- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- One mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
mycso
veterán
válasz
Integrale #83466 üzenetére
Az 1.9jtd is traktor???
Mostanában olyan dieseleket gyártanak, hogy kegyetlen....1.6tdci ford motor járása minden csak nem kulturált, mint valami 20éves szétütött fordtransit.1.7cdti opel szintén....rázza is a bódét szépen, hangra is nagy kerregős, besz@rás mán. És akkor ezek szerint az alfa is ilyen.
A saját sz@rfosch franciám meg szépen jár úgy, hogy a két említett autónál ~4X több KM van benne.
-
Bull Boss
őstag
válasz
Integrale #79758 üzenetére
Az 1.6osa sztem francia az 1.9 a multis. Nagy keresgélésbe vagyok már napok óta. Dizeles autót szeretnék mindenképpen, mert még sosem volt és unom már, hogy a kis benzinesek mind 10 körül esznek nekem... pénzem max 2 millió van a témára és 2007es évjárattól keresek autókat. Franciák és Olaszok alapból kizárva. Valaki egy jó tippet tudna adni?
-
Dany007
veterán
válasz
Integrale #79684 üzenetére
Ez a legrosszabb az autókeresési mizériában. Mindig vannak személyes példák kb mindenre. Eddig kb minden létező típusról volt legalább egy ember aki azt mondta, hogy istenkirály a gép és azt hogy pénztemető az életbe nem venne többet olyat.Szal ez alapján nehéz dönteni... Persze ha millióim lennének nem lenne gond, de sajnos kevésből kell kihozni a maximumot.
Igazából nézzük a szélsőségeket.
1.: Veszek egy 98-2000-es Swiftet. És elautókázok vele kellemesen, ha költeni is kell rá, ami elvileg igen ritka, akkoris bagóért megúszom... persze kényelem vezetési és esztétikai élmény nulla a köbön. De legalább elvisz a-ból bébe és olcsón.2.: Vagy veszek egy nekem tetsző közepes autót, ami lehet a Mondeo, Galant vagy épp most ez az Alfa. Kockáztatok mert ennyiért tényleg ki kell fogni a jókat. Lesz egy olyan autó amit szerethetek, ami kényelmes, jól megy, jól érzem magam benne és jó érzés mikor vezetem. De lehet, hogy egy-egy szerviz alkalmával majd pár hónapig össze kell húzni a nadrágszíjat, sőt akár az is, hogy egy rövid időre le kell tenni az autót amíg megkeressük a szervizre valót...
No, ez persze a két szélsőséges eset, de én még így is azt mondom, hogy még így is inkább a 2-es lehetőséget választom!
@nyogo83:
Köszönöm. Azért ez "ejha!" kategória! : o A kétévente plusz 150-200k az már elég durvának hangzik... átgondolom...
-
Dany007
veterán
válasz
Integrale #79680 üzenetére
No hát akkor az azért nem annyira szörnyű. Akkor a te számaid alapján az 2x55k +45k 100k km alatt. Vagyis 165k / 8-10 év. Vagyis évi 18-20k. Az nem gond. Piára többet költök évente.
Plusz a szűrők cseréje... gumik mondjuk 5 évente.. meg bele kell számolni pár meghibásodást is évente.
Hát ha egy 100k / évben megáll a dolog akkor még bőven elfogadható szerintem. (persze úgy gondolkozom, hogy 10-15 ezer km / év amennyit megyek vele) -
Dany007
veterán
válasz
Integrale #79673 üzenetére
Hmm akkor jó, én is valahogy így gondoltam.
Persze, igyekszem nem a legolcsóbbakkal szemezni, a legolcsóbb amúgy 350k. 99-esből meg a legdrágább 790k. Egy olyan 600-ig 650-ig eltudnék menni + átírás. Most az, hogy az átírás 70 vagy 90k az már nem számít igazán.
De persze még csak egy felvetés... Eddig nem tetszettek az Alfák de ez a típus ma valamiért megtetszett.Az 1,6-os 120 lovas is elég lehet akár, de csak az átírás miatt nem szükséges.
Láttam olyat is amit egy Alfal klubbos árul.. az csak nincs elhanyagolva. Bár semmi sem lehetetlen.
Ez is meg ez is szépnek tűnik, de persze külső alapján nem lehet megállapítani műszakilag milyen.Ha már kicsit ismered a típust, hadd kérdezzem meg, hogy nyitod ki a hátsó ajtókat?
Nem látok rajta kilincset...
-
Dany007
veterán
válasz
Integrale #79670 üzenetére
Köszönöm!
Tehát mondjuk egy ilyen vagy ilyen?
És vajon mennyire kényelmes egy ilyet vezetni meg ülni benne? A hátsó tér nem túl nagy, az világos, de az nem is probléma. Vagy lehet inkább boyracereknek való? Mert láttam elég sok a sportfelszereltségű modell, de nekem igazából csak szimplán megtetszett kívül-belül nem versenyezni kell.. -
Kickass
őstag
válasz
Integrale #79596 üzenetére
Ha folytószelep takarítás megvolt, és alapjárati motor új, akkor olyan sokminden nem lehet.
Rossz vagy elkoszolódó légtömegmérő, valahol szintén az LMM után lyukas szívócső, ami miatt falsot szív.
Ha jól tudom tiédben csak 1 lambda van, ha előtte nem lyukas a rendszer akkor az se lehet gond. Mióta van meg a jelenség? Alapjárati mikor cserélve lett újratanítottátok?Vezérlésmódosítóról rákérdezhetsz Erhardnál (Albaalkatrész albaalkatresz.hu) esetleg még az Elaforgot (fiat-selenia.hu) érdemes megkérdezni. Ezekkel az árakkal csak akkor versenyezhet az Unix/Bárdi ha van ismerősöd legalább 40-45% kedvezményre.
Új hozzászólás Aktív témák
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- Bezámítás! Lenovo Thinkpad T14 Gen 5 üzleti - Ultra 7 165U 16GB DDR5 512GB SSD Intel Graphics WIN11
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3034, 100% Akkumulátor
- Fotó állvány eladó
- Azonnali készpénzes félkonfig / félgép felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest