- Netfone
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Fotók, videók mobillal
- Milyen okostelefont vegyek?
- Megérkezett a Poco M6 Pro 4G
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- iPhone topik
Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Grillo #22372 üzenetére
Ez egy par hetes:
"Jahh, csak a nyitott lefújó nem street legal vagy 10 éve, meg is faszolnak miatta jól ha egy kpmes óttóba belefutsz. Jóllehet, a mai viszonyokkal...
A céges szuszka amit december megkoppantottam, miután elvették a papirjaiut, úgy fest, hogy: bal fényszóró reccs, géptető elment plusz megrogyott, zárhid megrogyott, lökös picit elment. Eleve a bal hátulja törve volt, bal hátsó ajtó meg meg van nyomva. Mellesleg a szélvédő félbe van repedve. 96 utánira uszkve 25 egy géptető újban, refi 8k, meg az üveg, 180 volt a taliga, ergo no no. De mivel a papirokat elvette a szerv, irány szigoritott vizsla, mozaik ucca. Kollegám telefont megemeli, bediktálja a hibalistát, eredmény: készitse elő szent istván és ikertesvérét, és jöjjön korán. Gondoltam, ha már amugy is kell ennyi, akkor befektetek még 450 forintot egy 12 perces végtelenitett TDK kazira amire felmásolom a natalia oreiro frizurás ribanctól a magyarország kezdetű nótát és bennhagyom az autórádióban.
Mázli, hogy nincs benne....Mellesleg beles, áruld el nekem a szamár himtagja okán kivánol bele sperrt városba, egy 316ba? Utcára inkább van értelme egy torsennek vagy egy quaifenek, mint egy bömmösbe való fütyök lamellás sperrnek, ami egyrészt hangos, másrészt meg valamennyire mindig zár, ergo darálja a gumit és többet is fogyaszt. Jóhogy driftre viccesebb mert oda meg a fentebbiek nem igazán jók, nade 316al hol akarsz driftelni? Mert az hogy a hóban elkapar vagy a vizes aszfalton az ok, de amugy karesz az a motor komolyan kaparni. Én ha neked lennék az összes ilyen hülyeség helyett, mint nagyzene, nagyjanóbumbasztikvég, sötétitett sofőr, beraknám az erre szánt stexet a kerámiamalacba, és ha már eléggé ki van bélelve, keritenék egy donor M3at vagy legalább egy 325öt, aztán legó indul.
Sőt kb igy is csinálom. Elvben a héten el is indult egy apró ajándékcsomag a veszett quebeci srácoktól, annyit mondok elöljáróban, hogy a fele olyan mint egy kalács, a másik feléből meg létezik kakaós is"
"VEMS fikarcal nem tud többet, mint egy MS2, vagy egy MS1 egy agyonhackelt firmware-el. Azon is van a methanol befecsi vezérlésétől boost controlon át minden.
MS2 okosabb, mert karajabb a proci, de elvisz az MS1 is mindent. WBO2 se kell, mert elboldogul az a sima NBvel is, EGT doszt nem szükséges hozzá. Nekem a bajom az ezzel, hogy ilyen dugd be azt jóa howtok alapján én nem merek nekiállni, pedig láttam én is már eztazt. Főleg túrósnak nem, kicsit túl nagy a bukta, ha beüt a krach. Swiftnél úgy meg a főtengelyállás érzékelése, hogy az elosztóban van egy opto egy elvetemült 30-fasztudjahány fogú fogaskerékkel, amiben ráadusul a fogelosztás se egyenletes. A gyopárok azt csinálják, hogy lefúrják róla, azt marad 4, és erre lövik az MSt. De van egy argentin vonalam egy variál MS extrás kódra, ami elboldugul a gyárival is. Annyira nem értek hozzá hogy bele merjek kezdeni szétkúrni meg vágni, olyan megoldás KELL, amit bedugok a korbácsba a gyári ECU helyére, beakasztom a MAP szenzort a szivósoron az egyik ágba, röff, és ha nem megy valami, még mindig vissza lehessen állni gyári állapotra. Mivel nincs ismerettségem kitől kérdezni vagy kitől érdemi segitséget kérni, és mivel nem vagyok amugy sem valami szimpatikus, nyitott virággyerek is sanszos hogy nem is lesz, ergo maradok én meg a két kezem meg a nem túl okos fejem, muszáj előre végiggondolni a dolgokat, mint a point of no returnből nézni a lángoló motorteret.
Az a baj ezekkel a fórumokkal, hogy ez a fogd meg dugd be mert a jóskának is sikerült infókból kurva sok van, de rendes lépésről-lépésre howto az meg kurva kevés, ha meg kérdezni kell valamit, akkor megy a pingvinezés meg a dunno. "
MS=Megasquirthobizoli
-
E-Maxx
tag
válasz
Grillo #16467 üzenetére
A zöldben 214.000 van, ami reális, de nincs szervízkönyve, a másikban 145.000 van, ami szerintem nem reális, és kintről hozták, ott szervizelték utoljára 2004-ben nem tudok mikor, 120.000-el.
A kérdésem még az lenne, hogy honnan tudom meg hogy a turbó milyen állapotban van, ill ha egy fékpadra (dyno) rátenném (egyáltalán hol találok pesten ilyet) mi derülne ki az autóról?
Szóval ki derülne olyasmi apróság pl hogy a turbónak van-e valami baja?
Illetve kipróbáltam egy D5-ös motorral szerelt S60-ast, ami dízel, és 164 lovas, automata, ráléptem a gázra, azt hittem kiesek a szék hátoldalán. Nagyon nagy ereje volt, a 201 lovas se gyenge, de a 141 lovas már lomhább. De még tűrhető. -
Khelben
nagyúr
Mutasd meg neki ezt. Két személlyel, lehajtott ülésekkel bármit elvisz, nem harmatgyenge, alkatrész pedig nem fog kelleni hozzá egy darabig
-
Aktív témák
- Politika
- Netfone
- Diablo IV
- DOOM: The Dark Ages - Megérkeztek az első értékelések
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Melyik tápegységet vegyem?
- Hardver vagy nem hardver, az itt a kérdés
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- További aktív témák...
- ÚJ- Lenovo ThinkVision T24i-10 - 24" monitor - Számla, garancia
- Bowers-Wilkins Pi7 S2 (2195084) (ELKELT)
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A12/Samsung Galaxy A22/Samsung Galaxy A32/Samsung Galaxy A52
- Telefon Felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- AZONNALI SZÁLLÍTÁSSAL Eladó Windows 8 / 8.1 Pro
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest