- CES 2025: Megjött az Amazfit Active 2
- Apple iPhone Air - almacsutka
- Megérkeztek a Xiaomi 15T sorozatának telefonjai Magyarországra
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Foreo FAQ 202 – LED it be!
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
-
Mobilarena
A TOPIK CSAK A HARDVERAPRÓ.HU-S KÁROSULTAK RÉSZÉRE VAN!
Ha csalás történt, akkor elsőként a Hardverapro.hu-s hirdetésben megtalálható "Jelentem" gombot használd, ez itt nem "ügyfélszolgálat", csak egy topik!
Új hozzászólás Aktív témák
-
BiP
nagyúr
válasz
janeszgol #3667 üzenetére
közbejött valami, mégsem fér bele.
Nem kell kitárulkozni az eladó felé, magánéleti, pénzügyi dolgokat kiteregetni, csak ha mégsem vesszük meg, vagy már nem érdekel, akkor illik jelezni az eladó felé, hogy köszi, de mégsem, tárgytalan.
Kultúrált ember lezárja a beszélgetést, nem ghostol. -
válasz
janeszgol #3395 üzenetére
Mire érted, hogy szégyen?
Pont ez az egyébként, hogy én is teljesen azt gondolnám, hogy korrekt, mert amikor utalni szándékozok xxxxx Ft-okat, akkor alap, hogy átfutom legalább az első oldalt az értékelési oldalán, hogy miket írtak róla mások és ő másokról.
Ez alapján meg se gondoltam volna, hogy ilyen hanyag üzletmenet tudhat kialakulni.
Simán eltelik úgy egy hét, hogy nem tudok semmiről sem, privátokra csak akkor válaszol utóbbiakban, amikor a hirdetés jelentéshez írok valamit, de olyankor érdekes egyből ír valamit perceken belül.
Egy hét után kellett megtudnom, hogy ki kellett utaznia állítása szerint külföldre és biztos én működök rosszul, de én foglalkozok annyira a vevővel, hogy ha nem tudom a megbeszélt napon feladni a csomagot, akkor elnézés kérések mellett tájékoztatom a helyzetről és írom a legközelebbi kilátást.
Mindezt magamtól teszem természetesen és nem úgy, hogy játszok a vevő türelmével, hogy ő kezdjen egyszercsak érdeklődni.Elhiszem, hogy személyesen korrektnek tartod, én sajnos nagyon kiesek földrajzilag attól, hogy személyesen tudjak üzletelgetni, szóval nekem marad esetek nagy részében a lutrizás.
-
PandaMonium
őstag
válasz
janeszgol #3368 üzenetére
Az egész jogi rendszer úgy ahogy van az online adásvétel körül működésképtelen. Gyakorlatilag bármilyen lehúzást, bármekkora összeggel meg lehet csinálni és a rendőrség részéről semmi következménye nincs, mert egyértelmű eseteket se hajlandóak kinyomozni. De ha még sikerül is nekik és bizonyíthatóan bűnös az elkövető, akkor se kapod vissza a pénzed. Egy normális világban az államnak vagy a bankoknak kéne fedezni ezeket az anyagi károkat, és majd ők szépen behajtják az elkövetőn a tartozást, nem a sértettnek kellene eredménytelenül évekig pereskednie.
-
Adam9503
csendes tag
válasz
janeszgol #3123 üzenetére
Értem, szíved joga eldönteni hogy kitől vásárolsz.
De mint kiderült, probléma van egy termékkel, amit én megvásároltam, teljesen világos, hogy hazudott a hirdetésben az akku állapotáról, és ezzel "megspórolt" magának újabb pár ezer forintot, utána felszívódik mintha ott sem lett volna.
Jogilag is biztosította magát ezzel, mert utólag bármit mondhat, jaj eltévesztettem bocs.
Csak sok kicsi sokra megy, ezzel ő sokat szakít az eladások után.
Undorító és visszataszító viselkedés, és ahogy te is írtad hogy nem új akkut kaptál pedig azt ígérte, ezt nevezhetnénk sorozatos csalásnak! -
lafaty80
addikt
válasz
janeszgol #2809 üzenetére
Szerintem ez bank függő lehet. K&H esetében minden ilyen esetben panaszt kell benyújtani, de pl. bármit is választ ki az ügyfél ott lesz a kérdés: "mi a javaslatod a megoldásra?", ami azért fura tud lenni "hibás vagy elmaradt telejesítés esetén"
RoyalPredato ha mindenhol így lenne, és erre nagy betűkkel nem hívják fel az ügyfelek figyelmét, akkor az gáz (ha minden f*s egyéb csalásról megy folyamatosan a kör email), márpedig nagyközönség előtt szerintem nem köztudott ez... (sajnos). A "kis indok" k&h esetében azért elég pontos adatok megadását igényli, az hogy "nem küldte el" szerintem nem elég indok. Mert mondjuk ha egyszer kapnék egy ilyen értesítést, úgy hogy semmit sem adtam el... csak mert valaki meg akar szívatni, fájna... meg hát bank sem hatóság, hogy nyomozgasson hogy kinek van igaza ilyenkor.
Új hozzászólás Aktív témák
- Thinkpad P16 Gen2 16" FHD+ IPS i7-13850HX RTX 1000 Ada 32GB 1TB NVMe gar
- P14s Gen5 14" FHD+ IPS Ryzen 7 PRO 8840HS Radeon 780M 16GB 512GB magyar vbill ujjlolv IR kam ga
- új iPhone Air 256GB space black asztrofekete független Apple 1 év garancia
- Apple Watch Series 9 45mm GPS
- újszerű iPhone 16 Pro 128GB black titanium fekete titán független Apple 2 év garancia
- Xiaomi Mi 11T Pro 5G // 256GB // Számla + Garancia //
- REFURBISHED - DELL Performance Dock WD19DCS (210-AZBN)
- Lenovo ThinkPad T15 Gen1 Intel Core i5-10210U
- GYÖNYÖRŰ iPhone 14 Pro 256GB Deep Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3351
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3287
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest