Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • TomMusic

    őstag

    Sziasztok,
    1 hete lecseréltem az első féket, előzmények: [#268205], [#268214] .
    Szóval a kinézett fék egy Shimano SLX M7100 volt, viszont már a vásárlás előtt kiderült ugye, hogy az első váltókar (sebességkijelző fokozata miatt) útban lesz az új fékkarnak.
    Ment a matekolás, hogy akkor új váltó vagy mi legyen, de úgy voltam vele hogy megveszem a féket, aztán majd lesz ami lesz. Így is tettem.
    És igen, a váltókar útban volt a fékkarnak. Szóval két verzió volt: vagy letöröm/vágom a sebességkijelző fokozatot, vagy veszek új váltókart. Viszont ez utóbbi esetben ugye borulhat az egész, és a ki tudja hol áll meg a csere-lavina.
    Aztán mondom mi lenne ha nem roncsolnám szét a váltókar fedelét, hanem csinálnék rá egy újat?
    Így lett, terveztem neki egy új fedelet és kinyomtattam. Nem szórakoztam sokat a kinézettel, mert a fékkar úgyis eltakarja:
    Összerakva:
    Így megmaradt a váltókar alsó és felső része sértetlenül. A felső részét elraktam a fiókba.
    És így tökéletesen elfért az új fékkar és a régi váltókar egymás mellett, ahogyan kell.

    A fékcső 100cm-es volt, én levágtam belőle kb 20cm-t, úgyhogy kicsit kellett utántölteni és légteleníteni, de nem volt vészes.
    Egyébként egyúttal cseréltem a tárcsát is [Shimano Icetech] típusúra. :D
    Az eredmény meglepően jó lett, már az első km-eken is úgy fogott hogy eszméletlen.
    Gyárilag gyantás fékpofát adtak a fékhez, azt hagytam benne.
    Nem sokat volt időm nyüstölni, tegnap lejöttem vele a Kis-Kevélyről, illetve Pilisborosjenőn a lejtős részeken, de végig harapós volt a fék, sehol nem csökkent a fékhatás. Na ilyet nem tudott az elődje :D
    Ha vége lesz a monszunnak, majd megküldöm rendesebben.
    Köszi mindenkinek a multkori hozzászólásokat. :R

    Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbáltam a lehető leghosszabbra nyújtani.

Új hozzászólás Aktív témák