- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
syler123
veterán
válasz Armahun #69318 üzenetére
Igen, elméletileg Hát nem mertem így összekötni.
Nekem ilyen kábelek vannak.
Tulajdonképpen ha kép szerint csinálnám, akkor a pozitívot kötném össze a direction light-al. Nem tudom ez a helyes bekötés-e. De ha direction light alatt az indexet érti, akkor nem hinném
Viszont a motort le tudom állítani az oldaltámasszal. Csak ugye ha az tönkremegy, akkor nem tudom leállítani.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz Armahun #70957 üzenetére
Na ez az.
Azzal tisztában voltam én is, hogy az etanollal vagy metilénnel kevert benzin kis százalékban (attól függ, hogy hány százalék alkohol van a benzinben) már keveredik a vízzel. De ugye ez az etanolnak köszönhető, mivel a benzin önmagában egyáltalán nem keverhető a vízzel. Ennek a mai világban semmi értelme nincsen menetdinamika szempontjából, inkább ellenkezőleg. "Kármentésre" szokták használni (mármint az etanolt) ha valami vizes tartályba tették a benzint és, hogy mentsék a menthetőt. Na meg ugye csalásnál. De ehhez ugye mindenképp kell alkohol is.
A videóból tényleg kiderül, hogy régen használták hűtésre a vizet (nem gondoltam volna). Viszont az kiderül belőle, hogy az 50-50 %-os dolognál (MV50) már nem is használtak benzint csak alkoholt, hiszen csak ebben az esetben lehetett ilyen arányban keverni a vizet.
Viszont tényleg nagyon érdekes dolgok ezek, köszi a linkeket.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Armahun
addikt
-
Tothgera30
Ármester
válasz Armahun #72650 üzenetére
Két lehetőségre tudok tippelni. Első: Érintkezési probléma. Második: Gyenge indítóáramú akkumulátor. Az első lehetőség egy törtöt kábel, vagy oxidáció miatt gyakori, de akár az indítómotorban lévő csapágy is megszorulhatott, vagy kopott a szénkefe. Másodiknál lesd meg milyen akkut vettél (belevaló-e), és mérj rá.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Armahun #73737 üzenetére
Nem latszik jol a kepeken, de elsore azt mondanam, hogy kicsit sokat kaphat.
Egy kis segitseg, hatha masnak is jol jon:
Felulrol indulva a piros sav:
- tul sok olajl,tul magas hoerteku gyertya, tul dus keverek
Sargas zold sav:
- magas hoerteku gyertya, dus keverekA zoldtol a lenti sargas zoldig pont jo a keverek.
Also piros sav:
- szegeny keverek, alacsony hoerteku gyertyaNem szamozom be, nagyjabol ki lehet sakkozni, melyik mire vonatkozik, illetve saccra beloni az eloben latott gyertyarol hogy mi a helyzet.
Sokszor egy ide postolt kepen az arnyekok/szinek barmi egyeb miatt csak saccra lehet megmondani, vagy ha nagyon kilog a sorbol[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Armahun #73739 üzenetére
Na latod, igy mindjart mas, ezert mondtam, hogy keptol fugg mit latok en is
Igen, igy mar mindjart mas a helyzet, mert igy inkabb kicsit szegeny kevereknek tunik, de gyanusabb hogy eggyel kisebb hoerteku gyertyat kellene megprobalnod. A gyari erteku NGK-bol BR7ES.
[ Szerkesztve ]