- Folyamatos vérnyomásmérést kínál a Huawei Watch D2
- Színpompás Galaxy S25 széria érkezik
- Mobil flották
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Megjelent a Nothing OS 3.0 stabil változata
-
Mobilarena
iPhone felhasználók szakmai topikja
Kérek mindenkit, hogy a topikban kulturáltan kommunikáljunk: [link]
Archívum #1
Archívum #2
Új hozzászólás Aktív témák
-
M1995
aktív tag
válasz Pocpet #317182 üzenetére
Javítaniuk kell a kommunikáción, az nem vitás. Másfelől leszámítva a több százezer forintos esetet, itt most a lvl1 support arról kapja a hívásokat, hogy pár dollár téves terhelés miatt hívják őket egy félszívvel támogatott kelet-európai országból, emiatt nem fogják rögtön Tim Cookot kiugrasztani az ágyból az biztos. Mert nem kibertámadás, nem az AP-t törték fel, egyelőre eddigiek alapján ez egy technikai számlázási hiba valahol a bankok, fizetés feldolgozó, Apple láncban. Azért remélem a CTO és csapata nem sokat aludtak a napokban. Korábban írtam, szerintem egészen más sztori és reakció lett volna, ha UK vagy USA ahol megtörténik ez a hiba.
Nálam a bankok is leszerepeltek, néhányat kivéve, korábban részleteztem. Egyelőre kivárom az ügy rendezését. Én nem váltok se Androidra, se bankot. Pedig az enyém pont egy tájékoztatást nem volt képes kirakni a honlapjára, mikor másik bank már saját zsebből intézi a térítést, bár ugye nem tudom ha szólok lehet pöccre rendezik, csak én most 1800 Ft miatt nem fogok telefonálgatni. Arra gondoltam amikor helyrehozzák a dolgokat, hogy kártyát kivenni áruházból és Apple ID egyenlegre feltölteni pénzt, amiből mehet az iCloud és Apple Music levonása.
[ Szerkesztve ]
-
M1995
aktív tag
válasz Pocpet #317170 üzenetére
Az Apple hibája a kommunikáció, szerda, csütörtök már tudott a support a panaszokról, azonnal kellett volna egy "nyugi rajta vagyunk" üzenet. Ha valóban a payment processor partnernél ment félre valami, azt erősíti olyan komment ahol user eljutott Apple supporthoz és ők se látták a terhelést, és az is furcsa, hogy 99% csak magyarországi hibáról van szó.
Ki kell várni a vizsgálatot, Apple és a bankok mivel magyarázzák, aztán eljárásokat átgondolni, kommunikáción javítani.
Ha pl. valamilyen iCloud bug lenne, user szempontból mindegy lenne Apple partner Google infrastruktúrán (korábban AWS, Azure) történt valami, user az Apple-lel van kapcsolatban, kellene ilyenkor egy üzenet. Ha most ki is derül a payment processor volt a hibás, vagy mindenki de Apple legkisebb részben, akkor is userként az Apple-lel állunk kapcsolatban.
#317171
Igen, más platformon is van gyenge kommunikáció és lassú reagálás, az iOS fájlrendszer adatbázis index hibánál súlyosabb Pixel sztorira lassabban reagált a Google, a Microsoft most járkál kongresszusi meghallgatásokra magyarázkodni hogyan törték fel őket. Sajnos ilyen a tech világa, shit happens.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Pocpet #317170 üzenetére
Egy ilyen, a partnernél történő technikai hiba bárhol, bármikor megtörténhet, legyen az az Apple vagy a Google. Vagy bárki, akinek van ilyen partnere.
Ezért sem jelent megoldást a máshová történő migrálás, erre a konkrét hibára hivatkozva. Természetesen, aki úgy gondolja, az nyugodtan váltson, de egy ugyanolyan környezetben fogja találni magát a váltás után is, mint ahonnan távozott. Ott is van külső partner a pénzügyi rendszerben…. -
Topikgazda
válasz Pocpet #299357 üzenetére
Szia!
Ha be van kapcsolva az „Adatok mentése” opció, akkor megmarad minden elmentett információ.
[kép]
Ilyen „felvillan/kilép” helyzetem egyszer nekem is volt, még egy korábbi verzióval, akkor egy kényszerített újraindítás helyrehozta. A legjobb, ha be van kapcsolva a mentés és akkor az iCloud megtartja az eddigi dolgaidat. -
anderledani
őstag
válasz Pocpet #237640 üzenetére
Ez nekem már kb iOS 11 óta van. Olyannyira, hogy 6S-em volt még amikor elkezdődött. Reméltem, hogy Xs-en, kétszer annyi RAM-mal más lesz, de nem lett más és azóta sem javult meg.
iPhone 13 Pro 128GB << iPhone XS 64GB (2019.03-2021.10) << iPhone 6S 64GB (2016.02-2019.03) << Samsung Galaxy Alpha (2015.10-2016.02) << Xiaomi Mi3 64GB (2014.11-2015.10) << Sony Xperia SP (2013.11-2014.11) << LG Optimus Black (2011.12-2013.11) << Nokia 6303 << Sony Ericsson V630i << Alcatel OT757
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Apple iPhone 15Pro 512GB, Natural Titan, Icentre vásárlás, makulátlan, független + kiegészítők
- Samsung Galaxy Z Fold 4, S-Pen, fekete, 12/256 DS, 2025.10.03-ig garis
- iPhone 14 128GB Fekete Vodafone Használt/1 hónap gar./Akku 85%/
- Iphone x
- IPhone 15 Pro max 256 gyári független hibátlan 2027.01.02. Apple jótállás névre szóló számla
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest