- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Kikristályosodik a Razr 60
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- One mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
asha07lcc
tag
A hőigény és a hőveszteség/nyereség határozza meg a hűtési igényt. Azaz olyan berendezést érdemes választani ami tartós üzemben részterheléssel és jó hatásfokkal tud dolgozni a legnagyobb hőigény esetén. Ez csak becslés de egy 3,5 kw erre jobbank tűnik mint egy 2,6 kw gép és az árkülönbség csekély 10000ft kb. A sensira jó választás ha a hűtés a fő igény.
-
Danex
addikt
Ilyenkor amúgy a fekvést is érdemes leírni, sokat számít, hogy egész nap odasüt-e a nap vagy sem. Én panelba 20nm-es szobába a 3.5kW-osat vettem, hogy ha kinyitom az ajtót máshova is tudjon hűteni anélkül, hogy megeröltetné magát.
Plusz másik kérdés, hogy itt forumon is volt akinek már a 26 fok elég hűvös volt, valakinek meg 22fok kell, csak 4 fok, de a klímának sokkal több munka. -
windy
tag
A Sensira jó választás, és én valószínű, hogy a 3,5 kW-os gépet javasolnám, bár nem ismerem a helyszínt. Nagyon kicsi az árkülönbség, és az üzemeltetésben takarékosabb a klíma, ha nem megy kihajtva, hanem 50-60 százalékos fordulaton jár a kompresszor. Ilyenkor a legjobb a hatásfoka a rendszernek.
-
TeeJay
félisten
Gondolom minden klímás cégnek van 2 hónapra előre munkája így nem tudnak mindenkivel foglalkozni, amelyik vevő meg akar klímát úgyis vissza hívja őket párszor. Buda klímás gyerek mondta h a problémás bekötést inkább kihagyják mert ha bejön a meleg 80%-ban úgyis panelba mennek szerelni és ott egy nap könnyen felrak 3 címet (lakásonként 1 klima) is míg egy új házban horonymarás vagy tetőn üveggyapot az tré munka lehet 1 eszközt tud csak annyira nem haladós. Meg is értem őket amúgy, unokatesom lakásában reggel 9-től este 6-ig tartott 3 szerelőnek 2 klíma felrakás a sok horonymarás meg nehéz kábelezés miatt, a párja lakásában meg 2,5 óra volt egy klíma úgy hogy előző címről jöttek és utána mentek következő címre. Elég hiány szakma lesz ez is pedig egyre olcsóbbak a klímák és melegebbek a nyarak
-
updog
őstag
Telefonon szeretek egyeztetni, mert a calendarom nézése nélkül csak járjuk a fölösleges köröket ha emailben pingpongozunk az időpontokkal. És a beszélgetések után pedig kérem hogy amit megbeszéltünk, küldjék el emailben írásban. Tudom, ez a kettő így együtt már irreális elvárás nem csak klíma, de kb. bármilyen téren ma Magyarországon (nemzetközileg se sokkal jobb a tapasztalatom, mégmielőtt).
Ha x és y is kifizeti ugyanazt a pénzt, de y elvárja hogy foglalkozzanak vele, reagáljanak neki, vegyék fel a telefont, x-nek meg jóvanazúgyahogyvan, tehát könnyebb pénzszerzési lehetőség, hát hosszú távon valószínűleg idő/pénz arányban jobban megéri az x-eknek dolgozni. De akkor legyen +15% elérhetőségi felár, vagy lehessek prémium ügyfél (mert úgy tűnik, az alapvető elvárások manapság már prémium kategóriának számítanak).
Elnézést, de én is 9 éve dolgozom ügyfelekkel, valahogy mindig sikerült rövid úton begépelni két sort, hogy "most elfoglalt vagyok, de amint tudok, foglalkozok a problémájával", vagy ha már háromszor hívott, de épp mást csináltam, akkor ha végeztem, visszahívtam. Mindig. És még élek, nem tört le se kezem, se lábam, nem olyan nehéz ez
A kedvencem az volt most, ahol több mint egy héttel a felmérés után, már telefonálnom kellett, mert azt ígérték, pár nap múlva jön az ajánlat. Nagy nehezen kiköhögték, erre válaszoltam nekik szinte azonnal, hogy OK, 1-2 kérdésem van még, de alapvetően jöhetnek akár holnap is felszerelni. Ez volt másfél hete, azóta se bú se bá. Felhívtam őket tegnap, némileg idegállapotban, egy kedves, búgó hangú hölgy mondta, hogy, jajj nem válaszoltunk, nahát, és mindjárt visszahív, csak most egy ügyfél van nála. Még kicsit meg is nyugodtam, annyira tündér volt. Na azóta is hív vissza... pedig itt aztán még ügyfélszolgálat is volt ezek szerint, csak kedves, búgó hangú hölgyek ígéreteitől még nem lesz klímám. Na mindegy, a panaszkodástól sem, úgyhogy részemről kész vagyok vele
Tudom, nem a zsemle kicsi...
-
Chaser
legenda
Az oke, de en sem foglalkozom olyan ceggel ahol a telefont nem tudjak felvenni
Garis problema lesz, csak mire visszajeleznek h atment az eteren az uzenet, lesz 1-2 nap?_____
Programot akartam adni a klimanak, minden nap 21 orakor kapcsoljon be es reggel 9-kor meg ki, de nem tudom igy megadni, csak azt h mikor induljon el, nincs tol-ig beallitad
Ez tenyleg ilyen? Ennek igy nem sok ertelmet latom -
Chaser
legenda
Ilyen tetelnel sztem 15% nem oszt, nem szoroz, idealis esetben 5-10 evig hasznalni fogod oket
En a daikinnal 5 evre terveztem, de en azzal futok is, ma is megdicsertek, es nekem is meglepo, de meg nalam is laikisabbak mikor meghalljak h daikin kb felcsillan a szemuk ( : valakitol hallottak mar h a legjobbak kozt van ez a gyarto -
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Milyen TV-t vegyek?
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Apple MacBook
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- További aktív témák...
- Microsoft Surface Pro 6 i5-8350U 8GB 256GB 1 év garancia
- Bomba ár! HP EliteBook Folio 1040 G1 - i5-G4 I 8GB I 256GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 5600X / 32GB DDR4 / RTX 3060Ti 8GB / 500GB SSD
- LG 65C4 - 65" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - 1000 Nits
- 35" ASUS ROG Swift PG35VQ curved GAMER monitor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest