Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Blue@X

    senior tag

    Gondoltam leírom a szervízes tapasztalatomat a 2018 decemberében vásárolt iPad Pro 2018 12.9-es modelről. Maga a készülék továbbra is számomra egy etalon, így csak ajánlani tudom, viszont szerintem a példám jól mutatja miért is fontos egy ilyen kaliberű készülék megbízható forrásból való vásárlása.
    2019 nyarán jelentkezett az első problémám vele, mégpedig a neten sok helyen fellelhető kijelző hibáról, nevezetesen amikor az érintések egy bizonyos részére teljesen véletlenszerűen egyszerűen nem reagált a készülék (az egész kijelző területén). Ez főként akkor jelentkezett nálam amikor vagy hason tartottam a készüléket (így az alsó része érintkezett velem), vagy két kézzel használtam. Sajnos a megannyi lehetséges megoldást végigpróbálva sem sikerült megoldani a hibát, így 2019 októberében a készüléket visszavittem a vásárlása helyére, az iStyle-ba. Megemlíteném hogy ha itt vásároltad a készüléket akkor nem kell időpontot foglalni, így a leadás egyszerűbb egy vidékről érkező ember számára (mint én). Ami a leadás kapcsán talán említésre méltó hogy a hibát ott reprodukálni nem kellett, leírták a tünetet és így ment tovább. Széljegyzetben jegyezném csak meg hogy a szervízes papírra írták hogy karcos és sérült a készülék amit ott az üzletben nem vettem észre így alá is írtam, persze a készülék makulátlan volt. Ezzel csak felhívnám a figyelmet hogy érdemes a papírt elolvasni mielőtt aláírjuk (ez az én botorságom volt hogy nem voltam elég alapos). Szerencsére ez a cserét nem befolyásolta, így bő egy hét után már egy új készüléket kaptam egy fődarab csere keretén belül. Fontos megjegyezni hogy ilyenkor az iStyle-ban elmondottak alapján 90 nap garancia van rá, de a későbbiekben erre ki szeretnék még térni.
    A kapott készülék fóliázva, mindenféle doboz nélkül kaptam és kiválóan tette a dolgát, nem produkálta az első darab hibáját. Viszont öröm az ürömben hogy 2020 januárja környékén észrevettem egy asztalon felejtett pillanat után (tok nélkül volt akkor, kevés alkalmak egyike mivel mindig tokban van), hogy a fény törése a kijelzőn érdekes, nevezetesen a bal oldalon egy mélyedés látható a kijelzőn. Ezt hamar meg is néztem és konstatáltam hogy a készülék maga egy kicsit hajlott, esetemben a gyáriak által elismert (iPad Pro bending) mértéken is túl ami azt eredményezte hogy a kijelző síkja és a gép házának pereme nem egy ponton volt bal oldalt, amihez a kijelző is egy kicsit próbált idomult. Mivel használat során nem okozott problémát, viszont nem tudtam hogy hosszú távon milyen problémám lesz vele, ezért első körben az Apple ügyfélszolgálatát hívtam fel hogy ilyenkor mi a teendő. Itt tudtam meg hogy a 90 napos garancia valóban így van és ez az iStyle szervízére vontakozik, de mivel fődarab csere esetén a magyar törvények a garancia idő újrakezdését rögzítik (1+1 év), így esetemben is a cserélt darab még bőven garancián belül volt. Elismerte a call centeres is hogy ez egy kicsit kusza még nekik is, de ők a szervízelés folyamán ebbe bármikor bele tudnak nyúlni ha ez indokolt. Így június második hetében újra leadtam a készüléket, ami ismételten az iStyle-ban történt. Nem volt vele semmi gond, az ott lévő szervízes kolléga is elismerte hogy ő is elég könnyen észrevette már első pillantásra a hibát, így a részletek rögzítése után a készülék újra szervízben van. Azóta kaptam már e-mailt tőlük hogy nyilatkoznom kell az Apple felé a javítás megkezdéséhez, aminek visszajelzése ismét fődarab csere volt. Most várom hogy hamarosan újra nálam legyen egy harmadik készülék.
    Elnézést a hosszabb írásért, csak szeretném megosztani hogy egy ilyen készülék esetén, amivel 100%-ban megvagyok elégedve, milyen fontos is a biztos helyről való beszerzés még ha drágább is, mivel hosszabb távon ez megtérülhet (nekem ez már a harmadik készülék lesz).
    Az iPhone 7 Plusom is volt már szervízben GPS hiba miatt, ott is cserélték szó nélkül újra az iStyle-ban.

Új hozzászólás Aktív témák