Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dr. Szilikát

    őstag

    válasz PociAti #29561 üzenetére

    Ennek egy része a brit szabvány szerinti villásdugóról szól, ami nálunk érdektelen. Ilyen tápokban / töltőkben szokott lenni egy biztosíték, vagy biztosíték-ellenállás, ami nagyon jól ellátja a védelmet, a szerviztapasztalatok szerint. Ez a hagyományos brit dugó annyira nem indokolt a mai valóságban, mi is jól elvagyunk nélküle.

    Hogy a töltő belsejében, a galvanikus elválasztási szigetelés nem felel meg a brit szabványoknak, az már valami, bár a gyakorlatban akkora félelemre nem ad okot szerintem, vagy lehet vásárolni valami drágább töltőt, ha tényleg fél valaki. Esetleg kicsit óvatosabban használni az eredetit. Nem markolászni a csatlakozót, illetve járművet a nedves garázsban, nedves lábbeliben. (Markolni azért tilos, mert ha az áramtól az izom ráránt, többet nem engedi el az ember.) Száraz cipő pedig gyakorlatilag nem vezet a föld felé, az adott feszültséget tekintve, így arra nem tud záródni az áramkör.

Új hozzászólás Aktív témák