- Oukitel WP35 - az 5G-s faék
- Telekom mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
Hirdetés
-
Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
it 2,9 literes fogyasztást és több mint 2100 kilométeres hatótávot ígérnek a BYD új hibrid technológiájához, de a Toyota (és a Subaru, Mazda) is a hibrid motorokra koncentrál épp.
-
A soknál is több pénzzel gyorsítaná fel a hazai chipszektort Kína
ph A China Integrated Circuit Industry nevű befektetési alap elsődlegesen a chipgyártáshoz szükséges berendezésekre fókuszálhat.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
djyuri
őstag
Sziasztok!
1000*bocsi,hogy ide írom kérdésem,de úgy érzem,hogy ti jobban tudnátok nekem segíteni.
A kérdésem pedig a következő volna:
Nekünk (apukámnak) vagy egy fullos 7-es BMW-je.
5000 cm3
(a lóerő vitatott,de annyit mondhatok,hogy az S8-as AUDI csak lesett,hogy hova tüntünk a gyorsulás versenyen (2/a-n így hírtelenben vett verseny).
Autómata váltós,klíma,téli-,nyári-gumik alu felnikkel (tehát 8db)
stb.....
A lényeg az,hogy magyarországon ez mint a fehér holló.
Asszem tavaly még csak 8 darab volt belőle hivatalosan.
A lényeg,hogy sajna a szüleim elválnak.....És ezért el kell adni ezt a gyönyörű csodát
De sajna sehol nem találunk példa hírdetést,hogy mennyiért lehet eladni egy ekkora autót. (2830KG)
Szal szeretnélek titeket megkérni,hogy segítsetek olyan oldalakat keresni vagy ajánlani....vagy csak árat mondani,hogy ez a dolog nyélbe üthetővé váljon.
Köszönöm segítségeteket.
Ha valakinek kellenek képek,akkor majd ha visszakapom a kábelt a fényképezőhöz,akkor csinálok. (amúgy is kell az eladáshoz) -
djyuri
őstag
Nos:
- Full extra /kivéve a xenon fényszórók
- BMW 750 I
- Benzines
- gyári adat szerint 220KW-os (300LE)
- Teljesen üresen (gyári adat szerint) 2320KG
- Gyártási év: 1991
- Forgalomba hozási év: 1992.02.28
- Színe: 08 szűrke
- 12V (12 hengeres)
- Sebességváltó kódja: 2 (autómata felezőkkel) ((de nincs szüksége felezésre,mert a falon is felmegy ))
- KMh állás: 307000 (háromszázhét-ezer)
- Állapot:
1- motorikusan tökéletes,nincsenek olajfolyások,ketyegése,tágulások,egyebek
2- külsőleg a szokásos hajszálkarcok az évek során (rendszeresen átesett balzsamozáson,egyebeken)
- a KGFB-díja (nemn rizikós tulajnak) 22692Ft (és persze fizetve mindig)
(generali-providencia rt.-nél
Egyenlőre ennyit tudok mondani.
Ja és mi az az ect. ? -
djyuri
őstag
válasz Integra #2414 üzenetére
Figyusz. Egy lánnyan beszélgettünk erről. (épp tegnap)
És ha arról lenne szó,hogy úgy keresnék,hogy a kocsit fent tudnám én tartani teljes mértékben,akkor bőven elég volna neki és odaköltözhetnék,de cserébe ugyebár vinnem kell őt látványos helyekre,meg szal tod hogy van ez,amikor ott egy brutál verda.
Amúgy nincs spojlerezve,minden gyári.
Neki a robusztus megjelenése és a motorter elárulja,hogy mit tud. Egy csavart nem tudsz beleejteni a motortérbe úgy,hogy az ne akadjon fel sehol
Ja. kb 130Literes tankja van,de belvárosban kb250-300km alatt ki lehet belőle vinni.
Amúgy tempomattal autópályán 20-21 literrel megy.
A látható fogyasztásmérő csak 35-ig látszi,de a búra mögött 60-ig be van skálázva,de azt is kakasztja induláskor.
Amúgy van mikor 15-17 lirert eszik egyenesben,de ez függ a sebeségtől gondolm. -
djyuri
őstag
Hát ez egy külön eset akkor. Ugyanis a komputer mindig sípolgat,üzenget a normál temponál,de ahogy mondod egy göd-győr közötti pl állat tempónál teljesen kuss van végig.
De amúgy ha itt nem nyomod,akkor a gatyád is rámegy az indulgatásokra,ugyanis a fogyasztásmérő egyből kiakad,amikor elindulsz,tehát ha lassan nyomod,akkor sokáig indulsz,de ha megnyomod,akkor egyszerűren neked is állati érzés és ha alérted az uticélodat,akkor a komputerrel kiiratva az átlagfogyasztást, és ott látod,hogy 5-10 literrel is kevesebbel eljártál,mintha finomkodtál volna. -
djyuri
őstag
válasz #16741888 #2424 üzenetére
Hol laksz? Gyere pályára és megmutatom.
Csak arra kérlek,hogy ne csúcsforgalomban induljunk,mert ölni nem szeretnék.
És még annyi,hogy az S8-asban profi krapek ült,a bömbinkben pedig apám,aki már gyakorlott a rendőrmenekülésekben,meg ő száguldós,de óvatos.
Kb 110-130-ig együtt voltak (de már akkor is a bömbi vezetett),de innen az audinak ennyi az ereje és a bömbi rendítetlenül repült fölfelé a sztrádán 200 fölé.
Nemtom ki mennyire járatos itt gödön,de egy röpke saroktól sarokig 170-et mentem kb 20-ról és meg tudtam állni és befordulni. A pulzusom persze 180/220,de akkor is Qrvajó!!! -
djyuri
őstag
válasz zoley[HUN] #2428 üzenetére
A km-tőlre: Sajna mi is így vagyunk vele. Amúgy szerintem ha a vevő egyszer beül és pl faterom elviszi egy körre,akkor pillanatok alatt meggondolja magát.
-
djyuri
őstag
hazahozom a képeket,mert tegnap ott hagytam a cd-t a gépben és a tokot hoztam csak haz
Küljek valakinek azért képeket,legalább a motorrol?
U.I.: Amúgy minden vitát szeretnék elkerülni. Megvan ennek a kocsinak is bőven az ellenfele. Amúgyis egy autómata váltóval sokkal nehezebb 0-ról 100-ra gyorsulni. De pl 50-ről gyorsulni az már problémás a többi autó számára,mert ugyanis ott hol ugrasz le a kuplungról olyan gyorsan,mint ahogy azt elvárják ilyenkor. Az autómatáknál ugya a gázpedál mögött ott a ''beszartam'' kapcsolo.
Ha addig hirtelen lenyomod a pedált (padlógáz) ,akkor a váltó tudja,hogy menni kéne,mint a villám és visszarakja 1-es be vagy max kiskettesbe és kapaszkodj,mert hátra esel. Félreértések elkerülése végett...én már ültem egy haláltunig X5-ö BMW-ben, (nem én vezettem)mikor kint volt egy legális gyorsulás a hungaroringen.
Abba több,mint 1000 paci volt. A fülemben pedig több könny volt,mint a szememben valaha,úgy átfolyt a fejemen. Több mint 1G-vel gyorsultunk. Isszonyat volt. Időd nem volt felfogni a külvilágot,és úgy szálltam ki a kocsiból,mint akit összevertek.
Szal amit ki akartam hozni az egészből,hogy nem istenítem a verdát mindenek felett,mert nem az,de ha egyszerűen tud,akkor miért ne mondhatnám.
Amúgy ez az S8-as krapek is úgy volt,hogy ő hívott ki a versenyre.
De ha engem hívnak ki,akkor sajna össze kell dobni a pénzt a benzinre,mert ugyebár én nem vok kereső embörke
De ha valami van,akkor nem állok ellen. -
djyuri
őstag
válasz zoley[HUN] #2480 üzenetére
Ez nem natur 7-es,de annyi betüt kéne írni után,hogy nincs értelme.
Van benne slifb..... mittomén. Ezt a komputer nyögte ki,amikor a szervízbe volt a kábelre kötve a cucc.
Inkább küldök a motorról képet. Jó?
MOD: de kérlek várd meg a délutánt. Köszike!
[Szerkesztve] -
djyuri
őstag
válasz zoley[HUN] #2483 üzenetére
nézd, én imádom a verdákat,de ha nekem nincsen,akkor a szám nem ékeskedi máséval,de attól függetlenül járkálok illegális gyorsulásokra,szal vágom a témát felületesen. Látok sok csodaautót. Láttam nem egy picike kis vaddisznó kocsit (uno,renault),ami úgy ment,mint az állat,de csak 0-ról. Na most mivel már említettem,hogy a miénk autómata,így más kategória. Nem lehet egy S8-al összehasonlítani. Itt 250-nél sincsen váltás késedelem,kormány megingás a váltás miatt,para az egy kezes vezetés miatt.
Gondolom ültél már autómata váltós kocsiban? Akkor meg ismerheted a bíztonságot és a külömbséget. -
djyuri
őstag
válasz zoley[HUN] #2484 üzenetére
Tudsz valahol lóerő padot? Mi már (én) voltunk egyen,.de azzal gond volt,mert kiakadt a cucc,amikor lepadlóztam.
Amúgy a verdát ki kell rögzíteni,mert ha véletlenül elcseszel valamit,akkopr a majdnem 200-val gördülő kerék egy hatalmas lendülettel téged kivisz a falon keresztül a műhelyből.
Tehát csak olyan helyet mondjál,ahol megvan a megfelelő rögzítés a teszteléshez.
Ja ez azért is kell,mert nem lehet blokkolt első fékkekkel menni vele,mert figyeli a computer és szal akkor nem lehet tesztelni. -
djyuri
őstag
válasz zoley[HUN] #2487 üzenetére
Eddig én is a manuálisakat szerettem,mert eddig csak max 4-esig kellett felpakolnom,de mivel már 200 felett repkedek,ezért már nekem az ötödik messze van és volt legutóbb is egy hangyaf@sznyi megingásom,de ahhoz elég volt,hogy kiverjen a víz.
Meg szeretem a nagy-nagy autókat,mert sokkal nagyobb bíztosnágban érzem magamat benne. És egy nagy autónál nehéz kuplungolni nekem. Amúgy már vezettem ifát és iszonyat volt. Lefulladni nem fulladtam le vele,de valami borzalom volt. És egy kiráratnyi hosszat (10KM) már vezettem kamiont,amin félautómata váéltó voltt és télleg jó,de nemhiszem,hogy egy agyontuning autóban eltudnám tólni a váltót,akkora gyorsulás mellett,de szerintem el sem tudnék nyúlni érte.
Ahhoz még gyurnom kéne egy kicsit... -
djyuri
őstag
válasz zoley[HUN] #2491 üzenetére
Igazad van,de ott csak arra gyúrtak. Nem kellett neki ásni,takarítani,árut feltölteni,raktárt pakolni....ők csak arra gyúrtak.
-
djyuri
őstag
válasz Integra #2501 üzenetére
Hmmm. Jó hogy elvolvastam. Az nem dob az áron,ha ez még nem volt törve?
Mindenhol a gyári számok vannak.
A fordulatszámban igazad van,mert ennek kb 5500-6000-ig enged húzni,de ez méz 700-as fordulaton is alapjáraton simán csak sebességben felmegy bármilyen hegyre. Tod milyen állati ez a dombon elhelyezett lámpák esetében. Nem kell kézifékelni vagy csúsztatgatni és attól tartani,hogy lefullad vagy nekicsúzsok valakinek. -
djyuri
őstag
válasz zoley[HUN] #2509 üzenetére
Így van. De ha csak azt nézi,hogy BMW,meg hogy erős éa autómata,meg full extra és király állapotban van,akkor szerintem megveszik.
Mit gondolsz? -
djyuri
őstag
Hát emberek: Sírás a köbön. Apámnak is meg nekem is túlságosan sír a szívünk ezért. Olyan árért,amit ott adnak ezekért,azért mi nem adjuk oda.
Megtaláltuk az új árát is,ami 46 milla,szal egy újjabb nyomós indok száminkra.
Szal tudomásul vettük,hogy ennyi az ára (800-1.6-mill.-ig terjed),bár a miénk annál is extrásabb (fűtés,hűtés szmpontból),szal max 1.8-at adnának érte,így nincs alku,tehát megmarad,majd ahogy említettem: megyek a nőhöz vele és cserébe ott lakhatom.... IJ...
De képeket majd szívesen küldök. Kb egyharmad cd-nyit csináltam róla. Lehet telepakolok egy cd-t és meghírdetem a képeket 400-ft-ért + póstaköltség...
Félre a tréfát. Köszönöm a helpekett. Ha lesz gyorsulási verseny meg miegymár,akkor lehet összefutunk scacok -
djyuri
őstag
A kocsi megmaradt...
És igértem képeket:
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link -
djyuri
őstag
Azt majdnem el isfelejtettem mondani...
Megnézettük ezt az ecm-t vagy mit (computer). És télleg van benne egy túlfogyasztó áramkör. A regiszterére gyanakodnak,hogy az megy állandóan..
Arra meg azt mondták,hogy az az,amikor megálloka a kocsival egy csöndes helyen és hallgatózok egy pár percet,akkor elkezd variálni a computer...
Marhajó,olyan mintha régi vinyót hallgatnék közelről
Szal azt mondják,hogy ez a leállított helyzetben rengetegszer üzemel és ez zabálja le a neki szánt akksikat...
De hogy a nagy akksikról hogyan szedi le a szuflát azt nem tudják
Bár azokról max 5-7 nap,amíg leesik a fezs 9-10V-ra....
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
(rögzített hozzászólás)
Győri autós topiktali - 2024. 05. 31. 13:30-tól a Praktiker parkolóban.
#nincsbennetarcsi
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen