- Mobil flották
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Fotók, videók mobillal
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
Hirdetés
-
Nem kap több frissítést a Wolcen: Lords of Mayhem
gp Szeptembertől a többjátékos mód már nem lesz elérhető.
-
Computex 2024: okosmonitorok az Acer standján
ph A tajvani vállalat smart portfóliójában azért akad olyan modell is, ami játszani sem utolsó választás.
-
Megtévesztő AI-kampányok ellen küzd az OpenAI
it Egyre több a megtévesztő tevékenység és kampány, ami az AI segítségével készül – néhányat már elkapott az OpenAI.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
válasz #16741888 #2113 üzenetére
miért rúgják fel?
mindig is a pörgős, szívó motor volt az igazi, örömautózás szempontjából.
a németek elkorcsosultak, azt hiszeik hogy bebasznak egy turbot meg mehetnek 300zal az autópályán és az a király ha ennyivel mennek nyíl egyenesen. meg a fan is ennek örül.
csak éppen a turbo egy kényes szerkezet ha tetszik ha nem, és soha nem lesz olyan kiszámítható, spontán mint a szívómotorok.
a bmw volt az egyetlen európai gyártó, amelyik valahogy kitartott a szívó motorok mellett. és az M gmbh meg pláne szívó mocikat dobott piacra.
az audi szimplán ''rájött'', de mondhatnánk úgy is, megirigyelte a bmw sikerét. ahogy a mercedes is úgy tűnik megint szívómotorozni fog.
arról nem is beszélve hogy nem éri meg a turbo semmilyen formában racionálisan gondolkodva....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen