- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobil flották
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Tasker
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz nyogo83 #69396 üzenetére
Az a noname kínai henger most nézem, hogy nem egy hanem 2 gyűrűs. Tehát valahol a magas fordulatú egygyűrűs nicasilos aluhenger és a kétgyűrűs öntöttvas henger közé lehet tenni.
Van ilyen jellegű minőségi henger, méghozzá a malossi mhr replica. Az egy komoly cucc, mivel egy nicasilos aluhengerről van szó, tehát jóval nagyobb a teljesítménye mint egy jó minőségű vashengeré, viszont a két gyűrű miatt több nyomaték van benne mint egy egygyűrűs alu-ban. Természetesen csak nyomatékról beszélek, hiszen a legerősebb 50-es és 70-es aluhengerek mind egygyűrűsek, de azok 15-16 ezret pörögnek, hogy le tudják adni a teljesítményüket.
Ettől a távol keleti csodától egyébként én is óva intenélek, ne vedd meg.
Na most mentem, mert van már a hajam alatt és értelmeset úgy sem tudnék írni. Lehet, hogy amúgy sem?--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
mumtaz
senior tag
Nem. Ez felrakáskor ilyen, ahogy a képen látszik Tehát itt még nincs semmi. Csak felrakás utáni állapot.
Kereket nem viszi, mert a sport kipufogó miatt eleve mindent magasabb fordulatra lőttem be. a kuplung csak 6000 környékén tapad meg.
A képen úgy látszik, hogy a külső variotárcsa még fent sincs, csak felugrasztottam az ékszíjat a variohüvelyre.Berosálok rajta. Szerintem, valamit elkeféltek "címkézésor"/csomagoláskor. Ekkora eltérés még akkor sem lehetne, ha kopott ékszíj helyére tenném. Ez egyszerűen alapból olyan, mintha rövidebb lenne.
sityupityu: Mit toltál a kudarcodba, hogy úgy érzed, ledobtad a láncot? Én 5 sör, meg 2 deci bor után vagyok itt. Most iszom a negyedik sört. Mit szívtál?
[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
blu79
addikt
Sziásztok! Haverom gépében, Aprilia SR50 Factory karbis, valami zörög a motorban (kipufogóban ) ... olyan mintha egy kis kavics .... csavar... vagy nem is tudom mire hasonlítani a hangot.... alapjáraton nem... de gázadásra elkezd zörögni.... nem annyira hangos.. de halható... kb 4000km van a motorban... Amúgy meg minden rendben vele .. tökéletesen működik...
Én inkább a motorból hallom a hangot.... lehetséges h pici kavics ... vagy valami belejutott? Levegőszűrőben nincs semmi.. nem onnan jön a hang azt megnéztük... és csak gázadásra... ha 20km/h alatt megy akkor is hallani...
Valakinek van tippje mi lehet?¯\_(ツ)_/¯ = G-sync 165Hz ips 1440p « Ahogy a programozók készítik programjaikat, az első jöttment harkály lerombolhatná az egész emberi civilizációt »
-
nyogo83
Topikgazda
válasz sityupityu #69401 üzenetére
Jaa, nem akarok en feltetlen aluhengert (bar bejaratas miatt kenyelmesebb lenne), mindenkepp valami Naraku/Motoforce egyeb taiwani ontottvas henger lesz.
Amugy is saccra 60-as vegsebesseget tud, viszonylag eleg jo dinamikaval a gyari hengerrel is, ami ahhoz a pehelysulyhoz pont eleg volt.
Ha magamnak raknek ossze valami kis meregdarazsat allatkodni, akkor mas lenne a helyzet, menne az MHRSzerk: jo hogy szolsz, beraktam a soroket hulni a hutobe es elfelejtkeztem rola, nem tudtam miert van hianyerzetem igy a nap vegen
[ Szerkesztve ]
-
spanglee001
addikt
vajon ha az önindítóra raknék egy polaritás fordító kapcsolót, akkor visszafelé tekerne, és beindítható lenne hátrafelé a motor? 2ütemü malaguti f12
ma jól jött volna egy hátramenet, hely nem volt megfordulni viszont komoly emelkedőn kellet visszahúzni a motort vagy 20métertnetezős pécék eladóak néha :D !!!!44!4!!négy
-
Yosolo28
csendes újonc
Robogó riasztóból kinek mi vált be? melyiket érdemes? ebay kina is jó (5-6e), vagy érdemesebb itthon drágábbat?
-
forandor
tag
válasz spanglee001 #69405 üzenetére
Igen, hátrafelé is működne.
Gondolom, akkor az egy lejtő volt menetirány szerint. Persze visszafelé már emelkedő.
Nehogy már 20 méteren keresztül nem volt lehetőség fordulni! Szűk sikátor, vagy mi a fene?Yosolo28, jó a kínai. Keeway riasztóját próbáltam már, szép hangja van. Kínai motorhoz, még a kínai alkatrész is gyári. . Egyébként aki ismeri a kínai motorokat tudja, hogy azokba nincs sok értelme a riasztónak: elég egy csillagcsavarhúzó és nem fog visongani a gép.
Visszatérve a kérdésre, ha már unatkozni látod az akkudat, akkor inkább egy nyomkövető. -
blizzrd
aktív tag
Sziasztok!
Nemreg jott meg a szerelotol a moci, egy darabig jo is volt, aztan a kovetkezokre lettem figyelmes. Ha all a motor napokig van hogy pocc roff indul, de van hogy nem akarja percekug elkapni. Illetve elofordul hogy mar melegen leallok a lampanal es alapjaratra visszallaas utan leall.
Mi lehet a gondja? :/ -
frickomaya
újonc
Sziasztok!
Van egy Piaggio NRG mc4 Purejetem. Nem rég a munkahelyre menet megállt alattam: a motor járt, de gázadásra nem reagált, a motorhiba visszajelző villogott. Leállítás és újraindítás után megint ment egy keveset, de 1-2 néhány km után megint ez a hiba jelentkezett. Azóta már többször mentem vele, az út elején semmi gondja, aztán 6-8 km után problémázik. Az utolsó utamon végig figyeltem a motorhiba visszajelzőt, időnként elkezd világítani, aztán ha egy kicsit visszaveszem a gázt, 5-10 másodperc után kialszik, ha nem, megáll (jár a motor, de gázadásra nem reagál) és villog a visszajelző. Elsőre arra gondolnék, hogy túlmelegszik, ezért jelentkezik csak km-ek után a hiba, de a műszerfalon lévő hőfok mérő szerint normál szinten van a hőmérséklete.
Találkozott már valaki ilyen problémával?
Tudtok esetleg olyan szerelőt Budapesten, ahol tényleg értenek ezekhez az injektoros robogókhoz és megvan a diagnosztikához a megfelelő műszerparkjuk?
Köszönöm! -
blu79
addikt
Szia, gyári 4000... a motorbol csak a folytás lett kiszedve... csinálok egy videót... ez hidegen.. melegen zörög... opyanra tudom hasonlítani ... mintha egy kis kavics lenne valahol... valami műanyagba aztan az adja a zajt... nem hangos.. nem fémes a hangja... mind amikor beleteszed a forró olajba a felvágott sültkrumplit és az olaj elkezd pattogni... na valami hasonló... persze sokkal halkabb... mondjuk amikor lelassítasz vele... akkor jobban hallani mert nagy fordulatnal a motor hangja elnyomja... de ha megállsz akkor alapjaraton nem hallani... de ha picit húzid a gázt akkor már elkezdi...
Gondoltam hátha valaki talalkozott már ilyennel... jövő héten elviszi szervízbe aztan kiderül talán mi ez....¯\_(ツ)_/¯ = G-sync 165Hz ips 1440p « Ahogy a programozók készítik programjaikat, az első jöttment harkály lerombolhatná az egész emberi civilizációt »
-
mumtaz
senior tag
válasz frickomaya #69411 üzenetére
Ne nagyon keresgélj.
Nekem injektoros Jetforce van, amiben gyakorlatilag ugyanaz a rendszer van, mint a purejetben.
Túlmelegedés nem lehet, ott más a jelenség. Ha alapjáraton jár a motor, de gázadásra csak a hang változik, de a fordulatszám nem, akkor valószínűleg meghalt a fojtószelep. Nem érzékeli a gázállásokat. Esetleg még lehetne a fojtószelephez menő vezetékek valamelyike, vagy a motorvezérlőből csúszott ki egy picit a csatlakozó. Bár szerintem inkább maga a fojtószelep.A hibakódot műszer nélkül is ki lehet olvasni. Ez jetforce-nál (talán purejetnél is) úgy működik, hogy fullra húzott gáznál rá kell adni a gyújtást, a visszajelző lámpa világít, majd kialszik, majd újra kigyullad pár másodperc múlva. Akkor azonnal el kell engedni a gázt. Ekkor kell számolni a lámpa villogásait. Kivillogja a hibakódot, majd szünet, aztán világít a lámpa 2-3 másodpercig, majd jön a következő hibakód, ha van. A hibakódokat négyszer ismétli el. Ha kivillogta az összeset, a lámpa kialszik. Ha fennálló hiba, akkor nem hagyja abba, hanem villogja a hibakódot.
Próbáld ki! Lehet, hogy purejetnél is így működik. Hibakód listát a neten találni, mert nem biztos, hogy teljes egészében egyezik a jetforce-éval. Lehetnek eltérések.Esetleg megpróbálhatod újratanítani a fojtószelepet. Azt úgy kell, hogy ráadott gyújtásnál lehúzod róla a csatit. 5 másodpercnél tovább hagyd rajta a gyújtást, majd vedd le a gyújtást és dugd vissza a csatit a fojtószelepre. Megint add rá a gyújtást és azonnal kezdj el lassan full gázt húzni, majd vissza alapra. Húzd rá párszor, majd vedd le a gyújtást. Így újratanulja. Ha csak ennyi a baja, hibakód akkor is lesz, amit a fenti kiolvasással tudsz törölni.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
blu79
addikt
Igen valami hasonló ez is... mintha patogna valami... mint ahogy ropogna a tűz... csak nem olyan hangosan... itt szerintem jobban hallani mint a videóban.... de van amikor elmúlik egy kis időre aztán visszajön... de általában hallható... ezért is szerettem volna megkérdezni itt mielőtt szerelőhöz kerülne nehogy lehúzzanak a semmiért... . Mert amúgy a robogónak szép hangja van és nagyon jól megy és nem is fogyaszt sokat...
Köszönöm
Amúgy csinálok én is egy videót aztán feltöltöm valahová¯\_(ツ)_/¯ = G-sync 165Hz ips 1440p « Ahogy a programozók készítik programjaikat, az első jöttment harkály lerombolhatná az egész emberi civilizációt »
-
mumtaz
senior tag
válasz Tothgera30 #69416 üzenetére
Piaggio PureJet, Aprilia DiTech, Peugeot TSDI teljesen ugyanaz a rendszer. Ugyanaz a Syneject levegőkompresszor (csak tengelyben elfordítva), ugyanaz a Siemens ECU (csak más tartalommal és pici lábkiosztásbeli eltéréssel), ugyanaz a Siemens-Deka injektor, ugyanaz a fojtószelep, AC és injektorház. Gyakorlatilag csak apróbb eltérések vannak, de alapvetően ugyanaz a rendszer. Néhány Ditech-nél pl. a műszeregységen menüből lehet kiolvasni a hibakódot.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Yosolo28
csendes újonc
Létezik, hogy 2009es aprilia sr50 karbis és morini blokkos? Ekkoriban mar nem csak az injektoros volt morini? Piaggio pedig karbis?
-
Tothgera30
Ármester
válasz mumtaz #69419 üzenetére
Összességében minden téren fejlesztettek rajta. Bár a Morini szerintem eléggé gyenge konstrukció, függetlenül attól milyen befecskendezése (karburátor vagy injektor) van szerelve. A 2. gen SR DiTech tudta kivillogni a hibát, a későbbi Piaggio széria, NRG és Runner (azt hiszem csak ezekbe szereltek Purejet rendszert) már nem.
#69420 Yosolo28: Az kizárt. Injektoros akkoriban már csak Piaggio volt. Viszont volt hogy a bennmaradt készleteket 2007-2008-ig kiszórták Morini-vel, de ez talán csak a tengerentúlon esett meg, legalábbis eu.-ban nem láttam még ilyet.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
mumtaz
senior tag
válasz Tothgera30 #69422 üzenetére
Ezért nem is mondtam, hogy a purejetnél biztosan így van. Ezért írtam le a jetforce-ot. A Purejet nevezetű rendszer egyébként pont az, ami megegyezik (kisebb eltérésekkel) a Ditech/TSDI-vel. Tudom, hogy volt még valami injektoros rendszer valami más fantázianévvel. A Ditech-nél meg asszem az SR50 Factory, aminek digitális műszeregysége van és menüből lehet kiolvasni a hibakódot.
Úgy tudom, hogy házilag mindegyikből ki lehet "olvasni" a hibát.
frickomaya fórumtársunk hibajelensége meg úgy kb. 99%-ig a fojtószelepe halt meg. Adok 1%-ot a vezetékeknek, vagy a kilazult/kontakthibás csatlakozónak.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
blizzrd
aktív tag
Elozo hozzaszolasomhoz egy kis adalek. Nyelgazon 2-3 km utan lepufog es.megall a motor teljesen. Majd onditozasra semmi. Majd nemi tolas utan ujra elindul. Ilyenkor mivan?
-
Yosolo28
csendes újonc
Yamaha Aerox-hoz manapság ki milyen hajtómű és motorolajat ajánl?
Azt olvastam 10w30 kéne a hajtóműbe gyár szerint, de az már nem egy szokványos viszkozitás, talán a Motul-nak akad.
Azt hallottam a Motul Scooter Expert 2T a motorba, MOTUL SCOOTER GEAR 80W-90 a hajtóműbe... -
frickomaya
újonc
válasz mumtaz #69423 üzenetére
Kipróbáltam, és az általad írt hibaolvasás működik az NRG-n is. A hibakód pedig a 8-as, ami elvileg azt jelenti, hogy a TPS-ben víz van (a megoldókulcs szerint ki kell szárítani).
Kérdés, hogy neki tudok-e állni házilag megcsinálni, úgy, hogy egyébként nem értek a robogó szereléshez? Ez a második nyaram robogósként, ott tartok, hogy szépen lassan kezdem megismerni, hogy milyen alkatrészek vannak egy ilyen gépben. Az NRG ad is rá lehetőséget, mert 2-3 hetente van valami baja.
A szerelőhöz elvinni csak bérelt tréleren tudnám, mivel most már tényleg csak alapjáraton megy, azonnal letilt, amint gázt adok neki. Nem mellesleg eléggé elbizonytalanodtam a szerelőm hozzáértését illetően, mert neki fogalma nem volt a hibajelenséget elmondva, hogy mi lehet a probléma, miközben itt azonnal kaptam rá választ.
Na meg kérdéses az is, hogy a hiba csak másodlagos jelenség-e, lehet-e valami más baja, ami ezt a hibát okozza? -
forandor
tag
válasz blizzrd #69424 üzenetére
Szia!
Az indulási problémát okozhatja akármi (karbiból eltűnik a benzin, automata szívató szopat, szimering). Van egy Piaggio ZIP-em, ami szintén nehezen indul hosszas állás után. Vákumos benzincsap vákumcsövét megszívom, és hallom, ahogy folyik a karbiba a benzin. Utána már nem kell imádkozni, hogy induljon .
"Nyelgazon 2-3 km utan lepufog es.megall a motor teljesen", nem kap elég levegőt. Légszűrőt nézd meg. Lehet, hogy pucolni kéne.
-
Topikgazda
válasz mumtaz #69402 üzenetére
Nem szívtam semmit sem, az alkohollal elég rendesen elintéztem magam. A vasárnapom ki is volt lőve.
(#69403) blu79 Biztos, hogy nincs nagy hibája, akarom mondani, hogy jó eséllyel nem is hibáról van szó. Lehet, hogy a kipufogón belül levált valami apróság vagy bármi lehet. E miatt ne vigyétek szerelőhöz mert csak lehúzás lesz a vége, inkább nézzétek meg ti otthon. Meg ja, tegyél fel valami videót róla.
(#69426) Yosolo28 Jó minőségű 80W-90 olaj és a viszont látásra. Korábban írtam erről, hogy kicsit túl van ragozva a robogóknál ez a hajtóműolaj kérdés.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Yosolo28
csendes újonc
válasz sityupityu #69431 üzenetére
Köszönöm!
-
Expendable
aktív tag
válasz frickomaya #69428 üzenetére
Nekem még az R6-nál volt TPS hibám, de ott annyi volt a hibajelenség, hogy nem tartotta meg az alapjáratot, hanem lefulladt. Viszont gázadásra ment rendesen, csak nem volt alapjárat. Szenzor csere lett a vége.
[ Szerkesztve ]
-
blizzrd
aktív tag
válasz forandor #69429 üzenetére
Szia!
Most lett cserelve fotengely csapagy, szimering. Kapott uj szivatot, karbi bontott lett belerakva (tipusazonos), uj gyertya. Karbibol hol tud szokni a benzin? Az az erdekea, hogy amikor visszajott a szerelotol utana egy hetig mukodott hibatlanul, majd elkezdte ezt hogy nem indul, majd ha elindul leall. Es ezt egy felnapos allas utan is megcsinalja.Legszuro meg valoban nem lett az iden cserelve arra mindenkepp ranezek.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz blizzrd #69434 üzenetére
Valamin azok közül lehet amiket már mondtak.
Milyen szívató van benne, automata? Az lehet a fő gyanúsított. Ha az rendben, akkor át kéne még nézni a benzincsap illetve vákuum cső körüli dolgokat, hogy minden rendben van e.
Én a szimeringet azért zárnám ki, mert az nem szokott általában indulási problémákat okozni. Az inkább menet közben okoz gondokat, hogy a fals többletlevegő szívás miatt nem lehet normális alapjáratot állítani rajta stb. Meg hát most cserélték. Ha rossz lenne, vagy rosszul rakták volna be, akkor az nem egy hét múlva jelentkezik, hanem mindjárt.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
martillo
tag
Sziasztok,
Talan felig OFF a tema, de mindig is erdekelt es most masfel honap ismetelt motorozas utan ujra felmerult bennem a kerdes: "Hogy is van motoros koszones etikettje???"
Kicsit olyan erzes nekem ez robogoval, mint anno kisgyermek koromban amikor edesapammal mentem valahova es talalkoztunk egy-egy ismerosevel. Paran, akik baratsagosak voltak, nekem is kezet nyujtottak, aminek annyira megorultem, hogy utana en is mindig kezetnyujtottam azoknak a felnotteknek, akiknek edesapam is. Egeszen addig, amig valamelyik ki nem oktatott, hogy ez "nem kisgyereknek" szol. Ilyenkor megszeppentem, abbahagytam, aztan kezdodott elorol, mikor parszor ismet kezet nyujtott nekem valaki.
Most ugyanezt erzem a motorozas/robogozas soran is. Robogosok 90%-a int, bolint, mikor lmegyunk egymas mellett, illetve jo par nagymotoros is. De sok nagymotoroson latom, hogy lat engem, mikor intek vagy bolintok, de O nem viszonozza, inkabb lenezo tekintet arad. De utana jonnek megint olyan motorosok akik meg elore koszonnek.Hogy is van ez
Kell, nem kell udvozolni egymast? Ha igen, akkor kinek kell/illik kezdeni?
Vagy engedjem el a temat, aztan koszongessek mindenkinek, mint a jogyerek, ahogy anyam nevelt anno, aztan aki koszon, koszon, aki nem, az tovabb megy? -
mumtaz
senior tag
válasz frickomaya #69428 üzenetére
Az injektoros kétüteműekhez nem sokan értenek. Nem hinném, hogy beázott a fojtószelep (TPS). Bár megpróbálhatod "kiszárítani". Aztán próbáld meg az újratanítást, ahogy leírtam. Aztán próba szerencse.
A fojtószelepen keresztül szívja be a levegőt. A légszűrő megy rá. Fekete, keresztben hengeres. Az egyik oldalára egy négy vezetékes csati megy, a másik oldalán van a gázbowden.
Ha semmi sem segít, akkor csere. Bontottra. Az új megfizethetetlen.
Hol vagy helyileg?suste: egyértelműen rövidebb. Nem az a baj, hogy nem állt be a helyére. Egyébként benne hagytam, mert egyrészt a régi nagyon kakukk volt, másrészt most a környéken rengeteg a rendőr, és így kis fordulattal is megindul, így nem ugrik úgy, de legalább nem is akarnak mindenáron megállítani, hogy 50-es-e. Az utóbbi két hétben háromszor állítottak meg, míg csak nyélgázon lehetett elindulni vele. Ment, mint a barom.
Előtte az elmúlt 2 évben csak egyszer ellenőriztek.sityupityu: Egészségedre!
[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
spanglee001
addikt
kerékpár compútert valaki operált már rá robogóra?
az a gond a kis mágnest küllőre kellene felfogatni, de az én 3 küllős kerekem nemigazán az a méret amire rá lehet csiptetninetezős pécék eladóak néha :D !!!!44!4!!négy
-
Yosolo28
csendes újonc
-
BlackPriest
őstag
válasz spanglee001 #69438 üzenetére
ha gányolni akarsz, ragasztópisztoly
(#69436) martillo
én szoktam robogósoknak is köszönni, meg kismotorról nagyoknak is, változó. robogósok ritkábban köszöngetnek. olyan is volt régen, hogy rigával mentem és quados köszönt, szóval változóBogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
mumtaz
senior tag
válasz spanglee001 #69438 üzenetére
Meg lehet csinálni, de én nem oda tenném.
A Koso-nak és néhány más gyártónak van "univerzális" sebességmérője. Anno a Speedfightomba én is beleraktam egyet, ami kör alakú volt és üzemanyagszintet is mutatott, így adódott, hogy a gyári szintjelző helyére tegyem. A működési elve ugyanaz, mint a kerékpár komputeré azzal a különbséggel, hogy több mágnest is adtak hozzá és a kilométerórán kellett beállítani egyrészt, hogy mekkora kerületű a kerék (mint a kerékpár computeren), illetve azt, hogy hány mágnes lett alkalmazva. Alapból hatot adtak hozzá. Ezek pici, de erős mágnesek voltak és a féktárcsa csavarfejeibe lehetett tenni őket. Esetleg ragasztani is.Kerékpár komputer megoldható, de akkor ne abban gondolkodj, amit gyárilag adnak hozzá. A szenzort úgyis lehet másként is rögzíteni és, ha megfelelően kicsi kerék kerület is beállítható, akkor akár tehetsz fel több mágnest is, csak akkor a tényleges kerék kerületed méretét el kell osztani a felrakott mágnesek számával, mivel a kerékpár komputerben a mágnesek száma nem állítható. ha mondjuk a kerék kerületed 1500mm és két mágnest raksz fel, akkor a komputerben - ha lehet - 750mm-es kerék méretet kell megadnod, három mágnesnél meg 500mm-t. Több mágnessel a komputer gyorsabban reagál. A mágnes meg nem előírás, hogy a gyári, küllőre szerelhetőt kell használni. Itt-ott találni pici mágneseket, amik erősek és olyanok, mint egy gombelem.
[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
blu79
addikt
válasz sityupityu #69431 üzenetére
Köszii neked is a választ! teszek fel videót , kivi vagyok mit szóltok hozzá
¯\_(ツ)_/¯ = G-sync 165Hz ips 1440p « Ahogy a programozók készítik programjaikat, az első jöttment harkály lerombolhatná az egész emberi civilizációt »
-
-
siti
senior tag
válasz martillo #69436 üzenetére
én általában lelkesen integetek, amikor kirándulok motorral.
munkába, boltba, strandra nem lóbálom a kezem még hétvégén sem, és az utcában motorozó srácoknak sem, pedig amúgy köszönünk egymásnak. Pista bácsinak se integetek, amikor horgászásból pöfékel hazafelé, még megijedne vagy mittudomén, de alapból úgy néznek az öregek, hogy nem merek integetni, mert még utánam dobja a kapát. szóval jellemzően hétvégén, amikor mindenki boldog motoros és nem a gyárba megy fusizni, mert akkor nem szabad motoros, hanem csak közlekedik.A nagymotor-kismotor integetek-nem integetek részt nem szoktam feszegetni, jellemzően a kismotoros suhancok nem integetnek, de ők inkább a kormányt fogják a felfúrt 70-es szettjükkel, hogy megérjék a felnőtté válást.
még a márkatársaknak szoktam lelkesen integetni, de ott se várom el hogy vissza integessen, mert nekem pont egy kommersz tucat gép jutott és az is csak 50-es.
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
blizzrd
aktív tag
válasz sityupityu #69435 üzenetére
Szia!
Igen automata szivatos. Igazsag szerint mielott elvittem szerelohoz, elotte mar le volt kotve az automata szivato mert szar volt, egesz addig hibatlan volt a motor. Lehet a szivato kabelezese lenne megtorve? Benzinpumpat is csereltek mert mar nem volt az igazi,illetve be lett rakva egy visszafolyas gatlo is. Ma kiprobalom, hogy lehuzom a szivatot es ugy indulok. -
akos727
senior tag
Üdv! Mit gondoltok, mi lehet a gondja a robogómnak? (150-es Pigaggio Leader blokk) Olykor-olykor meghülyül és időszakosan kb 50-55 a vége. Mindegy, hogy negyed vagy full gázt húzok, úgy megy, mintha negyedet húznék, a hangja sem változik. Üzemanyyagot kizártam, ugyan ott tankolok (omw). Tegnap felgyorsítottam 100-ra, majd elengedtem és utána 85-90 környékén újra max gáz, de csak lassultam olyan 70-ig. Majd prios lámpa és megint 50 a vége borzalmas gyorsulással. Gyertya, gyújtás irányába gondolkodom én, csak érdekes, hogy miért időszakos a probléma. Egyik héten leraktam olyan 4-5 napra és utána teljesen jól ment megint. Szerintetek mi lehet?
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda