- One mobilszolgáltatások
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Huawei Mate 9 - Mate evangéliuma
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Kikristályosodik a Razr 60
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
parandroid
félisten
-
djyuri
őstag
válasz
Integra #2501 üzenetére
Hmmm. Jó hogy elvolvastam. Az nem dob az áron,ha ez még nem volt törve?
Mindenhol a gyári számok vannak.
A fordulatszámban igazad van,mert ennek kb 5500-6000-ig enged húzni,de ez méz 700-as fordulaton is alapjáraton simán csak sebességben felmegy bármilyen hegyre. Tod milyen állati ez a dombon elhelyezett lámpák esetében. Nem kell kézifékelni vagy csúsztatgatni és attól tartani,hogy lefullad vagy nekicsúzsok valakinek. -
djyuri
őstag
válasz
Integra #2414 üzenetére
Figyusz. Egy lánnyan beszélgettünk erről. (épp tegnap)
És ha arról lenne szó,hogy úgy keresnék,hogy a kocsit fent tudnám én tartani teljes mértékben,akkor bőven elég volna neki és odaköltözhetnék,de cserébe ugyebár vinnem kell őt látványos helyekre,meg szal tod hogy van ez,amikor ott egy brutál verda.
Amúgy nincs spojlerezve,minden gyári.
Neki a robusztus megjelenése és a motorter elárulja,hogy mit tud. Egy csavart nem tudsz beleejteni a motortérbe úgy,hogy az ne akadjon fel sehol
Ja. kb 130Literes tankja van,de belvárosban kb250-300km alatt ki lehet belőle vinni.
Amúgy tempomattal autópályán 20-21 literrel megy.
A látható fogyasztásmérő csak 35-ig látszi,de a búra mögött 60-ig be van skálázva,de azt is kakasztja induláskor.
Amúgy van mikor 15-17 lirert eszik egyenesben,de ez függ a sebeségtől gondolm. -
#16741888
törölt tag
válasz
Integra #2397 üzenetére
Igen láttam már. mondjuk akkor sem rossz.
Én a Suzuki helyébe csinálnék az új Swiftből is egy Sondermodellt, hayabusa blokkal., és versenyképes áron árulnám, szerintem lenne rá piac.
Azt a viszonylag régi blokkot úgyis olcsó már nekik gyártani, és ennek ellenére egy kiforrott konstrukció.
-
#16741888
törölt tag
válasz
Integra #2359 üzenetére
vazze, te gondolatolvasó vagy??
pont ezt kerestem 3perccel ezelőtt, és mérgelődtem is hogy miért nincs fenn a VW honlapján.
Figyelj, te mint régi viszonylag belsőbb ember, remélem tudod hogy pl. a GTI árak miért nincsenek fent? Meg a 2ezernél nagyobb modellek se? Leszámítva a W8at...
-
#16741888
törölt tag
válasz
Integra #2327 üzenetére
jáj, a rendőrök.
Ez egyébként tényleg így van, és egy rohadt köcsögök. faszom, trafipaxolnak Taskonyban, de nem ott, ahol 1hónap alatt 1halálos, meg egy súlyos gázolás történt, hanem a falu végén, természetesen a 40venes tábla után, és aki 48al megy, az már köcsög.elmennek a picsába, azokat basztatják akik 48al mennek?? egyszer valahogy ki fogok velük pedig baszni. Mint a motoros haver.
Kiló90el elficcent előttük, rendszám a motor hátulján ugye, a trafipax meg csak egy irányba mér.
nem is csináltak semmit, nem is vettek tudomást róla. Az igazi gyorshajtókra persze basznak.
-
rOwLeY
őstag
válasz
Integra #2223 üzenetére
jo elhiszem!csak már nekem is a mostani a harmadik VW-m és még az allatt a kb10 év alatt ami alatt használtam az előzőket a szervízperiódusokon kivül nem nagyon láttak szerelőt v szervízt!Szal én nem arra adok h ki mit mond hanem tapasztalat alapján!
Majd ha vmelyik elromlik alattam talán meggondolom de addig... -
#16741888
törölt tag
válasz
Integra #2130 üzenetére
szerintem erre aválasz egyszerű, szélesebb körben akarják elérhetővé tenni a gépet. Azzal azért természetesen tisztában vagyok, meg a jelek szerint ők is, hogy a turbomotor nagyobb törődést igényel, és ha elromlik nagyobbak az alkatrészköltségei is, illetve költsége.
Ezért inkább hagyták a fenébe az exkluzivitást, meg a különcséget, megnézték milyük van ami jó 4.2es moci, beleraktak még pár lóerőt, és elnevezték RSnek Ez jó mert végülis nem lett egy rossz autó(bár én még nem próbáltam, meg más se), viszont a hagyományokat eggyáltalán nem viszi tovább.
És itt elérkeztünk a legnagyobb problémához, tökéletesen szuper, meg tetszik meg minden csak miért RSnek hívják?
nevezték volna el R4nek és kész, és csináltak volna egy újjabb 2500 darabos RS Topp szériát ksi köbcentivel turbóval.
Most én is kérdeznék, annyira rossz dolog lenne az a turbo akkor pl. a Subaru miért nem gyárt,(hasamra ütök) 3ezres 300lóerős szívómotort? -
#16741888
törölt tag
válasz
Integra #2126 üzenetére
Nem tucat autó az tény de akkor is általánosabb.
Nem egy különc dög, mint az apja, meg a nagyapja.
És nekem iagzából ez a bajom, semmi más.
Régen mindíg azt mondták hogy az amcsikra jellemző a megalománia, szerintem napjainkben átvették ezt a németek, ahogy egyre másra egymás fölé licitáltak köbcentiben, és ebben volt kivétel az AUDI mert sokáig, a 4.2es motorjuk volt a csúcs. Most meg már ők is 6000. Peeersze, 12henger meg 48szelep. Csak győzze az ember cserélni. -
hobizoli
nagyúr
válasz
Integra #2116 üzenetére
Miert kenyes a turbo? Ja mert hidegen nem kell nyomni neki? Hat aki hidegen tolja egy szivo motorosnak az sincs tulzottan maganal szerintem. Meg aztan szivo motor es turbo osszehasonlitva autozas szempontjabol he-he, azonos teljesitmenynel sincs sehol a szivo a turboshoz kepest, de meg ha gyengebb a turbos papiron LE-ben, a gyakorlatban akkor is jobb, mert sokkal nyomtekosabb, szelesebb fordultszamtartomanyban van ereje, de gyozz meg ha tucc, hogy nem igy van, talan nem veletlenul gyartott a Honda is regebben turbos F1-s motort meg utcai autokat belpiacra
BMW 2002Tii mondd vmit? Ez egy gyarilag turbos BMW, M technic koze nincs hozza
A turbo nem eri meg? Miert mi eri meg? Egy 200LE-s szivo es egy 200LE-s turbo motoros auto kozul szerinted melyik autozhato jobbban? E ketto kozul melyikbol csinalhatok ''10perc alatt'' 250LE-st? Ehhez melyikhez mijen szinten kell belenyulni?
hobizoli -
#16741888
törölt tag
válasz
Integra #2116 üzenetére
Figyelj adva van egy nagyon nagy 25éves tradiciókkal rendelkező, hagyomány(quattro) ami ugye szintén turbos volt anno jórégen...
Az Audinak rohadt nagy tapasztalata volt a turbos motorok gyártásában, talán az eggyik legnagyobb, amikor az RS2t kiadták(szerintem te még jobban tudod) elég nagy szó volt egy 2.3as motortól 320ló, gyártottak belőle 2300darabot, aki megvette tulajdonképpen egy akkora kuriózumhoz jutott amilyennel csak kevés autó rendelkezik.
Az Rs4 már higult formában jelentkezett többet is gyártottak belőle, de az autó megőrizte a kuriózum jellegét, pl egy M3 soha nem volt olyan kuriózum mint egy RS4.
Az újból, meg csináltak egy 4.2es tucatautót.
Mndom, aki nagy teljesítményű szívómotort akar az vegyen M3at. -
#16741888
törölt tag
válasz
Integra #2114 üzenetére
Újjonan még nincs RS4.
Az alig használtat meg 10milkáért megkapod ami gyakorlatilag új állapotban van, 30ezer kilométert írnak, leeht hogy vissza lett pörgetve de nem hiszem hogy annyira nagyon használt lehet.
Szerintem ebben ne fogadjunk hogy ha mindkettőre mondjuk 10 milkát ráköltenénk, akkor melyik hol lenne.Az tény hogy az új RS4 kurva drága lesz, a régit meg nem lehet újjonan kapni tehát az összehasonlítás picit sántít, még.
Picit más:
Egyébként ha csak megnézed ezt a tabellét, akkor láthatod hol vannak az Audik és hol van vannak a többiek. Mondjuk jó az tény hogy nyilván egy tőlünk fejlettebb nyugati országban nyilván más lenne a helyzet mert ott megtudnának fizetni egy full tuningos rakettát, ellentétben velünk
Bővebben: link -
#16741888
törölt tag
-
a_tesz
Korrektor
-
Type-R
őstag
válasz
Integra #2006 üzenetére
Nálunk ez teljensen másképp van, ha autóvásárlásra kerül a sor, elöször a kategóriában összegyüjtjük az összes árlistát. majd ki lesz választva egypár autó ami szóbajöhet, csomó teszt újság olvasása, ect..
És a végén teszt vezetések, és ha minden stimmel, lehet alkudozni -
zoley[HUN]
tag
válasz
Integra #1961 üzenetére
pumpe duse fostalicska... amig nem probaltad ne alkoss velemenyt. meg a mai dizeleket b@szogatni se kell szerintem. elismerem h egy dizelt nem lehet 8250ig huzni, de nincs erre feltetlen szukseg. viszont sokkal kozelebb allnak karakterisztikaban az idealis nyomatektarto motorhoz is mint a benzinesek. az meg h alacsony fordulatszamon is szep hangja legyen, megoldhato. meg hat 2 literes dizelben a vw-nal en jobbat nem tudok. az elozo dizelek sikertelensege pedig nem jelenti azt h ez is szar lesz. eleg sokat fejlodtek a motorok azota. egyebkent kozlekedesmernok hallgato vagyok. neha egesz jokat tudok mosolyogni a forumokon
+ amit a GTI fan-ok és az újságirók szidtak - nem feltetlen ugyanaz a vasarlokozonsege a benzines es a dizeles valtozatnak, igy alapveto koncepciokulonbseg is lehet, ezert nem is meglepo ha nem tetszik a benzines vasarlonak
[Szerkesztve] -
#16741888
törölt tag
válasz
Integra #1958 üzenetére
Illetve meghagyja a tuningcégeknek, a turbósítást
Végülis mindenki jól jár, a vásárló mert nagyobb teljesítményt kap turbo nélkül, a tuningcégek is, mert lesz melójuk bőven, sőtt még ők maguk is jól járnak szerintem mert ezt a motort, szerintem minimális költségekből hozták ki a turbóhoz képest.
nem is baj hogy nem turbos. -
Type-R
őstag
-
Type-R
őstag
válasz
Integra #1900 üzenetére
''Jelentősen csökkent a VW-csoport nyeresége
A német autógyártó óriás túlteljesítette legutolsó előrejelzéseit, de ez korántsem nevezhető jó hírnek. A cég üzemi nyeresége mintegy 12%-kal, 2,015 milliárd euróra csökkent 2004-ben a 716 millió eurós nettó bevétel pedig 29%-kal kevesebb, mint a tavalyelőtti eredmény. Egyedül a forgalom és az eladott autók száma nőtt valamelyest: 2004-ben 88,96 milliárd euró folyt be, 4,9%-kal több, mint egy évvel korábban, miközben a csoport 5,079 millió autót adott el világszerte, ami 1,3%-os növekedést jelent. 2004 elején a cégnél még arra számítottak, hogy a 2003-as számokhoz képest további növekedést érhetnek el, de már az év közepére nyilvánvalóvá vált, hogy ez nem fog menni. A tavaly júliusban kiadott pesszimista előrejelzést azonban sikerült túlteljesíteni. A profit visszaesése elsősorban az erős eurónak és a németországi gyárak magas bérköltségeinek tulajdonítható. A helyzet javulását a VW-nél a ForMotion fantázianevű költségcsökkentési akciótól várják, amit az egykori Chrysler-igazgató, Wolfgang Bernhard irányít azzal a céllal, hogy évente milliárdokkal tegye olcsóbbá a cég működését. ''
www.totalcar.hu -
#16741888
törölt tag
válasz
Integra #1898 üzenetére
Igazad van, minimum, egy leggyorsabb modellnek kéne megtenni...
Meg valami tartást adni az egésznek, mert így tényleg olyan mint egy TT2. Sajnos, én nagyon sajnálom a VWt mert az AUDi mellett az eggyik kedvencem, ezért én hajlamosabb vagyok egy picit hendikeppel kezelni.
Csnálják, de adjanak neki stílust.... -
Type-R
őstag
válasz
Integra #1898 üzenetére
A németek között vannak nagy scirokko fanatikusok, azoknak nem biztos hogy tetszeni fog.
Enzo vs. Quattro Bővebben: link -
a_tesz
Korrektor
válasz
Integra #1889 üzenetére
azért becsülendő, amit csinálnak,bár számomra kétséges az eredmény, mert ha csak igen költséges technológiával érhető el az OHC-motorok szintje, akkor be kell látni, nincs túl sok gyakorlati haszna a munkájuknak...
ja és egy érdekes analógia: a literes swift is 7100-nál szabályoz (legalábbis a mienk óra szerint) -
a_tesz
Korrektor
válasz
Integra #1841 üzenetére
Ha megpróbálom elképzelni, hogy ebből körülbelül mi lesz, mire sorozatgyártásba kerül, akkor határozottan igent kell mondjak. Sajnos tisztában vagyok vele, amit említettél, hogy nem lehet egy full lapos aszfaltszaggatót építeni, és ez elég szomorú. Múltkor a betyár Swiftünkkel egy parkolóban egy Toyota Yaris mellé álltam, és szabályosan megijedtem.Mint egy zsiráf hozzám képest, akkora magas a Yaris. És ha belegondolok, hogy az új Swift szinte milliméterre azonos a jelenlegi Yarissal...
Bár előnye is van, nagyobb a kihasználható tér, de akkoris. Na hátha egyszer még megérjük, hogy valami autógyár autóméretű autóval rukkol elő
-
shteer
titán
válasz
Integra #1841 üzenetére
vazz, még a most futó civicet is lehet tovább kerekíten...
nekem az eleje furcsának tűnik: kicsit sablon, kicsit szegényes, kicsit olyan semmilyen
amúgy tetszik, megvenném, ha nem került megint a műszerfelra a váltó
és majdnem azt hittem először róla, h 3 ajtós... alfa RulZ -
a_tesz
Korrektor
válasz
Integra #1836 üzenetére
Bocsánat, hogy beleszólok, de szerintem ez a punto ocsmány. Nem csúnya, nem ronda, szépnek aztán végképp nem mondanám, egyszerűen borzalmas. Hol van már a punto II modellfrissítés előtti pofás, tényleg olaszos kinézete? Nekem nagyon nem tetszik ez az uniformizálás. Remélhetőleg nem lesz igazam, de attól tartok, 10-15 év múlva olyan randaságokkal fogunk közlekedni, mint amilyennekel néhány japán autógyártó tanulmányautó fedőnév alatt riogatja az embereket nagy autókiállításokon. Nekem személy szerint a Mazda tetszik jelenleg a legjobban, ha az alapján kellene sorbarendezni az autógyárakat, hogy mennyire sikerül a formát és a funkcionalitást úgy összehozni, hogy aztán valami autóféleség süljön ki a végén belőle. Meg persze az új Swift is elég jó lett, hogy hazabeszéljek kicsit, annak ellenére, hogy nekem egy kicsit magasnak tűnik az a 150cm, elfogadnám most azonnal
Remélem, a Honda is megmutatja, hogy léteznek még autógyárak is, nem csak ilyen szörnyűséges ''trendidoboz-manufaktúrák''. Bár félig meg is tette az FR-V-vel, de azért a Civicnél remélhetőleg vissza mernek térni a gyökerekhez úgy, hogy 2006-ban is meg tudjon felelni mindenféle elvárásnak.
Természetesen a fentiekben kizárólag személyautók formájáról beszéltem. Egy Lotus Elise, vagy üsse kő, akár egy Ferrari F430 bármikor jöhet -
etilin
aktív tag
válasz
Integra #1728 üzenetére
Jójó De azért talán enyire mégse kellene leadni a szinvonalat.
Az égész Dacia nem a sportosságról hanem az olcsó igénytelen megoldásoktól hemzseg.
Ha nincs pénzed vegyél használt járgyányt a LADA VFTS-ek mennyi ideig népszerüek voltak.
Annak nem látom értelmét belepakolni a clió alkatrészeit a loganba?
Az egész arra ment ki hogy elmondhassák húúú mennyire sportos ez a Logan meg mennyire gyors Holott szántóföldre meg a magyar tankcsapdákra lett tervezve a futómű.
[Szerkesztve]
[Szerkesztve]
Új hozzászólás Aktív témák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Mobilinternet
- One mobilszolgáltatások
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...
- Amazfit GTR Mini okosóra / Számla / Garancia /
- Bomba Ár! Lenovo ThinkPad P71 - i7-7820HQ I 64GB I 512SSD I FHD I Nvidia 6GB I W11 I Cam I Garancia
- Xiaomi Redmi Note 13 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 12, Xiaomi Redmi Note 12 Pro, Xiaomi Redmi Note 12 Pro+
- Samsung Galaxy A12 64GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest