- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Google Pixel topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Most a Galaxy S25 FE megjelenésére tippelnek
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- GoodSpeed: AMD Ryzen 9 9900X (100-100000662WOF)+ Samsung 990 PRO 2TB MZ-V9P2T0BW
Hirdetés
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MasterMark
titán
válasz
LógaGéza #175626 üzenetére
Spré rozsdagátló alapozó és aztán Montana MTN 94 matt fekete.
Mondjuk én leszedtem volna és külön csinálnám. Rendesen maszkold le a kocsit, mert sprékkel szépen össze lehet rontani. (Ott is ahova azt gondolod úgyse megy, mert megy.)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
LógaGéza #144400 üzenetére
Kell a matrica, anélkül megbüntethetnek. Én tévedtem már be zónába akaratomon kívül (mikor elhagytam a zónát akkor vettem észre a zóna vége táblát) matrica nélkül de megúsztam (igaz mélygarázsban parkoltam).
-
gzbotii
nagyúr
válasz
LógaGéza #144400 üzenetére
Tudtommal, ha nincs Umwelt plakette a kocsin, akkor nem hajthatnál be zónába (akkor sem, ha amúgy jogosult lenne kibocsájtási norma szerint).
-
-
Skillet
addikt
válasz
LógaGéza #44517 üzenetére
Örülök, hogy ez neked kiderült a mondókájából, nekem nem. Lehet le kellett volna írnia, mi köze van neki ahhoz, hogy a spanja eladja az autót. Mert az, hogy eladja, nekem nem jelenti egyből azt, hogy neki adja el.
Meg úgy eleve... ebbe az egészbe miért kezdett bele? Kinek mi köze van a dolgok ezen részéhez?
Amúgy miért akarsz pont turbós autót? -
Skillet
addikt
válasz
LógaGéza #44504 üzenetére
DOCH? vezérműékszíj? Azért adja el, mert a barátja is eladta az autóját?
Vezérműékszíj csere óta várni kell a süppedésre?besz@rok ezen az emberen.
Ilyentől sem vennék soha autót.
De egy vasgolyót sem.(#44507) TaaT
Hát deeee, látod, hogy lehet(#44503) mdani01
Azért ez így nem igaz. Lehet ide sziviket linkelni, csak ne ezt, mert baromi ronda. -
-
Motion_Blur
félisten
válasz
LógaGéza #36446 üzenetére
Én 10 percet járattam deszvízzel, esetleg mentem vele 10km-t de többet nem. Ahogy írják, kenni kell a vízpumpát is valaminek. Persze ennyi idő alatt baja nem lesz tőle, de én nem javaslom hogy 1 hétig azzal járj.
Amit linkeltél az véletlenül nem a szélvédőmosó tartálya?
-
#94529552
törölt tag
válasz
LógaGéza #36438 üzenetére
Muszáj lesz a blokkból is kivenni a leeresztőcsavart, mert amúgy csak félmunkát végzel. Aztán még át is lehet mosatni a rendszert felülről. Én így csinálnám, ha koszos lenne a folyadék. Régen vízkőoldóval mosatták át(trisó) egy rövid ideig, de ilyet már nem csinálnak szerintem. A kiegyenlítő tartályt ki kell szerelni, és rendesen kitakarítani.
-
-
M_o_g_y_i
őstag
válasz
LógaGéza #34441 üzenetére
Amikről írtam, hogy rendeltem?
Még nem jöttek meg, de a LED-es "tapasztalatok", és az eddigi gyakorlat alapján sokat várok tőlük.
A T10-ek például, amiket említettem ezelőtt Neked, azok is beváltották a hozzájuk fűzött reményeket, fényerő és minőség szempontjából is.
Jaa! Most olvasom, hogy magát az eladót kérdezted, nem a terméket.
Az iJDMTOY-tól rendeltem négy indexbe valót, nagyon hamar postára adták és követhető a csomag, nem kamu a szám.
Egyelőre ennyi velük, ha megjön a cucc, majd írok bővebben tuti.
Ebayen pedig a 3c-made-in-china nevű eladótól rendeltem többfélét.
5-én, és már belföldi továbbítás alatt van.
Szóval ők is megbízhatónak tűnnek.(#34498) tomcsi23: ennyit megér
-
MPowerPH
félisten
válasz
LógaGéza #34422 üzenetére
Pontosan en sem tudom. Egy dolog biztos, ha nem teljesitik az ECE R90 szabvanyt, akkor nem hasznalhatoak kozuton.
Nezd meg a Ferodo oldalat pl, innen a DS2500 kivetelevel mindegyiknel fel van tuntetve, hogy "NOT SUITABLE FOR ROAD USE". Ahogy pl. az EBC -tol is ott az Orange stuff, ami szinten nem teljesiti a szabvanyt. "**PLEASE NOTE, THESE PADS ARE FOR TRACK USE ONLY, THEY ARE NOT R90 APPROVED**"Annyi a hiba, hogy hiaba van road use a ds2500-on, ha nem teljesiti a szabvanyt, akkor nem jo az sem. Es ez eseteben valszeg azert, mert nincs rajta wear indicator.
Megfogadom akkor amit irtok, es kicsereltetem redstuff -ra.
-
do3om
addikt
válasz
LógaGéza #34226 üzenetére
El lehet csalni belőle.
7,47x3,6 jó lesz 7,5x3,5 -nek, meg a másikat is kerekítheted olyanra ami van. Csak ellenőrizd majd ha kész a szivárgást. Természetesen sokat nem lehet csalni, e a 8x3,5 is elmegy a másiknál.
Ahol dolgozom sokszor szemre cseréljükPersze ott pusztulnak is rendesen a gyűrők a nagy igénybevételtől.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
LógaGéza #34118 üzenetére
No igen, reklámfogás. Én mondjuk úgy gondolkozok, hogy aki nem tudja a valós adatokat megadni az adott járműről (tehát a hirdetés nem konzisztens, van valami oltári nagy ellentmondás benne kapásból), azzal inkább nem is foglalkozok. Eddigi tapasztalatok alapján az ilyeneknél mindig kiderült valami durvább turpisság, csak idő kérdése volt. Szerencsés esetben csak 1-2 perc ment el telefonálásra, kevésbé szerencsés esetben viszont utazni is kellett még 2*30-50 percet ehhez. És szerintem ebben van is valami logika, hiszen, ha egyenes az eladó, akkor nem kerül ellentmondásba saját magával semmilyen szinten sem. Persze ez csak saját vélemény.
-
-
zack
nagyúr
válasz
LógaGéza #32450 üzenetére
Milyen terhelésen fogyasztja az olajat, és mennyit? Ha csak nagy fordulaton csipegeti az nem gáz. 2.5 V6 Mondi is csipegeti ha meghajtóm, vagy 170+ a tempó. De városban, vagy normál használatban semennyit.
De úgy tudom több autó is van, aminél teljesen normális az olaj csipegetése. Azt kell megnézni, milyen körülmények között történik.
Az, hogy a kompresszió jó, fél siker. Első körben, ha eszi az olajat, megpróbálkoznék ezzel: [link]Bajt nem fog okozni, max nem hozza a várt eredményt, bár azt mondják, hogy jó. Esetleg előtte meg lehet próbálni egy kicsit "vastagabb" olajat, bár én egyből a Restore-ral kezdenék.
A kicsit vastagabb olajat kevésbé fogja enni, bár ez meg abból a szempontból nem előnyös, hogy a vastagabb olaj nem biztos hogy mindenhova eljut az olajfuratokon keresztül, főleg hidegindításnál, amíg dermedtebb az olaj. Nem véletlenül kell tartani a gyári viszkozitást.(#32455) Skillet
Szelepszár szimering esetében elégetlen olaj, kékes színű füst fog távozni a kipufogón keresztül.
-
zack
nagyúr
válasz
LógaGéza #31865 üzenetére
Amikor aksit töltöttem, és visszaraktam, nálam is újra kellett tanulnia a beállításokat az ECU-nak. Ilyenkor nullázódik minden.
Azt hiszem 50-100km után beállt az alapjáratom is, mert addig ingadozott, és visszajött az erő is.(#31866) F_Zolee
Én is ma mostam. 12-től 14-ig.
Miután végeztem a polírral, már vékony porréteget hordott rá a viharos szél...Pont ez járt a fejemben nekem is. Ha nincs eső, akkor kifújja a rongyot a kezemből a szél, és mire végzek, kezdhetem ismét a portalanítást.
-
kalmanchris
tag
válasz
LógaGéza #31849 üzenetére
1. Akkor viszont van alapjárati motorod. A stekker lehúzása után azt is újra kell tanítani. Régi sajátomon gyújtás és padlógáz 10 ms.-ig, de az francia volt.
2. Ha falsot szív, elvileg hallani is lehet. Hallgasd meg a szívósor tömítés környékén nincs-e rendellenes "szívó hang".
-
válasz
LógaGéza #31162 üzenetére
No
Szerdan hifizes miatt levettem a sarut, akkor elfelejtette a hibakodot, de tegnap este visszajott. Jovo heten megyek vele a szakihoz olaj, gyertya cserere es ilyen delphis gepet is radugunk, hatha pontosabban meg tudjunk hatarozni vele a hiba okat. Ha katalizator, akkor lehet kivagom a pics.be es jarok anelkul. Ha lambda szonda, akkor cumi, az nagyon horror aru
-
Kornel
veterán
válasz
LógaGéza #30983 üzenetére
lassan igen
w333:
nem tetszik, csak a legújabb, az meg 4M.
az is csak a kombiban.
majd talán a következő.(#30985) rbalint88 :
meg amit linkelt, az egy kinti confort...
16-os acélon.
egy gyári 17-es szett inkább 100, mint 50k, ezen kívül sokkal fapadosabb a felszereltség is.ez a sport nekem maga a mennyország lesz.
-
LógaGéza
veterán
-
zack
nagyúr
válasz
LógaGéza #29746 üzenetére
Váci úti Maserati/Ferrari szervizbe (Warm Up), akciósan 190k egy olajcsere. 50e km-ként váltócsere a Ferrari motoroknál. Jó, oké. Értem én. Olasz.
Na ott mi kerül 190k-ba? Ott sem az olaj.
Gyertya + kábel cserére mondtak 15e munkadíjat, mert V6, problémás, nehezen hozzáférhető. Nem mondom, hogy nem volt szopás, de én, aki most csináltam először 2ó alatt megcsináltam, szép nyugiban, friss levegőn.
Én sehol sem merem ott hagyni az autót. Lássam mit töltenek bele, milyen szűrő kerül bele, mert az okosságot olyan pofátlanba nyomják, hogy vicc. -
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! EZÜST! RITKASÁG! Surface Pro 11 Qualcomm Snapdragon X Elite 16GB 512GB OLED 120Hz Gar!
- 122 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 - 4 év garancia
- LG 32GS95UE - 32" OLED / UHD 4K / 240Hz - 480Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- MacBook, Apple M1 / M2 kompatibilis dokkolók, DisplayLink 4K, USB-C, Type-C
- HIBÁTLAN iPhone 14 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3093, 91% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest