- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Asus Zenfone 8 - komplett kompakt
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
it Az SK Hynix jelezte: akkora a terjeszkedés az AI-szolgáltatások piacán, hogy 2024-re az összes, 2025-re közel az összes HBM chipet eladták.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
pellesmartin
tag
Hello! Honda dio felujitásba vagyok,jelenleg a variátorral küzdök,ma szétszedtem,szíj 15.5 helyett 14, ez már cserés?
Illetve a gőrgők állapota:
Ez is cserés?
Kuplung?:
Mit kellene még cserélnem ami kopó alkatrész a hajtásba?
Régebben 60 volt a vége,most 50nél már teljesen kiforog,a szíj nem megy ki teljesen a tárcsa széléig,ezzekkel a cserékkel remélem megoldódik
Köszi! -
Topikgazda
válasz Kobun1980 #69240 üzenetére
Az első linken a Piaggio szép és biztos, hogy jó is. A blokk benne nem vizes hanem levegős, ezt azért vedd figyelembe. Ezért is kedvezőbb az ára. Ha megvannak a külföldi papírjai az csak jó, bár nálunk nem számít semmit sem, mivel jelenleg nem kell semmi az 50-es motorokra. Ha nagyobb robogó lenne, akkor már nagyobb értéke lenne a papíroknak.
A második linken sem tűnik rossznak a motor, de az a 38 ezer km már tényleg sok. Használhatták rendesen és kétlem, hogy ez a sok kilométer még bontatlan blokkal párosulna. Ugye már múltkor mondtam, hogy alapjában véve nincs gond azzal ha már nem gyári a motor (lehet az tuning miatt, vagy csak sima felújítás), csak az a nem mindegy, hogy milyen cuccokat raktak bele és milyen hozzáértéssel. Ja, és a fényezése már tuti, hogy nem gyári.
A harmadik linken lévő jónak tűnik. Drágább, de ez jó eséllyel teljesen gyári.
A negyedikről ugyanazt tudom mondani mint a harmadikról.
Az utolsó, a Gilera szerintem igen jónak tűnik. Az hogy van rajta pár karc, meg hogy jön le róla egy-két helyen a matrica az csak egy dolog, ezek javíthatók De úgy összességében az egész motor jónak tűnik.
Én az utolsó hármat nézném meg.(#69242) Yosolo28 Én még nem láttam, hogy ilyesmiket használnának valahol. Még crossmotorok-nál sem, pedig ott azért nem mindegy. Olyan szinten mint régebben a moto gp (125-250 2T, még régebben 500 2T) viszont elképzelhetőnek tartom sőt, úgy gondolom hogy szinte biztos.
(#69246) martillo Ennek az oldalán is ott van egy vakcső amit majd le kéne vágni és behegeszteni. Azért majd tedd mellé a régit ha úgy van. Kíváncsi lennék rá, hogy milyen eltérés van a kettő között.
(#69251) pellesmartin Igen, az a szíj már cserés, másfél mm már számít. A görgők szintén cserések. Szerintem - legalább is amennyire így képről látszik - jó még az a kuplung. Kicsit csiszold meg mielőtt visszarakod, és féktisztítóval is adhatnál egy kicsit úgy az egésznek, mert már egy kis pucolás is ráférne.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Kobun1980
aktív tag
válasz sityupityu #69252 üzenetére
-
Yosolo28
csendes újonc
válasz sityupityu #69252 üzenetére
Idővel majd teszek egy kísérletet egy AFR-el, mit mutat. Biztos okkal nem terjedt el, más hülyeségre is elszórnak 50-60e-t (persze nem egy 100e-s robogó tulaj), pedig a pontos AFR meghatározása egy benzines motornál, eddig azt gondoltam nélkülözhetetlen!
Mondják, de a fűkaszád is jó ahogy van! Persze, az autó is jó ahogy van gyárilag, de mint tudjuk, gyárból más szempontok alapján gurulnak ki a dolgok. Ha pedig belekerül az ember a tuningnak nevezett mókuskerékbe, mindig a megfelelelő AFR és gyújtás teszi fel az I-re a pontot. -
doddencs
senior tag
Sziasztok!
Tudnátok ajánlani Budapesten egy robogó szervizt?
Az alany: Piaggio NRG mc3
Probléma: hidegindításnál iszonyatosan füstöl és nem húz. 1-2 percnyi gurulás után gondmentes a következő hideg indításig Tavaly már lehúztak egy kipufogócserével, de nem segített. -
spanglee001
addikt
-
nyogo83
Topikgazda
válasz macilaci78 #69255 üzenetére
Akkor valoszinu csak siman valami gebasz volt a karbinal es felakadt a tuszelep es nem a tultankolas miatt tortent.
Viszont lehet akkor erdemes lenne majd figyelgetni, mert a vaakumos benzincsapnak meg kellett volna fognia a benzint, nem szabad lett volna ennyire befolynia. -
doddencs
senior tag
válasz spanglee001 #69257 üzenetére
nekem ez nem is lenne probléma, mivel tudom használni a motort, csak körülményes az indulás.
csak jó tapasztalatokat nehéz találni. -
Vanek úr
csendes tag
válasz Kobun1980 #69240 üzenetére
Szia,
A nálam okosabbak majd segítenek, ahogy eddig.
Részemről csak két észrevétel:
"kép alapján nem tudom eldönteni,hogy karbis-e, illetve DT, vagy DD"
Ha van rajta berúgókar, akkor karbis.
Továbbá még annyi, hogy az én Sr50-emen még gyári mindkét gumi 12500km futás után, és még bőven jó a profilmélység, szerintem 15000-et simán elmegy. 105kg vagyok. Ha 10000km-es Sr-eken nem gyári a gumi, akkor gondolom jóval több van bennük.
Ezen hátul gyári, elöl új. Gondolom megcserélték.
[link]Üdv.
[ Szerkesztve ]
...nincs klímám, windows van.......
-
Vanek úr
csendes tag
válasz sityupityu #69252 üzenetére
(I)(#69246) martillo Ennek az oldalán is ott van egy vakcső amit majd le kéne vágni és behegeszteni. Azért majd tedd mellé a régit ha úgy van. Kíváncsi lennék rá, hogy milyen eltérés van a kettő között.(/I)
Itt már nincs rajta a vakcső, csak a kipufogó "friss levegő szelep" csöve.
A kipufogóban kialakuló gázlengések a friss levegő szelepen keresztül, ( ami egy visszacsapó szelep és a porlasztó mellett található, és a variátor dekli alól szív levegőt ) levegőt szív be a kipufogóba, ami a katalizátornak tesz jót, továbbá csökkenti az emissziós értékeket.
Nekem ez a cső is le van vágva, és behegesztve, a kollégámnak viszont rajta van, és be van kötve.
A két motor között gyorsulásban,erőben,végsebességben semmiféle különbség nincs.
Amikor nekem eltávolították a fojtásokat, akkor még nem tudtam mi ez, és a szervizesek levágták, behegesztették. Ma már szólnék, hogy ezt hagyják rajta.[ Szerkesztve ]
...nincs klímám, windows van.......
-
BlackPriest
őstag
válasz spanglee001 #69257 üzenetére
nekem három hete van bent, szezon elején minden jó szerviz leterhelt
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
Topikgazda
válasz macilaci78 #69255 üzenetére
Tegnap elfelejtettem neked megnézni, de most pótoltam mert otthon vagyok. Nekem is csak egy mezei lyuk van rajta.
(#69261) Vanek úr Jogos, pontatlanul fogalmaztam, egyébként tudom, hogy hova megy az a cső. Én azt mondom, hogy jobb megszabadulni az egésztől mindenestől. Meg lehet hogy nem szép tőlem, de ezeket az emissziós értékeket is hagyjuk inkább a fenébe. Mármint igazad van, azért van az ott, de az egész csak szerencsétlen kis robogó erejét csökkenti. Tehát én a katalizátoros csőtől is megszabadulnék a fenébe. Szabályosan fellélegzik a motor ha az nincs benne. Cseréltem már le katalizátoros csövet és tettem a helyére ugyanolyan (vagy hasonló) hagyományos csövet amibe nem volt, egyből könnyedebben ment utána a robogó. Neked is akkor lenne az igazi, ha nem az lenne rajta.
Ezek a katalizátáros csövek arra jók, hogy miután leállítottad a motort rá egy óra múlva is úgy ontja a meleget, hogy húst lehetne rajta sütni.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
macilaci78
nagyúr
válasz doddencs #69256 üzenetére
Itt voltam, öcsém tavaly vitte ugyanide a robit. Gurulunk... Normális az ember, akivel kommunikálok. Várólista volt a szervizre, viszont a felakadt úszót a következő munkanapra megcsinálták és újra lepucolták a deknit, ingyen.
spanglee001: tehát csak szét kell szedni, hangolni, esetleg hibát keresni.
Vanek úr: 20 éves BWS-em van 5.500 km-rel, első tulajdonosa vagyok és ledobtam 8 év állás után a gyári gumikat. A profilmélység megfelelő volt, de a tapadás hiány zavart. Nyomvályús úton (pl buszmegállóban)
a taréjról egyszerűen lecsúszott a hátsó kerék.BlackPriest: én adott nap előtti napon vittem be, munka miatt így tudtam megoldani. Vállalt időben csinálták meg, 2 napot volt bent.
sityupityu: a luk kívül és belül is megvan, de át nem látok rajta. Gondolom, a fröcsögő benzint azért elzárja.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Kobun1980
aktív tag
válasz Vanek úr #69260 üzenetére
Szia.
Köszi a segítséget. Ha jol tudom a DT és a DD között a hűtés a különbség.
Amúgy a leghuteses robogok rövid távon (nekem kb. 3-4 km lenne a bejaras) nem jobb választások, mint egy vizhuteses?
Utána olvastam, és ez alapján nem biztos, hogy rosszabbul járnak mondjuk egy DT-vel... Kár, hogy külsőleg nem az tetszik a legjobban. -
Kobun1980
aktív tag
Srácok.
Ahigy rakerestem itt, a Baboekrol nem sok pozitív visszajelzést találtam, igaz többsége a Motowell-el volt kapcsolatos.
Néztem egy robogot, ami náluk van, és "garancias":
[link]
Erről esetleg vélemény?
Illetve az SR50-nel a Street és Factory között csak a külső a különbség? Nyilván azonos paraméterek mellett, mint evjarat, blokk stb.? -
orosziem81
tag
Sziasztok,
találkozott már olyannal valamelyikőtök, hogy a megszokottól eltérő kúton való tankolás után a motor roppant erőtlen lesz? Értem ez alatt, hogy az alapjárat a megszokotthoz képest kisebb, gézadásra lusta, és a megszokott emelkedőn már alig megy fel.
-
Dtomka
veterán
válasz orosziem81 #69270 üzenetére
Nem tapasztaltam, de hallottam, hogy nem mindegy melyik kúton tankol az ember. Én a Shell -nél szoktam és a legjobbat (v power) töltöm bele, mert megérdemli
-
mumtaz
senior tag
válasz orosziem81 #69270 üzenetére
Még az sem mindegy némely kútnál, hogy az ország melyik részén.
A shell pl. a nyugati országrészben az osztrákoktól hozza az üzemanyagot és állítólag jobb, mint az, amit Budapesten, vagy attól keletre tankolsz.
Az ÖMV régen az egész országban a saját osztrák finomítójából szállította.
Az ukrán benzin is fasza, bár baromi büdös.Meg ugye ki tudja, hogy adott kúton egyedileg esetleg nem lötykölnek-e bele valamit.
Szóval kút és kút között is lehetnek minőségbeli diferenciák.-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
csocsosvuk
újonc
Sziasztok!
Esetleg valakinek bevállt bolt, vagy webshop (inkább ez) ahonnan korrekt áron robeszgumit lehet választani? Mármint google segít persze, de esetleg hátha van bevállt már valakinek.
Köszi!
" A semmi az nem semmi, mert ha semmi, akkor az már valami, a valami pedig nem semmi..."
-
Topikgazda
válasz csocsosvuk #69273 üzenetére
Én tőlük szoktam rendelni robogóra meg másra is.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
dtsdexter
csendes tag
válasz mumtaz #69272 üzenetére
Utóbbi már nem valószínű. Nem mondom, hogy lehetetlen, de értelmetlen. A többletet valahogy ki kell venni, mivel már pár éve számítógépen rögzíti és küldi a központba a napi adatokat (nyitó mennyiség L, Eladott mennyiség L, Hőfok változás miatti tágulás és csökkenés stb) ezekből az adatokból ha jól emlékszem 1.25L pontossággal tudják egy 50.000L kapacitású tartály állását. Régebben, ügye nekünk kellet táblázat alapján a hőfokot és léc alapján a L mennyiséget megadni. Ha ügyes voltál akkor 50L pontossággal megmondtad, mennyi van (annál a rendszernél +/-85L volt a pontossága) azt váltotta a Szonda mely már elektronikus rendszerrel dolgozott (2004-2008) között telepítették (20L-s pontossággal) végül már egy Összetett Online szonda rendszer számolja mindezt. (meg még előtte volt pár de arról most ne beszéljünk).
Szóval ha beleöntenek valamit, kis mennyiségben nem feltűnő, de azt te sem fogod észre venni. 10-20L felett meg már kiugrik. És mivel mindenhol Online Kamera rendszer van (MOL-nál azt tudom, hogy a belsőbiztonság 20 monitor előtt ücsörög valahol Batta mellett) bármikor vissza nézhetik. Kivétel esetén hasonló a helyzet. Mellesleg plombált kutakból kivenni max a régiekből, de oda meg jár a szerviz hetente mert valami baj mindig van velük. Sérült plombát meg jelenteniük kell, mivel azt az OMSZ adja nekik is és ők is ott adják le. Szóval nem látom értelmét. Ráadásul az OMSZ jár minőség és mennyiség ellenőrzésre, hogy a kútfejek is pontosan annyit és olyan minőségben adják a naftát ahogy az elő van írva. Ha minőségi probléma adódik azt az utolsó mondatban szereplők térítik.
2 dolog ami a hibát okozhatja egy kúton üzemanyag minőségben, az a Tartály állapota és az árú keveredés.
A tartály sérült vagy kilyukad azt elvileg azonnal észlelniük kell mivel a vizszint riasztás beindul. (A tartályok 2 részből állnak van egy belső amiben az üa. van a másik egy körülötte lévő tartály amiben alacsony nyomású semlegesítő folyadék van Ha a belső kilyukad át áramlik ebbe a folyadékba és megnő a nyomás. Azonnal riaszt is bent, legalább is kellene)
A Keveredés, egy elég drága mulatság. Volt is már rá példa jó párszor, a Tartálykocsiból rossz helyre fejtettek le (pl 95-ös jött és a Dieselbe engedte le) Sajnos ez emberi mulasztás (ha egyáltalán nem tűnik fel senkinek akkor rengeteg hibát ejtenek), és a gép sem fogja jelezni. Első körben megnézik, hogy lefér-e 95, le ellenőrzik, hogy jó helyre csatlakozott-e, Amikor elszámolnak a végén, a tartálykocsi szerint mennyi jött át az óráján, a mi gépünkön mennyi jött át az adatok alapján kijön egy pontos szám. És a végén amikor a háttérgépben az adatokat rögzítik. stb
Volt példa, hogy ennyi lehetőségen sem tűnt fel senkinek és ment az árusítás. Persze rengeteg kár igény miatt ellenőrzés volt. Azonnal kiderült a turpisság. (Ennek költsége több millió huf) Tartályt kiűríteni, elszállítani, kitakarítani és újra feltölteni, és a járművekben okozott kár ... Jó móka. Ezt mind a kutas a kút és a tankeros fizeti. 3 év fizetés nélkül ... nem olyan mókás.[ Szerkesztve ]
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
csocsosvuk
újonc
válasz sityupityu #69274 üzenetére
ejjha, az általam keresett méretben 1 fajta gumi akad...
Bár úgy veszem észre, hogy alapvetően ezzel van probléma, hogy nem túl sűrű méret ez a 80/80 r16 ;>" A semmi az nem semmi, mert ha semmi, akkor az már valami, a valami pedig nem semmi..."
-
orosziem81
tag
Köszönöm szépen a válaszokat.
Az üzemanyagnak a szaga is mintha eltérne a megszokottól.
Minden esetre remélem nem azért van az erőtlenség, mert esetleg most kopott el a henger és a gyűrű. Nah majd ha kifogy tankolok a megszokott helyen és kiderül.Apropo! Az automata olaj bekeverőt hogyan lehet megállapítani, hogy működőképes-e? 2T 50ccm
[ Szerkesztve ]
-
dtsdexter
csendes tag
válasz orosziem81 #69277 üzenetére
Alapesetben latszik a kipufogo fustjen, enyhen kekes, ha ra huzol egy koveret a gazra akkor elenkebb.
Opció ketto olajfogyast gyakran kell ellenorizni (maxra tolteni), de inkabb az emso opcio ami kevesbe karos a motor elettartamara.... esküszöm, gyári főnök ;)
-
DigitXT
félisten
válasz spanglee001 #69257 üzenetére
Ehhez minek szerviz? Mondjuk én könnyen vagyok, mert a fészerbe most lépni
sem lehet a szerszámoktól és motoralkatrészektől, pedig se szerelő nem vagyok,
se több motorom nincs, csak egy van szétkapva éppen. A lent felsoroltakból csak
az önindítót nem buzerálnám magamnak, ha nem muszáj, a többi sima liba.Szétszedés: általános szerszámok, ami mindenkinek van otthon (remélhetőleg)
Variátor anya lekapása: légkulcs, vagy elektromos ütvecsavarozó (nem ütvefúró)
Kontrasztrugó szerelés: nagy dugókulcs, esetleg kuplungösszenyomó, de ha itt
kisköbcentis gépről van szó, akkor szerintem kézzel össze lehet nyomni simán;
azzal a nagyobb dugókulccsal lennék egyedül bajban, mert a 400-asba már vmi
56-os méret kellett, vagy már nem is tudom mekkora, a 125-öshöz "csak" 46-os
(És az utóbbi pont nincs már meg, így itt meg is buktam a kuplungszereléssel.)
Töltés ellenőrzése: multiméter, vagy vmi spécibb mérőműszer (van mind a kettő)
Akkucsere: értelemszerűen (nem rövidrezárni, ha új + fel kell savazni*, ügyesen)*: a magam részéről jobban szeretem a gondozásmentes kiadást, mert valahogy
nem barátja a bőrömnek az akkusav. Nade nem véletlen írom, hogy ügyesen...Szerk: szervizt sajnos nem tudok ajánlani. Többet kell utána dolgozni otthon és
rengeteg pénzt elkérnek, hogy elbasszák a dolgokat. Akkor inkább magamnak![ Szerkesztve ]
-
suste
veterán
válasz DigitXT #69279 üzenetére
A legközelebbi gépműhelyben .
Csak előtte mindenképpen szedd ki a variátort és a tárcsát, és teszteld le asztalon, ahogy én is, hogy mennyire megy be a szíj.
És ha kell, akkor egyformán szedess le a dobból és a fix tárcsából is 0,5 - 1 mm-t.
De ha a nyomok alapján látható, hogy eredeti állapotban kiment a szíj teljesen, akkor nem érdemes buherálni, hanem inkább alkatrészeket cserélni (szíj, dob, görgők, tárcsa). -
lbence
aktív tag
Sziasztok!
Januárban vettem egy 2013-as 2T 50-es légűtéses Piaggio Zipet, kevés km-el, megkímélt állapotban.
Sajnos a fogyasztás 6-7 liter körül alakul, egy teljes tankkal 110 km-t tudok elmenni és 6-7 liter között tudok tankolni bele.
Írtam az előző tulajnak, hogy nála mennyit evett, de azt mondta, hogy ő összesen 10 km-t ment vele, miután kivette belőle a folytásokat, úgyhogy nem osztotta meg a tapasztalatait.
Most annyit tudok, hogy minden folytás ki van véve belőle, és a karbiban van egy nagyobb fúvóka, a kipufogója meg a gyári még.
Jövő héten viszem szerelőhöz, rendeltem egy Gianelli Go kipufogót, kiváncsi vagyok, hogy javulni fog-e a fogyasztás, vagy csak a teljesítmény.
A szerelő azt mondta, hogy előbb rakjuk fel a kipuffot, aztán utána nézzük meg, hogy hogy alakul a fogyasztás, ha továbbra is magas, akkor betesz egy kisebb fúvókát.
Egyébként 65 körül van a végsebesség nagy plexivel, én meg ilyen 90 kg körül mozgok súlyban.Ti mit javasoltok még, mivel lehetne optimalizálni a fogyasztást? Gumik felfújva, légszűrő új. Sajnos sok a rövid 1-2 km-es táv, de megyek hosszabbakat is, viszont csak városon belül használom.
Üdv,
Bence -
macilaci78
nagyúr
válasz lbence #69282 üzenetére
Ami bekerül a motorba, az el is ég. Egy nagyobb áteresztőképességű kipufogóval csak azt éred, hogy könnyebben kijön belőle az égéstermék, de kevesebb nem lesz. A fúvókacsere nem fojtáseltávolítás, hanem tuning, ami gyári alkatrészek mellett felesleges. Vissza kell tenni a kisebb fúvókát.
Én 150 kg vagyok, 2T 50 ccm, plexi nélkül, 55 km/h a sebesség gyári alkatrészekkel, fojtással, vagy anélkül. Fojtás kivétele óta eltelt kb 30 km, rövid szakaszokban, városi használattal. Talán ma este megyek egy hosszabbat vele. Kíváncsi vagyok a fogyasztás alakulására, eddig 5-5,4 l százon.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
lbence
aktív tag
válasz macilaci78 #69284 üzenetére
Fojtást csúnyán elirtam..
Értem amit írsz, csak arra is gondoltam, hogy erőlködik a motor ezzel a gyári kipufogóval.
A nagyobb fúvóka tudom, hogy tuning, és nem a fojtás része, az előző tulaj biztos ettől várt egy kis teljesítmény növekedést. Remélem hogy ezzel a fojtás nélküli kipufogóval kicsit nagyobb lesz a teljesítmény, es alacsonyabb a fogyasztás, kíváncsi leszek.[ Szerkesztve ]
-
BlackPriest
őstag
válasz macilaci78 #69284 üzenetére
nekem a keeway renzonátorral meg a variátorral gyári karbival is 4 felett evett bőven, igaz, két bites módban. 90kg terheléssel
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
Dtomka
veterán
válasz macilaci78 #69284 üzenetére
150kg? Jó nagy darab lehetsz
Amúgy bevált, én nem fogok az út szélén 50-60-70 nel robogózni. Akinek nem tetszik megelőz. Nem akarok úgy járni mint a kollégám. Biciklivel az út szélén tekert, ki volt világítva mint 1 karácsonyfa, mellény is volt rajta és 1 részeg f..kalap elsodorta.Hogy az autós segített? Nem, cserbenhagyásos gázolás...
+1 ok, az út széle olyan jó állapotú elég sok helyen, hogy a robogó szétesik
Ti az út szélén robogóztok? -
spanglee001
addikt
válasz Dtomka #69287 üzenetére
pesti e vagy?
mobiltartót eszkábálnék valahogy malaguti f12 re, van valami stabil ötlet? s9+ nem kics nem könnyű viszont csúnyán tud kinézni esés után
olyan kellene ami olyan stabil, hogy a motort felemelem vele , és a telót egyszerűen le/fel tudom rá tenni.másik: állóhelyzetben mér az üzemanyag jelző, indulás után lemegy nullára megállok megint visszamegy és 3 liter benzin elfogyasztása után már üresnek jelzi gondolom nem 3 literes a tankja, mit lehet rajta nézni ilyenkor?
[ Szerkesztve ]
netezős pécék eladóak néha :D !!!!44!4!!négy
-
Dtomka
veterán
válasz spanglee001 #69288 üzenetére
Már nem, de nem messze lakom a bekötőúttól
Nézd ez a megoldás nem lenne jó neked?
PHONE HOLDER FOR ANY SCOOTER | BIKE | 250/-vagy ez?
Mobile holder for any cycle, motorcycle, scooterÉn bringára szeretnék valamit kitalálni, mert most sem vettem fel mikor több ezer ember között tekertem (~500-at meg is előztem I BIKE BUDAPEST)
-
spanglee001
addikt
válasz Dtomka #69289 üzenetére
hát nem tűnik életbiztosításnak az a tartó az egyiket mint látod kínlódva pattintja rá, futárként napi 30x kell le fel pakolni rá a másik meg csavarral állítható, ha kilazul (a sok tekergetéstől/rázkódástól) elmegy méret kiesik a teló a másik biciklis tatyók átlátszó telefontartóval jó ötlet valahogy rá is bütykölném, de 5,5"ig vannak a cipzáros tokok/gps tartók szintén ott ugye nem kell ki be pattintgatni csak cipzározni de nincs méret
netezős pécék eladóak néha :D !!!!44!4!!négy
-
Dtomka
veterán
válasz spanglee001 #69290 üzenetére
Akciókamera? Kompaktabb! Lehet én is inkább olyat veszek.
Mire figyelj akciókamera-vásárláskor -
Telda
addikt
válasz spanglee001 #69290 üzenetére
Nekem ilyen van. Tükör alá kell felfogatni és van belőle 4 féle méret is.
-
Topikgazda
válasz macilaci78 #69284 üzenetére
Amikor eltávolítják a gyári fojtásokat, akkor fúvókát mindenképp kell cserélni. Amelyik fúvóka fojtott állapotban elegendő üzemanyagot adott neki, az a fojtások kivétele után már nem elegendő, hiszen nagyobb fordulatra lesz képes a motor amihez több üzemanyag is kell. Persze meg van határozva, hogy mennyivel kell feljebb menni, nem lehet csak úgy ész nélkül beletenni akármilyen nagyot.
Viszont széria robogónál 6-7 literes fogyasztást még nem pipáltam...Hát nem tudom, ha túl is van fúvókázva ennyivel akkor sem lehet, hiszen ha minden más gyári a motoron, akkor egy bizonyos fúvóka méret után már fulladnia kéne a sok üzemanyagtól. Asszonynak a Bws-e eszik nyél gázon állandó kigyorsításokkal 6-7 litereket. De hát annál normális is ha húzza az ember, hiszen 70-es vashenger van rajta és amennyire csak egy 70-es vashengert konfigurációt ki lehetett hegyezni hát én azt meg is tettem. 98-as főfúvóka van benne. De megy is mint az ördög, cserébe viszont kajál is ha húzza neki az ember. De hogy egy széria robogó ennyit egyen...szerk: (#69294) orosziem81 Ha tönkrement volna a különolajozásod, akkor korábban már rég beállt volna a motor.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
DigitXT
félisten
válasz sityupityu #69295 üzenetére
Én ősszel pont a lerohadás előtt eltekergettem a karbit.
Picit túldúsíthattam, szóval megint lesz vagy 8L/100. -
Topikgazda
-
gabe_
őstag
A fogyasztás témához: Amikor anno megvettem a 100ccm-es 2T ciakomat, 5 literes fogyasztást mértem vele, kissé kormos gyertyaképpel. A fúvóka gyári méret, tiszta, minden rendben volt.
A megoldás nálam a súbertű egy rovátkával való kijjebb állítása volt. Gyönyörű őzbarna szine lett a gyertyának, mínusz majdnem fél liter a fogyasztásnak. Az alapjáratot hozzá kellett lőni, annyi. (mondjuk hülye voltam, mert először széttekertem minden beállítást a karbin, amivel nem lett jobb, de a súbertű beállítása után, az alapokról újra beállítva a levegőcsavart-alapjáratot egész jó lett. Meg persze nálam ki kellett takarítani az automata szivatót is mert meg volt szorulva. Valószínűleg ezért volt túl dúsra állítva minden...)Kicsit már sajnálom, hogy eladtam...
[ Szerkesztve ]
Sovány szakácsban sose bízz!
-
DigitXT
félisten
válasz sityupityu #69297 üzenetére
Igazából durva, hogy az alapjárati rendszer magában így el tudja vinni a fogyit...
-
orosziem81
tag
válasz sityupityu #69295 üzenetére
Köszönöm a hozzászólást. Elkezdek felkészülni a motorgenerálra vagy cserére.
Új hozzászólás Aktív témák
- Proxmox VE
- Politika
- Elite: Dangerous
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Gaming notebook topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- LEGO klub
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- További aktív témák...