- iPhone topik
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- DIGI Mobil
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
-
Bati0501
őstag
válasz Criton #10005 üzenetére
Ezzel a kettővel nem nagyon lenne probléma sztem,szóval ezektől nem igen "félek".
Csak az ilyen bonyolultabbaknál,mint h mit kell csinálni egy autós balesetnél,mert ott van vagy 10-12 pont,és olyan sorrendben kell megcsinálni...csak az a kérdés,h ezt kérdezik-e a vizsgán.Akkor lesz mit tanulni...:/
[ Szerkesztve ]
-
harry
veterán
válasz Criton #10009 üzenetére
Hogy érted, hogy ilyenkor mindenki mindent tud? Azért sajnos sokszor ez sem igaz. Vagy legalábbis én nem hirdetem, hogy ez nem nagy szám, meg könnyű tanulni, sőt.
Azért a tényleg alap dolgok annyira nem eget verően bonyolultak, a többire meg persze, hogy kell tanulni. Aztán persze más kérdés, hogy mennyire marad ez meg később / mennyire engedik át a gyengébbeket is a vizsgán. Én azért parázok tőle, szóval szeretném rendesen megtanulni, részint a vizsga miatt is, másrészt mert igen komoly dolgokhoz kell, ha egyszer kelleni fog...[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
harry
veterán
válasz Criton #10012 üzenetére
Amúgy persze, igaz, és ez (végül is, szerencsére) olyasmi, amivel nem találkozik túl gyakran az ember. Avagy ténylegesen gyakorlatban jó esetben sosem. De persze nem árthat néha átfutni a tételeket, jegyzeteket, mégis, mi-hogyan volt.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
KubanitoS
veterán
válasz Criton #10012 üzenetére
Nem kötekedésképpen, de ha a szemed láttára történik egy rohadt nagy baleset, ahol emberek haldokolnak/bennragadnak az autóban, megállás után majd nekifognál kiszedni őket a kocsiból (erre is volt valami szabályos módszer, hogy miként kell) meg stabil oldalfekvésbe rakni őket? Én hozzá nem mernék érni senkihez, a végén még azért hal meg / lesz nyomorék valaki, mert rosszul nyúltam hozzá...
Szerintem ez a vöröskeresztes oktatás egy akkora baromság, hogy az már ihaj...
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
dudika10
veterán
válasz Criton #10018 üzenetére
Hasra ütés szerűen mondok egy számot, az EÜ vizsgával rendelkezők 90%-a nem volna képes újraélesztésre. A fele nem merné megtenni, a másik fele nem tudná hogy kell.
Az, hogy egyszer fújdogálod a babát az oktatáson meg az, hogy egyszer(-kétszer ) fújdogálod a vizsgán, az nem azt jelenti, hogy Te tudsz újraéleszteni... sőt...Egyéni probléma, de én nem vagyok benne biztos, hogy nekem jobb volna fejtetőtől cipőtalpig lebénulva élni, mint meghalni.Akkor átfogalmaznám a korábbi megállapításom:
A közvetlen életveszélyt kell elhárítani. Ezen az oktatás semmit nem segít. Józan ésszel is tudod, hogyha ott hagyod az égő autóban akkor meghal, és onnan bizony ki kell húzni (és azt tapasztalatból tudom, hogy ilyen esetekben a legkevésbé sem törődik az ember a helyes fogásokkal, mert nem berögzült mozdulat, gondolkodni meg a leghiggadtabb, legátfontoltabb ember sem tud).Az oktatás és a vizsga arra jó, hogy amikor egy kiscsaj kiüti magát alkohollal egy bulin, akkor az összes friss jogsis körbeállja, és mondja, hogy mit kell vele csinálni (na ezt nagyon sűrűn szoktam tapasztalni).
(#10019) harry: bármin tanulsz is meg, nagyon furcsa lesz átülni egy teljesen más autóba. Ha még üzemanyagváltás is van, akkor pláne.
Nagy autó egyáltalán nem hátrány szerintem. Bár én nem szeretem vezetni ezeket a nagy dögöket.[ Szerkesztve ]
Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
Új hozzászólás Aktív témák
A topicban jogvédett szellemi termékeket (szkennelt szervízkönyv, stb.) megosztani szigorúan tilos!
Aki mégis megteszi, azt figyelmeztetés nélkül véglegesen kitiltjuk.
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A