- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
válasz ngaba #191602 üzenetére
Dehogynem, de ez 2,5 éves, és csak 2L-rel kisebb a csomagtartója a 308SW-nek az 508SW-hez képest.
(#191603) Qru: Évente 3x cserélték ebben, szóval én sem tartok tőle túlzottan, csak hirtelen soknak tűnt.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
Somatom
veterán
Haverom autójának én vagyok az üzembentartója. Tudja valaki, hogy pontosan mi a módja annak, hogy ezt az állapotot megszűntessem és a bónusz 10 -es Allianz biztosításomat átvihessem arra az autóra, amit venni fogok? Az Allianz azt mondta, hogy kérdezzem az okmányirodában. Ezt szeretném megúszni. Gondolom, létezik erre vmi letölthető formanyomtatvány.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
pocokxx
Közösségépítő
Sziasztok!
9 személyes autónál merre érdemes indulni? Eddig VW konszern párti voltam, de észérvekkel meggyőzhető vagyok... Kb. 1,5m lenne a keret, napi 70 km körül menne: kétszer 17 km oda-vissza.
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
-
Qru
MODERÁTOR
-
footy
addikt
válasz vzsryl #191604 üzenetére
Mondjuk az hogy az ADbluet melleontottek egy parszor nem tul jo hir. A rozsda ott elobb-utobb jelentkezni fog.
Egyebkent en is szimpatizaltam 308-508-cal de sajnos nagyon kicsi volt a valasztek es a kozelben nem volt olyan kivitelben ahogy en szerettem volna...
Az 508(elozo generacioja) belter minosegeben a kategoria egyik legjobbja volt. Az ulesek is iszonyat kenyelmes es a zajcsillapitas felso kategorias.[ Szerkesztve ]
-
-
diegho
nagyúr
Most jövök a fiat kereskedésből. Elfér a lábam rendesen a tipoban. Tetszik, kifejezetten szimpatikus. Mirror Sedan, 4.6M digit klíma, ülésfűtés, kartámasz extra lista. Jövő héten tesztvezetés lesz.
-
-
válasz Luck Dragon #191615 üzenetére
Oda van írva, hogy teljes motor felújítás volt
Ja és tadám (#191623)
Diegho: 1,4 szívó? Fogyiban a kinézett autók között a legrosszabb lesz, de kényelemben, méretben, zajszigetelésében a legjobb[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
diegho
nagyúr
válasz kisza25 #191624 üzenetére
A fogyasztást elengedtem szép lassan. Ahogy néztem az 1.4-el is el lehet lenni az én felhasználásommal 6 alatt picivel. De ez az autó nekem külsőre nagyon tetszik, belül is jó, be tudtam állítani magamra az ülés/kormányt (ez már nagy szó) mögöttem is van bőven hely, a csomagtartó hatalmas. Van minden, ami nekem kell egy autóban. Majd kapok árat a télikerék garnitúrára is, hogy mennyi lenne, aztán ha újra eljutok hozzájuk, akkor megnézik a Meriva-t és mondanak rá egy árat, miközben én tesztvezetek. Az általam eddig megnézett autók közül (swift, vitara, ignis, sx4, clio, corsaF, yaris, fiesta, ecosport, scala, ceed) ez jön be a legjobban és nem az ára miatt. Ha a tesztvezetésen is minden jó lesz, akkor semmi nem ment meg tőle
-
senior tag
Sziasztok!
Kolléganőm autót venne, abszolút nem ért hozzá. Segítek neki keresgélni, illetve elkísérem, hogy ne fusson felesleges köröket. 900k a vételárnál a határ és most találtunk egy bizalomgerjesztő darabot, de kiderült, hogy körbe van karcolva a kocsi. Holnap megnézi személyesen, ha jónak tűnik, akkor hétfőn elvinnénk szervizbe átnézetni.
A kérdésem az lenne, hogy körülbelül milyen összeg lehet ezeknek a sérült elemeknek a fényezése? Mert ha alkura kerülne sor, akkor jó lenne képben lenni. Tudomásom szerint kb 30.000 forint / elem a javítás.
⭐ Revolut meghívó ajándék 7500 Ft bónusszal | Raiffeisen Bank meghívó változó ajánlói bónusszal ⭐ Kérd privát üzenetben tőlem!
-
válasz diegho #191625 üzenetére
Hasonló listán mentem végig, csak nekem baleno, vitara, ignis, kia stonic, rio, i20, dacia sandero, dacia duster volt a lista, és a tipo minden tekintetben győzedelmeskedett, mondjuk praktikum miatt az 5 ajtós lett, de a sedan amúgy jobban tetszik és még olcsóbb is
Próbáld ki, a váltó elég rövid kiosztású, az 1 tényleg csak a meggurításra van, a 6 meg sebesség tartásra, ez elsőre kicsit furcsa lehet, de meg lehet szokni hamar.
A kormány elég közvetlen, 2,5 fordulat koptól koppig, én ezt is szerettem, nem kellett annyit tekerni.
Nekem amúgy ez is tetszett benne, hogy egyesével lehet extrázni, csak azért fizetek ami kell nekem[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
diegho
nagyúr
válasz kisza25 #191627 üzenetére
Tudom, hogy a váltó elég "fura" kiosztású, már megnéztem róla x millió tesztet 3 nyelven Nekem pont az kell, hogy a tempomat 100-nál jól fogyasszon, az elvileg meg is van. Van egy német faszi, aki 5 liter átlaggal jár vele, szóval mission accepted
Ja igen, az extrázhatóság jó dolog. Amúgy meglepően jól egyben van a bele, ez már bőven nem a Linea/Thalia szint. Nem is tudom mihez lehetne hasonlítani, talán a J Astra-hoz.
[ Szerkesztve ]
-
válasz diegho #191628 üzenetére
Van itt a fórumon is valaki aki 4,7 átlagot csinál vele országúton, de nekem 6,3 volt a rekordom, igaz nem 90 tempomattal, hanem inkább 110 körül mentem, de 400km-t. Amúgy nekem 7,9 lett a 16000km átlaga, de fb csoportban a többség 7 liter alatt eljár vele, nehéz a lábam
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
diegho
nagyúr
válasz kisza25 #191629 üzenetére
Most a Meriva átlagom fel fog menni... ugyanis szerdán megtaláltuk több hiba forrását. Hibák: hidegen erős csapágyhang a jobb elejéből, lomhaság, részterhelésen tökéletlen égéshez hasonlító hang. Pár hete cseréltem gyertyákat, nem hozott semmit, mellékhajtás le, csapágyhang maradt... ez vagy vezérlés, vagy hajtókar. Megvettem hozzá az ina vezérlés + graf pumpa szettet kemény 24 pénzért, szerdán elvittem nyugdíjas szerelő barátomhoz és minden megoldódott. Vízpumpa lógott, vezérlés kicserélve, beállítva rendesen (vagyis remélem rendesen ) és azóta nincs csapágyhang, semmikor, gyönyörűen jár a motor, sokkal jobban húz, igazából össze sem lehet hasonlítani, részterhelésen sincs semmi zörej. Mire eladom mindent megcsináltatok rajta...
-
-
Bdanyy
addikt
válasz diegho #191632 üzenetére
én mondjuk használtat tervezek továbbra is venni, a mostaninál inkább az zavar hogy bármennyit költhetek rá, semmivel nem fog nőni az értéke már 20 évesen (hogy mennyi km, az jó kérdés, elméletileg 231k)
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
ngaba
aktív tag
válasz Bdanyy #191633 üzenetére
A fiatalabb autó értéke sem nagyon nő a ráköltéstől. Úgy értem, hogy ha rossz, akkor sokat csökken az értéke, és max ezt a bukót lehet visszahozni a ráköltéssel.
Ha nincs baja az autónak, anyagilag jobban jársz egy régivel. Az már nem amortizálódik. Persze nem olyan biztonságos, nincs benne annyi kényelmi funkció stb.
-
Bdanyy
addikt
Pont a biztonság meg kényelmi funkciók miatt váltanék, így valszeg lesz értékvesztésem bőven. Csak most az utóbbi időben az autó értékéhez képest elég drága volt a kipufogó, kuplung, vezérlés, komplett hátsó fék meg rozsda megszűntetése. Gondoltam is, hogy hagyom a francba az egészet (mikor a trélert vártam a fék miatt), csak motor meg extrák tekintetében rosszabba sem akartam átülni (1.8T 150le, bőr, ülésfűtés, tetőablak stb), jóval fiatalabbnál meg hasonló nem lenne olcsón. Ha meg már sokat költök rá, akkor legyen automata, android auto/carplay, kulcsnélküli indítás, tágasabb utastér, tolatókamera , akár park assist stb. Illetve mivel pesten és pályán járok főleg, egy pluginnal a várost letudnám benzin/dízel nélkül (meg a parkolást).
[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
Biqci
aktív tag
Renault Megane 3 TCe 180-ról van valakinek tapasztalata? Inkább a kupé érdekelne. Igaz, hogy ez azt a motort kapta csak kisebb teljesítménnyel, mint ami az RS-ben is van? A mobile-n van rengeteg 10 év körüli, viszonylag olcsón...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
pocokxx
Közösségépítő
válasz molnarpeter #191622 üzenetére
Köszönöm! Ez szép kerek lista.
Gondolom a perjelek azt jelentik, hogy egy autó, csak különböző márkanevekkel.
2,5 Tdi-től nem kell félni? Vagy keverem valamivel (Talán a H1 2,5 es motorjával...?)
Vito direkt maradt le?"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
molnarpeter
nagyúr
válasz pocokxx #191638 üzenetére
VW 2.5: ez még a sima adagolós motor a T4-ben, gyakorlatilag az 1.9 TDI, csak eggyel hosszabb a PDTDI verzió (T5-ben) teljesen más motor, kockázatosabb, több jellemző problémával.
H1-et nem nagyon ismerem, ha a VM Motori erőforrás, akkor a nemrég felmerült AvtoStrong-M csatornáján van egy kis infó [link]. Ennyiért inkább adagolós vonalon mozognék, CR bontottan is drágább valószínű
Vito: nem ismerem; felénk sok rozsdásabb példányt látni, ennyiért attól félnék, hogy nehéz szebbet találni (mondjuk ez a többire is igaz). Nem rossz tulajdonképp a 2.2 dízel, de azért ez is egy bonyolultabb motor, mint egy adagolós, stb
Mégegy: Iveco Daily, majdnem elfelejtettem. Alvázas, szóval magasabbra kell lépni. Illetve a Jumper/Boxer/Ducato esetén a 2.8 idtd motor ugrott be most, mint egy adagolós cucc, csak ott még a rozsda nagyobb gond lehet, talán még nem volt belőle galvanizált... (asszem ezért írtam hdi/jtd-t).
Összességében én a T4-et tenném első helyre (ha picit finomabb dolog kell), vagy Hiace-et (amennyiben fenntartási költség a lényeg). Ennyiért zavarosban halászunk, nézz meg minél több kocsit, aztán ha van 1-2 ami jobban egyben van (főleg rozsdát tekintve - soha nem lakatolt kocsival legegyszerűbb a helyzet), azok közül választanék, illetve annak a kockázatait járnám körbe alaposabban.
-
MaciG
addikt
üdv.
Szeretnék venni egy autót, ami 90%-ban városban lenne használva. A lényeg, hogy minél megbízhatóbb legyen, és ha elromlik, relatíve olcsón lehessen szervizelni. 12 évnél azért ne legyen öregebb. Az autó mérete majdnem mindegy, vagyis kis autó is jó. Amiket eddig néztem: Grande punto, Ford focus, Ford fiesta. Ezek közül melyik lenne a legköltséghatékonyabb javítás/karbantartás terén? Illetve mi jöhet még szóba?
BANZAII
-
-
Pist@bácsi
őstag
válasz Paxker315 #191646 üzenetére
A Toyota Yaris 1.5 Hybrid Executive újkori ára 5 335 000 Ft (2012.11.14.), most egy 2013-as 2 690 000 Ft.
Ugyanez Swift esetén újkorában 3 990 000 Ft (2013.11.18.), most egy 2013-as 2 390 000 Ft.
Az érték tartás nem igazi érv a Yaris mellett. A fenntartása pedig kizárt, hogy olcsóbb.Fut nálunk egy 2005-ös Swift Okm-es kora óta. Eddig a folyadék és fékbetét cseréken kívül a bal első központi zárszerkezetet cseréltem (15K), és megelőző jelleggel a nyeles csapágyat (52K). Idén 15K-s nagyságrendben kezdődő felületi rozsda megszüntetése az alján, ahol kell alvázvédelem DIY. Így 15 évesen még 1millió körül ér. Újonnan volt 2.3
-
MaciG
addikt
Köszi az infókat! De akkor ezek szerint a grande punto nem nyerő? Pedig külsőre gyönyörű
BANZAII
-
Paxker315
addikt
válasz Pist@bácsi #191647 üzenetére
Értem. Teljesen kiment a fejemből, milyen új araik vannak ezeknek. Mondjuk nekem nyáron elegem lett a gyakori labikra gorcsokbol városban, és nem volt kedvem nem automata váltóval szórakozni.
Majd kiderül hosszú távon, mennyire volt jó választás. Hangszigetelesen kívül teljesen elégedett vagyok, a kuplung meg senkinek sem hianyzik
Kár, mert a grande Punto ezerszer jobban néz ki
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Pist@bácsi
őstag
válasz Paxker315 #191649 üzenetére
Biztos, hogy jobb autó, mint a mezei Swift (mondjuk a Swift sport is remek, csak másképp jó), de ezt meg is kell fizetni. Meg ugye hybrid vs. sima szívó között nem érdemes az árakat összehasonlítani.
A Toyota jobban csengő név, ez is feláras. Azt nem mondom, hogy nem éri meg a felárat. Szerintem is városba remek kocsi a Yaris HSD.
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...