Hirdetés
- Telekom mobilszolgáltatások
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- AnTuTu-ban is odapörkölt az Xring O1
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Magisk
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Android szakmai topik
- iPhone topik
-
Mobilarena
iPhone felhasználók szakmai topikja
Új hozzászólás Aktív témák
-
MasterMark
titán
válasz
Pocpet #334742 üzenetére
De ez így is van.
Két dolog lehet, egyrészt a profilozás nem csak lokálisan nálad történik, hanem a facebook is tárol dolgokat más azonosítók alapján is amivel össze tud kötni.
Másrészt véletlen, csak az emberi agy folyamatosan mintaillesztést csinál, és mivel az eszedben van amire rákerestél, sokkal jobban feltűnik a kapcsolódó reklám, mint előtte. (Ez ugyanaz a hatás, mint amikor veszel egy autót és hirtelen egy csomó olyat látsz pedig eddig nem is figyeltél rá.)szerk.: Ha nem privát volt akkor nyilván cookie-ban is letárolhatta, bár a Safari alapból tiltja a cookiekon keresztüli harmadik fél olvasgatást.
-
-
#48138511
törölt tag
válasz
Pocpet #317182 üzenetére
Javítaniuk kell a kommunikáción, az nem vitás. Másfelől leszámítva a több százezer forintos esetet, itt most a lvl1 support arról kapja a hívásokat, hogy pár dollár téves terhelés miatt hívják őket egy félszívvel támogatott kelet-európai országból, emiatt nem fogják rögtön Tim Cookot kiugrasztani az ágyból az biztos. Mert nem kibertámadás, nem az AP-t törték fel, egyelőre eddigiek alapján ez egy technikai számlázási hiba valahol a bankok, fizetés feldolgozó, Apple láncban. Azért remélem a CTO és csapata nem sokat aludtak a napokban. Korábban írtam, szerintem egészen más sztori és reakció lett volna, ha UK vagy USA ahol megtörténik ez a hiba.
Nálam a bankok is leszerepeltek, néhányat kivéve, korábban részleteztem. Egyelőre kivárom az ügy rendezését. Én nem váltok se Androidra, se bankot. Pedig az enyém pont egy tájékoztatást nem volt képes kirakni a honlapjára, mikor másik bank már saját zsebből intézi a térítést, bár ugye nem tudom ha szólok lehet pöccre rendezik, csak én most 1800 Ft miatt nem fogok telefonálgatni. Arra gondoltam amikor helyrehozzák a dolgokat, hogy kártyát kivenni áruházból és Apple ID egyenlegre feltölteni pénzt, amiből mehet az iCloud és Apple Music levonása.
-
#48138511
törölt tag
válasz
Pocpet #317170 üzenetére
Az Apple hibája a kommunikáció, szerda, csütörtök már tudott a support a panaszokról, azonnal kellett volna egy "nyugi rajta vagyunk" üzenet. Ha valóban a payment processor partnernél ment félre valami, azt erősíti olyan komment ahol user eljutott Apple supporthoz és ők se látták a terhelést, és az is furcsa, hogy 99% csak magyarországi hibáról van szó.
Ki kell várni a vizsgálatot, Apple és a bankok mivel magyarázzák, aztán eljárásokat átgondolni, kommunikáción javítani.
Ha pl. valamilyen iCloud bug lenne, user szempontból mindegy lenne Apple partner Google infrastruktúrán (korábban AWS, Azure) történt valami, user az Apple-lel van kapcsolatban, kellene ilyenkor egy üzenet. Ha most ki is derül a payment processor volt a hibás, vagy mindenki de Apple legkisebb részben, akkor is userként az Apple-lel állunk kapcsolatban.
#317171
Igen, más platformon is van gyenge kommunikáció és lassú reagálás, az iOS fájlrendszer adatbázis index hibánál súlyosabb Pixel sztorira lassabban reagált a Google, a Microsoft most járkál kongresszusi meghallgatásokra magyarázkodni hogyan törték fel őket. Sajnos ilyen a tech világa, shit happens. -
válasz
Pocpet #317170 üzenetére
Egy ilyen, a partnernél történő technikai hiba bárhol, bármikor megtörténhet, legyen az az Apple vagy a Google. Vagy bárki, akinek van ilyen partnere.
Ezért sem jelent megoldást a máshová történő migrálás, erre a konkrét hibára hivatkozva. Természetesen, aki úgy gondolja, az nyugodtan váltson, de egy ugyanolyan környezetben fogja találni magát a váltás után is, mint ahonnan távozott. Ott is van külső partner a pénzügyi rendszerben…. -
válasz
Pocpet #299357 üzenetére
Szia!
Ha be van kapcsolva az „Adatok mentése” opció, akkor megmarad minden elmentett információ.
[kép]
Ilyen „felvillan/kilép” helyzetem egyszer nekem is volt, még egy korábbi verzióval, akkor egy kényszerített újraindítás helyrehozta. A legjobb, ha be van kapcsolva a mentés és akkor az iCloud megtartja az eddigi dolgaidat.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- iPHONE 14 256GB MIDNIGHT (független)(bontatlan)(1év)
- iPhone 15 Plus / 128GB / Black / Gyári kártyafüggetlen (141)
- iPhone 14 Pro / 128GB / Space Black / Gyári kártyafüggetlen (140)
- HIBÁTLAN iPhone 13 128GB Fehér
- Samsung Galaxy S22 Ultra 12/256GB, Átlagos, Kártyafüggetlen, Töltővel, Dobozzal, 1 Év Garancia!
- Konzol felvásárlás!! Xbox Series S, Xbox Serries X
- LG 32GS95UE - 32" OLED / UHD 4K / 240Hz - 480Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- Csere-Beszámítás! Asus Dual RTX 4060Ti 8GB GDDR6 Videokártya!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- Honor 90 Lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest