- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Honor 90 - modellalkat
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobilhasználat külföldön
- Ford SYNC 3 infotainment rendszer teszt
Hirdetés
-
A Google segített az Apple AI-modelleket betanítani
it Az Apple a Google segítségét is felhasználta, amikor a saját AI-modelljeit tréningezte.
-
Íme a Valorant trófea/achievement listája
gp Nem sokkal a hivatalos bejelentés után máris felbukkantak a megszerezhető eredmények.
-
Honor 200 Pro - mobilportré
ma AI portrémóddal támad a Honor, csúcskategóriába kúszott árazással.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz BigBlackDog #205515 üzenetére
Jó lenne ezt a 3F szabályt újra tudatosítani, mert most drágák a szar franciák is. Oszt hogy veszek így jó áron jó francia autót ?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #205656 üzenetére
Igen a 2.2 d-cat az nagyon problemas tud lenni.
#nincsbennetarcsi
-
N.Szil
tag
válasz BigBlackDog #205656 üzenetére
Nem tudom hol olvastátok, hogy a LEXUS IS 220d híresen veszélyes 2.2-es dízel motorja van. Nyugodtan vállalható szerintem.
Ha ennyire rossznak tartják a 2.2-es dízel motort akkor ajánljatok jobbat.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #205806 üzenetére
Benne van Mondjuk ha nem működik, de benne van, akkor ezt jelenzném a hirdetés szövegében.
-
barnam_
nagyúr
válasz BigBlackDog #205865 üzenetére
Jó, az igaz, kevesebb dolog van benne ami tönkremenjen
A DPF állapota kérdéses városozásnál, bár azt írta BP-re be és onnan ki, akkor azért van országút/autópálya is, van idő a szűrőnek regenerálni. -
őstag
válasz BigBlackDog #205916 üzenetére
1.4 TSi-ből a Tiguanban EA111 vagy EA211 van?
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Qru
MODERÁTOR
-
rob210
nagyúr
-
pinnacle
nagyúr
válasz BigBlackDog #206604 üzenetére
Azt mondták, hogy 1.8M-ra értékelte a biztosító az autót. Pótszemle még nem volt, de szerintük akkor sem adnának több pénzt. 549k az alkatrész, 594k a munka.Ebbe nem fér bele a gumi+alufelni. Azt mondták nagyon felmentek az alkatrészek. Tényleg 48,4k egy jobb első ajtó tömítés, 70k a jobb első ajtó? Ezt cserélni kell, a jobb hátsó maradhat. Felhívom majd a biztosítót, hogy pótszemle után lehet több a kártérítés, illetve mennyit kapnék ha nem kérek javítást. Illetve azt is megtudom ha Cascora kérem a javítást, ott mennyi a plafon.Erről tudtok valamit, tényleg nagyobb összeg lehet, amit majd az önrésszel együtt behajtanak a vétkes fél biztosítóján?
Kérdeztem milyen autót vegyek helyette, azt mondták, mivel ez valós 118.000 km-es autót, lehet nem kapok jobbat helyette.
Azt mondták ilyen felnit sehol sem találnak. Pedig ez nem valami különleges, ez volt a gyári. Nem tudom, hogy tényleg cserélni kell. Azt mondták ha szálszakadás lenen az látszódna, a felnit meg kell vizsgálni. Ilyen sérülés van rajta. Mondjuk az tényleg szívás, ha nem találok iylen felnit, akkor vagy veszek 4 újat vagy inkább 4 lemez felnit.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #206693 üzenetére
most nem az a kép tisztább állapotban készült a jelenleginél
[ Szerkesztve ]
-
FLx
addikt
válasz BigBlackDog #206874 üzenetére
Egyetertek, a Mazda mindenkeppen jobb lesz zajban es a belterben is. Viszont a Toyota meg brutalisan jol fogyaszt varosban, nekem jelenleg siman 5 liter korul van, pedig 2 literes motor. Es varosban a zaj sem problema igazan, 70-80 felett kezd hangos lenni a belter.
-
veterán
válasz BigBlackDog #207300 üzenetére
A konyktamasz magassaga allithato a golfban?
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Paxker315
addikt
válasz BigBlackDog #207374 üzenetére
Ilyesmi benyomások voltak apámnak is. Ment is a Suzy hamar.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Qru
MODERÁTOR
-
Paxker315
addikt
válasz BigBlackDog #208261 üzenetére
Vagy, ha céges autót az alkalmazott megvásárolta, átkerült az ő nevére : )
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
slett27
addikt
válasz BigBlackDog #208707 üzenetére
KEM, Győr-Moson-Sopron, Fejér megye. Pestre akkor megyek autóval vagy bármivel (belváros) ha az életem múlik rajta.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
válasz BigBlackDog #208766 üzenetére
Kisautók 70-a 3 ajtós már a piacon ilyen árfekfésben.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
sherlock82
senior tag
válasz BigBlackDog #208825 üzenetére
Hát nem sokat találtam belőle, de köszönöm a tippet, tudom mi legyen az irányár.
Iphone 8, Mizuno Wave Rider 25, Garmin Instinct 2
-
Gombinyó
őstag
válasz BigBlackDog #209046 üzenetére
Corolla szintén.
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #209065 üzenetére
Garis javítás elött visszarakod a gyári felnit
-
tboldi
nagyúr
válasz BigBlackDog #209069 üzenetére
-
macilaci78
nagyúr
válasz BigBlackDog #209222 üzenetére
A Fehér útiakat én sem ajánlom. Rendszerint arra megyek villamossal munkába, ha nem robogózok. Eléggé kihasználatlan a placc, sok telep eladó, kiadó is.
Porsche Buda itt van velem szemben, Mazdánál pár éve beültem egy 6-os kombiba.
Köszönöm a tippeket. Budaörs nem a világ vége robogóval sem.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz BigBlackDog #209345 üzenetére
Nem is olyan rég még SSS-ből kaptál olyan 1.8-ért, ami megszólalt, most meg a nem is olyan top sima vasalók mennek annyiért. Sejthető volt, már nálunk is flotta szinten az van, hogy a ~3 éves autók annyiért mennek el, mint amennyiért vettük őket használtan.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BigBlackDog #209641 üzenetére
Köszönöm, az Autopult nem is rémlett
-
szabonagyur
félisten
válasz BigBlackDog #209772 üzenetére
Na meg vajon tenyleg 4motion vagy csak ez az ajto kerult ra
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #209772 üzenetére
Abbol vezerlest nem cserel. Ha meg elszakad lesz egy szep csirkekeltetoje.
#nincsbennetarcsi
-
neophyte79
tag
válasz BigBlackDog #209960 üzenetére
Az lesz, hibái vannak, mellette pro is...ezért nehéz a kérdés. Köszönöm a válaszod.
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #209978 üzenetére
Azt mondod a skoda jobb? Vagy ár-értékben legalábbis?
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz BigBlackDog #209978 üzenetére
Érdekel, várom! Köszi!
-
BigBlackDog
veterán
válasz BigBlackDog #209978 üzenetére
Megpróbálom rövidre fogni, de lényeget azért leírni.
Szerintem nagyjából egy kutya a linkelt Golf és Octavia; amiben jók, abban mindkettő jó, amiben viszont problémásak, az mindkettőnél megvan.
Amit én használok, az egy 2020 novemberében gyártott, ötajtós Golf 8, 150 lovas 1.5 eTSi és DSG felállással. Style felszereltség néhány extrával (pl. mátrix LED, állítható futómű, panorámatető, travel assist, holtérfigyelő, park assist, nagynavis fejegység) kiegészítve. 2021 februárjában vettem át újonnan és most ~61e kilométernél tartok.
Autóként szerintem elég korrekt csomag tud(na) lenni. Jó a futómű, takarékos és erős a motor, egész tűrhető DSG jutott bele. Fogyasztásom elővárosi ingázással és hosszabb távokkal 6 l/100 km körül alakul (referenciaképpen a többi autómnál, hasonló felhasználás mellett így nézett ki a fogyi).
Amik motor-váltó-futómű környéki problémák; ~40-45e kilométer környékén előjött egy apró nyöszörgés az első futóműben az első néhány kilométeren, de a második kötelező szerviznél ezzel valamit csináltak, mert azóta nem hallom. 58e km környékétől elkezdett rántani egyet fékezéskor, mikor hármasból kettesbe visszavált. Ezt 70-80%-ban mindig csinálja, néha furcsa fémes klattyogás-csattanás is hallatszik. Egyelőre nem nőtt ki ebből nagyobb baj, meglátjuk mi lesz vele. Motor 30e km alatt 6-8 dl olajat kért még, de olajcsere utáni 15-18e kilométeren nem kellett utántölteni.
Egyébként motorikusan meg vagyok vele elégedve eddig, bár nagyobb futásnál már nem lennék ilyen nyugodt.Utazási komfort tekintetében is hoz egy erős szintet. Hosszabb pályázás is kellemes a méretkategóriájához képest. ErgoActive ülés kényelmes.
Beltéri anyaghasználat jó, pl. Ford-Hyundai-Kia hasonló típusaihoz képest kellemesebb, de szerintem olyan nagy különbségek itt nincsenek. Zörgések azért vannak-voltak, de 8-10 helyen már kitömtük. Így egész jól megszűntek.
Kezelőszervek használhatóak, de sok itt már a tapicskolós felület. Viszont pl. klíma esetén a számítottnál kevésbé zavar, hogy nincs fizikai kezelőfelület.
Alap hangrendszer is jól szól (pl. Mágus szerint az Octavia IV alap rendszeréhez képest jobb).Viszont van egy nagyszerű szoftver. Ami megszokható, de nem igazán tökéletes. Egy dolog, hogy a felhasználó által használt felület, vagy funkcióhalmaz milyen (mondjuk most már egész korrekt). Viszont vannak idegesítő apróságok (pl. minden indítás után telepíti a digitális kezelési útmutatót egy értesítés kíséretében), de ezek mellett el lehet menni. De úgy érzem, hogy vannak mélyebb problémák is. Kicsit számomra olyan, mintha megalkották volna az építőkockákat, csak az integráció nem igazán sikerült volna.
Néhány példát írnék. Két kötelező szervizen van túl, de három alkalommal voltam már csak hibák miatt szoftverfrissítésen. Egy alkalommal kellett diagnosztikai modult is cserélni, többi esetben szoftveres volt a gond. Többször előfordult, hogy néhány hónapig szinte mindig (de legkésőbb indulás után néhány kilométerrel) kidobta a holttérfigyelő hibát. Legutóbb egy esős autópályázásnál kezdte, majd 1.5 hónap múlva esős autópályázás után tűnt el. Jelenleg 2 hónapja az SOS modul nem akar életre kelni. Nem annyira zavar, csak folyamatosan világít a sárga háromszög. Szerviz szoftveresen nem tud már mit kezdeni, tetőkárpitot akarna bontani, hogy a modulhoz hozzáférjen.
Szóval jelenleg itt tartunk és még két éve sem használom. Nem akarom tudni, hogy milyen szerviz óradíjon és mennyi idő alatt fognak szoftvert frissíteni 5-6 éves korában.A Golf és Octavia között nehéz lenne döntenem. Fórumtárs Octaviáját végigszemlézve azért voltak olyan dolgok, amik abban jobban sikerültek (pl. gázteleszkópos motorháztető), de más dolgokban meg a Golf volt a jobb.
A linkelt Golfnál a hűtőfolyadék szintjét megnézném (mintha kicsi alacsony lenne a kép alapján). Az enyém minimálisan fogyasztott, de nem volt vészes (kb. 30e kilométerenként 1 decit kellet utántöltsek). Illetve az akkumulátor pozitív sarujáról is hiányzik a takarófül (pl. itt látszódik). Ezt egyébként nálam is elhagyták az egyik áramtalanítós szerviz közben. Illetve, ha jól látom, az olaj a csomagtérbe be van készítve. Egyébként felszereltség tekintetében annyira nem gazdag, talán a fejegységből is csak a kisebbik van benne.
Az Octaviához nem igazán értek. Csak rövid ideig és kis sebesség mellett vezettem. Mintha picit nagyautósabban viselkedne, mint a Golf, de erre nem vennék mérget.Ha ilyen ársávban nézelődnék, akkor én inkább néznék egy megkímélt 7-es Golfot, vagy B8-as Passatot és félretenném a megmaradt pénzmagot szevizre. Szerintem jóval stabilabb és megbízhatóbb konstrukciók és azok tippre évek múlva is hozni fogják ezt a szintet, míg a 8-as Golffal még nincs igazán tapasztalat.
Persze a fent leírtak csak a saját tapasztalataimat és véleményemet tükrözik, ezt tessék figyelembe venni!
-
veterán
válasz BigBlackDog #209985 üzenetére
en semmi ilyet nem tapasztaltam (az egy kepernyo fagyason kivul), barmikor vennem a 8ast a 7es helyett. bar enncsak 16ezret tettem bele.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
őstag
válasz BigBlackDog #209985 üzenetére
Köszi a részletes leírást! Focus MK4-em még mindig nem adtam el, most lesz egy szerviz és utána fogom valószínűleg felrakni a hahu-ra. Új Kia Ceed-et most próbáltam szalonban, de nagyon nem jött be. A 160 lóerő egyáltalán nem érződött, beltér minősége is lehangoló volt nekem. A legjobban az fájt, hogy nem lehet a könyöktámaszt sem állítani (gold felszereltséget próbáltam). 7 év garancián kívül abszolút visszalépésnek érezném a Focus után, így ez biztosan nem lesz. Aztán átmentünk a VW szalonba. Ott persze azonnal megtetszett egy kiállított style felszereltésgű kombi golf, de kipróbálni nem lehetett. Elköszöntünk. De a style Golf 8 biztosan a Focus felett van minőségben. Az ergoactive ülés nagyon bejön. És az is tetszik benne, hogy látszik magán az autón, hogy friss, nem 10 éves konstrukció. A Golf-Octavia párhuzam meg azért érdekes számomra, mert igazából egy jól felszerelt kombi kéne matrix leddel és vonóhoroggal. 9M-ért... Viszont az Octavia rendszeréről sok rosszat olvastam. Ismerős autókölcsönzős elmondása szerint van velük gond bőven.
-
albiosz
őstag
válasz BigBlackDog #209985 üzenetére
G7 mikortól kettős befecskendezésű?
-
ZolkoW
őstag
válasz BigBlackDog #210021 üzenetére
tudom, külön kályháról nem tudok, szerintem fűtőszál lehet. Először benzinest akartam a régi dízel után, és ez volt az egyik ok, de végül utánaszámolva valami olyasmi jött ki, hogy évi 20000+ km mellett hatósági áras üzemanyaggal is negyed milla a megtakarítás, anélkül meg fél misi, vagy valahogy így..
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Teasüti
nagyúr
válasz BigBlackDog #210191 üzenetére
Nem, dehogy.
Légzsáknak csak annyi előnye van, hogy változtatható a nyomása és szintezhető a jármű magassága kerekenként. Csillapítási feladatot nem lát el. Ha átalakítod a kocsidat légrugóra, akkor a gyári lengéscsillapító ugyanúgy bent marad. Illetve ha utóbbin nem változtatnak, akkor igazából a menettulajdonságokon semmit nem változtattál, mert a lengéscsillapító viszi át a kasztnira az ütéseket és vibrációt. Sőt! Ha nem az ideális munkaponton (jól írom?) használod a lengéscsillapítót, mert leültetted/felemelted a kocsit, akkor csak rontasz az egészen.Erre mondták nekem azt régen, hogy egy jó coilover sokkal jobb lehet a feladatra, mint a légzsák beszerelése. Utóbbi csak a teherszállításnál előnyös igazán a szintezés miatt.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #210230 üzenetére
Gyahh, de, a tancterem ez az i30: [kép]
-
luckyboi82
tag
válasz BigBlackDog #210353 üzenetére
Nem volt hozzá szerencsém, de most kicsit utánaolvastam, foglalkozós lenne. Bár van automataváltószervizes ismerősöm..
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #210396 üzenetére
Azt passzolom. Sőt, bizonyos szempontból cáfolom, facelift után kikerült a motorhaztetoből a zajszigetelo szivacs.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #210409 üzenetére
Erzekeny ra, sztem eseteben egy probat meger.
#nincsbennetarcsi
-
Paxker315
addikt
válasz BigBlackDog #210416 üzenetére
Nekem szubjektíve a "kumulatív rezgés-zaj" tűnik nyereségnek, a felhasznált anyagok inkább a rezgéseket csillapították.. Csak krúzolgatva van eltérés gyárihoz képest, de nem jelentős. Viszont több órás utak után lényegesen üdébben szállok ki, persze a papírvékony oldalüvegeket ez nem oldja meg : ) A mély hangok jobban kiemeltek így, bár már az előző autómnál is feltűnt, hogy a gyári hangszórók kellemesebben szólnak, ha "van mögöttük anyag". Így inkább a szubjektív érzésben lehet különbség, a valós hangnyomásban kevesebb (mérni sajnos nem tudtam, mert emag a megrendelt dBel mérő helyett egy lux-mérőt, fényerősségmérőt küldött )
Kíváncsi lennék, hogy évszak-specifikus nyári gumival mit tudna (Michelin CC2 van fent, ami gördülési zajban nem egy nagy eresztés). Hiperszenzoros "nagyon erősen auti" / "szenzoros feldolgozási zavar sújtotta" egyénként mondjuk eleve hátrányos helyzetben vagyok, vásárolni, nyilvános helyeken sétálni is zajvédelemmel szoktam, de kompromisszumokkal használható ez. Próbaúton voltam poszt-FL Mk2 aurisszal is, és azt rosszabbnak találtam belső zaj szempontjából városon kívül.
A zajszint-mérőt azért sajnálom, hogy nem szereztem meg, mert körbemérnék ismerősi& lakótársi& családi körben több autót is. Majd meglátom, pár év múlva merre tovább, legnagyobb "hátránya", hogy fejtér nem sok van. Meg kereshetek Db-HB környékén karosszériást, aki bevállalja a tetőkárpit levételt..
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #210416 üzenetére
Jetta eleve sovanyabb hangszigezelest kapott mint a Golf, azt kalkulald bele.
#nincsbennetarcsi
-
macilaci78
nagyúr
válasz BigBlackDog #210505 üzenetére
A CVT váltónak is van karbantartásigénye, egy manuálishoz képest fixen szét fog kopni és alkatrészt kell cserélni. Egy manuális ellenőrzés nélkül elmegy millió km-t is pusztán 10 olajcserével.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz BigBlackDog #210507 üzenetére
A CVT váltó elvéből fakadóan van karbantartásigény, még egy fizikai értelemben ideálisnak vett elméleti világban és felhasználó esetén is. A manuális váltónál csak a kenésre kell figyelni és bizonyos mértékig még a falábú vezetőt is tolerálja.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Tothgera30
Ármester
válasz BigBlackDog #210507 üzenetére
Gen2 és Gen3 már simán jó. Pusztán időszakosan olajat kell benne cserélni.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
kisza25
félisten
válasz BigBlackDog #210505 üzenetére
Az meg béget
De kb az összes száraz kuplungos duplakuplungos megnyekken, pl kia/hyundai
Egy plusz hibaforrás
És akkor arról még nem is beszéltem, hogy hogyan van programozva.
Amúgy niroban nagyon tetszik, elektromossal ahogy össze dolgozik, a kérdés csak az, hogy meddig lesz hibamentes.
Egy fiat tipot is kérdeztem dct-vel milyen és lebeszéltek róla[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
tibbike01
őstag
válasz BigBlackDog #210780 üzenetére
Igen, ismerem ezt az elméletet, de nem feltétlen kell az automata váltó
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #210880 üzenetére
A belso az mukodik, a kulsokkel van a gond. Megnezem azert.
while (!sleep) sheep++;
-
Qru
MODERÁTOR
-
Xero
nagyúr
válasz BigBlackDog #211126 üzenetére
Igen ez megvan, de ugy vagyok vele, hogy ha uj es max 4 evre tervezek vele, akkor nem feszulok ra garancia ido alatt a problemakra. Nyilvan nem szamitok olyan kenyelemre es simasagra mint egy hagyomanyos automatanal, de akarhogy jarom korbe a temat mindig erre a ket autora lyukadok ki. Az automatat pedig nem szeretnem elengedni. Az elmult evekben meg is szoktam, es a budapesti dugokban nem is lenne racionalis mast valasztani.
#211127rbalint88: Koszi az infot. Na eleg elkeserito a dolog. Nyilvan nekem is a ProCeed fele huz a szivem, csak meg validalni kellene magamban az 1M difit a panamera seggert.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Politika
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Nintendo Switch
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Garancia kérdés, fogyasztóvédelem
- MediaTek lapkával érkezhet a következő Samsung csúcstablet
- További aktív témák...