- Samsung Galaxy Z Flip7 - kis fogyás is sokat jelent
- Google Pixel topik
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Szívós, szép és kitartó az új OnePlus óra
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Fotók, videók mobillal
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz
AMD Power #5910 üzenetére
Mivel a bicikli járműnek minősül ezért azzal nem lehet átkelni a zebrán, de mint előttem is írták ha leszáll róla akkor már teljesen más a helyzet. Viszont a gyalogosnak is csak akkor van elsőbbsége, ha már lelépett a zebrára, persze nem fél méterrel az autó előtt. A járdán álló gyalogost tilos "lecsalogatni".
-
G@bi90MR
aktív tag
válasz
AMD Power #5816 üzenetére
Így van.
Városkánkhoz legközelebb 80km-re van értelmes város, ahol van minden. Hamar lehet falni a km-eket.
KRESZ felén járok, a cikk alapján az oktatónk lehetne mintaember is. Kívülről-belülről tudja a KRESZ könyvet, 80%-át szó szerint idézi.
Tolatással vannak gondjaim, nehezen akarom érezni a kocsit rükvercben.t1: Grat! Mi a véleményed az egész rencerről' egy év elteltével?
-
jerry311
nagyúr
válasz
AMD Power #5698 üzenetére
Amennyit a sok taxizásból sikerült leszűrnöm:
a, egyéni vállalkozó, saját autó = X Ft tagsági díj, amit befizetsz a cégnek
b, egyéni vállalkozó, céges autó = X Ft tagsági + X Ft autó díj, amit befizetsz a cégnek
c, taxis cég alkalmazottja, céges autó = kevés havi kereset -
jerry311
nagyúr
válasz
AMD Power #5645 üzenetére
Valami Wartburg leszármazott.
philoxenia
Ladával járok. Szeretem.
Eddigi legviccesebb történet az volt, amikor egy alkoholos hétvégén mindenki ezt vezette és imádták. Majdhogynem sorban állás volt, hogy kié legyen a következő kör a szántóföld körül. Pedig se klíma, se szervokormány, az egyedüli segítség a vákuumos fékrásegítő.
Persze biztos számított, hogy ez nem leharcolt Lada és minden jól működik rajta. -
puttputt
őstag
válasz
AMD Power #5641 üzenetére
Minőségi váltásnak tűnik!
Én suli - kolesz - miatt annó elég sok kocsit gyűrtem... piros régi Suzuki (hogy zörgött a motorja), azzal kezdtem - pusztán a kuplung elég volt ahhoz, hogy előre menjen, igazi tanulókocsi -; aztán váltás egy Skoda 120-ra... borzalmas volt... padlógázzal az emelkedőn, sikerült kihozni belőle a 40-et...; majd haza, a nyári szünetben Fiat Punto, aztán sikerült befejezni a már linkelt Chevi Aveoval...
-
tibi666
senior tag
válasz
AMD Power #5539 üzenetére
én annyit egy nap ledarálok simán, ha úgy adódik.
nem egy nagy táv.
a rekord debrecen-marseilles volt egyhuzamban. míg vezettem, nem éreztem, hogy fáradt lennék, de mikor felértünk a hotelbe, bedőltem az ágyba. a csajom szerint meg sem mozdultam egész éjjel.
sokat kivesz az emberből, ha 180-200as tempónál kell koncentrálni.idén sokat autóztam már. olyan havi 4-5 ezret megyek.
-
Kakumix
senior tag
válasz
AMD Power #5496 üzenetére
Nem is neked, hanem Eagl3-nek akartam válaszolni.
Különösebben csak a villogtatás és két villogtatás közti folyamatos reflektorozás zavart, ezért akartam jelezni, hogy elmehet. Kihúzodtam jobbra, de nem ment el ennyi kevés volt neki. Persze gyakran volt előzni tilos tábla és záróvonal. Mikor végre elment a többiek nem jöttek rám (sem egymásra) és később sem mentek el mellettem és én is felgyorsítottam amikor lehetett. Ezért úgy gondolom nem velem volt a gond, de a jobbra indexelés teljesen kiment a fejemből ezért kérdeztem van-e valami általánosan elfogadott (és kultúrált) jelzés amivel jelezhetek neki, hogy menjen, ha menni akar.
-
Kakumix
senior tag
válasz
AMD Power #5491 üzenetére
Úgy érzem védekeznem kell
Valóban kevés, de mentségemre szolgáljon az este 9 óra (sötét), viharos szél, eső és a kanyargós mecseki út, ami már kezdett felöltözni a szegélyező fákról leesett falevelekkel és ágakkal. Azon az estén 3x kellett nagyobb faágat kikerülnöm, a szembejővő sávba áttérve. 2x nem kockáztattam meg a kiszállást a harmadiknál volt lehetőségem megállni az út szélén és lehúzni az útról. -
Criton
veterán
válasz
AMD Power #5319 üzenetére
igaz, hiába az autósnak van igaza és a gyalogos volt a hibás, a rendőr(helyszínelő) azt fogja elsődlegesnek nézni először is, hogy nem volt jogosítványa, ez ugyan az mint részegen jogsival(ilyenkor azt nézik, hogy mennyi volt az alkohol és nem a jogosítványt) vezetni kb..
mint ÖTE tag, sok olyan balesetnél voltam már sajna, ahol a 16-17-18 éves azt hitte, hogy jó a reflexe, aztán úgy kellett a kocsiból kivágni
-
Manitou
veterán
válasz
AMD Power #5296 üzenetére
Nálam is hasonló volt a szitu, mondjuk én kb 2 éve halogattam hogy elkezdem a vezetést, amúgy már vettem volna kocsit. Nálunk meg nem volt kocsi a családban, ha lett volna valószínű én is 17-18 évesen megcsinálom, de így meg nem nagyon volt rá késztetésem sem, később meg mindig volt valam ami miatt úgy voltam vele, hogy most nem kezdem el majd máskor, aztán szépen így elhúzódott.Most még éppen időben vagyok szerintem, állítólag 30 év felett kezdődnek a gondok, persze ott se mindenkinél, de ott azért már több időbe telik megtanulni, lassabbak a reflexek, nehezebben is tanul már az ember.
-
Boxer001
veterán
válasz
AMD Power #5118 üzenetére
Eddig görcsöltél? Mióta van jogsid?
Én amikor először megkaptam, beszaladtam érte a postára szakadó esőben bicajjal, aztán az eső elhúzott, mire hazaértem. Fateréknak megmondtam a frankót, hogy akkor csákó, elmentem krúzolni.Néztek nagyot, de nem tudtak mit tenni.
Én sose görcsöltem.
-
zsid
senior tag
válasz
AMD Power #5082 üzenetére
Látom már nem divat a sztahanovizmus XD
Én 120as csodával csináltam a jogsit,igaz annak könnyű az eleje... Néha jártam pesten E2200as szervó nélküli mazdával,rogyásig pakolva hússal, hát egy élmény volt.
Amúgy nem mindegy,hogy dízel vagy benzines? Ugyanúgy kell tudni közlekedni mindkettövel.
-
t1
veterán
-
P4czy
csendes tag
válasz
AMD Power #5066 üzenetére
Hát a tanulóautók többsége után akármi egy kész élmény. Általában én is dízel párti vagyok, de azért egy jó benzinest hidd el nagyon lehet élvezni (csak akkor zabál is rendesen).
Manitou: Focus vagy H Astra, bár nemtom, h a normális futómű mennyire jön ki tanulóautózásnál. Ha jól emlékszem akkor semennyire mert mindenhez csak úgy érhetsz, mintha tojásokat vinnél a kocsiban, sajnos még a "vészfékezés" is elég lightos.
-
Senhi
aktív tag
válasz
AMD Power #5066 üzenetére
Én is ezt tapasztaltam
Hyundai accenten tanultam amiben szerintem valami 1.2-es benzines motor volt. Emelkedőknél majdnem padlógázzal kellett indulnom. Vizsgán amikor a vizsgáztató is bent ült (ezek mellesleg szerintem direkt 100kg+ embereket keresnek erre a melóra) le is fulladtam. Ezzel szemben az itthoni diesellel most hétvégén 5 fő + 200 kiló csempével lazán elindultam dombnak felfele gáz nélkül kuplungból. Gyakorlatilag lehetetlen lefulladni vele.
Ebből kifolyólag mondjuk én csak diesel-t ajánlok tanulásraSokkal kevésbé kell figyelni a "lábmunkára" az elején.
-
DigitXT
félisten
válasz
AMD Power #4989 üzenetére
Én a Moszkva téren voltam, de mivel csak egyszer, fogalmam sincs, hogy milyen a többi, így nem tudom megmondani, hogy jobb-e másnál.
(Ami biztos, hogy a stabil oldalfekvésnél jóbarátom* rendesen besegített: franc se akarta ott emelgetni.
) Szóval nem volt túl komoly, ami egyrészt jó, másrészt gáz (ha egyszer tényleg kellene). Bár utóbbira meg azt mondják, hogy az ember a legjobb, amit tehet, ha hívja a mentőket, mert egy rossz mozdulattal többet árthat, mint használhat. (Persze mondjuk egy vérzést elállítani nem árt tudni, mert nem fasza, ha elvérzik a delikvens, mire kiér a mentő.)
*Szerk: gondolom, ha egy vadidegennel vizsgázok, nem megy ilyen könnyedén.
-
Ck.
addikt
válasz
AMD Power #4928 üzenetére
Ez a legnagyobb átb*szás amit csak kitaláltak. 2013-ig jó, de rajta van a matricán, hogy a fertőtlenítő lötty szavatossága 2 év, magyarul 2 év után ki kell cserélni a lötyit egy újra. De ahhoz meg kell bontani a dobozt. Ha pedig megbontod a dobozt, többé már nem használhatod, újat kell venni, ami bontatlan. Ördögi kör.
-
Senhi
aktív tag
válasz
AMD Power #4860 üzenetére
Ma nekem is volt egy kis kalandom: Jöttem haza vidékről családdal (én vezettem...) és pont a kacskaringós résznél a kanyarból kiérve egyszer csak egy hülye osztrákkal találom magam szembe aki épp előzni próbált... igen, a kanyarban. Satufék, hátulról majdnem belém álltak. Cserébe legalább tiszta szívből kidudálhattam magam
Szerencse, hogy lassan jöttek és én sem mentem gyorsan... Eléggé infarktus közeli állapotba kerültem. Nem lett volna jó 1 hónapos jogsival bezúzni a verdát
.
Egyébként a mai napon én is átléptem az első 1000km-et
.
-
t1
veterán
válasz
AMD Power #4750 üzenetére
én 3x voltam fennt kocsival pesten, nem volt nehéz sőt tetszett is a dinamika, meg GPS-is volt, utolsónak mikor Playbe mentem bulizni a 2 sávos út szükült index balra tükör hátra nézek semmi, szépen sorolok 60-al balra...tükőr mercis taxis csak úgy eltolt megelőzött, elkapott az ideg, vissza 2,mentem utána szabályosan menekült, piros, szálok ki haver is h megkérdezzem mi volt ez de szerencséje lett hogy zöld volt és füstölögve tovább állt.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topicban jogvédett szellemi termékeket (szkennelt szervízkönyv, stb.) megosztani szigorúan tilos!
Aki mégis megteszi, azt figyelmeztetés nélkül véglegesen kitiltjuk.
- Milyen videókártyát?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Azonnali fotós kérdések órája
- Samsung Galaxy Z Flip7 - kis fogyás is sokat jelent
- Formula-1
- Tudományos Pandémia Klub
- Google Pixel topik
- Synology NAS
- További aktív témák...
- MAGYAR Larousse Enciklopédia 1-2-3 egyben 2999 ft
- Beszámítás! Sony PlayStation 5 825GB SSD lemezes konzol extra kontrollerrel garanciával hibátlan
- Bomba ár! Dell Latitude 7390 2in1 - i7-8G I 16GB I 256SSD I 13,3"FHD Touch I HDMI I Cam I W11 I Gar
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! Asrock H310CM i5 9400F 16GB DDR4 240GB SSD 1TB HDD RTX 2060 Super 8GB Zalman Z1 700W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest