- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
Hirdetés
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
-
tween
őstag
Lehet, hogy kevés a 12-tes, de tavaly ugyan ezzel a szettel ment 105-öt a robogó
-
csocsosvuk
újonc
Sziasztok!
Bár az előző kérdésemre sem kaptam választ, azért probálkozom (pláne hogy közben rájöttem, azt lehet rosz helyen tettem fel.. ).
Szóval!
Adott egy Scarabeo 50 2t. Alap mint a nadrágom, semmi extra. Kicsit kopottas volt már a hajtás, ezért kapott egy új szettet előre, meg szíjat, gyárit ha minden igaz, ezt:
https://www.egumotors.hu/alkatresz/robogo_variator/rms_variator_szett_minarelli_hosszu_5988Tünet az új szett felszerelése utána, hogy kb 5-6 km-ig jól megy, jól gyorsul, jó a vége, no para, viszont mintha túlmelegedne, egyszer csak befullad. Konkrétan a motort képes vissza fullasztani. Kis pihenő után újra működőképes, csak már nem 5-6 km-et bir, hanem kevesebbet...
Valami túlmelegszik ez tuti, de esetleg ötlet? valaki járt már így? Vagy csak simán ennyire belenyultam és sikerült egy fos minőséget vennem?" A semmi az nem semmi, mert ha semmi, akkor az már valami, a valami pedig nem semmi..."
-
suste
veterán
válasz csocsosvuk #69555 üzenetére
amikor befullad, akkor kéne levenni a deknit, és ránézni
én arra tippelnék, hogy a szíj valamiért nem megy vissza alapra
de ezt szerintem sokminden okozhatja:
-görgők beragadnak elöl
-elöl a nyomólap szorul meg
-elöl a dob szorul meg a hüvelyen
-hátül beragad a tárcsa
-stbstbVigyázz, mert forró lesz minden alkatrész!!!
[ Szerkesztve ]
-
csocsosvuk
újonc
Igen, ez lesz délután.
Ha elől szorul meg valami, ahogy írtad, akkor eléggé fos minőséget sikerült venni, mert hidegen minden ok... ennyire nem melegedhet be...
Reggel munkába jövet, ugy 4 km-nél már kezdte a faszságot, medig 10 fok volt only... nah de majd jól megírom mit látok szétszedve..." A semmi az nem semmi, mert ha semmi, akkor az már valami, a valami pedig nem semmi..."
-
Repsol600
addikt
Sziasztok!
Van nálam egy Aprilia SR Morini Ditech blokkos, karbisra alakítva.
Nem akar indulni, szikra van, benzint kap, gyertya jó. Mit kellene megnézni rajta?
Az a tippem talán a gyújtással van valami, nem akkor ad szikrát mikor kellene.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz csocsosvuk #69555 üzenetére
Hát, nem egy nagy durranás az a szett....
suste kolléga jól leírta, hogy hol lehetnek problémák. Már az első ilyen eset után szét kellett volna szedni, mert könnyen lehet, hogy már nyoma van valahol ezeknek a megszorulásoknak és melegedéseknek. Egy ilyen szoruló hajtásnál akár a szíj is elszakadhat, ami még nagyobb károkat és nem utolsó sorban balesetet is okozhat.(#69558) Repsol600 Ha minden oké ahogy leírod, akkor lehet az is amit mondasz, de én néznék egy kompressziót is. Kb 6-8 között kell lennie.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Krogoth
senior tag
Helló.
Piaggio liberty 50 2t-nél mikor elkezd világítani az üzemanyagjelző még hány liter van benne?
-
mormota
senior tag
szereléssel kapcsolatban tud valaki okosságot?
régi kör SR, pár nap állás után nem hajlandó első vagy második rugásra indulni.
kicsit tovább áll, és akkor szinte lehetetlen már elindítani.
karbiban lett cserélve a kúpos gumi végű csavar, attól csak régebben állandóan csöpögött a karbi túlfolyóján a benzin, na ez most nincs.amikor ez a megállós történet van, le szoktam engedni a karbiból a benzint, és a gyertyát kicsavarom, hogy "száradjon ki" kicsit, majd fél nap után vissza az egészet, és próbálom indítani. legutóbb már ez se nagyon akart beválni.
valakinek valami tipp?
Illusztrálok, tehát vagyok
-
csocsosvuk
újonc
válasz mormota #69561 üzenetére
Fater Malaguti Centroja csinálta ezt tavaly... Membrán csere után jó volt egy ideig, aztán visszajött a probléma...
Sok herce hurca után derült ki, hogy hengerfejes... pakolás csere, cseppet síkba huzva, azóta problémamentesen üzemel, sőt már nem csak rúgásra, hanem a gyengélkedő önindító is pöc röfre életre kelti..." A semmi az nem semmi, mert ha semmi, akkor az már valami, a valami pedig nem semmi..."
-
csocsosvuk
újonc
válasz sityupityu #69559 üzenetére
Nem is nagy durranást akartam, csak egy sima cserét, csodát nem is vártam tőle, csak hogy legalább a gyári dolgokat tudja...
Van esetleg bevált? Vagy marad a Stage6, Morini meg ezek a drágább dolgok? Nincs aranyközépút?
Semmi tuning nem mozgat, csak tudja amit tudnia kell, ennyi az elvárás." A semmi az nem semmi, mert ha semmi, akkor az már valami, a valami pedig nem semmi..."
-
akos727
senior tag
válasz csocsosvuk #69563 üzenetére
Minarellis variatort nezzel scarabeoba.
-
Topikgazda
válasz mormota #69561 üzenetére
De most végül is mi a probléma? Egyfolytában úszik a benzinben álló helyzetben is, vagy pont fordítva, nem kap benzint indításkor? Amikor pár nap állás után rá akarsz indítani és nem akarja az igazságot, akkor nem néztétek a gyertyát hogy milyen? Száraz, benzines?
(#69563) csocsosvuk
Való igaz, hogy gyári "tudással" megegyező minőséget nehéz találni. Van gyári minőség, csak azokkal együtt adják a plusz "tudást" is amit kőkeményen meg is kell fizetni (a különböző multivariátorok)
Hogy jön ide a Morini?[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
macilaci78
nagyúr
válasz spanglee001 #69443 üzenetére
Telefonra app, ami GPS-ből leveszi a megtett utat? Egy sor fitneszalkalmazás van ma már.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
-
mormota
senior tag
válasz sityupityu #69565 üzenetére
Neztem a gyertyát, szerintem pont ideális állapotú. Picit nedves.
Nem akar egyszerűen elindulni... 5-10 perc majd folyamatos rugdosás után max, de utana megy...Illusztrálok, tehát vagyok
-
Topikgazda
-
KisTé
tag
Tegnap én is megszívtam, melóból hazafelé berugom kis jogom járatom 2percet elindulok alig jutok 5sarokig majd leállt. Kulcsfordításra semmi visszajelzés remélem az akksi romlott el fullra mert az már igen rossz volt. Valakinek más ötlet? Valami más elektronika ???Vagy ha az ékszíj szakad el akkor lenne elektromosság kulcsfordításra, esetleg gyertya romlott el nem vágom...
-
csocsosvuk
újonc
válasz sityupityu #69565 üzenetére
Jó, jó, mostanában már Narakunak hívják, nem Morini-nek, 15 éve nem robiztam, most kezdem újra. ez jött még ki
Érdekes egyébként, hogy bár nem volt időm tegnap szétborítani, de hazafele tunetmentesen ment, és ma reggel is úgy jött.. óra szerint tartva a 65-öt. Szal lehet összekopik, vagy nemtom
" A semmi az nem semmi, mert ha semmi, akkor az már valami, a valami pedig nem semmi..."
-
akos727
senior tag
Szíj szakadt lenne, még indulnia kéne, ha a gyertya rossz, nem indulna be, de visszajelzőknek működniük kéne, ha gyújtást adsz és nem teljesen kuka az akku.Viszont rugásra indulnia kéne, akkor is ha nincs benne akku (de jó pl. a gyertya), max az indexek, etc hülyéskednének. 12V-os járműről bikakábellel összekötheted a kettőt és megnézheted mi történik, ha gyújtást adsz rá, esetleg önindítasz. Milyen robogó?
-
macilaci78
nagyúr
Visszajelző lámpák felvillannak kulcsfordításkor a műszerfalon? Az olajlámpának mindenképp villannia kell.
Még biztosíték is lehet a ludas. Az akkura mérj rá multiméterrel, 11 V környékén tuti haldoklik.12 V akku kell, ami bírja a nagy Ampereket is. Egy Li-Po akkupakk, mondjuk egy powerbank is megfelel ennek, de ha nincs más, egy 12 V-os ledtápegység is megteszi 10 A-től felfelé próbálni akku helyett.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
martillo
tag
Esoben motorozashoz milyen bevallt vedoruhazatot tudtok ajanlani?
Ma 1:20 volt kocsival az ut, ami robogoval 35 perc szokott lenni... Inkabb jovok esoben, de ez igy halal volt... -
Debilon
addikt
válasz martillo #69575 üzenetére
egy jó esővédő cucc (munkaruházatiból a két részesek pár ezer forint), vízhatlan kesztyű (vagy valamivel azzá tett, nekem pl. van egy vegyvédelmi cuccból való külső vékony kesztyűm ami rámegy a rendesre) meg nem árt egy vízhatlan cipő
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
Topikgazda
válasz csocsosvuk #69571 üzenetére
Én mindenképp szétszedném a helyedben. Az nem normális, hogy állandóan megszorult korábban. És annak bizony nyoma is kell, hogy legyen valahol.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
BlackPriest
őstag
válasz martillo #69575 üzenetére
én egy darabig eldobhatónál valamivel jobb cuccban nyomtam, ma szakadt el, én is munkavédelmi boltba fogok menni. az overál jó, mert tuti nem folyik be a víz, de nem is szellőzik, nagyon gyorsan bele lehet rohadni
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
csocsosvuk
újonc
válasz sityupityu #69577 üzenetére
Mindenféleképp megnézem, mihelyt időm lesz rá...
de tény hogy tegnap is zombiként estem haza este 8kor, és ma sem látom esélyét előbb...
Igaz ma többet is kell egy kicsit menni vele, kérdés, hogy az eső meg a hűvös segít e rajta.
Eleve hajt a kiváncsiság így olvasgatva több helyet, valszeg hézagolási probléma lesz..." A semmi az nem semmi, mert ha semmi, akkor az már valami, a valami pedig nem semmi..."
-
macilaci78
nagyúr
válasz martillo #69575 üzenetére
Arra a 35 percre nyugodtan számolhatsz majd 50-et esőben. Az autósok is figyelmetlenebbek, kevesebb helyet hagynak, az útviszonyok sem kedveznek a motorosoknak, a plexi is vizes.
De igen, sok motoros futár military shopban vett esővédő szettben tolja, rendes tereptarka. Valami vízálló kesztyű, meg bakancs. Nekem a robogón van elég hely, hogy a cipő ne kapjon vizet, de a lábszáram már nem fér el rendesen, a térdem meg sehogy sem. Esőben nem motorozok, annyira nem létszükséglet, hogy a biztonságérzet hiányában megtegyem.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
KisTé
tag
válasz macilaci78 #69574 üzenetére
Semmi nem villan kulcsfordításra, majd a héten veszek új akksit kiderül műszerem nincsen sajnos azt se tudom, hogy kell használni ...
-
Topikgazda
válasz csocsosvuk #69579 üzenetére
Ékszíjhézagolás? Az nem tud szorulást okozni. De én is kíváncsi vagyok, hogy mi lehet vele.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
dtsdexter
csendes tag
Ma olvastam ...
"Sziasztok!!
Eladó új szelephézagot keresek! Azt mondták hogy be kell állítani de én inkább kicserélném újra!! A motor egy Aprilia RS 50 vízhűtéses!!
S.O.S!!"
Amúgy az Akkumlátor töltéssel csak okosan, főleg ha kocsiról akarod, egy normál suzukiban is legalább 42 de inkább 45Ah aksi van, robógóban meg jó ha max 9Ah hiába a 12V. A töltőáromról már nem is beszélek ami a generátorról jön ha jár a motor
(Idomok készen, benzinpumpa fent, karburátorban kell cserélni az O gyűrűket (mint kiderült befolyik), teleszkóp is megoldódott, légszűrő is cserélve ... hamarosan menetre kész.) Közben készül a jogsi is. Big fucking yeah ...
[ Szerkesztve ]
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
akos727
senior tag
válasz orosziem81 #69583 üzenetére
Kicsit talán szegény a keverék. [kép]
-
Topikgazda
válasz orosziem81 #69583 üzenetére
Annyira nem gáz ez a gyertyakép. Ugye gyertyaképet hivatalosan egyébként is 3 szinten kell nézni, de egyébként úgy önmagában nem rossz szerintem. Bár van rajta lerakódás (gondolom nem mai darab), de középelektróda és a testelektróda környéke szép tiszta és a színe sem rossz. A karburátor beállításon kívül azért tudja befolyásolni a képet az is, hogy pl hogy közlekedsz vele stb.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
BlackPriest
őstag
válasz akos727 #69585 üzenetére
de ugye ezt is külön fordulaton lenne érdemes megnézni, lehet szegény a keverék fent, de mire hazagurulsz és megállsz, már másik tartományban járt a motor annyi ideig, hogy már másképp nézzen ki.
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
orosziem81
tag
válasz sityupityu #69586 üzenetére
Ma reggel munkabol haza indulva 1 oran at csak oninditoztam es berugoztam. Meg se nyikkant. Vegul megrangattam es beindult.
Ha nem gyertya hiba akkor lehet a vakumos benzinpumpa hiba? Vetelkor az elado azt felhozta h hibas lehet. -
Topikgazda
válasz BlackPriest #69587 üzenetére
Így van. Pont ezt mondom én is, hogy nem mindegy, hogy épp hogyan üzemelt a motor a leállítás pillanatában. Legalább 3 különböző állásban kell leellenőrizni ha viszonylag pontos képet akarunk. És hát ugyanolyan beállításnál a különböző hőértékű gyertyák is más-más képet tudnak mutatni, tehát ez sem mindegy, hogy mi van benne.
(#69588) orosziem81 Nehéz-rossz indulásnál a legtöbb esetben mindig az üzemanyagellátó rendszer valamilyen hibája szokott a felelős lenni. Köztük az is lehet amit mondasz.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
KisTé
tag
Akksit kiszedtem rátettem töltőre ugyanúgy tölti nem dob ki hibát, ha feltöltötte kiderül, kis víz befolyt az akksitérbe...
-
tween
őstag
Holnap megjön az új akksi Ha csak úgy ala natúr bepattintom a helyére, mást nem babrálok, nem lesz jó?
-
KisTé
tag
Na akksi okés, önindító teker csak rúgásra sincs szikra, akkor remélem a gyertya csesződött el....
-
kukutyi
csendes tag
válasz sityupityu #69536 üzenetére
Szia
Köszönöm szépen tudok várni meg ha már szimeringet és porvédőt is cserélek nem rontanám el újra azzal hogy rossz benne az olaj mennyiségeSzükség van még valami egyéb adatra vagy méretre ami esetleg segítheti a keresést?
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Gyárilag 90-es főfúvóka van benne, próbára jó lesz. De nem biztos, hogy elég lesz neki. Majd kell gyertyaképet nézni és az eldönti.
(#69594) kukutyi Nem kell más, a típus megvan ennyi meg elég. A héten majd egy bolt által olyan adatbázis közelébe jutok amiben talán benne lesz.
(#69595) Yosolo28 Igen, ez vele jár. De ez leginkább akkor feltűnő, ha valami egyszerűbb olaj van a gépezetben. A ricinus alapú teljesen szintetikus 2T olajoknak annyira nincs rossz szaguk, nekem kifejezettem bejön. Ha meg még ez sem jó, akkor lehet gyümölcsillatút is venni, azt még az autósok is szívesen szagolják.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
Új hozzászólás Aktív témák
- DXRacer használt szék eladó
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel