- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
[CS]Blade2
addikt
1.2-es a következő generációban: 1198cm3. Pár napja ajánlottad, hogy szerinted a 2013-as Jazz-t. 2.300.000Ft lenne egy 125.000-et futott példány.
A lízinges Swift meg 3.000.000Ft. 2018.07 havi, 6x volt szakszervízben, a gyári nyári gumi mellé jár egy szett téli 1 szezonos, de a kettőben együtt 75.000km van, és az autóban is. Havi 3000km felett jártak vele, elvileg pályán.A Swift-hez gondolom kellene egy kereskedő, aki megveszi, ami miatt valamivel több lenne. Elvileg 250km-el ez előtt szervízelték a fékeket is, de ez nem tudom, hogy mit takar, lehet, hogy már cserések rajta.
A Jazz lehet, hogy 300.000-et futott, annak bizonytalanabb a papírja. 7 éves, és 125K, így vezérléscsere biztos kellene, és ki tudja, hogy milyen a kuplung, fék, gumi.
44cm3 eltérés, mindkettő 90 ló. A Suzuki 840kg, a Jazz 1131kg.
Jazz digi klímás. A Swift manuális. Van érintő kijelző, GPS, alu felni, ülés fűtés, tolatóminden, egyebek, ami eltérés.
-
tboldi
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #191351 üzenetére
Jazzekben nem kell vezérlést cserélni, nincs is előírva periódus. Swift detto.
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz [CS]Blade2 #191351 üzenetére
Mihez is kell kereskedő, aki megveszi?
Amúgy a láncos vezérlésre 200-250e km között érdemes ránézni aztán annyi.Egyébként a két autó alma-körte az évjárat- és felszereltségi szintek eltérése miatt.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz [CS]Blade2 #191351 üzenetére
Reális ár, most adta el haver 2008-as GE Jazz-t 1,9M-ért, igaz csak 80k km volt benne, újkora óta itthoni autó.
A Swift jobbnak tűnik első olvasatban, ha nem kell a hely, akkor rámennék a Swiftre.#nincsbennetarcsi
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz [CS]Blade2 #191351 üzenetére
Vedd már meg azt a Swiftet, aztán beszéljünk tovább az SDI-ről.
-
[CS]Blade2
addikt
Azt olvastam így rákeresve, hogy az a legjobb, ha megbíznék egy kereskedőt, aki megveszi a lízingeltet, és utána én meg a kereskedőtől veszem meg. Ez így elvileg pár 10.000-el drágább lenne, ellenkező esetben necces az átíratás, mert lehet még hitel a kocsin, a törzskönyv lehet, hogy a banké, lehet, hogy az eladónál van, de azt hiába adná oda. Ha nem tudod átíratni, akkor még gond is lehet, hogy mit keres nálad a törzskönyv. Valami ilyesmi.
Szóval a lényeg, hogy nem kereskedő-magánszemély egy kifizetett hitelmentes autóra, vagy magánszemély-magánszemély, hanem bonyolultabb vétel lenne. Elvileg magánszemély lízingeli jelenleg.Jazz: A vezérlésre nem tudok ránézni 200-250e km-nél, mert nem tudni biztosan, hogy az mikor lesz, vagy nem-e volt már. Jürgen ment vele, esetleg adnak valami német szervizes papírt, de ki tudja, hogy nem-e pörgött vissza a behozatalkor az óra.
Ezekből nem találtam eddig olyat, aminek elhiszem az előéletét, így számolnom kell valamennyi kockázattal a vezérlés, motorkopás, egyebek esetén, hogy belenyúlok. (tudom, ezekkel kisebb az esély, egyrészt a jó híre miatt is nézegetem a Jazz-eket.)Árban viszont a 2013 és 2018 közti éveltérés, a km eltérés, a felszereltség eltérés miatt lehet, hogy simán megérne +700K-t a Swift.
Szervizek: (2018.07-es a gép)
2018.10.31. - 12158km
2019.02.01. - 20738km
2019.05.10. - 31888km
2019.08.30. - 44010km
2020.01.31. - 58320km
xxxxxxxx - 75200 (fékeket is beleértve, de nem tudjuk, hogy azzal mit.)Amit nem tudunk, hogy mit csináltak a fékekkel, és azt, hogy ezek közül mikor cseréltek olajat. A motorban, kuplungban, váltóban, futóműben 99%, hogy 75.000km van). Ha cseréltek valamit a fékeknél, akkor abban 250km, ha nem, akkor 75000.
Ha 6x cseréltek olajat is, akkor az istenkirály lenne, csak az utolsó közti 17.000 ami nem teljesen tetszik. Ha az enyém lett volna, akkor biztos, hogy hamarabb cseréltem volna, csak gondolom tudta, hogy idén év végén eladja.Jövő nyárig garis, ha jól számolom. Nem tudom, ilyenkor még kellene 1x márkaszervizbe vinni? Egyáltalán 18-ban már 3 év garival adták?
(egyébként aki a ideit nézegeti, abba a hybrid miatt 0W16-os olaj kell. Ezekbe a korábbiakba aszem 0W20.)
szerk.: Ha ezt elengedem, akkor a 2. legolcsóbb ilyen 3.500.000. Úgy már más mutatna a matek, mert úgy nem 700K lenne közte, hanem 1200K.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #191359 üzenetére
Ha cserés lenne a vezérlés, azt úgy is hallanád, felesleges emiatt előre aggódni.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz [CS]Blade2 #191359 üzenetére
Közben az előző pár percben levitte az árát 2.790.000-re. Lehet, hogy még sincs csoda, és valami gond van a géppel?
-
dj79
senior tag
válasz [CS]Blade2 #191359 üzenetére
Hujjujj, itt komoly tárgyi tévedés forog fenn a finanszírozással kapcsolatban.
Az általad választott lízingcégel beszélned kellene.
A kereskedő nyilván szívesen megfinanszírozza az eladónak, hogy kifizethesse a tartozását vállalva a kockázatot, hogy Te mégsem vagy valami miatt a alkalmas a lízingre. Ja, lehet, hogy mégsem ér meg neki pár tízezret, hogy 3 millája álljon valamiben
Én azt mondom, hogy az eladóval együtt menjetek be az ő lízingcégéhez és kérj onnan ajánlatot, lehet, hogy úgy úszod meg a legjobban.[ Szerkesztve ]
-
dangerzone
addikt
Sziasztok! Tudtok esetleg olyan oldalrol, ahol össze lehet hasonlitani az egyes autok fenntartasi költsegeit? Leginkabb amugy a szervizdijak, cserealkatreszek összehasonlitasara lennek kivancsi.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz dangerzone #191363 üzenetére
Kauffer.hu
Ilyen adat kellő mennyiségben nemzetközi flottakezelőnél van, az is kort tekintve limitált, és üzleti titok. Típusokon belül gyakori hibáknak utána lehet nézni, az alapján szerviz árakat keresni lokálisan, és akkor lesz egy reális kép nagyjából. Mindenben nagy szórás van igazából, de ha csak nézelődni szeretnél, akkor spritmonitor.de oldalán fogyasztás mellett néha egyéb költségeket is megtalálsz, ha volt kedve a usernek feltölteni. Tartós bérleti díjak is reális képet tudnak adni, értsd összes költséget összeadva, értékvesztést is.
[ Szerkesztve ]
-
[CS]Blade2
addikt
Ő lízingeli. Én megvenném kp-ra is. Főleg, hogy már csak 2.790.
Ezt írja a netrisken:
Ilyen esetekben a legbiztonságosabb módszer, ha az eladó és/vagy a vevő egy autókereskedést kér fel a tulajdonosváltás lemenedzselésére. Ennek során a kereskedés technikailag megvásárolja az autót, de előtte előleget nyújt az eladónak, aki ebből végtörleszti a hitelt, a törzskönyvet megkapja a régi tulaj, tőle a kereskedés, végül pedig az új tulaj fizet a kereskedésnek, megkapja a kocsit is, a törzskönyvet is - minden jó, ha a vége jó. Persze a kereskedés mindezért felszámíthat pár tízezer forint díjat, de a vevői kockázat így a legalacsonyabb. Ha pedig az új vevő is hitelből kívánja megvenni a kocsit, akkor ez a folyamat nem is nagyon kerülhető ki, hiszen az új vevő bankja nem fog hitelezni addig, amíg a törzskönyv nem kerül hozzá. -
dj79
senior tag
válasz [CS]Blade2 #191365 üzenetére
Akkor meg pláne nem értem a kereskedés bevonását.
Együtt elmentek a lízingcéghez egy kitöltött adásvételivel meg 1-1 tanúval, Te kifizeted/átutalod az aktuális összeget a lízingcégnek, a maradékot az eladónak. A lízingcég kiállítja az okmányiroda felé az igazolást a tranzakcióról, átveszed a kulcsokat, forgalmit, aztán boldogan mehetsz az utadra.
Vettem már így anno hiteles autót tulajtól, ráadásul akkor még jszp sem volt. -
veterán
válasz dangerzone #191363 üzenetére
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz [CS]Blade2 #191359 üzenetére
Ha nepper veszi meg és adja tovább akkor a neppernek kell jótállást biztosítania az autóra azt is tuti beárazza a nepper, azt is számold bele az nem 10-20k lesz szvsz.
Vezérlés: gondolom elviszed szerelőhöz megnézetni, az a vezérlésre is rá tud nézni. Meg van adva a gyári határérték a láncnál a feszességre, abból kiderül mennyire van ki a lelke. Ha meg nagyon gatya és hidegen csörög akkor meg alkudni egy nagyot vagy ott kell hagyni.
A motorkopást nem látod, ha mérnek egy kompressziót az már legalább egy jó támpont. De olajzabálóst bármiből kifoghatsz.#nincsbennetarcsi
-
[CS]Blade2
addikt
Ha a Suzuki-ra esne a választás, azt is érdemes lenne elvinni szerelőhöz? Elvileg garanciális még. Egy autószerelő ismerőst tudnék vinni magammal, csak ugye helyben ő sem tud sok mindent megnézni, de hát gondolom van aminek nem is nagyon lenne értelme. 2 év és 3 hónapos a gép.
Másik, hogy itt van 7km-re tőlem a Suzuki márkaszervíz, ahova hordta az eladó. Ott érdemes, lehet kérdezősködni a kocsi felől, vagy úgysem mondanak semmi érdemlegeset?250km-el ez előtt szervízelték, nem-e találtak valamit, és azért akar tőle megszabadulni a tulajdonosa. Extrém jó lenne ez az ár. Navi is van benne, és ott a 8 gumi.
Úgy csinálnám ahogy dj79 írta. Ha csalás van a dologban, akkor abba úgysem menne bele. Egyébként 1 tulaj van a jszp lekérdezésbe, és ott van, hogy a lízing cég keze rajta van.
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #191370 üzenetére
Volt, igen, méghozzá VTEC, de csak az amerikai és ázsiai piacokon (meg talán Ausztrália és Óceánia is, de ebben nem vagyok biztos). Ezért nem is említettem.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz [CS]Blade2 #191369 üzenetére
Érdemes. Van benne csomó nem garanciális alkatrész amiknek a cseréje tétel, így adott esetben alkualap lehet vagy ha nem is nagyjából tudod mennyit kell még rálocsolni az autóra hogy üzembiztos legyen. Pl gumik, lengéscsillapítók, a fék is kopó alkatrész ami nem garis tétel (amúgy is jó lenne kideríteni mit csináltak vele, de valószínűleg csak fékfolyadékot cseréltek). Akksira is jó lenne rámérni egy terhelővillával, egy start-stop-os indító akksi sem éppen egy olcsó dolog. És azt nem csak cserélni kell, hanem fel is kell tanítatni amihez márkaker kell ha nem akarod bukni a garit. Jó lenne alánézni van-e rozsda az alján, mert az átrozsdásodási garit szó szerint kell érteni, akkor cserélik az adott elemet ha már átlyukadt. Na most ha van egy kis rozsdakezdemény azt jó lenne megfogni még időben de ezt érvényesítheted az vételárban is (alku).
Egy próbát megér rákérdezni személyesen de hivatalosan nem adhatnak ki semmi infót és a gdpr miatt komolyan is veszik ma már.
#nincsbennetarcsi
-
David891
csendes tag
válasz [CS]Blade2 #191369 üzenetére
Vagy felfogadsz egy céget átvizsgálásra.
Én múlthéten fogadtam fel eggyet.voltak fenntartásaim de kellemes csalódás volt😀[ Szerkesztve ]
-
A TSI-k szervizköltsége mennyiben barátibb a dízeleseknél? A beszerzési árban nemigazán látok előnyt, sőt, a <4-5éves kocsiknál (konkrétan octaviát néztem) a benzines tűnik drágábbnak
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
-
Bdanyy
addikt
válasz t72killer #191375 üzenetére
Egyébként ez miért lett? Mikor kerestem autókat (vw konszernt néztem csak), mindenből drágább volt a dízel, de úgy rémlik 4 éve is. Érdekes, hogy a legolcsóbbak a szívóbenzinek voltak, most meg azok vannak kb leginkább túlértékelve. Ok, volt a dízelbotrány, de semmi kézzelfogható hátránya nem volt egyelőre itthon a dolognak.
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
válasz molnarpeter #191376 üzenetére
, nekem is ez volt a feelingem. Ráadásul a dízeles kb 1 literrel kevesebbet eszik, ami ugye az elmített 200+e km-nél 2 tonna/2e+€-nyi üzemanyag.
#191378: szvsz (1)a dízelbotrány a ludas + (2)nem kicsi népidiotizmus. (1): azt tudjuk, hogy a most eur6-osként árult dízeles személykocsik kb egyike se teljesíti az eur6 szabványt és talán akad 1-2, ami megfelel az eur5-nek. Ha a hatóságok bemorculnak és pl a kocsival csak 100+EUR bünti mellett lehet nagyobb városokba menni - ahonnan most a papíron EUR4 és azalatti kocsik vannak kitiltva, az nem kicsit rontja a kocsi használhatóságát/újraeladáskori árát. Viszont (2): a turbóbenzinesek se nagyon jeleskednek az eur6 szabvány megugrásában, szval csak ezért én hóttziher nem vennék TSI-t.
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
Kérdés: azt hol lehet nézegetni, hogy egy kocsi csomagterének pontosan milyenek a méretei? A következő kocsinknál nem szeretném, ha a jellemzően 2-2.2m hosszú bútorelemek (pl ruhásszekrény darabjai) miatt nyitott csomagtartóval kelljen furikázni. Szegény octaviánk 1000 sebből vérzik ezen a téren, hiába a nagy elméleti csomagtérfogat.
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
-
Beus0726
újonc
válasz molnarpeter #191377 üzenetére
Köszönöm. Jó tudni, hogy van ilyen is. Ahogy nézem nem is drága. Kérdés, mennyire megbízható, illetve mennyire tudják rendesen átnézni az autót akna vagy emelő nélkül.
-
-
válasz t72killer #191384 üzenetére
Az újak között kizárt. Az autó teljes hossza kb fix, és ahogy az ütközéselnyelő zónák, meg a légellenállás leküzdése viszi a helyet, kb elértek arra a szintre, aminél egyszerűen nem lehet nagyobb helyet kigazdálkodni. Ja, kombiban ráadásul a függőleges hátsó ajtót is kb elfelejtheted. Vegyél egy transportert, vagy utánfutót.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz parandroid #191385 üzenetére
az utánfutónak áll a zászló, úgy tűnik csak ritkán lenne ekkora csomagom, úgyhogy a transzportert kihagynám.
#191387: ezekszt nem eléggé
#191386: köszi
#191389: alkalma válogatja, költözésnél ugyebár komplett ágy+szekrénynek sovány
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
Pali23
csendes tag
Szép estét. Ha szabad egy furcsa kérdéssel fordulnék hozzátok. Érdekelne 2008 GD Jazz és 2008 Nissan qashqai benzines összehasonlítása. Nyilván a nissan nagyobb, picit drágább. De fenntartás, alkatrész ár, fogyasztás, megbízhatóság érdekel. Előre is köszönöm.
-
Pali23
csendes tag
válasz molnarpeter #191391 üzenetére
Köszönöm. Én is igy gondolom, de van egy kb. 1 km földút a házig és emiatt szimpatizálok a nissannal. Enyhe bakhát miatt, meg esetleges hó és sár miatt.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #191395 üzenetére
Talán még kevesebb is, mint a Jazz.
-
válasz t72killer #191394 üzenetére
No offense, de te milyen gyakran költözöl? Arra a pár évente egy alkalomra egyszerűbb, és olcsóbb is bérelni egy sprintert, mint éveken keresztül egy xxl-es puttonyt cipelni magad mögött. Vagy egy vonóhorog, és akkor utánfutót is tarthatsz / bérelhetsz.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
footy
addikt
válasz parandroid #191397 üzenetére
Ezt en sem ertem, egyszeruen nem lehet olyan autot venni, ami mindig minden feladatra alkalmas. A mostani automnal gondolkoztam hogy felrakatom a vonohorgot.
Mondtak ra egy 1000 euro koruli ajanlatot.
Azelott bereltem egy rakodo hatfalas ivecot 8 orara 130euro korul. (biztositassal meg mindennel)
Egyszeruen nem adja ki a matek a horogra,ha az atlaguser szokasokat nezzuk...
Sot ha valaki gyakrabban, mondjuk havonta van olyan helyzetben hogy kell a nagyobb rakodoterulet es meg van is vonohorog az auton, akkor is berelni kell egy utanfutot amiert ugyanugy el kell menni, penzbe kerul mint egy berelt kisteherauto.
Persze lehet venni utanfutot, de akkor pedig van egy magas bekerulesi koltseg amihez hozza jon meg karbantartas+vizsgaztatas koltsege.[ Szerkesztve ]
-
Gombinyó
őstag
válasz parandroid #191397 üzenetére
12-15e ft-os óradíjjal vannak költöztető cégek és akkor nem neked kell cipelni a mosógépet meg a kanapét. Új bútort meg már kb minden cég kiszállítja házhoz. Emiatt tényleg felesleges nagy autót fenntartani.
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal