- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz
dízelracer #35989 üzenetére
turboDi.d jelzessel, ahol ez Di.d. jelzes kék, a sima orvenykamrason meg a D maradt piros
Ezt a tenyt amugy az origo.hu-n egy cikkben rosszul tudtak, mert ok ezt direktbefecskendezeses temat tevesen az Audi-nak adtak, irtam is nekik, hogy khm... persze nem javitottak ki a cikket.
Igy szuletnek a legendariumok, a tenyek alatamasztotta tortenelem helyett.hobizoli
-
zoo8800
veterán
válasz
dízelracer #35982 üzenetére
is-is
Hasonlítsd össze egy PD és egy CR hangját. Ez is fontos ám. Elavult a PD. No meg az Euro5-öt se igazán tudták volna hozni, ahhoz túl sokat kormolt. -
zoo8800
veterán
válasz
dízelracer #35977 üzenetére
jobb a CR, mint a PD. Csak anno a 90-es évek végén még nem tudták VW-ék
(#35969) Dare2Live
persze, nem is a Lupo, hanem a Golf mért fogyasztása hökkentett meg.
A Lupo tud 2,5 litert is enni -
Khelben
nagyúr
válasz
dízelracer #35963 üzenetére
Hát nemtom, kevés autóban ültem eddig, amiben kényelmesen elférek. Én terpeszben szeretek vezetni
-
zoo8800
veterán
válasz
dízelracer #35950 üzenetére
Elég nehézkes elhinni, a Golfra legalább egy literrel többet saccolnék 130-nál. Katalógus szerint az átlagfogyi 6,2L.
dave93
az a faberakás a műszerfalban elég LOL -
tibi666
senior tag
válasz
dízelracer #35950 üzenetére
gondolom ott van a nyomatékmaximuma. ott működik legideálisabban a motor.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
dízelracer #35947 üzenetére
Porlasztocsucs darabja bele 120k... es maris 8literrel jar
hobizoli
-
t1
veterán
válasz
dízelracer #35939 üzenetére
8l fogyaszt 130-160között ingázva
Nem a kocsi nem bírja, hanem nem erre találták ki és felesleges hajtani, 90-100-nál eszik 5-5.5l/100km...jelenleg 6.2 100% E85
nesze neked dízel..
-
t1
veterán
válasz
dízelracer #35918 üzenetére
Érdekes nekem is 1.0 van de ennél még is jobban gyorsul
Amúgy az autópályázáshoz visszatérve 4 személlyel síkúton 5.ben 165km/h óra a végsebbéssége óra szerint, nem erre találták ki, de a 130-at tudja tartani. -
Dare2Live
félisten
válasz
dízelracer #35918 üzenetére
ez agyrém... katasztrófa...
feladom... nyertélzoo: azért swift az 53lejehez 790kg = 15le/kg. Míg 60lehez 1100kg = 18le/kg az még a linkelt swiftnél is szarabb lehet.
rpm itt annyira nem oszt ugyis 2000fölött forgatod gyorsulni akarsz. -
zoo8800
veterán
válasz
dízelracer #35918 üzenetére
Hasonló 1.4 60LE dögöt vezetek én is (csak ez Golf, és 1100 kg az önsúly) de nem ilyen vészes a szitu.
-
aero.
veterán
válasz
dízelracer #35918 üzenetére
"my grandmother runs faster with her walking stick"
én kész vagyok ezen
-
Dare2Live
félisten
válasz
dízelracer #35890 üzenetére
+2 szeméy + csomagok csak a gyorsulási időt növeli meg drasztikusan a végsebességét nem változtajta lényegesen. elvileg.... fizika.
Kipróbálni nincs modom. amúgy swift helyzeti előnyben van nincs 800kg...
ami sokat ront az a tetőbox + biciklik. 130nál már a befektetett energia 70% tuti a légellenállás legyőzésére megy el.
mondjuk 1l és 1l közt is különbséget kell tenni 1l régi swift ugye 53le 1l Yaris meg 68le. Az +25% nem mindegy. Mondjuk Yaris nem 800Kg üresen....
régen computer szerint néztem az meg 130ig decire pontosan mér utána megörül adatokat ír ki, valójában ott se katasztrofális a helyzet kb: 1.0 yarisnál 50-70körül a legoptimálisabb a fogyasztás, 90-140közt ökölszabályként sebesség/20at fogyaszt. 150-160körül ez romlik sebesség/15re, meg itt már hangos 5000körül pörög, kéne egy 6.fokozat. és mivel magas: "városi kocsi" így 170 körül vége is a száguldásnak.
-
Khelben
nagyúr
válasz
dízelracer #35895 üzenetére
2 évig volt régi swiftem, 100ezer km-t mentem vele, de sosem jutott eszembe, hogy félnem kellene benne.
-
Khelben
nagyúr
válasz
dízelracer #35890 üzenetére
Az érdi lejtőn 170-et is menne óra szerint
-
m3tr0
őstag
válasz
dízelracer #35890 üzenetére
Nekünk 1999-es Swiftünk van, mentem vele pályán egyedül, de 120-nál jobban nem mentem vele, mert szét kell üvegelni hozzá. Szóval egyetértek veled, nem hiszem,hogy hosszabb távon célszerű 130 -as tempót menni ilyen autóval, főleg nem több személlyel..
Lehet,hogy az igényesebb, japán autók képesek erre,azt nem tudom, de a Swift az biztos nem szereti és nem is bírja.
-
Dare2Live
félisten
válasz
dízelracer #35877 üzenetére
súly elsődlegesen gyorsításnál számít és nem egy sebesség tartásánál. tartásnál súly + emelkedőnél számít.
azaz 1.0es swift megpakolva lassabban gyorsul fel 130ra, de utána gyak nem kerül több energiába lapos úton a tartása.
viszonyítás kép 1.0 Yaris kiköltözésnél rotyra pakolva sött tetőn box telirakva + bicikli ami viszont súlyal szemben keményen számít sebesség tartásnál is és mégis ment 130at. Többel németbe se mentem volna azért 130nál rángatta a szél a bringát.
persze relatív, hogy mi az erölködés, ehez yaris 4000et pörög egy nagy V8 meg 1500öt.
Amúgy ki kell menni félévre osztrákba ahol minden hot nyugis, nem egy szivinfarktus vezetni mint itt aztán már csak nevet az ember a sok itthoni baromságon...
-
zoo8800
veterán
válasz
dízelracer #35877 üzenetére
Több sírvaröhögős szmájlid nincs?
(#35875) phaet0n
tudom, ne is ajánld -
dragonfx
veterán
válasz
dízelracer #35883 üzenetére
ott ja faxa lesz.
felét már felraktam.
többi a jóidőt várja. -
Khelben
nagyúr
válasz
dízelracer #35869 üzenetére
Kiemelnék egy fontos szót, amit figyelmen kívül hagysz: INDOKOLATLANUL.
Egy csomó pár éves modern autót fel tudnék sorolni amibe ha beülnek hárman-négyen már kínszenvedés neki a 130-as utazó.
Halljuk. 1,2-es 3hengeres VW Polo, 1.0 3hengeres Swift, ezeket vezettem autópályán telepakolva, a swiftet úgy is, hogy 4 ember + 3 bicikli. Sík úton egyiknek sem szenvedés a 130.
Megelőzöm és visszamegyek elé. Ennyi.
Ilyenkor engem sem zavar, de amikor 90-nel előzi a 80-nal menő kamiont, akkor zavar. A normális az lenne, ha legalább ilyenkor felgyorsítana 130-ra.
-
zoo8800
veterán
válasz
dízelracer #35869 üzenetére
Itt legalább van indok, ezek nem tudnak "gyorsan" menni, nem bírják a 130-at.
-
zoo8800
veterán
válasz
dízelracer #35866 üzenetére
Én meg a dízeleket utálom
(#35868) Khelben
akármilyen jó lenne, ezzel nehéz egyet érteni. Sajna az út mindenkié, és nem csak azoké, akik sietnek. -
VR6-Fan
veterán
válasz
dízelracer #35792 üzenetére
a gáznak sincs kenése, ha jól tudom, ugye?
-
tibi666
senior tag
válasz
dízelracer #35750 üzenetére
ezt borítékoltam volna.
én is a golfra szavazok. -
KrAt
veterán
válasz
dízelracer #35742 üzenetére
Vagy generálozták a motort, és úgy van benne 2k km..
bár belülről is egész jól néz ki..
Csak mondjuk csúnya, ha 200 km alatt ennyi mindent kell csinálni, ami a szervízkönyven van
-
KrAt
veterán
válasz
dízelracer #35740 üzenetére
Jobban megnézve a számlákat teljesen vicces..
Mennyit javítottak rajta, állásban, mi?
LOOOL ott a munkalapok alaján, h az összeset egyidőben nyomtatták
-
zoo8800
veterán
válasz
dízelracer #35737 üzenetére
Olyan nincs
Tolom neki, de nem gyilkolom. Egyben is van a vas"jobb láb a gázon
bal láb a jobb lábon" (egy teherkocsin láttam ezt a matricát) -
zoo8800
veterán
válasz
dízelracer #35705 üzenetére
aranyhalat is ki lehet fogni. Csak nem egyszerű
-
ALI_G
veterán
válasz
dízelracer #35691 üzenetére
Tételezzük fel, hogy 100 Ft-tal olcsóbb a gázolaj mint a benzin, de csak tételezzük fel
akkor is lebeszélnél a dízelről?roncs nem érdekel.
-
ALI_G
veterán
válasz
dízelracer #35538 üzenetére
Ezt mondjuk kb 10 éve bevezethették volna
-
ALI_G
veterán
válasz
dízelracer #35534 üzenetére
Ezt kifejtenéd bővebben?
-
Khelben
nagyúr
válasz
dízelracer #35534 üzenetére
Ha jól tudom, csak az újabb BMW-k tárolják több helyen az óraállást. Más autónál nem nagyon jössz rá arra, hogy visszatekerték-e.
-
ALI_G
veterán
válasz
dízelracer #35527 üzenetére
Az gyanúsan visszatekert
Éppen azt nem írta oda, hogy női tulajtól
Tothgera30: azt nem adom el.
-
ALI_G
veterán
válasz
dízelracer #35517 üzenetére
Sajnos az úgy érzem drágább mint amennyi van rá.
-
ALI_G
veterán
válasz
dízelracer #35507 üzenetére
aha, keresni én is tudok
Szóval ezek közül mivel lehet legkevésbé befürdeni? -
válasz
dízelracer #35503 üzenetére
De azért vesz a kedves vevő turbós autót hogy menjen, szóval érthető hogy hajtják is rendesen.
-
VR6-Fan
veterán
válasz
dízelracer #35503 üzenetére
kell nektek olyan apró turbot szét forgatni
miért nem tesztek fel egy benzines turbot az majd 2X annyit forog!?
-
válasz
dízelracer #35500 üzenetére
Sajnos a turbós gépes kicsit drágább, pedig nagyon kéne egy turbodiesel, de nagyon
.
-
Rick4
félisten
válasz
dízelracer #35487 üzenetére
Ok, értem én, csak arra akartam utalni, hogy azért a TDI sem az a faék egyszerűség, megvannak ott is a buktatók, igaz, akkor 200 ezer km-es intervallumokban kell gondolkodni..
-
Rick4
félisten
válasz
dízelracer #35480 üzenetére
Nekem két kocsim van, mindkettő gázos, az egyik 3.1-es, a másik 3.8-as. Országúton 100-zal haladva a fogyasztás gázból 11 liter környéke, 300-as gázolaj árral ez 5.5 liter. 130-150 körül is kijön 12.5 literből. Ez 6.3 liter gázolaj. Persze mindkettő 7 személyes automata váltós 16 mázsás kocsi, kicsit több hely van benne, mint egy golfban, nincsen turbo, nincsen adagoló, és minden alkatrész fillérekért van, egy komplett autót kb 3-400 körül lehet már venni, ha sok dolgot kicserélsz, akkor is megáll 6-700-ból, egy alkatrészautó 100K hozzá. Elmegy a motor 7-800-ezer km-t, a váltó is 400 körül bírja. Szerinted?
-
SpeedR
őstag
válasz
dízelracer #35457 üzenetére
Igen a bódé gyengesége a legnagyobb negatívum. Gondolom a légzsák sem sokat segít, már ha egyáltalán van benne. Városon kívülre nyilván nem is ez az autó lenne használva sohasem.
-
lajafix
addikt
válasz
dízelracer #35401 üzenetére
bipbipbip főnök lebukott egy ügynökünk alaszkában
kár érte jó ügynök volt... -
válasz
dízelracer #35401 üzenetére
Ne bántsd szegényt
, úgyis mindjárt jön és teleírja a topicot
.
-
válasz
dízelracer #35201 üzenetére
"Múltkor is ezt mondtad és meddig bírtad ki? 4-5 napig?" - Hát ilyen egy igazi ph. függő.
-
_Voyage_
aktív tag
válasz
dízelracer #35201 üzenetére
2 hét volt az...
Majdnem.
Mondjuk szerencsére van most épp elég elfoglaltságom, a héten is alig-alig voltam itt, ban már be lett ígérve valaki által, szóval visszafogom magam.Szerencsémre nem volt itt lsc, úgyhogy ma még nem vágattam ki magam.
Az a topic halálra van ítélve, mindig jókora szünet van két téma között....
Ez is offtopic, az is, szerintem mindegy, mert úgyis mindig visszakerül ide a téma. -
hobizoli
nagyúr
válasz
dízelracer #35198 üzenetére
Igen, ez jo mese volt.
Masik fake sztori a 120-l allt belem a lampanal a zOpelos, de csak lokharito tort el, meg a csomagter nyomodott be kicsit cimu sztori volt vmi mastol, szinten vmi vetitogep Hondas volt, es kajak szent meggyozodessel Dolby Digital-ban adta elo es fullHD-ben
Asszem 120-l beleparkolva orulhetett volna az a vki itt, ha nyakmerevitovel megussza, de valszeg elkapaltak volna 2m melyre, es mar nem meselt volna errol senkinek. -
hobizoli
nagyúr
válasz
dízelracer #35176 üzenetére
Hat az mk1 Punto 55S az a full-full fapad, ennyiert meg lehet venni jobbat is ebbol
hobizoli
-
Eagl3
veterán
válasz
dízelracer #35176 üzenetére
Én akárhány puntóval összefutottam, mindnek volt valami gondja...
-
Dare2Live
félisten
válasz
dízelracer #35133 üzenetére
ne keverd a lemezvastagságot az utascellával.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
dízelracer #35137 üzenetére
A korabeli EU autok is ugyanigy tornek ugyhogy...
hobizoli
-
zsid
senior tag
válasz
dízelracer #35135 üzenetére
Akkor ha indulok, egy ilyen rendezvényen, és úgy tetőre vágom, hogy belerokkanok, akkor az autó a szar, mert azt a tető nem bírja ki.... Valszeg más autónál is behorpadna a tető, mert egyiket sem arra tervezik, hogy tetőn közlekedj vele...
Közben látom módosítottad
-
zsid
senior tag
válasz
dízelracer #35122 üzenetére
Azért az a tető nem nyomódott be olyan vészesen... ( hogy lehetett megoldani a javítást az meg tökmind1 )
Tavaly bontottunk mazdát, hát annak a tetejében sem volt több anyag ( bár a suzukis képek elég kicsit ) és nem egy árkategória."Ha legközelebb 70-el fut rá így egy lassítóra ..." talán nem véletlenül van becsövezve az összes rallyautó.
#35124:
"Mindenki tudja, hogy a Swift olcsójánosoknak való." Majd akkor is ezt mondd, amikor eléred azt a kort, hogy dolgoznod kell és családot fenntartani és szükség lesz egy autóra ( pl melóba járás miatt ) és annyi pénzed lesz hogy válassz : '99-2000res swift vagy pl. egy '93as Mondeo.
Az nem olcsójánosság, hogy valakinek csak erre van pénze és ezt tudja fenntartani. Azt hiszem kis hazánkban nem az a réteg vesz swiftet aki megtehetné, hogy megveszi az azonos évjáratú Fordot/Opelt/Skodát ( és akkor még nem is beszéltünk drága autókról).Abból, hogy van aki elvakult, illetve elvakultsággal palástolja a lóvé hiányát; nem következik az ,hogy a többi x ezer ember olcsójános lenne.
De ez itt megint OFF. -
Khelben
nagyúr
válasz
dízelracer #35122 üzenetére
Mi köze a lemezvastagságnak az autó biztonságához?
-
_Voyage_
aktív tag
válasz
dízelracer #35122 üzenetére
Mindenki tudja, hogy a Swift olcsójánosoknak való. Akinek swiftje van, az meg kardoskodik mellette, hogy neki csakis az kéne, mert nem akarja elismerni, hogy olcsójános. Ennyi....
Amúgymeg csoda, hogy csak ennyi baja lett. Igaz, nem is ment gyorsan, de aki a Swift mellett beszél, elég megnézze azokat a képeket, amikor le vannak kapva róla az elemek, és láthatja, hogy milyen kis fogpiszkálók tartják a tetőt...
-
t1
veterán
válasz
dízelracer #35122 üzenetére
Köpci a szerelőm
Aktív témák
- Gigabyte B760M Gaming DDR4 / 30 hónap Alza.hu garancia / Beszámítás OK!
- AKCIÓ!!! GAMER PC: RYZEN 5 4500-5600X +RX 6600/6700XT/6800/9060XT/9070/XT +16-64GB DDR4! GAR/SZÁMLA!
- MSI Z390-A PRO / Beszámítás OK!
- Gigabyte B550I Aorus PRO AX ITX / Beszámítás OK!
- Corsair Vengeance RGB Pro 2x8GB 3200MHz DDR4 kit / Beszámítás OK!
- Felsőkategóriás merev csöves Gamer PC! I7 12700KF / RTX 3090 24GB / 32GB DDR5 / 1TB SSD!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 64GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3052, 96% Akkumulátor
- LG 27CN650N-6A - Felhő Monitor - 1920x1080 FHD - 75Hz 5ms - USB Type-C - Quad Core - BT + WiFi
- HIBÁTLAN iPhone 11 Pro 256GB Space Grey -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2937, 100% Akksi
- Dell és HP szerver HDD caddy keretek, adapterek. Több száz darab készleten, szállítás akár másnapra
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest