- Szabadalmi vitába keveredett a Lenovo
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Megérkezett az új Nokia 3210 4G Magyarországra, ennyit kérnek érte
- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Mobil flották
- Netfone
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- iPhone topik
Hirdetés
-
ROG Ally X néven jön az ASUS kézikonzoljának frissítése
ph A fejlesztést a Computexen leplezi majd le a cég, de nagyjából lehet tudni, hogy mit hoz.
-
67 wattos gyorstöltés és Leica kamerák a Xiaomi kagylóján?
ma Megkérdőjelezhető hitelességű fotó és valós hitelesítési adatok a Mix Flipről.
-
Multiversus - Így harcol Joker
gp A free-to-pay játék teljes kiadása a hónap végén startol minden platformon.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
TayRol
veterán
-
TayRol
veterán
válasz xEon1337 #156841 üzenetére
Köszi az infókat, ma lesz egy kis időm, el is megyek.
Auris Hybrid nekem is jó volna, de mint írtam kicsi a hátsó tér (elől sem extra), illetve nagyon buta a központi egysége. Ez a saját mobilnetet használó forgalom-figyelés nem a legmenőbb cucc.
Skoda-fan voltam mindig is, de a Golf aláígért, így kiesett, pedig egységnyi árért azt gondoltam a legjobbnak.
-
Xero
nagyúr
válasz xEon1337 #157068 üzenetére
Ott a Mondeo hybrid, Toyota hajtáslánccal. Igaz a globalizáció óta még bazáribb és olcsó hatású az is, de autóbb autó mint kb bármelyik mai toyota, és a hajtáslánc kb ugyan az.
Esetleg Lexus, de ott meg ugye a CT200h jó régi alapokon nyugszik, a többi pedig nagyon más árkategória.
A legjobb megoldás valójában két autó lenne. Valami dízel pályázni, nagyobb utakra és egy kis elektromos a városba, valamint agglomerációhoz. Nyilván ez sokkal erősebb kezdeti befektetés, és talán a fenntartás is magasabb mint egy hybridnél, de így legalább mindenhol jó lenne.
[ Szerkesztve ]
-
Gabesz87
addikt
válasz xEon1337 #157404 üzenetére
Ez is eszembe jutott, de annyira azért nem vezet rosszul, nem volt még semmilyen "hű vazze" akciója, szóval nincs gond a kézi váltóval, tud vele foglalkozni vezetés közben. Csak nem sokat vezetett még Pesten, inkább vidéken.
(#157405) footy
Tudom, hogy ezek is jók, a szüleinek pl. Jazz van, amit az én ajánlásomra vettek. Csak ezek neki már a szükségesnél egyel nagyobbak lennének, ezért nézegettem direkt a kisautókat, amiket soroltam. Mondjuk nem lenne rossz egy ilyen hibrid Yaris sem.[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz xEon1337 #158623 üzenetére
Szóval, kissé fiatalabb évjáratú autókat néztünk, de kevés km, és a képeken feltüntetett állapot íncsiklandozóan hatott. Így, közben meg lett nézve a hirdetett gépjármű, miközben posztoltam a hirdetést, már úton voltam. Körbejárva, minden vastagon le volt fújva szilionnal, ami egy 300 ezer forintos autónál jópofa, de itt elvártam volna egyfajta őszinteséget. Ahová tettem az ujjam, ragadt a szilikontól. Az feltűnt hogy a dobbetétek csavarjai cserélve voltak több helyen, és el is állt a műanyag (lógott egy fél körömnyit). Beülve bal ajtó könyöklője alaposan behorpasztva több ezer helyen, műszerfalon apró repedés, középkonzol fémbetétjében repedés. Szervizkönyv patika, első két évben 10k km, később két évente nagyjából 20k km repült bele. Nepperünk szerint hátulja volt javítva. Hoppá, tekerjünk csak vissza. szervizkönyvben ismerős autószerviz pecsétje (nini, szerelő jó barátom, együtt bringázunk). Telefon csörög, állítja jó autó, egy néni használta, szervizelték rendszeresen, hátulja tényleg törve volt, valami kerti csapba mehetett bele. De előkeresi a mami telefonszámát. Felhívtam. Hosszas beszélgetés során megtudtam, hogy nyugdíjas koráig használta, megsiratta mikor eladta, de vásárolt egy újat. Meglepődött mikor mondtam neki hogy most mennyiért hirdetik, hiszen ő törötten adta el, egy vadat kaptak el vele, légzsák nyílt.
#158624 molnarpeter: Szívó benzines autók árai nagyon elszaladtak. Gondolom sokan megszívták már DPF diesel, kettőstömegű egységekkel szerelt autókkal, és nem akarnak újra befürödni. Leginkább faék egyszerűségű 1.6-ost nézegetek, az Ford és Opel fronton is elég tartós.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
-
-
válasz xEon1337 #160342 üzenetére
Ok, de egy normális méretű új autó hyundai, kia, skoda, ford, vw....4,5-5M+
Innentől jön a keresgélés mi fér bele a keretbe (max 3,5M)
Használt autókkal mindig csak a bajom van, pedig azokból is csak pár éveseket veszek, i30 le volt lakva 3 éves létére és ez az i20 is 2 éves létére ( 0 perctől nálam lévő 5-6 éves autók különbűl néztek ki)
Ami belefér 3,5M vagy túl kicsi, vagy nagyon alulmotorizált, vagy teljesen fapad.
Szóval valahol kompromisszumot kell kötni
Kipróbálok mindent ami ennyiért szembe jön, ha egyik sem lesz jobb, mint az i20 akkor a következő autóm is i20 lesz.
Engem nem érdekelnek a kopogós műanyagok, a motorja legyen számomra jól használható+ a váltó, kényelmes legyen és elférjünk benne, olcsó legyen fenntartani és megbízható legyen, engem a csillivillicsillámpónik nem érdekelnek.
Látom haveri körben veszik a 20 éves prémiumot, aztán az árát ráköltik 2év alatt. Feszítenek benne, aztán váltófelújítás 250eFt, 3hónapot áll a vas...[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
Gergőke88
addikt
válasz xEon1337 #160912 üzenetére
Ez nettó baromság.
1 Az alap cucc tudja mindkettőt tapasztalat.
2. Kétlem hogy a navi 900 ne tudna ezek alapján az android autot mivel a mögötte levő szoftver ugyanaz.
Noh itt írja is.
[link]
Mindkettő tudja mindkettőt.Én amit hozzátennék az automata váltó. Nekünk a családban az egyik automata, szépen vált, és a fogyasztása is baráti. Szigorúan varosban (Bp) bejaratas alatt 7.5l az átlaga.
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz xEon1337 #160928 üzenetére
Csatolt lengokar...
En ma az opeldealernek probaltam elmagyarazni, hogy nem nagy elvaras az, hogy kuldjon a szuleimnek egy pontos listat a felszereltsegrol ES a kerek es gumi meret is legyen benne.
A kerdeseim fele lett megvalaszolva.I humbly and respectfully decline™
-
őstag
válasz xEon1337 #160928 üzenetére
jajj, nem ettől jó egy autóértékesítő hogy bemagolja a műszaki adatokat meg a listát
ilyesmire 100 ból egy bugris kiváncsi és többnyire az sem lesz vevő
meg amugy is végül megkaptad a választ, még ha kemény 5 percbe került isaz átlag vevőt a lízing paraméterei és a törésteszt, meg az autó kinézete/praktikuma érdekli
meg kipróbálja és kiderül tetszik-e nekino offense de egy 100le-s opel astránál ki nem sz@rja le milyen a futómű technikája
normálisan kanyarodik-e és nem ráz, ez ami érdekes...cryptot minden termékemért elfogadom
-
BigBlackDog
veterán
válasz xEon1337 #161270 üzenetére
Ez már jó ideje fent van. Szvsz irreálisan magas az ár, azért annyira keveset nem futott és kora is van már az árhoz képest. A felszereltség viszont egész jó, de fekete bőr azért "veszélyes" tud lenni tippre. Kérdés, hogy a mostani tulaj első, vagy második és mennyire követhető le az előélet. Egyébként hibát nem találtam benne nagyon, de a telefonig nem jutottam még el.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz xEon1337 #161270 üzenetére
Regota hirdetik, mist csokkent az ara 100-at es uj kepeket rakott fel. Tetszik nekem, szelloztetos a bor, motoros csomagter, napteto, igazabol mindent tud, ami kellene (- a klasszikus vezetesi elmeny). Nalam leghamarabb tavasszal lesz aktualis a vasarlas, ha akkor meglesz meg, raalkudok egy 2,5-ot, annyit meg is er.
-
hülyegyerek
addikt
válasz xEon1337 #161669 üzenetére
Nem tudom, hogy hány évesek vagytok, de nekem egyelőre az a legkényelmesebb, ha teljesen lent ülök. Az új Civic tesztjeiben mindenki külön kiemelte, hogy mennyire kényelmesen lent van az üléspozíció. Hát én még nyomtam volta tovább lefelé. Érdekes, hogy a 3-asban konkrétan ez is jobb (lejjebb lehet nyomni).
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
-v-
addikt
válasz xEon1337 #162485 üzenetére
Van bármi előnye a turbóssal szemben? Ha valaki a megbízhatósággal jön, akkor kinevetem
Hát kicsit közvetve, de igen, az egyikről tudjuk, hogy nem szar, a másikról meg még nem - lehet az sem az, de az elmúlt években több volt a kalap szar motor, mint a nem kalap szar szakértőnek kell lenni a típushibákból, melyik mivel öli meg magát, szóval én megértem, aki inkább a régi bizonyított technikára szavaz.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
válasz xEon1337 #162870 üzenetére
azért fura, mert a kia carens 5,1M volt és abban az egész könyöklő (középső is)+ kormány+váltó+kézifék bőrös
mondjuk azt észrevettem, hogy neked ez fétised én speciel sose könyöklök az autóban, mert általában 3-9-nél fogom a kormányt, ami közben nem lehet könyökölni
nagyon rossz minőségű képekEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
BigBlackDog
veterán
válasz xEon1337 #162874 üzenetére
Suzuki átvételnél jobb volt a helyzet. Pont a homokos eső utáni napokban vettük át. Relatív tűrhetően le volt mosva, vízkőnyomok látszódtak csak egy-két helyen (leginkább krómozáson), homok nem maradt. Viszont a műanyag lámpabúrákon látszódott, hogy nem a hajszálkarcok elkerülése volt a legfontosabb a ?szárazra?törésnél, erős fényben, vagy lámpával nézve, megfelelő szögből látszódott, hogy hajszálkarccal tele van a műanyag felület. A fényezésen két helyen volt egy tűhegynyi, illetve egy fél milliméter hosszúságú enyhe karc, de azt helyben kézzel kipolírozták.
Persze a tank kb. üres volt itt is, de szerencsére a szalon mellett van benzinkút is. Gondolom a gyártósorról is majdnem üres tankkal jön le és nem akarnak kocsikázni vele benzinkútra (ha már nem a szalon autója). Legalábbis ez alapján megérteném.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs