- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
- Yettel topik
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
blu79
addikt
Sziasztok. Most vettem eszre hogy az SR 50 Factorymbol folyik az üzemanyag . Ma mentem mar vele de akkor semmi gond nem volt. Most elővettem és indítás után észrevettem hogy a karbibol folyik az üzemanyag... mi lehet a gond? Tömítés?
Valahol innen folyik... ott latszik is h nedves...
[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ = G-sync 165Hz ips 1440p « Ahogy a programozók készítik programjaikat, az első jöttment harkály lerombolhatná az egész emberi civilizációt »
-
Topikgazda
válasz papuska86 #69748 üzenetére
Ha hengerfejes akkor nem feltétlen pont az a baja, hogy a tömítés volt rossz. Könnyen lehet, hogy magával a hengerfejjel vannak már problémák.
A másik lehetséges ok ami még lehet az a vízpumpa.(#69752) blu79 Féktisztítóval mosd le az egészet mert tiszta retek. Utána sasold meg megint, hogy pontosan honnan jön, tiszta karbinál könnyebb lesz.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
BlackPriest
őstag
rendeltem új karbit, mert a régit nem éri meg felújítani..16-os van fent, rendeltem 17.5-est, kaptam 19-est. kérdés, hogy 50-es motorhoz be lehet fúvókázni még egy ekkora karbit, vagy adjam el és vegyek rávalót?
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
akos727
senior tag
válasz BlackPriest #69754 üzenetére
Meg lehet csinálni.
De akkor már nyissál a hengeren, ha rajta van egy 19-es és nem kell lefúvókázni -
blu79
addikt
válasz sityupityu #69753 üzenetére
Rendben letisztítom , lehet hogy az automata szivató O gyűrű ment tönkre ?
¯\_(ツ)_/¯ = G-sync 165Hz ips 1440p « Ahogy a programozók készítik programjaikat, az első jöttment harkály lerombolhatná az egész emberi civilizációt »
-
Topikgazda
válasz BlackPriest #69754 üzenetére
Hát... lehet játszani a fúvókával, de az azért már elég nagy méret egy sima 50-es vashengerhez.
Sok 50-es robogó 12-es karbival jön ki. De pl az Aerox, SR meg már gyárilag 17,5-es karbival van szerelve, ami egyébként egyáltalán nem indokolt ott sem gyári helyzetben, de még simán elmegy.(#69756) blu79 Lehetne akár az is, de akkor ott már eleve fals levegőt kéne szívnia.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
BlackPriest
őstag
válasz sityupityu #69757 üzenetére
szuper, akkor meghirdetem
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
KicsiRigó
újonc
Sziasztok! Szokott itt valaki közületek robogóval, kismotorral túrázni?
-
Lomha 8V
addikt
Sziasztok! Van nálam szerelésen egy Aprilia Habana 50 2T (Mojito, Retro néven is fut), amin "Keihin PWS 12" karburátor van. Az úszóház meg van vetemedve, az egyik oldalán olyan 3/4 millimétert eláll a karburátortól. Nem akarok gányolni és a gazdája sem, így inkább felszerelnék neki egy új karburátort. Ilyet szerezni szerintem lehetetlen, de ha esetleg valaki tudná, hogy melyik Dellorto (vagy egyéb gyártmány) passzolna, az nagy segítség lenne.
-
mekkGyver
aktív tag
Vettünk nemrég a gyereknek egy RS 50-et, amit külsőre rendbe kellett tenni, de amúgy szépen ment. 1 hónap után végre össze tudtuk rakni, gyönyörű lett, de nem sokáig örülhetett neki, 30km után a szakadó esőben tolhatta haza. Alapjárat rendben, de erőtlen a motor. Most jövök rá, hogy gőzöm sincs hogy álljak neki, nem kellett még eddig kétüteműt szerelnem. Mindenki mondogat mindenfélét, de nem akarok nekiugrani karbit tekergetni, hiszen eddig szépen ment. Annyi hibajelenség van, hogy a gyertya tocsog az üzemanyagban, és a kipufogó mellett is csöpög ki valami benzinsár, és nagyon füstöl is, bár lehet, hogy túl sok olaj lett belekeverve. A légszűrőt, kipufogót levettük, a helyzet ugyanaz. Hogyan álljak neki diagnosztizálni? Esetleg tudtok ajánlani valami jó leírást, ami alapján el tudok indulni?
Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
-
Bib
őstag
válasz mekkGyver #69761 üzenetére
Ha benzin tocsog nagyon, meg kellene nézni a karburátort. Nincs e dugulás, nem e lyukas az úszó, zár e a tűszelep. Ha olajos nagyon, akkor a váltóba az olajszintet ellenőrizni, mert a főtengelyszimmeringnél be tudja szívni az olajat. Illetve az olajszivattyú adagolását ellenőrizni. De lehet sajnos hengernél is mechanikus hiba, gyűrűtörés, kompresszió stb.
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Lomha 8V #69760 üzenetére
Sajnos en se nagyon talaltam ilyen alkatreszeket hozza, regebben nekem is volt ilyen Habanam.
Probaltam keresgetni en is Dellorto vagy egyeb kompatibilis dolgokat, de sikertelenul.
Esetleg bontottan keress egy komplett karbit, Suzuki Katana-nak, egy-ket Suzuki Lets-nek, meg Aprilia SR50-nek van ilyen karbija. Ha errol van szo [link] -
Rivaul
addikt
Hali. Végül aerox lett ismét itt helybe fogtam ki a sarki hentestől A fiáé volt aki 8 éve külföldre ment dolgozni. Megdumáltam hogy mi lenne ha egy baráti összegért megválna tőle. 12300km full gyári. Van rajta kis szerelni való mert sokat állt de 155-ért szerintem megérte. 35km így is hazajött. Igen. A legkényelmetlenebb robogó evör Órát fekteti ami valójában 75-öt jelent de emelkedő nyélgázon felvillogott a víz lámpája. Valami retek büdös olaj van benne... Holnap kezdem bontani és rendbe rakni
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
spanglee001
addikt
tegnapi termés [kép]
na akkor most vagy komolyabb konzolt kell csinálni valahogy a malagutira, vagy motort kell vennem amin stabil konzol van, és mindezt holnap
bérelni nemigazán szeretnék futárkodásranetezős pécék eladóak néha :D !!!!44!4!!négy
-
Topikgazda
-
Rivaul
addikt
válasz sityupityu #69768 üzenetére
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Rivaul
addikt
válasz KicsiRigó #69772 üzenetére
Köszönöm. Neeem Magamnak vettem. Kb fél éve boltba járós vackokat kerestem hogy ne az autót kelljen indítgatni a kisvárosba ahol lakok. Akkor 35-ért a pajtából menekítettem egy Tact-ot ami 20 éve egy tulajé volt. Ütött, kopott poros jószág de 4ekm-et és nagyon jó kis motort rejtett a por. Elkezdtem használni és rájöttem hogy én szeretek robogózni. A boltba járás átment hobbyba és kikapcsolódásba is. Innen már nem volt megállás. Tudtam hogy van értelme egy "komolyabb" gépre is pénzt költeni. Ebből lett ez az Aerox. A kis Honda meg ahogy naprakész lessz az Aerox, megy szépen a tárolóba rendesen eltéve. A gyerekek már le is stoppolták hogy apa el ne add. De nem is lenne szívem.
[ Szerkesztve ]
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
mekkGyver
aktív tag
-
kukutyi
csendes tag
válasz sityupityu #69536 üzenetére
Szia
Sikerült valamit találnod a Derbi atlantis 4T robogó első teleszkópjába mennyi olaj kell? -
forten
tag
Hello.
Van egy Gilera robogóm.Olyan helyen lakom,ami a város szélén van.3km közvilágítás nélkül,erdő mellett.Este,korom sötét van,csak amit a motor ad. Problémám,hogy ami benne van izzó nem ad elég fényt.
Tudom, hogy vannak ledes izzók,de azokért büntetnek.A felső burkolat alatti izzó,5W.Azt érdemes kicserélni?
Mennyire bonyolult kiszerelési az alsó burkolatot?
Milyen izzó ,amelyik legerőssebb watt számú,és még szabályos is?Köszi az ötleteket.
[ Szerkesztve ]
"Hol volt,hol nem volt..."
-
perge666
veterán
válasz kukutyi #69775 üzenetére
sityupityu
(Topikgazda)
Szia!
Múlthéten nem volt időm rá, de ma próbáltunk utánanézni a dolognak. Sajnos semmiféle információ nincs ezzel kapcsolatban, hogy menyi olaj kell bele. Volt minden abban a nagy dossziéban ami néztünk, de erre vonatkozólag semmit sem találtunk.
Marad az a megoldás a számodra ha nem te csinálod, hogy valakivel szétszedeted aki jártas a teló javításban, és összerakáskor lehet elméletileg látni, hogy menni kell bele.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!-- -
macilaci78
nagyúr
Nem a csatlakoztatásért és a fénykibocsájtás elvéért büntetnek, hanem a fénycsóva alakjáért. Egy átlag led szór mindenfelé, az autós szemébe, a Holdra, stb. Mindezt a foncsor figyelmen kívül hagyásával. Egy kimondottan fényszóróba szánt ledes fényforrás a foncsort használja és a megfelelő helyre szórja a fényt. Ezért nem állítanak meg.
forten: a felső csak helyzetjelző, az enyémen külön kapcsolható csak ez. Szórja mindenfelé a fényt, de csak keveset. Sima bajonettzáras izzó megy bele, közlekedésre sehogy sem lesz alkalmas.
Én valami komolyabb elemlámpát vennék, amit konzollal fel tudok rakni valahová. Convoy C8 például, tölthető 18650 akkuval. Arra a 3 km-re felrakod, aztán leveszed. Ez sem szabályos, de biztonságosabb. Illetve az a kérdés, hogy 40 km/h-val is elégtelennek érzed a gyári világítást, mert ugye ez a megengedett sebességhatár ezzel a géppel.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
siti
senior tag
Autónál büntetnek, hiszen nem ledes izzóval kapta meg a típus vizsgát a jármű, akkor nem cserélheted ki másra (más téma, ha gyárilag van xenon/led/halogén verzió). A robogó megint szürke folt. Ugyan itt is vannak előírások és típus vizsga (EURO3 pölö), de mivel nálunk nem kell rá semmi papír, azt hozol be kintről amit akarsz és műszakira sem tud elküldeni a rendőr, ha xenonnal csapatod.
Előírás szerint kell egy "E" jelzés a lámpatestre, ez megvan. Kell viszont az izzóra is, itt a led-re, azon pedig nem lesz. A szabvány előírja, hogy az izzószál hol merre, mekkora a lámpában, ez ledre nincs, és a led technológiája miatt, nem is tudják bele tenni a lámpatest fókuszába. Pláne hogy egy izzószál helyett több dióda lesz.
Személy szerint a helyzetjelzőt se cseréltem ki fehér ledre, emiatt se zaklasson a rendőr.
megoldás lehet, hogy azonos gép nagyobb köbcentis lámpáját megnézni. az én vespámon az 50 és a 125cc változat a lámpában is eltér, a 125 javára, egy olyan cserét max a típus lelkes ismerője fog kiszúrni. vagy gyárilag nagyobb fényerejű izzót bele rakni, ha van belőle.
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
-
macilaci78
nagyúr
A zseblámpát én ajánlottam.
Az pedig, hogy a led felfelé néz, önmagában nem sokat jelent. A foncsorral kombinálva ad valamilyen végeredményt. Simán lehet olyan pozícióban a lefelé néző led, hogy a foncsor akárhogy is, de elvakítja az autósokat.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
siti
senior tag
épp ez az, a lámpa szabvány, a foglalat szabvány, az izzó szabvány és a led? hiába megy bele, lehet olyat gyártani, de nem használhatod közúti forgalomban, mert nincs E jelzés és ECE engedélye. az izzó szál körbe, minden irányba világit, ahova meg nem kell, oda tesznek egy fém lapkát, hogy ne vakítsa a szembe jövőt. ezzel szembe a led izzó csak felfelé világit. Működik, meg több fénye van, mert a led egyszerűen nagyobb fényerővel megy, csak a vetített kép lesz teljesen más.
A rendőr se hülye és egyszerűen kiszed a forgalomból a led miatt, utána meg azzal büntet meg, amivel akar, legkevesebb, hogy helyben kiszedeti az izzót (velem megtette, amikor kezdődött a kék led helyzetjelzős hülyegyerek korszakom, de azzal véget is ért)milyen zseblámpa?
akkor már inkább ez. amíg nem világít vele, annyi lámpát visz magával, amit csak akar.
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
Topikgazda
-
suste
veterán
Amikor kicseréltem, direkt megnéztem fallal szemben és sík felületen is a képét, pont olyan volt, mint a gyári izzóé, csak éppen sokkal erősebb.
Persze vannak nagyon gagyi ledek, és beszerelése formák is sajnos .
A konkrét szabványokkal nem nagyon foglalkoznék, mert sima, gyenge izzóval is úgy el lehet vakítani egy rossz beállítással, hogy semmit nem látsz ....
A kék és egyéb dizájn ledek meg eleve felejtősek .[ Szerkesztve ]
-
forten
tag
válasz macilaci78 #69779 üzenetére
Igen,én tudtam ,hogy nem szabályos.
Képzeld, hasonlón gondolkoztam én is .Csak nem elemlámpan,hanem valami akkura kötött rejtett izzón,amit egy kapcsolóval megoldanék.
Sajnos ,olyan 20-25-re le kell lassítani,hogy lássák rendesen, illetve meg tudjak állni,ha pl: elém ugrik egy tehén.😊
Viccet félretéve,az egyik motoros,nekem azt mondta, talán 55W legerőssebb,ami még használható?!"Hol volt,hol nem volt..."
-
macilaci78
nagyúr
válasz forten #69786 üzenetére
Az enyémben 35/35 W izzó van és gyenge, még unásig ismert országúton sem érzem biztonságosnak.
Autós tapasztalatból (Lada Samara) viszont tudom, hogy a gyári 60/55-ös izzót 100/55-ösre cserélve a foncsor is deformálódott, mattult a hőtől, a foglalat és a vezeték sem örült sokkal jobban.
Budapesten használom, normál közvilágítás mellett, így nem gond, de falun nem voltam ilyen bátor. Nem kísérletezek vele, mert a lámpa nem fordul a kormánnyal, és oldalra nem világít eleget egy kanyarban, félmegoldásért meg nem kajtatok.Sajnos a fényerő egy dolog, azt emeled, ahova akarod, de a csóva formája más kérdés, oda foncsor kell. Azért javasoltam az elemlámpát, mert nekem a C8 1000 lument is tud, erős, mint a disznó, viszont szűk csóvája van, így jól beállítható, hogy ne világítson motorháztető fölé. A szűk csóva miatt nem feltétlenül ideális választás, jóformán csak a nyomvonalad világítaná be, talán 50 méteren már egy sáv szélességet is. De úthibákat, féktávon belüli előtted lévő dolgokat biztos megvilágít.
Vannak állítható csóvájú lámpák is, bringások is használják.
Fejlámpa és sisakkamera házasságában is gondolkodhatsz, bár az közúton erősen kérdéses.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
suste
veterán
válasz macilaci78 #69787 üzenetére
Én csak azt nem értem, hogy a LED miatt izgultok/elvetitek, de helyette meg egyéb lámpát simán magatokra aggattok?
A rendőr valszeg nem nappal fog megállítani a normális LED miatt, hanem max este, de a fejlámpa és egyéb pótlámpák miatt szerintetek nem?
Egy korrekt LED izzóval (vagy minek hívjam ) sokkal beljebb lennétek (tesztelni kell a világítás képet). Nem teszi tönkre a lámpát, kevésbé terheli az elektormos hálózatot, és nem kell teleaggatnod magad egyéb lámpatestekkel, viszont látni fogod az utat . -
forten
tag
Azért szeretnék olyan megoldást,amit azonnal meg tudok szüntetni,ha pl: szemben megjelenik egy autó.A LED lenne a legjobb persze,csak nekem nincs kedvem egy fillért sem odadni ilyre.Így inkább elkerülöm.
macilaci78: Mennyire nehéz a barát szétszedni, külső burkolatot is le kell szedni?vagy csak maga burát kell kattintani?Csavart nem láttam ,hogy fogná.
[ Szerkesztve ]
"Hol volt,hol nem volt..."
-
Yosolo28
csendes újonc
Valaki használt már iridiumos gyertyát? Éltettartamon kívül volt valami előnye?
-
Topikgazda
-
macilaci78
nagyúr
válasz forten #69791 üzenetére
Nekem Yamaha BWS SPY robogóm van. A helyzetjelző hasonló küllemű a tiedhez, a burkolat mögül lehet hozzáférni. Ugyanígy burkolatot kell bontani a fényszóróhoz is. Nálam hátul a lábtér felől fogja 2 csavar, és a szomszédos elemekhez műanyag körmök fogják. Szerintem a térded felől neked is van néhány csavar.
Műanyag hüvelybe lemezcsavar...Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
forten
tag
válasz macilaci78 #69795 üzenetére
Pofás kis motor,rákerestem. Tényleg hasonló az enyémhez.
Oké,köszi.Megpróbálom nem szétbarmolni , aztán első körben kicserélni ,egy erősebb izzóra.[ Szerkesztve ]
"Hol volt,hol nem volt..."
-
Armahun
addikt
Van valakinek Keeway Hurricanja, hova kell a középstender rugóját beakasztani, hogy fenn maradjon?
Ha szerinted egy tárgy lehet Ő, akkor te is az vagy. Jó étvágyat evés előtt illik kívánni. A már evő embert ezzel étkezévében megszakítani igen nagy illetlenség.
-
Topikgazda
-
mekkGyver
aktív tag
Azt javasolták, hogy égessem ki a kipufogót, mert RS50-nél típushiba, és lehet, hogy azért nem megy. Kiégettem, ahogy ajánlották, de nem lett jó.
1. Lehet valahogy motor nélkül tesztelni a kipufogót? (átfújás, ilyesmi)
2. Szabad-e járatni (meghajtani) a motort pár percre kipufogó nélkül? Úgy rémlik, mintha nem ajánlanák...Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Apple notebookok
- Anime filmek és sorozatok
- További aktív témák...