- iPhone topik
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- DIGI Mobil
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
A GFB bónusz fokozat újra indul kezdőtől (A00-tól), ha veszek egy másik kocsit, és arra kötöm a biztosítást?
<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>
-
molnarpeter
nagyúr
válasz FireFox1996 #191751 üzenetére
Ha az előző marad a neveden, akkor igen.
-
veterán
Sziasztok!
Mit lehet venni/tenni, ha elkapja az embert az a f*szág hogy még most utoljára kéne egy rendes hagyományos autó mert 5 év mulva már nem lehet kapni és talán lenne is rá néhány millió forint, ha most veszek mást akkor, annyi. Mire legközelebb lesz rá keret már csak műanyag autók lesznek.
Először is 1200 kiló alatti hátsókerekes lehetőleg sorhatos, esetleg v6 minimum 2,5 de inkább 3 literes autó egyszerűen nincs. Ami kicsit is közel áll hozzá:
- MX5 nem sorhat, bár könnyű, gyenge, másrészt 120 kilósan nagyon jól néznék ki benne.
- IS200 2,2-vel hiába sorhat, 1,4 tonnához szerintem gyenge
- IS300 csak kombi automata, nem tűnik sportosnak
- E46, még nehezebb, bár jóval erősebb (is van, nyilván nem a 316)
Toyota Suprára, Porsche 911-re nyilván nem telik, Boxster még talán éppenhogy kitelne, de itt a fenttartásnál talán még az E46-nál is jobban félnék.
Automatától önmagában nem tartózkodnék, nyilván ha nem egy lomha 25% teljesítményt levevő 4 sebességes valami.
Vagy felejtsem el a hátsókereket és kinyílik a világ választék terén?https://tinyurl.com/rasoapro
-
válasz molnarpeter #191752 üzenetére
El lesz adva, de csak miután megköttem a szerződést az új autóra. Akkor is A00-tól indulok? Mert így kár érte, mert A00-nál kb dupla a díj
[ Szerkesztve ]
<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>
-
m.lala
aktív tag
válasz rasotamas #191753 üzenetére
Kapásból honda s2000 ugrik be, amire kitalálták már már álom, szerintem az ereje elég lehet, de nem igen felel meg méretben. Én egy időben az integra type r-be voltam szerelmes, de manapság ezek már letünt idők nagy harcosai.
[link] [link][ Szerkesztve ]
Doktor úr kérem segítsen, valami baj van a memóriámmal. Mióta? Mit mióta?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz FireFox1996 #191754 üzenetére
Eladutazás áát lehet vinni, de pontosan nem tudom, hogy eladás napjától, vagy következő évfordulótól érvényes
-
dj79
senior tag
válasz FireFox1996 #191754 üzenetére
Eladás után átvihető, onnan megy az alacsonyabb díjon az újabb autóra.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #191757 üzenetére
*Eladás után (lett volna, iOS vs utólagos billentyűzet műsorunkat olvasták )
-
Somatom
veterán
válasz FireFox1996 #191754 üzenetére
Szintén zenész. A0 -ról indulsz, eladás után pedig átvezetheted a bónuszost. Legalábbis ezt mondta az Allianz ÜFSZ.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Biqci
aktív tag
válasz rasotamas #191753 üzenetére
Ezeket a köröket már én is végigfutottam. Most jön az agymenésem... a gond, hogy ami motorikusan megbízható az rozsdásodik. Ami újabb annyira, hogy ne legyen rozsdás, az motorikusan nem lesz a legjobb. Ami minden kritériumnak megfelelő, az pedig drága, ha nem megvenni akkor fenntartani. Talán ami maradt az esetleg a Hyundai Genesis Coupe 3.8 V6. De ez viszont nehéz neked, több mint 1,2t.
Így maradt a Focus ST, a CTR, esetleg Renault RS a kalapban. Elsőkerekesek..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
.mf
veterán
Sziasztok!
Nem autó, de négykerekű jármű - hátha van valakinek tippje
Terepképes járgány kéne jókora raktérrel. (Fotózok és motorozok, vagy a motort vinném benne, vagy ha pár napra kiugrok valahova fotózni, akkor tudjak benne kényelmesen aludni, ha kint esik az eső / hó és nincs kedvem sátrat állítani).
Szóval:
- összkerék (lehetőleg kapcsolható)
- környező országok hegyein földutakon, köves utakon még elboldoguljon
- nagy raktér: hátsó üléssor nélkül >2.5 m hosszú, >1.4 m magas
- 10, max 15 éves
- megbízható motor, nem rohadós kasztniÖsszkerekes Transit, Transporter, Sprinter és társain kívül van valami, ami kisebb tengelytávú és nagyobb hasmagasságú, egy-két fokkal jobb terepjáró képességű? Na meg a Mitsubishi L400 4.gen van még (Pajero-alapú furgon), korban erősen határeset (meg egy kicsit keskeny), de az is elég ritka... Kihagytam még valamit?
Ha van még tipp, előre is köszi!Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Somatom
veterán
4x4 -es L400 -ból sztem csak alacsony tetős van, amibe necces motort rakni. A Hyundai H1 -ből a Toyota Hiace -ből és a Merci Vitoból is van 4x4. Nagyobból pl. Iveco Daily, kisebből Renault Kangoo, bár nem tudom, hogy a 4x4 -ből van-e hosszított.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
veterán
válasz Biqci #191762 üzenetére
Nyilvánvaló, hogy az 1,2 tonnáról le kell mondani. 1,5 fölé azért nem kéne menni szerintem.
Néztem még Infinity-ket, kia/Hyundaiokat, lehet valami régebbi merci kéne, de nagyon régit sem akarok.
Korban valahogy így gondolkodok:
Időben az öregebb "még tartósnak készült" "még nem túlbonyolított"
és a fiatalabb "már viszonylag modern" és "nem volt még ideje tönkremenni, rozsdásodni, gumiknak megkeményedni" között kéne a metszetet megtalálni.
Ha jól gondolom, bár a "már viszonylag modern" már 2000-től teljesül, valahol 2007 körül kezdődik a "nem volt még ideje tönkremenni, rozsdásodni, gumiknak megkeményedni"
A "még tartósnak készült" "még nem túlbonyolított" pedig talán 2012-ig enged az újabbak irányában, de lehet hogy régebbit kéne nézni.https://tinyurl.com/rasoapro
-
[CS]Blade2
addikt
válasz rasotamas #191765 üzenetére
Ellenben azok már kaptak az élettől, óra szerint is 200000-et már lefutottak. Egy 2007-esnek max. 5 éven belül már minden baja lesz. Akármilyen minőség volt, az évek betesznek neki. Nemrég cseréltem pár vezetéket Focus1-esemen, szinte megkövült a szigetelés a vezetékeken.
Ha egy ilyen öreg autót akarsz sokáig használni, akkor rá kell költeni 1 vagy 2 új autó árát, és akkor elmegy még 15 évet. Azért ennyit, mert nagyon ki kellene lakatolni idővel, hogy elmenjen 33 éves koráig, és gyári vagy a legjobb utángyártott alkatrészekből kellene a fél autót kicserélni, hogy idővel ne legyen mindig valamilyen baja.
Volt ismeretségi körömben olyan aki 2-es golf-ot tartott életben úgy, hogy olyan volt, mint az új. Állandóan szerelték, havi szinten kellett vele foglalkozni. Aztán bedobták a törölközőt, és sokkal fiatalabb Audi-kra váltottak, de azt is állandóan szerelni kell.Amire te gondolsz, az már elúszott. Én is legszívesebben megvenném ugyanezt a Focus1-est eggyel nagyobb motorral a 2001-es árán és minőségén, és annyira vigyáznék rá, amennyire csak lehet.
Régen megbízható, minőségi, de mára már öreg leharcolt van,
vagy bonyolult, sérülékeny, fiatal.
Nincs tuti megoldás.Ja, és majd nemsokára jönnek a legtutibbak, a bonyolult, sérülékeny, öreg, leharcolt példányok. 15 éves 1.0-s 3 hengeres turbós, övezetős, automata váltós. Már a megvételkor trélerrel kell majd érte menni.
-
gzbotii
veterán
válasz [CS]Blade2 #191766 üzenetére
Mondjuk azt megnézném, hogy, hogy menne rá a egy Focus I, Hyundai Elantrára 11.000.000Ft ha még 15-16 évet akarja használni az ember, és a teljes üzembiztonság és használhatóság a cél, nem OT-t épít.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Biqci
aktív tag
válasz rasotamas #191765 üzenetére
Akkor a merci felejtős, embertelen ahogy rohadnak az ilyen kor körüliek. Tudom, volt több is. A W202-vel kezdődött, de a 203 is csőd. A124-es még jó volt, abból esetleg egy kupét lehet nézni, bár azok már elég idősek, de a pápaszemest messzire kerüld. Hihetetlen... Nagyobb szerencse kell egy jó clk-t kifogni, mint egy lottó 5-ös. E46, hát azért az is tud korrodálni és az újabban sem bombabiztosak motorikusan.
Szóval szerintem a sportos, hátsókerekes, megbízható de nem rozsdásodó, átlag embernek megfizethető autó kicsit Mission Impossible kategória. Valamiről le kell mondani..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Somatom
veterán
válasz Biqci #191768 üzenetére
Nagyon bejön az SLK, gen2 -eseket nézegettem kint, mert az jobban tetszik, mint az 1 és még meg is tudtam volna fizetni. Ezekből sok a második, harmadik autónak tartott, ami garázsban állt és nincs benne végtelen Km. Sztem kifogható belőle jó állapotú. Ha az Espace nem lesz pénztemető betegágy és tudok mellette gyűjteni, akkor kapuzárási pánik miatt fogok venni egy SLK -t.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Biqci
aktív tag
válasz Somatom #191769 üzenetére
Itt nálunk is van a cégnél egy pár, általában 40 fölötti kollegináknak Ennyit a kapuzárási pánikról. Bár az egyik csaj egy 500SL-lel jár dolgozni
Amúgy nem rossz az Slk, de minden csak nem sportos. De amibe egy tényleg jó kerül... Akkor inkább egy Boxter"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Somatom
veterán
Én 10-15 ezer között nézegettem és találtam jókat, de sok olyan volt, ahova nem tudtam elmenni. Nagy az a Németország. Végül a feeling helyett, a matek döntött, úgyhogy először azt az autót vettem meg, amivel majd ki tudom nézni és haza tudom hozni a Mercit, ha újra összegyűlik a kredit.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
veterán
válasz troll81 #191772 üzenetére
ÖÖöö szóva ljól értelmezem-e:
Veszek egy mk2 focus st-t, plusz belepakolok Volvo V50 alkatrészeket, és az első féltengelyeket lekötöm ?
Eleve V50 jobb lenne, csak drágább? Nem picsáznak meg műszakin? Stabil ez így?
Mennyiben áll meg ez a művelet?https://tinyurl.com/rasoapro
-
musli26
tag
Sziasztok!
Használt autó szeretnék venni.
Jelenleg egy közel 20 éves Swift hajtok (szerettem)
De szeretnék egy komolyabbat!
Feltételek:
-Használt
-Benzin
-90% (kis)városban használnám.
Legtöbbször 4-en használnák (asszony,2gyerek)
-Év kb.10e km megyek.
-Ár:3.5m (Max 4m.)
-Megbízható, Olcsón fentartható legyen.
Max. 5éves legyen.
Hosszabb távra tervezek vele.
Kiszemeltek:
Dacia Duster 1.6
Hibái?
Suzuki Vitara (ajánlottak?)
Ebben kérnék segítséget.
Meghallgatok minden (negatív, pozitív) vélemény a kiszemelt kocsikról.
KöszönömDell SE2416H Asrock B75M-GL Core i3 3220 Corsair Vengeance 8Gb 1600Mhz Samsung SSD 850 EVO 250GB Chieftec CTG-450-80PB Samsung J5 2016 gold
-
troll81
addikt
Mi a kokany?????? Ugyan az a padlolemez csavarozhato egy az egyben. Egy tank kell a hátsó hajtas miatt
Egy st tuning a350 ps 500 nm 1300 kg és goll
Zentai Sándor miért driftelt st vel?? 500 ps felett persze.
Most vettem awd tankot magamnak az st alá.... és simán műszaki t kap (Deutschland) -
Qru
MODERÁTOR
válasz troll81 #191781 üzenetére
Megveszi, kint leműszakiztatja majd hazahozza és honsítattja az működhet. Csak sokba kerül és macerás. Kérdés mennyire lesz tartós, mert az köztudott hogy a Volvo awd gyenge pontja a hátsó kihajtás. Nyilván egy üzemórás autónál ez nem szempont de állandó használatra már necces...
#nincsbennetarcsi
-
veterán
Jelenleg kint élek még egy évig, majd haza akarom vinni utána. Dolgozni is kéne vele járnom 40 kilométerre, meg bevásárolni, meg nyaralni. Hogy külön hobbiautóm legyen ahhoz kicsi vagyok. Elég hogy az asszonynak is kell egyet fenntartani.
Most van egy 2000 cvt HR-V neki egy 2004 Mazda6 rozsdízel nekem.
Valami prius2 neki + egy nekem megoldáson gondolkodom, utóbbi felét úgy kéne megoldani hogy kicsit élvezetes is legyen, mondjuk eddig a hr-v-vel nem indultam volna el nyaralni, a prius azért már alkalmas lenne rá.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Qru
MODERÁTOR
válasz rasotamas #191783 üzenetére
Akkor sima (én balga felételezem ahogy aki itt kérdez az itthon van ). Kint azért nem olyan szőrszálhasógató a hatóság mint itthon. Egyedül arra figyelj ha az átalakítás mellett döntesz, hogy a Haldexes középső difiben rendszeresen legyen cserélve az olaj (érdemes 50-60 ezrenként cserélni), illetve a hátsó kihajtás egy fogazott tengely viszi át a kerékre ami sajnos hajlamos elnyalódni.
#nincsbennetarcsi
-
troll81
addikt
válasz rasotamas #191786 üzenetére
Nem tudom meg kell nézni a karosszéria t.
Én Ford párti vagyok t5 motorral Smax van 2007 szokásos német autó alul kell törődni vele.st focus hol jó hol rozsdás,ki hogy használta.
Nekem eddig teljesen be vált szeretem .
Jó minőségű és max 10 k km olajcsere és rengeteget elmennek.Mennyi a keret azt tisztázzuk először is.
-
.mf
veterán
válasz Somatom #191764 üzenetére
Köszi, a Hiace-en is sokat gondolkodtam régebben csak most nem ugrott be; a Vitoról azt hallottam elég rohadós (volt ismerősnek); a Hyundai H1-ről viszont még nem hallottam, utánanézek.
A Kangoo kicsi és nem túl terepes, az Iveco Daily 4x4-et is néztem már régebben, csak azokat jóval drágábban mérik (ahogy az Unimogokat is, meg azok többségében már a 3.5 t határ felett is vannak, ahogy a legtöbb katonai terepjáró teherautó is)
Még egy laikus kérdés: ha személyes használatra veszek 3.5 t alatti kistehert / tgk-t, hogyan lehet papírozni? Vagy csak simán megveszem és használom, mint szgk?Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
-
troll81
addikt
Kellemes
Egyszerű a matek 220-30 ps alap.ebbol gond nélkül szoftveresen 275-80ps/420nm megy általaban.
Az s40 se rossz opció 1300 kg körül awd vel.
Egy a lényeg a kolléga nem tudom mennyi pénzt szán a dologra.ha az megvan lehet találgatni.
Vissza térve a Volvo hátsó differenciálmű re... bármit szét lehet rúgni.
Alapból 230 ps el nem hiszem h rövid életű lenne,meg ha kissé teljesítmény növelt a motor de nem 1,2 álló helyzetben rugod szarrá akkor simán 400 ps/600nm körül levisz az útra mindent.
Nekem az St a második autó lesz... így van idő még foglalkozni vele. -
Ádám16
addikt
Valószínűleg úgy fog alakulni, hogy megy az MX5 pár hónapon belül.
Helyette keresek egy kompakt autót 600-ig.
Igazából két elvárás van: Megbízhatóság, biztonság (+klíma). A kínálat felsőbb részéről vennék ennyiért autót, nem szeretnék egy lelakott type-c példánnyal rohangálni.
Szívódízel is szóba jöhet, nagyjából 2x25km ingára használnám, de egy egyszerű szívó benzinben jobban bíznék.Ti mit vennétek? Egy békalámpás Corollától van feljebb ennyiért?
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz troll81 #191791 üzenetére
Ez csak első kerekes de úgy ment fel a Gotthard hágóra hogy nem győztem markolni a majrévasat.
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz troll81 #191791 üzenetére
"a kolléga nem tudom mennyi pénzt szán a dologra"
Nagyon képlékeny.
Egy olyan autóért ami elektromos, tudom otthon tölteni, tehát ingyen járok dolgozni, benne van az élvezet, nem csak közlekedőedény, fenntartási költsége minimális (mondjuk évi 100 ezer forint), 10 évig megtartható és ezalatt alig kell rá költeni elmennék 15000 euróig. Talán egy i3 (rex) ilyen lenne, de félek annyira nem költségmentes az. Vezettem már, nem mondtam volna meg hogy hátsókerekes, azt meg hogy 170 lóerő főleg nem. Mondjuk száraz volt az út és csak tanpálya volt Zsámbékon.
De ki kéne még szoítani az asszonynak egy prius 2-t is.
Szóval nem csak egyszeri költségben gondolkodok hanem fenntartásban is. Hiába csak 3000 euró egy autó ha rámegy még 4 mire rendberakod, meg évi 2000 csak a szinten tartás avagy a hanyatlás lassítása, mert az 10 év alatt 27000 euró.https://tinyurl.com/rasoapro
-
válasz rasotamas #191798 üzenetére
"tudom otthon tölteni, tehát ingyen járok dolgozni"
Ingyen szerzitek az áramot ?
A 6éve 15e€-ért vett dízelünkre eddig összesen nem költöttem 5e€-t szervizelésre pedig belement majd 200e km és cseréltünk vezérműszíjat + az összes gyári előírt szervizt megkapta német órabérrel és egy rozsdásodó elemet vmelyik hátsó kerék környékén, már nem emléxem mi volt az.
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
m.lala
aktív tag
i40 vs 508 hdi allure vs a4 2.0 crtdi vonalon mozgok továbbra is de eljutottam az 508 GT-ig, szedánban bejövős, konzervativ mégis lép ha kell.
Van esetleg tapasztalata vele valakinek?
Azon kivül, hogy kemény, pattogós a futóműve, semmit nem találok róla negativumot, ár értékben elég szimaptikus, nem eszi le a hajam és hát azért 204ps/450NM csábító.[ Szerkesztve ]
Doktor úr kérem segítsen, valami baj van a memóriámmal. Mióta? Mit mióta?
Új hozzászólás Aktív témák
- Háztartási gépek
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Ukrajnai háború
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- iPhone topik
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- További aktív témák...