- Google Pixel topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Android szakmai topik
- iOS alkalmazások
- Huawei P30 - kell ennél több?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
-
Biqci
aktív tag
válasz hdanesz #73600 üzenetére
Nem baj, ezzel is segítettél, köszi Nem nekem lenne, hanem a fiamnak, de ezek a "hátrányok" ismerősek nekem is, a Cr-z-ben ugyanez van
Qru: aha, jó tudni. Na itt nem lesz doktorüzem...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
félisten
-
hdanesz
őstag
válasz hdanesz #73520 üzenetére
Sikerült megoldani a problémát úgy, hogy a kecske is jóllakjon és a káposzta is megmaradjon.
A szerelő 180-ért tudott volna gyári csövet rendelni, plusz 10 ezer ft/db áron két tömítést hozzá...de szerencsére ő is érezte, hogy ez nem túl baráti. Mert felajánlotta, hogy vagy keressek bontóban vagy szerezzem be máshonnan olcsóbban. Így megrendeltem a Zsemito-tól a szettet, sok-sok tömítéssel együtt 105 ezerért. Nagyon gyorsak voltak.
Ma megtörtént a cső cseréje, mellé még bekerült a két stabpálca, volt egy futóműállítás....és teljesen megújult a kocsi. Szerencsére a munkadíj sem volt vészes.
Akad még pár dolog amit orvosolni szeretnék:
- A sebességváltó gombja forog...nem vészesen, de forog. A vezetést nem befolyásolja szerencsére, de szeretném ha rendben lenne. Találtam egy videót a Youtube-on, aminek segítségével el tudtam jutni a konzol kiszedéséig....de most már sajna sötét van, hogy tovább próbálkozzak. Majd holnap...
- A csomagtérajtó probléma továbbra is fennáll. A törött zsanér...már több napos művelet lenne és 100 ezer körüli munkadíjjal.
- A bal hátsó sárvédőíven van némi rozsda, azt szeretném még megcsináltatni.
-Egy jóféle teljes kárpittisztítás
És ezek után mehet is eladósorba.
Egy kis közvéleménykutatás: A kormány bőrözése nincs már túl szép állapotban. Szerintetek maradjon az eredeti állapot? Vagy bőröztessem újra? Bár sokakban ez gyanút keltene...meg valaki szereti az eredeti állapotot.
[ Szerkesztve ]
-
hdanesz
őstag
válasz hdanesz #73519 üzenetére
Sziasztok,
A kopogás elvileg orvosolva lett (kicserélték a stabpálcákat), viszont elért engem is az EGR cső repedés. (2.2 i-dtec Accord, 2009).
A szerelő azt tanácsolta, hogy AWI hegesztőhöz elviszi és hátha meg tudja oldani a dolgot. Én őszintén kicsit tartok tőle, hogy mennyire lesz tartós megoldás. Ráadásul itt olvastam, hogy ez típushiba...és a gyár előjött egy átdolgozott csővel, ami már elvileg jobban bírja a strapát.A szerelő is tudna rendelni új alkatrészt, bár nem tudom, hogy gyári/módosított lenne-e. Ha igen, akkor látszólag egyértelmű a dolog, mert én inkább arra bíznám a további 10-15 évet....mint valami tákolt cuccra. Ha nem gyárit tud rendelni, akkor gond van...mert hozott anyagból nem dolgozik, tehát az nem opció hogy én megrendelem a fenti oldalról és hajrá, ő beszereli.
Mennyire komplikált ezt cserélni? Mert azon gondolkozom, hogy inkább elhozom a kocsit tőle és elviszem a szomszéd utcában lévő autószerelőhöz, aki dolgozik hozott anyaggal is.
-
hdanesz
őstag
válasz hdanesz #73497 üzenetére
Megtörtént a műtét. Tényleg csak ez volt a baja. A klíma meg úgy hűt mint ha nem lenne holnap. Természetesen csak gyári alkatrész volt jó bele...potom 158 ezer ft-ért. De még így is jobb mint ha klímakompresszor csere...és társai lett volna.
Az utángyártott cucc 57 ezer lett volna...csak összehasonlításképp.
-
Piftuka
veterán
válasz hdanesz #73478 üzenetére
Üdv a klubban!
Sajnálom, hogy így jártál!
Nemrég én is frászban voltam, de esetemben "csak" az egyik kapilláris csövet kellett cserélni, és a klímagázból kiengedni, mert a "varázslatos" Honda márkaszerviz ( ) legutóbb alaposan túltöltötte a rendszert.
Viszont addig is ne használd a klímádat! Nálam tapasztaltabbak (és tapasztalatból) mondták, hogy ha ledarálta magát a klímakompresszor, akkor apró fémforgácsokkal telenyomja az egész rendszert.
Ami egyúttal azt jelenti, hogy a csöveket hozzáértő módon át kell mosni, a klímahűtőt pedig ki kell cserélni, mert az sajnos nem kitisztítható!
Így együtt igen komoly javítási költségekkel lehet számolni a fenti esetben. (Drukkolok, hogy nálad ne ez legyen a hiba!)"Aquila non captat muscas."
-
Biqci
aktív tag
válasz hdanesz #72555 üzenetére
Nem, semmi látható jele sincs, egyszerűen nem kattan be. Ha belenézek akkor sem látni semmit a másik oldalihoz képest
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
-
sasa134
addikt
válasz hdanesz #71916 üzenetére
sziasztok,
mivel munka miatt úgy néz ki, heti 3-4nap napi 170km-t kell mennem (2x85), keresek vmi gazdaságos autót, így került a képbe a 9gen 1.6 dízel Civic. A családi hintó maradna az asszonyé, napi kevés városi km-re mindegy a fogyasztás és nem szívesen válnék meg a Rav4-től, másodiknak meg egy olyan kéne amibe néha befér a család ha úgy hozza a helyzet (2 gyerek van), és komfortosabb mint egy kisautó, valamint merek vele menni pályán - szóval így jött a képbe a 9gen Civic. itt nálunk Németországban venném, látok 80-90ezret futott példányokat. Van valami típushiba, vagy amiért lebeszélnétek erről az 1.6 dízel motorról? fogyasztás lényeges.. Köszönöm!Avanti Roma
-
Biqci
aktív tag
válasz hdanesz #71802 üzenetére
Hehehe, ilyesmi volt nekem is. Egy kis pénzérme, talán egy 10 centes esett be. Próbálkoztam én is szétszedni, de feladtam. Végül amikor megláttam az érmét, szerencsére függőlegesen állt, egy vékony és lapos pálcának az aljára kétoldalas ragasztót tettem és azzal húztam ki. De szerintem 2 évet öregedtem...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Kicsipampam
tag
-
csuzda
aktív tag
válasz hdanesz #71280 üzenetére
Nyugodtabb volt a lelkem Párszor (kevesebb mint 10) előfordult olyan, hogy nem tudtam egyesbe betenni. Olajcsere után talán még 1-2szer előfordult, de azóta nem. Lehet puszta véletlen. Volt olyan is, hogy az autó indítás előtt nem tudtam kivenni egyesből, de nyomtam a kuplungot tövig és amikor a motor elindult egy nagyon picit előre megmozdult a kocsi. Egyéb dolgot nem tapasztaltam a váltóval. Szépen váltott olajcsere előtt is.
[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
válasz hdanesz #71280 üzenetére
Nálam is volt cserélve (vétel után, gyári Honda váltóolajra).
Sőt, Jazz-eknél ajánlott is a gyakoribb csere (gyári előírásnál gyakoribb), megelőzendő a nyelestengely csapágy idő előtti elpusztulását. (amit én hallottam legalábbis Hondás körökből, aztán nem tudom, mi az igazság) -
csuzda
aktív tag
válasz hdanesz #71278 üzenetére
Szia!
2010 Honda Civic 2.2 kocsim van. Nekem annyi volt a mutatvány, hogy a légszűrő házat leemelve egy négyszögkulccsal kinyitni felül a váltó töltőnyílását és alul leengedni. Majd miután kicsöpögött, alul bezárni, a kocsi eleje felé van egy másik leengedő lyuk, azt kinyitva addig tölteni a váltót még ezen a lyukon nem kezd kijönni a friss olaj. Megvárni még az is kicsöpög és akkor van megfelelő olajszinten. Ezen a videón 2:54-kor jól látszik, hogy melyik a leengedő és melyik a szint.Nem hiszem, hogy sokat segítettem, de remélem valakinek majd jó lesz
Én is sok mindenkitől hallottam, hogy manuálisban nem kell cserélni. Hülyeség... Meg olyanokat is, hogy a motor olajcserével a váltóban is cserélődik az olaj. Aztán facebookon belépve a Honda Civic 8 gen csoportba azért jópáran írták, hogy illik cserélni, mert ha nem akkor nehezen fogja venni a fokozatokat. Talán a második fokozatot. Én nem bántam meg, hogy 290 ezernél lecseréltem azt az olajnak nem nevezhető valamit belőle
[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
-
Biqci
aktív tag
válasz hdanesz #71199 üzenetére
Teletankoltad, azaz kb 70l van benne. Mentél 122km-t, elfogyott néhány molekula üa. Semmi baj, ez ilyen
Nekem volt, hogy autópályán 200km-ig meg sem mozdult. Német autópályán, de tényleg ott, 150+ km/h..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz hdanesz #71165 üzenetére
Na Grat
Szép a színe, de én elfogult vagyok
Szóval... Szerintem, ahogy Qru is javasolta, át kell verekedni magad a hivatalon és módosítani az osztályt, főleg ha tervezel külföldöt. Az V még jó, de a IV sok helyen problémás.
Regenerálást a kijelzőn látod, nem lehet nem észrevenni
Nekem a nyitás nem volt gond, ezt a kétszeres megnyomást jónak tartom.
A menet közben lezárás nálam nem volt, de ha egyedül mentem, csak az én ajtóm nyílt ki, ha többen mentünk, akkor meg volt oldva a lopás védelem. Viszont azt tudta, ha a távirányítóval kinyitottam és nem engedtem el a gombot, lehúzta egyszerre az összes ablakot.
5l? Az jó, nekem 7 fölött volt a teljes átlagom
Szűrő, olaj... Én mindig márkaszervizbe vittem, így a szűrőkről nem tudok nyilatkozni, de olajat 5W30-as Liqui Moly-t kapott, nem volt vele soha gond. Ja, nem magyar márkaszerviz, ha ez számít...
Egyelőre ennyit, élvezd, mert nagyon jó kocsi"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Qru
MODERÁTOR
válasz hdanesz #71173 üzenetére
Nem is kell sok olaj bele. Nem baj az, időben cseréled és kész (10 max 15k km).
Viszkozitást amit a manual ír, de 0W30 vagy 5W30 mehet nyugodtan. Forró égövre engedi a 5W40-et is de azért itt még nem tart a globális felmelegedés.
Króm csík helyett chippre költs. Ugyan volt gyárilag 180 lovas verzió ebből de ott más a hengerfej kialakítása és a intercooler is magasabb hatásfokú. De azért ebben is van tarcsi.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz hdanesz #71169 üzenetére
A dpf miatt alacsony hamutartalmu olaj kell. Motul, Shell, LM ezekkel nem losz melle. Pl Motul X-Clean EFE 5W30
Szurobol Mahle, Mann, Filtron kb ez a minoseg sorrend felulrol lefele. Erdemes a gyarira is ranezned neha azok is egesz jo aron vannak.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz hdanesz #71163 üzenetére
Mikori gyártású? Ugyanez volt a Passat B6-al nálunk. Hiába volt DPF-es CR TDI 2008 decemberi volt de az Euro 5 norma csak 2009 szeptemberétől lépet érvénybe. Noha tudta az EU5-öt de EU4-es volt mert akkor még nem volt érvényben az EU5 norma. Mivel céges volt én nem álltam neki átiratni de elvileg nem egy nagy ügy átíratni.
#nincsbennetarcsi
-
Biqci
aktív tag
válasz hdanesz #71160 üzenetére
Euro IV? Az hogy lehet? Nekem Euro V volt, így még nyugodtan bemehettem a legtöbb nagyvárosba. Bár lehet, hogy az automata váltó miatt volt V-ös...
Egyébként igen, van benne, függetlenül az osztályba sorolástól"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz hdanesz #71152 üzenetére
Nem tudom mennyire frankók a km állások, de ha igaz, akkor a Honda-val nem lesz gond a vezérléssel, ez még régimódi vastag lánc, nem fog sem átugrani, sem megnyúlni, elszakadni pedig végképp nem.
Viszont az is igaz, hogy a Renault kevesebbet fog fogyasztani, nekem 7,13l volt a hosszú távú átlagom, igaz az enyém automata volt.
Ja, és én biztos nem adnék neked elfogulatlan tanácsot, hogy melyiket vedd meg, a panoráma tető ellenére sem..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz hdanesz #71149 üzenetére
Nos, őszintén, már nem emlékszem a hűtővíz tartályra, de ahogy Qru mondja, nézz bele közvetlenül a tartályba és meglátod a színét és a szintjét.
Arra viszont készülj, hogy télen mikor hidegebb van, kb -10 alatt, kell legalább 15 km, míg egy kis meleget nyomni fog. Az ülés fűtés létfontosságú"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz hdanesz #71145 üzenetére
Jól néz ki, nekem is ilyen volt, csak kombi, még az alufelni is ugyanolyan. Vásárlás előtt azért csináltass egy állapot felmérést, bár megbízható dízel ez is, azért bármi elöfordulhat. Ha esetleg megveszed, nézesd meg a hátsó fékeket, szeretnek a csúszó nyergek beragadni, utána gyorsan lemegy a betét. Igazából nekem semmi bajom nem volt vele, három és fél év alatt, az izzó cserét kivéve, mert az egy katasztrófa, pont mint a Jazz...
Ez az eddigi második legjobb autóm volt, csak ajánlani tudom a 8gent"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
félisten
-
-
nandow
aktív tag
válasz hdanesz #71121 üzenetére
A 7gen Accordon az "A" oszlopon az egy gyári bluetooth-os kihangosító.
Egyébként szerintem a linkelt 7gen dízel Accord szerintem picit drága. Ennyiért már szerintem jó benzineseket is lehet kapni, de nem követtem mostanában annyira az árakat.
Jah és még egy, a linkelt 7gen nem Executive felszereltségű (az a legmagasabb, annál van tetőablak is), hanem Sport (középső felszereltség)
A 8genhez kevésbé tudok hozzászólni, nem annyira ismerem. De nem nagyon szoktam látni panaszokat a dízelekre a facebook csoportban.
-
tboldi
nagyúr
válasz hdanesz #57118 üzenetére
Pont a napokban csinált a Becsületesnepper egy videót a beázásról.
[link]A szag meg bármi lehet, nálam pl. a sima papír pollenszűrők elég hamar (= pár hónap után) büdösödni kezdtek, és amint elindult a levegő áramlása, lehetett is érezni az “áldást”.
Ezt megelégelve vettem Mann FP1827-et. -
félisten
-
Otisz
őstag
válasz hdanesz #55462 üzenetére
Visszamentem, mert nem hagyott nyugodni a dolog.
Az előző hölgy, finoman fogalmazva is, becsapott. Egy magadabb szinthez próbált terelni...
Szóval: igen, minden benne van, amite azt mondta, hogy nem.
Ha sikerül kiküzdenem a 4 plusz alufelnit téligumikkal, lehet megveszem.
Neked mi a véleményed a kocsiról, és a felszereltségről?
Jöhet PÜ-ben is, komolyan érdekel.(OO[IIII][IIII]OO)
-
Otisz
őstag
válasz hdanesz #55458 üzenetére
Ez volt az.
Annyira 'fapad' volt, hogy még az értékesítő sem értette, ezt miért kellett. Sima Comfortnak mondta.
Ez az összeg is már a lélektani határomon felül volt, amit kiadnék egy kocsiért, de azért megvettem volna.
Még a szenzorok helye sem volt meg.Arról nem is beszélve, hogy 4 téli gumival hirdetik ugyanolyan alufelniken, és amikor rákérdeztem, akkor csak hümmögés volt a reakció, meg hogy rá kell kérdezzen a központra, mit tudnak mondani.
(OO[IIII][IIII]OO)
-
#31733248
törölt tag
válasz hdanesz #55060 üzenetére
(#55060) hdanesz
Én is így vettem, a tartozás kifizetésének költsége mindössze 6 ezer forint, ennyit megér a 190 ezres kedvezmény.
(#55061) tboy93
"Én a corsával úgy kell beálljak, hogy hungarocell van az autó előtt és érintőre veszem "
Nem semmi...
(#55062) hülyegyerek
Jól hangzik! Sok örömöd legyen benne!
-
agabe
addikt
válasz hdanesz #55058 üzenetére
A 6,1 millios arat lehet csak a keresedesben adjak meg ha bemesz, de 6,5-ert business modellt hirdetnek is kp-s vasarlas eseten 6,7 milla, finanszirozassal 6,5
Mar ez sem egy rossz ar ! De ha 6,1-bol kijon az meg durvabb. -
#31733248
törölt tag
válasz hdanesz #55058 üzenetére
Rosszul spekulálsz, 190 500 Ft a finanszírozási kedvezmény és akkor is jár, ha a vételár egy részét finanszíroztatod. Egészében véve 30 százalékos árkezdeményt adtak a listaárból, pedig ezúttal magánszemélyként vettem. A legtöbbször a középkategóriás modellek szóba sem kerülnek, a kereskedők többsége igyekszik egy felextrázott alsó-közepesre rábeszélni a vevőket. Így aztán sokan vesznek kb. Mondeo árban 1.0 literes alsó-közepeseket magasabb felszereltségi csomaggal. A kedvezmények pedig sajnos erősen márkafüggőek, a japánok sajnos szűkmarkúan mérik - talán ők állnak legközelebb a listaárhoz az összes közül.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- BestBuy topik
- Autós topik
- PlayStation 5
- Google Pixel topik
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Kompakt és jól szellőző alumíniumházzal indítja a jövő évet az Antec
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Projektor topic
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest