- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
- Hivatalos videón is karcsú a Find N5
- Kilenc képet osztott meg idő előtt az iPhone SE-ről a Spigen
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Buds3 Pro - szárat eresztettek a babok
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Yettel topik
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
w333
félisten
(#53227) tomiii. és (#53228) Integrale
Húúú ezek is nagyon szépek !
(#53229) roberto211
Hát ez egy hosszú történet ... fateromnak egy nagyon megbízható Pug 505 (2.5 GTD) volt így nekem is valami hasonló kellett így lett a 406 (2.0HDi) aztán durván 6-8 hónap után jöttek a gondok ... 3000 fordulat felett leállt majd nehezen indult fogalmam nincs hogy milyen szenzorok de a 2db. kis mütyürke majdnem 1000 € volt akkoriban "Antipolution fault" felirat kíséretében, turbó nyomás kevés volt, és minden indulásnál bármilyen óvatosan indultam rángatott az autó de csak az első 10 méterben míg elindulok, elegem lett a sok javításból így jött az ötlet hogy csak német és csak benzines, Audit nem akartam, Merci nekem kicsit nagypapás (pápaszemes) így jött az ötlet hogy E34 amit kintről Olaszból hoztam és közlekedtem vele durván 3 évig (Olasz papírokkal és adókat is fizettem kint + műszaki stb.) aztán a Román vámban úgy gondolták hogy a nemzetközi biztosítás (zöldkártya) hamisítvány egy elírt dátum miatt majd amíg kivizsgálják az ügyet rendszám le az autóról (9 órán keresztül vártam a vámban) na ez durván majdnem 4 évig tartott (pereltem őket elég sokáig) majd amikor visszakerültek hozzám a papírok és a rendszám már a forgalomba íratás is megdrágult (Erdélyben) mivel Euro 1 az autó így 4600€ volt a regisztrációs adó (2300€ -ért vettem az autót) így egy darabig megvolt nagymamáméknál a garázsban majd egyik ismerős megvette alkatrésznek, majd vettem egy szakadt kis Honda Civic -t (4 gen) az pedig szétrohadt, majd kb. 2 éve hozzákerült a Vectra szinte ingyen, mindent kicseréltem rajta amit kell és azóta is tökéletesen működik (kopp-kopp) nagyon megbízható és viszonylag elég jól megy ez a 2.0i 8 szelepes benzinmotor (olajat ez még nem eszi)
Jövőre szeretnék valamit venni de még nem tudom hogy mit és igazából nem kell drága autó mivel nem áll garázsban és a többi autós sem kíméli itt ott parkolóban meghúzzák, ajtót rányitják (legutóbb úgy hogy jobb tükörlapot is kellett cseréljek) szóval max. ilyen 600-800k környékén valami benzines 1.6 és 2.0i között, lehet hülyeség de egy Pug 406 (2.0i) benzinest simán bevállalnék mert kényelmes, nagy és tele van extrákkal és a futóműve is jól bírja a Bp -i utakat, előzővel sem volt semmi gondom a HDi (motor) hibákon kívül, vagyis csak 1 féltengely csere volt de az ugye kopó alkatrész !
Aztán majd kiderül hogy mi lesz ... amihez jó áron jutok hozzá és megbízható !
(#53231) mdani01
Nekem mondod ? mai napig nagyon hiányzik (bitang jó volt)
Pug 406 durván 160km/h már jött a menetszél, E34 -nél még 220km/h -nál sem !
(#53232) rbalint88
Akkor jól tippeltem ... ismerős X6 -ján is ekkora kerekek vannak !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Melyik tápegységet vegyem?
- Házimozi haladó szinten
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest