-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Avicularia #73299 üzenetére
Magat vedi ezzel a gyarto. Viszont amikor atlepte siman gariban felujitottak a motort (igaz nem Honda).
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Avicularia #73297 üzenetére
Azert az 1000 km / 1 liter mar sok, foleg egy ilyen korszeru motortol. De ha egy picit eszik az nem a vilag.
#nincsbennetarcsi
-
Avicularia
veterán
Igen. Amit linkeltem 0W-20 eredeti Honda olaj az biztos jó a hibridhez is. A gépkönyv szerint Honda Engine OIL Type 2.0 vagy ACEA C5 olaj kell. Többféle olaj van ami tudja az ACEA C5-öt mégis azt írják rá nem ajánlott. Szintén a gépkönyv szerint akár 1 liter olajfogyás is lehet 1000 km-enként, szóval nem aggódok azon a 3 decin 6000 km-nél.
Valszeg rendelem továbbra is németből a Honda olajat. -
Qru
MODERÁTOR
válasz Avicularia #73295 üzenetére
Az olajat inkabb a Hondatol kerdezd meg. De ha nincs ra minositese akkor bukhatod a garit miatta.
#nincsbennetarcsi
-
Avicularia
veterán
válasz Kicsipampam #73294 üzenetére
Köszi
Viszont ennél az olajnál sincs ott a verdánk mint kompatibilis autó.
Magyar és svéd autodocnál nincs XI-es Civic, viszont a németen ott van, ha beírom az általad megadott két adatot. Írtam a svéd autodoc részlegnek, hogy hiányzik az autó, illetve megkérdeztem mit mondanak az általad linkelt Castrol olajról. -
Kicsipampam
tag
válasz Avicularia #73293 üzenetére
Egy alternatíva: ELF Evolution Full-Tech VSX
[link][ Szerkesztve ]
-
Avicularia
veterán
válasz Kicsipampam #73291 üzenetére
Néztem a német oldalon azokkal a számokkal megtaláltam az autót, de a svéd oldalon nincs ilyesmi, vagy rendszámot adsz meg, vagy kikeresed a típust a listából (ahol nincs ott)
-
Avicularia
veterán
válasz Kicsipampam #73291 üzenetére
-
Kicsipampam
tag
válasz Avicularia #73290 üzenetére
Szerintem igen. A könyv ist ezt a specifikációt írja. Az autodoc-on a négy számhoz ezt írd be: 7100 a három számhoz meg ezt: AFG
Ez alapján tudsz keresni. Nevesebbek közül csak a Mobil ill a Motul-t ajánlja csak ez az oldal. Az ATO24 jó hely.[ Szerkesztve ]
-
Avicularia
veterán
válasz Kicsipampam #73289 üzenetére
Innen veszem a Honda olajat, nem magánszemélytől [link]
Autodocnál megtaláltam ezt az olajat, de csak a X-es Civiceket ismeri max. Rendszám alapján sem találja az autót.
Szóval azt mondod ez az olaj jó az autónkhoz? -
Kicsipampam
tag
válasz Avicularia #73288 üzenetére
Specifikáció: ACEA C5 0W-20
beteszem így a linket: (napok óta be van lassulva az oldal)
https://www.autodoc.de/castrol/21499858?utm_medium=cpc&utm_source=google&tb_prm=18654853434&gshp=1&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwm_SzBhAsEiwAXE2Cv_Z3uxN-B_u1OSBvsu_xwcovAmzR1TtYaNhz2NVsyxCPB5Q4IxczCRoCw_IQAvD_BwE
De ott látni fogod, hogy ezt ez az oldal nem ajánlja ehhez az autóhoz.
Az ebay-t magánszemélytől olajban kerüld messzire.[ Szerkesztve ]
-
Avicularia
veterán
válasz Kicsipampam #73287 üzenetére
Tudnál adni valami linket a Castrolhoz? A Honda olajat így is németből rendelem, mert itt svédben nem tudok szerezni. Ha a Castrol jobban beszerezhető, annak csak örülnék.
Link nem megy nálam.[ Szerkesztve ]
-
Kicsipampam
tag
válasz Avicularia #73286 üzenetére
Nálam dettó 7.5k csereperiódust csinálok. Tegyél egy próbát Castrol-al.
Az original olajat egyenlőre nem ajánlják a 11 gen- hez.
(Das Honda 0W-20 Type 2.0 Motoröl ist das Honda OEM Motoröl für Fahrzeuge mit 2.0 Type R Benzin Motoren. Hierzu zählen die Baureihen Honda Civic IX (2012 - 2015) und Honda Civic X (ab 2015).
Egy másik autótípusnál a barátomnak volt az a tapasztalata, hogy bizonyos olajakat nagyon szerette a motorja és nem fogyott, míg más márkájú, de ua. a specifikációjú olajat pedig nagyon szerette csipegetni.
Kíváncsiságból megnéztem ezt az oldalt. Nem igazán hiszek neki, de azért érdekes, hogy milyen kevés gyártónak az olaja jó csak bele. ( Ráadásul 5w-30 is van benne, stb.)
[link][ Szerkesztve ]
-
Avicularia
veterán
válasz Kicsipampam #73285 üzenetére
8000 km-nél cseréltem magam, majd 17600-nál mutatta a kompjuter a 30 napnál kevesebbet és vihettem a szervizbe. Vettem a Hondától ingyenes szervizt, elvileg 0-20 Honda olajat tesznek bele. Most 23.5K van benne.
-
Kicsipampam
tag
válasz Avicularia #73284 üzenetére
Nem. Kb fele cikluskor figyelmeztet, hogy nézzem meg, de eddig semmi. Mondjuk én Castrol-t tetettem bele. A szervízben Agip-al vannak szerződésben, de ragaszkodtam a Castrol-hoz. Te mennyi közönként cseréled?
[ Szerkesztve ]
-
Avicularia
veterán
válasz Kicsipampam #73283 üzenetére
Neked nem eszi az olajat? Ma néztem pont, kb 6K km ment bele olajcsere óta és kb. 3 deci hiányzott belőle, ha 1 liter van a min-max között.
-
Kicsipampam
tag
Kezd egyre jobb lenni. Autópálya 580km 4,2l, a nagy forgalom miatt igazaból főútvonal tempó, majd két hét munkába járás ezt az átlagot felvitte 4.3-ra. Holnap tankolok, majd visszaszámolom.
[ Szerkesztve ]
-
j.bravo
addikt
válasz Headless #73278 üzenetére
A'életnek van humorérzéke, mert ezt ugye kedden leírtam, rögtön szerdán miután kigyulladt a szegénységjelző, alig mentem (nem figyeltem de 5-10 km között saccolom) és belement 35 liter , ellenpéldaként az általában tapasztaltakkal szemben. (arra nem gondolnék hogy a kút pontatlanul mér, elvileg ugye roppant szigorúan hitelesítik őket. Nagon rég hagytam már kutasnak tankolni, én pedig mindig megállítom az első kattanásnál, nem csepegtetek tovább - mondjuk az egyes pisztolyok érzékenységében (mikor kattan le) lehet szórás...)
[ Szerkesztve ]
Miiinden lehetséges. Meg az ellenkezője is.
-
Manitou
veterán
Úgy néz ki első alsó motortartó bakot kell cserélnem (7 gen civic)
GSP vagy Japanparts közül melyket vennétek, elvileg hasonló minőség. Tudom gyári, lenne az igazi, de az most nem játszik.
Esetleg más utángyártott márkából kinek melyik vált be ? -
Headless
őstag
válasz j.bravo #73277 üzenetére
Hát nálunk is ge jazz 2009-es
Amikor kigyullad nem tudok tankolni 31-32-nél többet. Ha a komputer 0km-t mutat onnantól még bőven 8-10 liter van benne. Egyszer sikerült 39 litert tankolnom, akkor vittem pótkannát, de nem kellett használnom 0km visszajelzés után mentem még 100km-t.LEDE - R3G/DIR860l -> https://tinyurl.hu/Ntkb/
-
j.bravo
addikt
válasz szabonagyur #73276 üzenetére
GE3 (kínai GD) Jazz dettó. Előző tulaj (anyósom, illetve apósom) külön felhívták a figyelmem hogy amikor kigyullad a szegénységjelző, akkor már nagyon necces; viszont nekem általában 32 liternél nem ment több bele ilyenkor se (egyszer volt talán 35, meg egyszer 38 amikor már villogott is)
Miiinden lehetséges. Meg az ellenkezője is.
-
félisten
City szegenyseg jelzoje elegge hektikus. Kigyulladt, 2 km-n belul tankoltam, 39,65L ment bele Ennyi utoljara akkor ment bele amikor mar villogott is.
-
hdanesz
őstag
Sziasztok!
2009-es évjáratú accord az alany. 150 lóerős 2.2 dízel, 250 ezer km-t futott. Regenerálàs közben füst jön a motortérből. Jól látható sajnos csukott géptetőnél is. Az eddigi szerelők azt mondták, hogy látni kellene amikor csinálja. És úgy tudnak kezdeni valamit.
Ezt elég nehéz ugye megtippelni hogy mikor jön rá. Csináltam videót de az nem elég nekik...
Szemből nézve az autót a jobb oldalt ereszti. Talán ezen a képen látni valamennyire. A légszűrőhàz és a motorblokk közt lehet látni. Valakinek van ötlete? Vagy járt már hasonlóképp?
-
zolynet
veterán
válasz Winner_hun #73273 üzenetére
Zsiványnak FR-V-je van, kérdezd ki, már van pár év tapasztalata.
Life is too short to stay stock!
-
Dudee
senior tag
Sziasztok!
Az mitől lehet szerintetek, hogy kisebb kormányszögnél (20-30 fok) menet közben mind jobb, mind balra kormányzás esetén nyikorgó hang jön a kerék felől. Olyasmi, mint amikor a fék nyikorog, de annál halkabban.
A fékbetét lassan csereérett (81.000 km, gen10 Civic, 2018), de az nem tudom csinálhat-e ilyet.
Köszi szépen!
-
Micsurin
nagyúr
válasz d3tox1c #73270 üzenetére
Azt hiszem PowerAmp tudja ezt alkalmazás szinten megoldani. Próbáld ki ha tudja nem vészes összeg a full alkalmazás, gyakran akciós is.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
d3tox1c
senior tag
Sziasztok .Az ugreen adapterrel megoldottam a bluetooth problémát :)
Olyan kérdésem lenne ,hogy azt valahogy be lehet állítani ,hogy inditasnal amikor csatlakozik a telefonhoz ,automatikusan folytatódjon a lejátszás Spotify-ról,vagy mondjuk online rádióról?
Az aux-al indul alapból,de sajnos nem folytatódik automatikusan a lejátszás ,és tökölni kell a telefonnal .Vagy esetleg be kell nyomni valamit a lejátszón?
Köszi előre is srácok .Nem nagy ügy ,csak hát a kényelem nagy úr 😊🚙 -
tvamos
nagyúr
Az a hasfajasom, hogy a Jazz-nek a jobb elso ajtaja bezarodik, ha becsukom az ajtot. A szerelo szerint 80 ezer az alkatresz, plusz a munkadij. Azt is mondja, csak ujonnan van ilyen bigyo, nincs ilyen a bontoban, mert mindegyiken rossz ez, es ha veszunk, az sem fog sokat birni. Ez tenyleg ilyen?
"Mindig a rossz győz, és a jó elnyeri méltó büntetését." Voga János
-
zolynet
veterán
-
Qru
MODERÁTOR
-
Winner_hun
titán
-
Manitou
veterán
válasz dgyuri0123 #73256 üzenetére
Nekem most pont műszaki vizsga előtt kezdtek sorra kiégni, Először rendszámtábla világítás egyik, rá 3 napra a másik Bal hátsó helyzetjelző, pár napra rá a jobb. Bal hátsó index , Bal első oldalsó lámpa, aztán a másik.... nem néztek hülyének a boiltban, hogy majdnem minden nap járkálok izzóért Gondolom pár nap és a jobb hátsó index is kiég De legutolsó alkalommal már betáraztam minden féle izzóból. 7 év alatt eddig nekem se kellett cserélni. (7 gen civic sedan)
-
tboldi
nagyúr
válasz slett27 #73262 üzenetére
Az érték jó, ha teljesen nyitott fojtószelepről van szó, ugyanis nem 0-100% között mozog, hanem csak szűkebb tartományban, 10-20-tól 80-90-ig. A legszélső értékek a meghibásodás jelei lennének, innen tudja a motorvezérlő (ECU), ha gond van.
A tüneteknek nem feltétlenül van köze ehhez.
[ Szerkesztve ]
-
slett27
addikt
Sziasztok !
Autó megtorpanás-lomhaság miatt az alábbi képen lévő érték jónak minősül vagy ennek 100%-nak kell lennie?
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
-
tvamos
nagyúr
válasz dgyuri0123 #73256 üzenetére
Ezert irom, hogy lehet, az autoval van a gond. Nem?
"Mindig a rossz győz, és a jó elnyeri méltó büntetését." Voga János
-
tvamos
nagyúr
válasz Micsurin #73254 üzenetére
Lehet, hogy inkabb a feszultseget kellene loggolni egy pikoszkoppal, vagy egyeb, arra alkalmas eszkozzel. Nem hiszem, hogy az izzoknak folyamatosan ki kene egni. En nem csereltem meg izzot a Jazz-en, pedig mar ket eve meg van. (Es ki tudja, miota lehet benne, mert ezzel az izzoval vettuk.)
[ Szerkesztve ]
"Mindig a rossz győz, és a jó elnyeri méltó büntetését." Voga János
-
Micsurin
nagyúr
válasz Aladdin #73251 üzenetére
5. Arduinoval egy megszakító kör. Ha a mért fesz xV fölé lépne leold, ha aláment visszakapcsolja a körr.
Fejből lehet nem megy de az ACS712 pl azt hiszem 30A-ig mérne + egy current mérő. Teljesen összehozhatónak tűnik.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
zolikaDB
veterán
Köszönöm
-
Aladdin
aktív tag
válasz zolikaDB #73243 üzenetére
4 megoldást tudnék ajánlani, mert amit leírsz, az az izzó szempontjából a legrosszabb, ugyanis indítás után jó magas az akkufesz, mert az ECU kiadja a parancsot az azonnali gyors töltésre.
1: még álló motornál kapcsold fel a lámpát pár mp-re, így az átmelegszik, nem a hideg izzószál kapja meg a nagyobb feszt, mert az izzók szinte mindig felkapcsoláskor égnek ki, mert akkor sokkal kisebb a volfrámszál ellenállása, a mp. tört részéig bitang nagy áram folyik át rajta, és ezt nem bírja.
2: kicsit paraszt megoldás, de rakj be az izzók elé (nyilván csak a tompított izzószál) egy-egy 0.25 Ohm-os ellenállást, minimum 5 wattosat, de inkább legyen 10. Ez már levesz kb 1 voltot az izzóról.
3: veszel egy lágyindítót, ( https://doverkft.hu/termek/quasar-h7-pwm-izzovedo-es-lagyindito-elektronika/?v=b7b82d2dc218 ) nem olcsó, ezzel nagyban lecsökkented a kiégés lehetőségét, mondjuk ahogy elnézem a 3s-os felfutást, nem túl gyors, viszont ha igaz a kimeneti 12,5 V, akkor kiégni nem fognak soha, de látni sem fogsz
4: valahogy fabrikálj bele egy DRL-t -
félisten
-
Micsurin
nagyúr
Ritka
Hidd el, többnyire ezekbe már csak a lélekjár. Azok maradtak meg amiknek volt gazdája, de a piacon leginkább az import szutykot vagy a hazai maradékot találod meg nem az említett gépeket.Nem az importot fikázom... alattam is olasz hozomány van de ide jellemzőbb, hogy a lerúgott német - osztrák cuccok jönnek be sajnos,
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
NoLF
veterán
válasz Micsurin #73242 üzenetére
Ha a mienk meglenne meg akkor tuti vetel lenne, de kb 4 eve szuleim elengedtek es uj autot vettek, pedig az egvilagon semmi baja nem volt soha, garazsozskent a rohadas se veszelyeztette, es volt benne vagy 130ezer
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
saen
veterán
válasz zolikaDB #73243 üzenetére
Igaz nem Jazz-en, de más autón nekem nagyon márkafüggő volt, hogy mennyit bírt. Osram kibírt egy évet kb, míg Tungsram max 3 hónapot. Ha meg valami extra teljesítményt raksz bele, az is rövidebb élettartam. Figyelni kell melyikkel mennyit bír és a legjobbat használni.
-
zolikaDB
veterán
Sziasztok!
GE Jazz 2009 lenne a kérdésem tárgya!
Fényszóró izzó (H4) hmm, hogyismondjam, nem bír túl sokat.
Ez ismert hiba, vagy nálam van valami error vagy van rá valami lifehack?
Volt Lidl, Osram NB Silver, Cool Blue, Tungsram H4 taxis sárga, és 2 év alatt mintha sok lenne ez...
Konkrétan a Night Breaker Silver január közepén lett vásárolva és tegnap ment ki az egyik. (Lehet benne felkapcsolva 2000km max-max.)
(Inditas után járó motorral kapcsolom fel, járó motornal kapcsolom le. A lökhárító kialakítás miatt DRL meg nem túlzottan jöhet szóba...)
Köszönöm![ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboy93 #73241 üzenetére
Opelhez semmi köze kvázi, 1.7 az Isuzu. Több gyártó rakta a négykerekűibe a maga implementációjában.
Itt azt hiszem a turbó geó ami tud nyűgös lenni de egyébként egy kifejezetten ajánlott darab a busz civichez ha nem a sietés a cél hanem a forintokból való autózás.
De a 7. gen kezét szerintem lassan el kéne engedni.... rohad a 80%-uk mint az állat. Dízelből alig láttam keveset futott darabot (ténylegesen annyit futott darabot) nem, hogy rozsda menteset és alacsony futásút.GrandePunyesz 1.3 JTD-vel? Tök jó kis kocsik, messze nyűg mentesebbek mint a 7gen. Vagy ennyiből ott a H Astra szintén 1.7 Isuzuval. (~101 lovas a Bosch porlasztókkal örök mint a nyomor, de ha az ember bemeri vállalni a Denso rendszerű 110 és 125 lovas sem ördöglakat csak kell nézni egy porlasztási képet és tudni ki tudja itthon felújítani. )
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
nagyúr
válasz vzsryl #73240 üzenetére
Szia! Rohad már nagyon, az a legfőbb baja. A motor maga egyébként nem rossz, valami opel féle emlékeim szerint. Futómű nem tul acelos, a magyar utak szet eszik. Nagyon hypeolt tipus, ar-ertek aranyban ma mar szerintem nem egy tuti vétel. (Bar lehet a dizel olcsobb mint a benzines)
-
vzsryl
nagyúr
Sziasztok!
Busz Civic 1.7CDTI-vel mennyire ajánlott konstrukció? Mire kell figyelni?
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
d3tox1c
senior tag
válasz szabonagyur #73238 üzenetére
Nem saját magamnak csinálnám, elvinnem szervizbe ahol értenek hozzá 😊
De azért köszi, hogy szóltál -
félisten
-
Micsurin
nagyúr
válasz d3tox1c #73235 üzenetére
Ha van 3,5mm-es jack akkor Ugreen BT dongle, kifejezetten jó minőségű. Astraban nekem is az van.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
d3tox1c
senior tag
Sziasztok. Tegnap óta boldog tulaja vagyok egy nem túl fiatal, de jó kondiban lévő 2010es 1.8as 3 ajtós Civic-nek. Már most nagyon imádom.
A rádió részét valószínű idővel cserélni, okositani fogom valami érintős cuccra.
Kérdésem annyi lenne hozzátok egyenlőre, hogy telefonról megoldható rá a jelenlegi, gyári állapotában a zene átvitel? Bluetooth-on keresztül például. Bár azt sem tudom, van-e benne bluetooth.
Előre is köszönöm a segítséget 😊 -
slett27
addikt
[link] Erre vonatkozóan még arra gondoltam hogy az injektor(ok) ha vacakol(nak) akkor az nem okozhat lomhaságot hibakód nélkül ?
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
Headless
őstag
válasz lazac_ #73228 üzenetére
nekem sajnos ez a szerszámkészletem nincs meg :/ igen a kampós valami lenne. De akkor marad, hogy hajlítok valamit. Amim van az a gyári elektromos pumpa, gondolom ott kéne mellette lennie, mert ott még van hely, de nincs meg.
LEDE - R3G/DIR860l -> https://tinyurl.hu/Ntkb/
-
lazac_
tag
válasz Headless #73227 üzenetére
Tekerő általában a kerékkulcs. Vagy maga a kampós rúd a kérdés, ami az emelő szemébe kapaszkodik? Akkor passz, nekem egy szütyőben van, meg a kezelési szerint is egy szerszámkészletben kéne lennie a vonószemmel együtt...
[ Szerkesztve ]
-
Headless
őstag
sziasztok kérdésem, lenne, hogy 2009-es honda jazzhez van ügye az emelő beszorítva, ahhoz tekerőnek merre kéne lennie? illetve hogy vonószemnek merre kéne lennie? ha nincs ezek beszerezhetőek valahol? Vagy egyszerűbb egy másik emelő és valamni univerzális vonószemet keresni? Nem akar az ember elindulni hosszabb útra ilyenek nélkül Mondjuk nem is jazz-el kéne, de ha ez van ...
LEDE - R3G/DIR860l -> https://tinyurl.hu/Ntkb/
-
lazac_
tag
Azért a hátsókra büszkébb voltam.
-
lazac_
tag
Fake news: 139e km után az első gyári féktárcsa is ment a levesbe. Fékbetét 52e km-nél volt cserélve, ennyi maradt.
Nálam nincs semmi rongyrázás, blueprint tárcsa ment a helyére meg nipparts betét, 50km alatt szépen megjött a komfortos fékérzet/fékhatás. (Vettem indikátorórát brahiból, meg ha egyszer eljutok az mx5 sperresítéséhez, akkor oda kelleni fog, 0,02mm ütést mértem a tárcsákon, nem tudom a gyári mennyit hozna...)Lengőkar szilent nálam is fáradt már... Műszakin még nem szóltak miatta.
[ Szerkesztve ]
-
Manitou
veterán
Bár amúgy azt néztem, hogy lehet jobban jártam volna venni egy komplett lengőkart , amiben benne vannak a szilentek, csak az is ilyen közepes minőségő márkából lett volna elég jó árban. Csak akkor abban rövid időn belül megint előjött volna ez a szilent csere dolog. Úgyhogy végül úgy voltam vele inkább egy minőségibb szilent, ami tovább tart.
-
K_Gabor
tag
Sziasztok!
2007-es accordunkban a bal hátsó ajtó központi zárra nem nyit/zár, de az ajtóban a gomb manuálisan használható és lehet zárni az ajtót. Ha a központi zár motorja döglött meg abból az utángyártott vállalható vagy kell a gyári? Egy gyors keresésre a ~10 vs ~50k elég meglepő volt.
[ Szerkesztve ]
Hirdetéseim: http://hardverapro.hu/tag/k_gabor_3#aprohirdetesei
-
Manitou
veterán
Lengőkarszilentek kinek meddig szokták bírni ?
Most cserés lett a nagy szilent a civicben ( úgyanez a típus van sok másban is, CR-V stb ) , nem olyan sok km-t bírt, igaz valami utángyártott lett beletéve legutóbb( Nipparts talán) . Az is igaz elég szar utakon jártam vele az elmúlt 1 évben.[ Szerkesztve ]
-
gedikart
aktív tag
Általánosságban találok gyári kerékanyákat, de azt nem tudom, hogy az előző tulaj (a jelenlegi szettet) az alufelnivel együtt vehette-e. Az biztos, hogy ezek működtek a téli és nyári felninél is, szóval "univerzálisak", mert nem mindegyik anya jó az acél/alu felnihez, attól függően hogy milyen a kialakításuk. Kiszedem majd, ha az autó közelébe érek, és akkor kiderül, hogy milyen típus.
-
slett27
addikt
válasz Kicsipampam #73212 üzenetére
"Hacsak azóta Axel Foley nem járt arra." Alapmű !
A gyári 74e. Asszem Bárdiban. Csak az van. De szerencsére bontóplázában van 20e-ért. Kimérésre fog kerülni, aztán csere.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
Kicsipampam
tag
válasz slett27 #73211 üzenetére
Van egy pont, mikor keveset szállít és akkor valami ilyesmit csinál, mint amit te tapasztalsz. Már lassan mindent végignéztetek, talán ennek a kizárása lehetne a következő lépés. (Gondolom a kipufogó egészét már átnéztétek. Hacsak azóta Axel Foley nem járt arra.)
[ Szerkesztve ]
-
slett27
addikt
válasz Kicsipampam #73209 üzenetére
Én úgy olvastam hogy be sem indul az autó, vagy menet közbe leáll mintha elfogyna az üzemanyag ha az üzemanyag szivattyú rossz. A relé nem húz be. Persze ha relés.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
válasz Kicsipampam #73209 üzenetére
Üzemanyagszűrő cserélve lett. de lehet a tápszivattyú tömődött el ?
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
válasz dgyuri0123 #73197 üzenetére
Közben középső kipufugó középrész off, kilyukadt. Előgyújtás 8° stabilan. Kompresszió a hengerekben 1. 14.5 bar, 2. 14 bar, 3. 14 bar, 4. 14 bar.
Fojtószelep pozíció érzékelő : 81°
És még mindig lomha.... Induláskor kettesben akkorát visszafog hogy rendes előre dőlök, tövig kell nyomni a gázpedált. Hibakód továbbra sincs.
Pénteken lesz egy szívósor tisztítás meg a kipuffancs csere. Aztán a szerelő is és mi is feladjuk.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
gedikart
aktív tag
Üdv. Honda Jazz (1,2-es; 2006-os). Az egyik tehetséges szerelő elbrontotta a kerékanyát, illetve a tőcsavart is, így most cserélni kell. Viszont nem tudom, hogy ez milyen csavar, amivel az alulfelni rögzítve van (ugyanez van használva évek óta a lemezfelninél is). Gyári lehet a csavar? Mert én nem pont ilyeneket találok a webáruházi kereséseknél. Köszi
[ Szerkesztve ]
-
slett27
addikt
D14Z6 motorkódú Hondához (2001-es évjárat) hol zudok jó áron venni 4-2-1 leömlőt ? Ha már úgy is egyszer cserélni kell. Ez közvetlenül a katalizátorhoz kapcsolódik és utána jön a középső rész ? Illetve kell hozzá még a tömítés is igaz ?
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest