisebbeket,de továbbra is túl dús maradt.nekem meg az F2es volt borzalmasan érzékeny a dobra.karbis,természetesen.gyárival is visszadurrogott,gány yoshira cserélve meg ropogott mint a WRCtarkitva akkor robbanásokk,hogy megijedtem néha.
F4 meg semmi.azaz sokkal kisebbeket ránt,mint a karbis tette.
-
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #19963 üzenetére
a csuklófájáson kívül valóban jól bírta a strapát, időbe tellett mire megszoktam hogy kell csúsztatni. meg ami zavart, hogy itt ha visszaterektem zárásig a gázt, akkor is ment.
szóval picit zavar, hogy fontos dolgokat nem érzek még, mert ezt nem szabadna megcsinálnom. bár gyanítom, hogy finomabb szerkezeten ezt is sokkal jobban érezném.amitől tartok leginkább az az, hogy a fézer egy magas építésű motor, klasszikus iskola, és spiccelős motor, ha ráülök. tudom, azt mondja mindenki, ha jól motorozok akkor nem számít a magassága. én azért ezzel óvatosan bánnék így elsőre.
-
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #19959 üzenetére
valami kis 125ös suzuki.
klasszikus, küllős, dupla hátsó lengéscsillapítós, dupla régi style ülések, egy kör alakú műszer, ejj, bebódútam a végére a dús keveréktől... -
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #19955 üzenetére
na ez a dob kérdés érdekel..
nekem ugye még karbis a fézer.
teljesen gyári állapotú a motor, de gondolkodom egy kicsit hangosabb dobon.
nem akarok racccsingos izét, csak egy kicsit feltűnőbbet, szép mélyet.
javaslat?kitalálhatnánk esetleg valamit.
megnéznéd a garázsban, hogy mi a nyavaja baja van, aztán úgyis elkő vinni a jamakához kalapálni.. ahogy látom, egy hónapon belül nem lesz jogsi ebből. jövő vasárnap a második kör rutin. -
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #19940 üzenetére
jelenleg szó szerint csak tolni tudom
-
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #19923 üzenetére
gondolom, ők azok
annyira még messze sincsen tőlem, 18kerből.
felhívom őket hétfőn aztán érdeklődöm. -
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #19909 üzenetére
kéne..
csak mikor?
ez az első nyugis hétvégém ebben az évben.
de felkéne keresnem pár szakit, akik vágják ezeket a régebbi fézereket és pöpecül megtudják nekem csinálni, ésszerű áron. -
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #19902 üzenetére
nincsen?!
apámat mikor a kurva nagy kamion tolta maga előtt...
a rendőr annyit mondott a kamionosnak, hogy ha nem ismeri el a hibáját, akkor a legkisebb gondja lesz az, hogy a biztosítójának fizetnie kell..
miért lenne ez más motoros baleseteknél? -
DroneZ^
őstag
válasz
Topiccsendőr #19902 üzenetére
Szemtanúk is igazolták a duplaszaltót, mert rákérdeztem hogy mit láttak
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #19856 üzenetére
nájsz, tarkónlövést az ilyennek
csak tudnám ezek után minek olvasod? talán már értem tegnap miért hívtál fel -
Gaboman
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #19856 üzenetére
Hát igen,tudom én is sajna mi megy ott,van sok lenéző másból gúnyt űző faszkalap.
Nem is szeretek ott olvasgatni,valaki mindig okos ott nagyon.
Videókon kívül semmi mást nem nézegetek már ott. -
válasz
Topiccsendőr #19837 üzenetére
Jó lenne mi?
Vedd elő a Desmot, én viszem az NR-t ok? Hétvégén guljunk egyet. -
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #19837 üzenetére
es szep is
-
Beowulf_78
addikt
válasz
Topiccsendőr #19835 üzenetére
4 hengeres...de V.
Pedig a főtengely hiba TL-nél majdnem minden esetben előjött 20e km környékén. Úgy tudom nem bírta a csapágyazás..és főtengelycsapágyas lett. Biztos van olyan is akinek nem, de sokan beszopták.Sőt! Olyan hiba is volt, hogy deformálódott a váz, a rossz konstrukció miatt. Túl erős volt a váznak a blokk.
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #19808 üzenetére
én 1x 3-ból véletlenül 1-be rúgtam vissza kanyarba befelé a lepencei úton,
na majnem megelőzött a segge, a barna macival a gatyámban egyetemben... -
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #19763 üzenetére
ez lemaradt... kösz
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #19697 üzenetére
olyat én akarok jóva?
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #19697 üzenetére
igen,igy logikus.
de régebben voltak urban legendek,hogy külföldön meglesi a jard a sisakot,és ha 2 évnél öregebb műgyanta,akkor leveteti.hát igen.teljesen valósághűCBF250et ajánani?nekem nagyon bántja a szememet a hurkapálca villája.
GS500meg felnőttmotor.irjátok a vizsgázást.én most csináltam meg nemrég a tartószerkezeti tervezői vizsgát.hát,pont annyi értelme volt,mint a kresznek.használhatsz laptopot,felügyelő nem volt a teremben sem.
ja még egy kérdés:hány mm profilmélység kell motorra?valamint az olyan gumikon,mint a 208RR,ahol a mintázat 0mélységgel indul,és egyre mélyebb,annál hogy mondják meg a kopottságot?és rittig középen van 0 mélység.
-
Beowulf_78
addikt
válasz
Topiccsendőr #19703 üzenetére
Nekem meg Troy Bayliss replica.
Majdnem Biaggi-t vettem én is.
-
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #19699 üzenetére
de ez agyrém
meg hol a benzincsap, kérdi.
hát honnan tudjam hol a retekben van a yamahán benzincsap?
valahol tuti van borulás esetén, vagy ha a tankot leveszed, akkor alatta. -
Preda
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #19699 üzenetére
Csak végén valami nagyokos ki ne találja, hogy ezek elavultak és bevezeti, hogy pár évente le kell vizsgázni az újonnan bevezetett elm+gyak -ból. Persze zsíros dohányért.
-
Beowulf_78
addikt
válasz
Topiccsendőr #19697 üzenetére
Nekem is Suomy az egyik sisakom, egy Spec1R. Sajnos le van lakva már az enyém is így 5 évesen. Ár/érték arányban az egyik legjobb sisak a piacon a Suomy.
Van egy Vemar VSR-em is, de ezt tartalékolom a szezonra.
Nem akarok idén sisakot venni, nem hinném hogy lenne rá keret. De a következő sisakom Arai RX-7, vagy egy Shoei X-spirit lesz. Arai volt a fejemen...mit mondjak. Alíg akartam levenni annyira kényelmes volt, még a Shoei-hoz képest is.
-
Preda
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #19679 üzenetére
Lehet szarul fogalmaztam amit mondani akartam. Tehát igen akkor lassul le a fejed amikor az energia elnyelő réteg összenyomódik, de ha nagy sebességnél fejjel elkapsz valamit pl autó vagy fa stb akkor hiába véd meg a bukó nem bizti, hogy a fejed egyben lesz, ha leveszik a satyit. Szerintem kb ugyanarra gondolunk csak nem értelmesen írtam le
. Tehát a súrlódást én úgy értettem mint pl pályán amikor kicsúszol vagy átdob a gép és akkor vered oda párszor . Mind1 lehet most se bírtam normálisan leírni mit akarok.
-
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #19664 üzenetére
cbfhacca bekotesirajzotideeeeee
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Topiccsendőr #19593 üzenetére
Nem mintha az immo belekavarna, csak szemléltetném, milyen barbárok.
Vagy nekik van igazuk, miszerint az elpöfögtetett benzin mennyisége számít, nem pedig a károsanyag kibocsátás. -
NINJA_V
tag
válasz
Topiccsendőr #19563 üzenetére
Az area-ról ezek hiányoznak: taposó, bal oldalidom, hátsó szárny,légszürőház, önindító...végül is nem vész.. jah meg kulcs...jöv héten valszeg elmegyek megnézni..
-
Beowulf_78
addikt
válasz
Topiccsendőr #19560 üzenetére
Hehehe. Hát akkor mindegy. Jövő héten megveszem, beállítjuk, aztán jövök az infóval hogy "level 2" topikot csináljak a jelenlegiből.
-
NINJA_V
tag
válasz
Topiccsendőr #19530 üzenetére
Még képet sem láttam róla...csak azt tom hogy hiányos, de előre is kösz....minden esetre megtanultam hogy törött motorhoz mindig vigyek centit, mérek egy tengelytávot aztán jónapot...én csak blokkilag vágom
-
NINJA_V
tag
válasz
Topiccsendőr #19528 üzenetére
Areá-hoz kellett valami?? hát nem tom mit csinálhatnál ilyenkor!keep you fingers crossed
...egyik haverral megyünk nézni egy szakadt area-t, hiányos, gondolom törték...remélem az eleje nem ment el
-
NINJA_V
tag
válasz
Topiccsendőr #19490 üzenetére
Mondjuk úgy hogy az R6 nem a szerelők kedvence
-
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #19490 üzenetére
nalam is vagy hat csavar, harom kulonbozo hosszal
es akkor meg az idom is takarja tan az egyiket.
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #19482 üzenetére
lehet nem voltam itt, én aszem motorodokin olvastam vagy valami ilyen helyen.
mivel ugye melegen jobb befújni a láncokat, így tavaly mikor lemostam szezon előtt brigécivel 3x, végre látszódott a fém. Kimentem a benzin kútra 40-nel, teletankoltam, vissza szintén 40-nel jöttem, kb. 3 km oda-vissza. Olyan meleg volt a lánc, hogy sütött!
durva.
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #19481 üzenetére
Köszönöm szépen!
-
válasz
Topiccsendőr #19457 üzenetére
Mert én mit írtam?
Szerintem másra gondolsz. 400as ciberén az alapjáratállító a váz bal oldalára van felvogva egy darab műanyag tekergető képében a tank alá. A keverékállító meg a karbik hátulján van egy-egy rugós csavar képében -
Detox!
senior tag
válasz
Topiccsendőr #19425 üzenetére
Tudtam amig nem jöttetek a karbiszinkronnal.
Tehát mit lehet vele kezdeni? Van valami keverékállító? Tüzi uram tudom hogy így 3,5l/100 7ezer alatt tartva, de ha egy 30lovas bringát akar az ember azt kell venni!
Ducati StreetFihter S adatlap motomixben vagy sbk-ban volt róla egy cikk meg a 1198-ról, lehet azért hoztam össze őket. mind1 kabbe
laycsi: 155le / 118 Nm -sajnos nem írják, de szerintem olyan 180kg lehet. Mit mondjak, én is!
Brembo fékek, Öhlins villák és rugóstag, azt hsizem magam alá piszkittanék a gyönyörtől. Már írom is: "20éves Hondámat Desmosedicire cserélném, idom nélküli is lehet, de akkor a tunningpuffot én se adom!"
jujj lőjetek le
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #19430 üzenetére
De be ám!
Nem ám nekem a félve őrzött motorkámat lemarja a só!Tayrol:Vettem egy LOC nevű tisztítószert ami az egész motorról beleértve a felniket is szépen leszedi a mocskot,meg kapott féktisztító spayt és az összes többit mozgó alkatrészt befújtam tisztító,kenő spayel.
-
NINJA_V
tag
válasz
Topiccsendőr #19438 üzenetére
Nekünk is van vagy legalább is faternak meg van még valahol, télleg jó cucc, de volt olyan ahol az is elvérzett...persze most is lehet kapni. Itthoni nevén ütvecsavarozó. Szerencsére azért már majdnem mindenhol elhagyták a kereszthornyú csavarokat. De én azt mondom hogy legnagyobb Isten áldása a légkulcs
, jajj ha az nem lenne...
-
NINJA_V
tag
válasz
Topiccsendőr #19430 üzenetére
Az angol import motorok mind ilyenek...sajna ott elég sz@r a levegő, minden csavar külön küzdelem, az idomcsavartól a kipufogócsavarig
....
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #19428 üzenetére
Gyerekek reggel 6.30-tól mostam a motor 8.45-ig,olyan lett hogy most ki sem merem vinni az utcára,ebédelni lehetne rajta!
-
válasz
Topiccsendőr #19425 üzenetére
Igaz. Nekem csökkent a jelenség mértéke szinkron után, azért mondtam néki, hogy menjen szinkronra. Amúgy sem ártana a gépnek tavasszal egy karbipucolás.
Ja igen, ezt nem mondtam. Mindenhova saválló inbuszcsavarokat raktam, szóval jóval egyszerűbb lesz szétszedni
-
Detox!
senior tag
válasz
Topiccsendőr #19399 üzenetére
Ja csak a blokk meg a váz fele majnem azonos, de ok.
Igazad lehet, én a kuton akartam kezdeni, de haver eröszakoskodott hogy jojaz nemkö. Biztos az lesz, a csuklás meg akkor asszinkron miatt, mer az enyém nem csinálta fingásig hajtva se.
crew: 400ccm azért nem a világ. Egy kicsit riszálja a seggét, de ha beleülsz még azt se. Persze esöbe meg murván ezt se provokáld.
tüzi: Nem azt mondtam szart adtál el, V-idom is ideért másnapra. Feltettük, idomok is fennt vannak, csinálunk egy karbiszinkront aztán már tényleg csak az utra kell figyelni.
-
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #19403 üzenetére
enyem nem csuklik (az folyik
) a fene sem mer csutkagazt huzni neki kanyarbol kifele
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #19403 üzenetére
jahogy nem a kormány, hanem ahogy az ember, csuklik
adni kell neki inni
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #19349 üzenetére
Eltörné a p*csába a lábam
-
zsoltee10
addikt
válasz
Topiccsendőr #19349 üzenetére
még a 250-es ETZ is tud meglepetést okozni, aki nem számít rá, és k.rvára tud fájni az ember bokája.
-
SirRasor
addikt
válasz
Topiccsendőr #19333 üzenetére
Hmm nem emléxem erre a felsorolásra, de thx, rákeresek az ismeretlen példányokra. Na de a CB meg YBR hogyhogy nincsenek a listában? Enfield 1 darab sincs használtan, újonnan meg túl sok. Max 450-em van most motorra. Ebből még épphogy, de egy YBR is kijönne, de most meglesem a többi moccot...pláne a CBR-t, mert régen akartam olyat nagyon, de akkor 800k alatt nem volt még használt se.
-
szilchi
őstag
válasz
Topiccsendőr #19289 üzenetére
Tudtommal 9.Egy volt nálam,3 egy debreceni srácnál aki ellátott alkatrészekkel.Még ő mondta,hogy haverja rendőr és ő mondta 9 ns400 volt akkoriban mo.-hon forgalomban.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #19244 üzenetére
nyilván.de a hronda alkatrészárai annyira az égben vannak,hogy alkatrésznek is simán biznisz... hogy rohadjon le a keze.
-
válasz
Topiccsendőr #19234 üzenetére
gyomorfekélyt
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #19168 üzenetére
de közöttünk te vagy a "rajzmester"
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #19153 üzenetére
majszolj
nekem igazából 2 takaró lemez elejét szeretném lekarbonizálni, ami gyárilag krómhatású műnyajag... szal sztem nem is lenne halálos összeg megcsináltatni igazi karbonból, csak utána kéne járni...szal ezért gondoltam én is hogy fajább lenne valami matricaféleség
-
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #19168 üzenetére
máris bejövős
-
Boci_83
őstag
válasz
Topiccsendőr #19168 üzenetére
Húú ez tényleg szép ez a motor!
&rew: Hogy állsz az FZR-el?
-
TayRol
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #19168 üzenetére
Nagyon szep a paripad!
(meg a mosolya is)
-
TayRol
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #19157 üzenetére
Van itthon par lepedo, regi is meg uj is, adok en neked a foliaert cserebe, azon ne muljon!
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #19155 üzenetére
A lengővillát?
Mert ez olyan anyag mint a teflon? Legalábbis a teflon-t ilyen célra is szokták használni, igaz az lehet drágább, de nem tudom. Tuti nem olcsó az se -
TayRol
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #19144 üzenetére
Bevallom, a legigenytelenebb honalpokat kerestem neked. Sikerult.
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #19136 üzenetére
rá kéne nézni ebay-en...
bár mostanság nem annyira megtérülő onnan rendelni -
TayRol
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #19118 üzenetére
Persu, akkor nekunk NEM ilyen kell, ugye?
-
TayRol
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #19118 üzenetére
Jah, olyasmi vastagsagu kellene, mint a tankpadok. Bar most ebbe igy belegondolva szerintem amit en venni akartam, az vekonyabb volt. Szoval akkor amit keresnunk kell, az vastag karbonmatrica.
Jaj, Suzuki Hollosnal lattam ilyent, a ket csizmavedore 8000 forint volt. -
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #19118 üzenetére
jaja én is olyasmire gondoltam,
mint pl a PROGRIP tankpadom... -
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #19080 üzenetére
rohaggyak meg nem emléxem ki mondta már hogy rendel valami nagy ívet belőle...
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #19096 üzenetére
nincs scannered?
meg muszasi könyved kölcsöbe?nem-e lehetne-e elkérnem?
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #19096 üzenetére
miért dupláz????
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #19078 üzenetére
inkább a karbonmatrica kéne
má nem is emléxem ki mondta hogy szerez be egy nagyobb adagot belőle... -
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #19037 üzenetére
asszonta élete egyik lexarabb vasa volt,
nemtom a haverod mit ajnároz rajta -
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #19061 üzenetére
van, én ezt egy pillanatig sem vitatom.
csak éppen ők adják a piac 1%-át. na jó meg még 2%-ot a majmok akik azt hiszik, hogy tudnak. és nem ők a nagy biznisz.
nézd meg a honda autógyártását. tökéletesen tükrözi ezt. lovaskocsi rúd futóműves civic a legendás kettős keresztlengőkaros cucc helyett. viszont van cserébe baszott nagy csomagtér. hát ez vangáz
szóval ha egyszer kinövöm a kis fézert és átülnék egy kis rr-re, én nagyon fogok örülni az abs-nek rajta. de először ez a 125-ös pöcsköszörű lapra borítgatás érdekelne -
válasz
Topiccsendőr #19055 üzenetére
Teljesen igazad van tesó, én nem vitatom. De azt azért tisztában vagyunk, hogy ezeknek a nagy része marketing. Utcán sose fogsz kihasználni 180 lovat. Azt meg tudjuk, hogy Misimókus leteszi korlátlan jogsit, felüle egy ilyenre, húz egy kövéret neki mert Rossi szeretne lenni, aztán szerencsés esetben csak hanyattbassza a motor, szerencsétlenebb esetben meg a zsákos ember viszi el. Sportmotorok nagy része csak a TVből, esetleg a falinaptárról lát pályát, ezért nincs (szerintem) semmi értelme ezeknek a lóerős szaroknak, és én ezért becsülöm a Hondát. Szvsz többre megyek egy abs-el vészhelyzetben, mint egy Gp blokkal, igaz a Ducis kipörgésgátló is remek ötlet. Elektrohidraulikus kormánytelóról ne szóljunk...
Az a bajom, hogy a teljesítménynövelős dolgokat sokkal előbb veszik át a versenyvilágból, mint a biztonsági fejlesztéseket. Kawa bólintásgátlója is eltűnt habokba, mert így két kilóval könnyebb lett a motor. Speciel nekem első borulásomat kivédte volna.
Na, menek dolgozni.
Szép napot -
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #19057 üzenetére
hát ezért hájpolják. mert a zemberek 99%-a utcán nyomja.
és valszeg annyira jó lesz mint az elektronikus kormánycsillapítójuk amivel szintén akkorát "tévedtek", hogy azóta másolják mindannyian.
big bang.. pfff, könyörgöm, még a 125-ös pöcsköszörűvel is körbemotorozzák a profik a legtöbb nagymotort, akkor minek bigbang? az abs-nek valós értéke van.
szerintem. -
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #19055 üzenetére
neked ezekből a technikai cumókból melyik kéne a legjobban?
-
válasz
Topiccsendőr #19051 üzenetére
Sportmotoron azért egy komolyabb cikk van erről az egész Bigbang rendszerről. Valahol pedig van igazság a cikkben.
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #18984 üzenetére
simán
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #19022 üzenetére
ott is megvan a mocskos része a társadalomnak.
Havert képesek lettek volna átvágni egy komplett BMW k1200s-sel, csak rájött időben, hogy átverés...Szakadjon rájuk az ég 365 napon keresztül és menjen át rajtuk egy emeletes busz, majd pedig találja telibe vele azt a b*zi piros telefonfülkét a fejével -
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #18962 üzenetére
majszolj
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #18962 üzenetére
hmm, szóljatok nekem is. Hátha belefér az időmbe.
-
válasz
Topiccsendőr #18954 üzenetére
Nem találtam képet, na mindegy, pedig megmutattam volna
Ja igen, elvileg lehet Mugen kitet venni 600-1000RR-hez, lehet venni egész motort is, persze azt is csak Japánban [link]
58 nap van már csak az első GPig
-
válasz
Topiccsendőr #18952 üzenetére
Lehet, hogy misztifikálom, lehet, hogy nem, ki tudja? Kompresszió az megint olyan dolog, ha télen, 2 hónapnyi állás után 3-4 másodperc indítózás után beindul, akkor nem hiszem, hogy elégtelen lenne.
Belpiacos témához még annyit, hogy nem tudom láttad-e az ottani 2nd gen 1kRR-eket? (többi gyártót nem néztem sry.) Fejlettebb első villa ami már abból is látszik, hogy nitrites bevonatot kapott, meg alapból valami jobb féket kapsz hozzá, mint amit itt EUban megvehetsz. Nem, nem látomásom volt, honda.jp-n voltak/vannak képek.
Bentre jobb cuccokat készítenek, nekem ez a meggyőződésem. Aztán lehet, hogy tévedek, de az biztos, hogy én a 400asra csak egy fesszabit vettem harmincpárezer km alatt, meg egy izzót cseréltem. Jó, meg nem ment a hűtőventi, valszeg a kábel megtört. Ez vitathatatlan, a hangját meg hallottad Te is. Nincs annak semmi baja, és 94-es a blokk.
De ha benézel autók világába, ott is hasonló a helyzet, elég csak a Legnumot felhozni, amit csak ott árultak, de Integra majd kijavít ha tévedek, és még a Nissan "J-spec"ekről nem beszéltünk -
válasz
Topiccsendőr #18947 üzenetére
Hát nem tudom valósan mennyi lehet benne. Őszintén szólva fingom sincs. Mondjuk ezt tudattam a leendő tulajjal is, de elképzelhető, hogy van benne 100k, de akár több is, nem tudom. Mindenesetre amikor volt szelepállításon '07ben, a szerelő állította, hogy hibátlan bele van. Régen is mondtam, hogy belpiacra jobban összerakják a gépeket, tengerentúlra meg jó a szarabb is. Gondoskodással, meg egy kis odafigyeléssel, rengeteg benzint lenyelhet még az a blokk... Bár az ír postás vfr-jétől még messze van
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #18927 üzenetére
szólj mielőtt mész, hátha tudok egy kis kedvezményt...
-
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #18927 üzenetére
nekem a 125ös kis pötsch is elég, hidd el, csak nem tudom mi van..
először legyen meg a jogsi, aztán jöhet az utánajárás az ilyen kis pöcsköszörűs vasas tanfolyamoknak is -
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #18922 üzenetére
há aszalósékná
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #18913 üzenetére
úccse lenne nagyon mire lecserélni a vasat...
max ha már nem fussa naftára kivonatom a forgalomból,
aztán ha újra kisüt a nap a fejünk felett előszedem -
NINJA_V
tag
válasz
Topiccsendőr #18919 üzenetére
Vazz, hát respect, nagyon kemény,nehéz lehetett megcsinálni. Biztos azért ment vele ilyen jól
Aktív témák
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Battlefield 1
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Milyen légkondit a lakásba?
- EAFC 25
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Vicces képek
- További aktív témák...
- Apple iPhone 14 Pro Max (USA Model) / 256GB / Gyári függeteln / (CSAK E-SIM) / 12 Hó garancia
- Bomba ár! HP Elitebook Folio 9470m - i5-3GEN I 8GB I 480GB SSD I 14" I DP I Cam I W10 I Garancia!
- Azonnali készpénzes Apple Macbook Air felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A16, Samsung Galaxy A26, Samsung Galaxy A36, Samsung Galaxy A56
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro Max 256GB White Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3006, 90% Akksi
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest